Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34529 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Mádara
« Vastaus #45 : 08.09.11 - klo:12:32 »
Oon tosi pettynyt siihen syväpuhdistavaan vaahtoon. Edes kolmella pesukerralla en saa kaikkia meikkejä pois kasvoista, enkä tosiaan käytä kuin ripsaria, kulmaväriä ja vähän peiteainetta. Ei todellakaan sen 15€ arvoinen.  ::)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #46 : 08.09.11 - klo:17:05 »
^Tiedä mistä sitten johtuu, mutta mä kyllä saan kaiken meikin Mádaran vaahdolla pois yhdellä pesulla, enkä missään nimessä hirmuisesti hinkkaa naamaa/silmiä tai ole mitenkään kovakourainen naaman putsaamisen kanssa. Käytän yleensä kaksi pumppausta vaahtoa.

Viimeksi testasin niin, että naamassa oli Lorkun True Matchia, MAC Studio Finish ja Moisture Cover peiteaineita maltillisesti ja Inglotin irtopuuteria. Silmissä oli MACin Painterly paint potia, yhtä vaaleaa luomiväriä, MACin Dark Envy Fluidlineä ja vesiliukoista FLE:tä ja kaikki meikki ripsaria ja fluidlineä myöten lähti pois. Vedenkestävällä ripsivärillä en ole kokeillut kun en wp:tä käytä.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 08.09.11 - klo:17:17 »
^ Ihmettelen ihan samaa, koska muistaakseni ostin tuon Nean suositusten perusteella, joka myös sanoi saavansa sillä meikit loistavasti pois.  0_0 jännä, miten sama tuote voi toimia niin eri tavalla.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 09.09.11 - klo:08:48 »
^Mäkin tykkään tosta Madaran puhdistusvaahdosta tosi paljon. Mä käytän sitä 1,5 pumppausta ( ;D), ja saan sillä todella hyvin kaikki meikit pois. En kylläkään käytä vedenkestävää ripsaria tai rajausta, mutta välillä tosi tuhtia meikkiä kuitenkin. Toi vaahto on yllättänyt mut todella: hyvän puhdistustehon lisäksi se tuntuu tosi hellävaraiselta, eikä ärsytä mun herkkiä silmiä ollenkaan.

Sen sijaan kuivan ihon kasvovesi oli todella iso pettymys. Se tuntui jotenkin kuivattavan ihoa ja jätti sellaisen ihmeellisen tunteen iholle. Ei siis vakuuttanut ainakaan mua ollenkaan.

Kasvovoiteista olen vasta testannut yhden näytteen verran syväkosteuttavaa fluidia. Tykkäsin tosi paljon siitäkin: voide oli kevyttä, mutta se kosteutti ihoa tosi hyvin. Kaiken lisäksi se ruohon tuoksu oli tosi ihana!  :-*
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 09.09.11 - klo:09:27 »
Minäkin eilen iltapesussa kokeilin silmämeikin putsausta tolla vaahdolla. En oo aiemmin putelin kyljestä tota englanninkielistä osuutta loppuun saakka lukenutkaan niin en oo ees muistanut, että se sopii silmien alueella käytettäväksi.
Mulla poistui meikki kyllä ihan siedettävän hyvin - oli luomiväriä, useampi kerros tavallista vesiliukoista ripsaria ja vedenkestävä Goshin rajauskynä (joka ei minusta kyllä oo vedenkestävää nähnytkään). Hilehippuja hohtavasta luomiväristä oli jäänyt alaluomelle vielä pesun jälkeen, mutta muuten pesuteho yllätti. Eikä kirvellyt!
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 12.09.11 - klo:21:32 »
Tuosta Madaran puhdistusvaahdosta. Kyllä mulla lähtee kaikki muut paitsi Goshin vedenkestävä silmämeikkikynä (mikäs sen nimi nyt olikaan..) ja ihan meikkivoidetta käytän. 2-3 pumppausta yleensä otan, mutta luulen, että voisi tuo Heleenan 1,5 pumppaustakin riittää :D.

Ja OT:na, melko jännä, että malicilla eri kokemukset tuosta Goshin kynästä, mulla kun se taas edustaa sitä parhaimmistoa, mikä suht siistinä tässä rasvanaamassa pysyy ;D
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 12.09.11 - klo:22:16 »
En voi käyttää Madaraa(kaan) silmämeikin puhdistamiseen. Poisti kyllä meikin kivasti mutta voi että sitä kirvelyä... Tosin voin käyttää vain muutamaa silmämeikinputsaria eli sinänsä ei ihme :)
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 25.09.11 - klo:21:36 »
Tietääks kukaan mikä on Madaran hintataso Riiassa (siis Riikassa, mitenkähän tuo suomen kielellä oikein vääntyy...)?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Elektra

• Haiven
  • *
« Vastaus #53 : 26.09.11 - klo:15:34 »
Joku taisi jossain mainita, että Madaran kosteusvoide oli tuonut juonteita esiin? Itselläni vähän sama homma tuon hellävaraisen puhdistusmaidon kanssa, jota olen käyttänyt myös silmämeikin poistoon. Alkoi juonteita ilmestymään silmänurkkiin ja järkeilin, että ei se voi mistään muustakaan johtua, kun tuosta puhdistusaineesta, kun mitään muuta en silmänympärysihon hoidossa muuttanut. Ei kai niitä nyt normaalisti ihan parikymppisenä pitäisi tulla?  ???

Muutenkin varmaan pitäisi siirtyä öljyihin ja alkoholittomiin vaihtoehtoihin ihonhoidossa ihan couperosankin takia. Harmi, koska tuo jätti aivan ihanan pehmeyden iholle käytön jälkeen...
Oranssinpunainen, kerrostettu ja vyötärömittainen 1cMii.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 26.09.11 - klo:18:12 »
^
Syynä voisi olla, että on joko liian kuivattavaa iholle tai ei ole tarpeekis tuhti sy-rasva käytössä  ??? Kuivuusrypyt kyllä häviää heti kun alkaa käyttämään ihotyypille sopivaa rasvaa.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 13.05.12 - klo:22:29 »
Testaan nyt Eco Baby Creamy Baby Oilia kasvoille iltaisin. Yhden kokeilukerran jälkeen ainakin on tuntunut hyvältä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 18.05.12 - klo:23:30 »
Hehkutin joskus aikaisemmin ACOn puhdistusvaahtoa, mutta se kuivatti sittenkin liikaa joten päädyin ostamaan Mádaran vaahdon jo toistamiseen. Enää ei iho kiristä pesun jälkeen ja pakkelitkin liukenevat. :) Ostin setin, jossa tuli puhdistusvaahdon lisäksi myös kokeilukoot normaali/sekaihon päivävoiteesta ja yövoiteesta. Aikaisemmin olen vältellyt noita jojobaöljyn takia, koska olen saanut naamani ennätysnopeasti tukkoon kokeillessani 100% jojobaöljyä, mutta päätin antaa noille mahdollisuuden. Jojoba yhtenä ainesosana on kuitenkin eri asia kuin sataprossainen öljy.

Aikaisemmin olen kokeillut syväkosteuttavaa geeliä, joka tuntui yllättävän miellyttävältä meikkivoiteen alla, vaikka heti levityksen jälkeen olinkin varma, ettei kosteustehot riitä eikä meikki levittyisi tasaisesti.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 03.07.12 - klo:22:03 »
Ostin Madaran syväkosteuttavan fluidin viime viikolla. (Tampereen) Sokoksella oli melkein kaikki Madaran tuotteet -20% tuotesarjan uudistumisen (?) vuoksi (näin ainakin ymmärsin hyllyille sijoitetuista infolapuista).

Oon iäisyyden etsinyt riittävän kosteuttavaa voidetta, joka ei tukkisi isoa (tarpeeksi finnejä muutenkin). Madaran fluidi tuoksuu jotenkin kesäiseltä, heinältä? Plussaa pumppupullosta! Fluidihan ei edes lupaa mattapintaa, mutta ihan kuin iho ei olisi päivän mittaan ruvennut kiiltämään yhtä paljon kuin ennen käytössä olleen Lumenen Sensitive-sarjan päivävoiteen kanssa. Miinusta tuote saa siitä, että joudun laittamaan tätä aika paljon.

^Kathy, esim. Better Botanicalsin (http://www.beneficialbotanicals.com/facts-figures/comedogenic-rating.html) mukaan jojobaöljy saa kakkosen komedogeenisyysasteikolla 0-5. Harmi kun tukkivuus ei ole mitään eksaktia tiedettä, vaan jokaisen iho reagoi eri tavalla!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 04.07.12 - klo:11:01 »
Höhöö, voisinkin vähän kirjoitella, miten Madara-hairahdukseni päättyi... En ole varma mitä tuotteita pitäisi syyttää (puhdistusvaahto, rasvaisen ihon kasvovesi, seka/normi ihon päivävoide ja yövoide olivat käytössä), mutta ihoni meni aivan hirveän kuntoon. ;D Naama tuli täyteen näppyä ja ärsytysröhelöä. Sanomattakin selvää, että hylkäsin tuotteet pikimmiten... Puhdistusvaahdolle ajattelin kuitenkin antaa vielä uuden mahdollisuuden, koska sitä kuitenkin olen käyttänyt aikaisemminkin.

Kai se täytyy vaan luovuttaa luonnonkosmetiikan suhteen, koska tähän mennessä kaikki luomukokeiluni ovat päätyneet huonosti. :#
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 06.07.12 - klo:19:41 »
Madaran creamy baby oil tuntuu todella hyvältä tuotteelta - öljyinen vide, joka kuitenkin imeytyy nopeasti ja jättää sileän pinnan. Sopii  kaikenlaiseen kuivan ihon rasvaukseen olkapäistä kynsinauhoihin. Pitää varmaan käydä hakemassa täysikokoinen Sokkarin tarjouksesta kotiin talvea varten  :)