Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34406 kertaa)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
Vs: Mádara
« Vastaus #60 : 11.07.12 - klo:17:10 »
Vinks vinks, Sokoksessa (ainakin täällä) oli paljon Madaraa alennuksessa. Ilmeisesti tuotteita, joiden valmistus loppuu/ tuote muuttuu tms. Ite nappasin Ecoface deep comfort tonerin mukaani. Kasvot kaipaavat kosteutusta, joten kesällä lisäkosteutus toivottavasti hoituu kasvoveden avulla, ettei tarvitse tuhdimpiin voiteisiin siirtyä.

Ihan lupaava tuotekuvaus ainakin: Syväkosteuttaa, pehmentää ja raikastaa kuivaa ja kireää ihoa. Sisältää kamomillaa ja ruusuvettä. Tässä ei pitäisi olla edes mitään sitrusöljyjä. Pari kesää sitten käytin Hauschkaa ja veikkaan, että sain maksaläiskiä silmieni alle niissä olevien sitrusöljyjen takia. En muista mistä luin, että saattaisi aiheuttaa...

(Muoks. elsinen edellisellä sivulla jo mainitsikin tuosta alennuksesta...)
« Viimeksi muokattu: 11.07.12 - klo:17:12 kirjoittanut pekaani »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 11.07.12 - klo:22:56 »
Joo noi Madaran pakkaukset uudistuu, heidän fb-sivuillaan vilautettiin uuden lookin puteleita. Kauniita ovat, mutta niin oli noi vanhatkin :) Uudet putelit tulee kauppaan elokuun alussa. Toi kosteuttava kasvovesi tuntui talvikäytössä ainakin tehokkaalta, himottais ostaa kyllä jemmaan moinen!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 01.09.12 - klo:00:37 »
Onko joku päässyt jo kokeilemaan noita uusia Time Miracle-tuotteita? Toi että vesi on korvattu ravinteikkaalla koivunmahlalla kuulostaa musta tosi hyvältä :) http://www.kemikaalicocktail.fi/2012/07/timemiracle/

Kiva juttu muuten että pakkausuudistuksen myötä ihonhoitopakkausten hinta on hieman laskenut. Aiemminhan ne maksoi yli 50€, nyt esim. Hyvinvoinnin tavaratalossa 39,90€ ja Sokoksen nettikaupassa 49,20€ (aika iso hintaero muuten..).
www.siameselipstick.com

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 11.09.12 - klo:17:28 »
Kokeilussa Madaran deodorantti ja syväpuhdistusvaahto. Toistaiseksi ei ole mitään ongelmaa - dödöä olen käytellyt useammin.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 12.09.12 - klo:09:21 »
Onko joku päässyt jo kokeilemaan noita uusia Time Miracle-tuotteita? Toi että vesi on korvattu ravinteikkaalla koivunmahlalla kuulostaa musta tosi hyvältä :) http://www.kemikaalicocktail.fi/2012/07/timemiracle/
Vastaan itse itselleni, kun sain Sokokselta näytteitä uudistuneesta sarjasta. Olen käytellyt nyt Time Miracle Eye Creamin näytettä noin viikon verran. Voiteessa on joku pieni sävy jonka tarkoitus on varmaankin häivyttää tummia silmänalusia. Joinakin käyttökertoina voide on kerääntynyt viivaksi luomelle kuin luomiväri konsanaan, vaikka en mielestäni annostellut liikaa. Myös murustumista on tapahtunut joitakin kertoja. Luulen että ihoni on vaan ollut niin kosteutettu yön Louis Widmer-sy-voiteen jäljiltä ettei kaikki ole siksi imeytynyt. Olen koittanut nyt annostella hyvin maltillisesti niin on toiminut ihan hyvin.

Tuoksua en ole sy-alueelle annosteltuna huomannut, mutta ekan kerran kun kädelle pumppasin testeristä tuoksu tuntui tosi voimakkaalta. Silmät ei kuitenkaan ole ärsyynyyneet mitenkään vaikka itse levitän voiteen aina rispirajasta kulmakarvoihin ja silmät on semiherkät. Lopullista mielipidettä en ole siis vielä muodostanut, mutta onneksi noi näytteet on tosi riittoisia. Päivävoiteesta mulla on myös yksi näyte, täytyy testata se tässä lähipäivinä meikin alla.

Pesin kasvot myös puhdistusemulsion näytteellä. Tuoksu oli kuin käsivoiteessa, vahva karvasmanteli. Itse inhoan sitä tuoksua. Meikit kuitenkin lähti hyvin, levitin kuivalle iholle ja emulgoin pois. Iho jäi pehmoiseksi eli tuntu oli kiva. Jos tykkää tuoksusta niin tuote on varmaan tosi jees.
www.siameselipstick.com

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 09.10.12 - klo:21:19 »
Tilasin sokkona netistä puhdistusmaidon ja kasvoveden, kun kiinnostaa siirtyä ainakin osittain käyttämään luonnonmukaisempaa kosmetiikkaa. Mutta voi kauhistus, putsari haisee pistävästi karvamantelille, jota inhoan syvästi. :P Sinnikkäästi yritän käyttää koko pullon, katsotaan, miten käy. Muutoin on kyllä ollut ihan miellyttävä kokemus.

EDIT: No niin, jos olisin lukenut tätä ketjua, olisin osannut varoa karvasmantelia, muutkin ovat sen täällä todenneet. Mutta sanottakoon vielä, että on kyllä poikkeuksellisen voimakkaasti hajustettu tuote.
« Viimeksi muokattu: 09.10.12 - klo:21:22 kirjoittanut Iiris »
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 07.08.13 - klo:07:03 »
Mä tilasin kuivan ihon tuotesetin (syväpuhdistava vaahtoputsari, kasvovesi ja cream) kun oli se kesäyön -40% tarjous. Olen käytellyt tuota vaahtoputsaria nyt muutaman kerran, muut saavat odottaa ensi talveen ihon kuivaa kautta. Ja ei tuo nyt kyllä oikein säväyttänyt. Olen käyttänyt aiemmin jotain vaahtoputsaria silloin joskus kun ne tulivat "muotiin" ja muistan että naama alkoi heti kukkimaan eli ei sopinut mulle. Tämä ilmeisesti sopii, kun ei ole tullut mitään harmeja. Mutta aika neutraali kokemus silti, kun ei tuo ainakaan mun nokkaan haise juuri miltään ja kyllä sillä nyt naamansa pesee mutta en sanoisi sitä varsinaisesti _syväpuhdistavaksi_. ;D Ihan kiva tuote ollakseen vaahtoputsari, mutta tuskin tulee enää ostettua uudelleen. Pidän enemmän geelimäisistä putsareista.

Onko tuolla fluidilla ja creamilla muuten paljon eroa? Pähkäilin kumman paketin tilaan, toisessa oli fluid ja toisessa cream mutta tuo fluid kuulosti jotenkin niin lirulta että päädyin ihan creamiin (jota en ole siis edes korkannut vielä).

Huomasin muuten että tuo setti on vähän halvempi Hyvinvoinnin tavaratalossa kuin Madaran omilta sivuilta tilattuna, jos ei ole mitään alekoodia. Muista tuotteista en tehnyt vertailua..

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 05.11.13 - klo:19:30 »
Yritän sitkeästi jatkaa seikkailujani luonnonmukaisemman kosmetiikan parissa ja kävin testailemassa Madaran yövoiteita Sokoksella. Mutta voi yhen kerran: nämä hajut ovat ihan karmeat! Sekä uudistavassa yövoiteessa että anti-aging-yövoiteessa, jossa on koivunmahlaa. Tuntuu miellyttävältä, tosi miellyttävältä iholla, mutta maksaa nyt 30€ ja rapiat löyhkästä. Äh, olenko liian prinsessa tähän.
# 1a F i #

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 05.11.13 - klo:22:59 »
Yritän sitkeästi jatkaa seikkailujani luonnonmukaisemman kosmetiikan parissa ja kävin testailemassa Madaran yövoiteita Sokoksella. Mutta voi yhen kerran: nämä hajut ovat ihan karmeat! Sekä uudistavassa yövoiteessa että anti-aging-yövoiteessa, jossa on koivunmahlaa. Tuntuu miellyttävältä, tosi miellyttävältä iholla, mutta maksaa nyt 30€ ja rapiat löyhkästä. Äh, olenko liian prinsessa tähän.

Ei, et ole. Omat Madara-kokeiluni tyssäsivät osittain siihen hirveään hajuun. Ei se kokeilemani kosteusvoide muutenkaan sopinut iholleni, mutta sen hajun takia en halunnut kokeilla muitakaan tuotteita.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 07.11.13 - klo:19:10 »
^^ Et minustakaan ole. Mä olen halunnut tykätä Madarasta, mutta tuoksut eivät vaan miellytä. Poikkeuksen tekee nyt uusi Pihlaja Daily Defense-voide, mutta se on muutenkin jotenkin ihan erilainen tuote kuin Madaran muut. Mä olen todenut, että kokeilen/käytän suosiolla muita luonnonkosmetiikan sarjoja.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 07.11.13 - klo:19:52 »
Mä taas tykkään Madaran tuoksuista tosi paljon! Mutta makuasioita :)
www.siameselipstick.com

Poissa Hertta

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #71 : 08.11.13 - klo:08:33 »
Mulla ei ole myöskään tuo tuoksu ottanut mitenkään pahasti nenään. Ehkä oli alussa aika voimakas, mutta nyt menee jo ihan hyvin. :)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 08.11.13 - klo:18:06 »
Kiitos synninpäästöistä  ;D Laatu, ulkoasu, latvialaisuus, kaikista näistä plussaa, mutta kai se kosmetiikankäyttö pitäisi olla kokonaisvaltaisemmin miellyttävä kokemus.
Jännä kuulla, että toisia miellyttää se haju, makuasioita, toden totta!
# 1a F i #

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #73 : 13.11.13 - klo:10:55 »
Onko kokemuksia SOS Moisture voiteesta?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 14.11.13 - klo:20:26 »
Olin mainoksen uhri ja kävin ostamassa sen Pihlajavoiteen. Tutkin kyllä incin ensin, kuten asiaan kuuluu  ::).

Edit. Kokeilin eilen illalla voidetta ensimmäisen kerran. Levitin sitä kasvoille ja se imeytyi heti. Hieman jäi sellainen öljyisen oloinen pinta, muttei sitä juuri huomannut. Aamulla en huomannut, että olisi tullut finnejä lisää. Tuoksu ei aiheuttanut ärsytystä. Huulillekin laitoin, enkä onneksi huomannut mitään outoa raaka-aineiden makua.
« Viimeksi muokattu: 15.11.13 - klo:16:25 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)