Mä tilasin kuivan ihon tuotesetin (syväpuhdistava vaahtoputsari, kasvovesi ja cream) kun oli se kesäyön -40% tarjous. Olen käytellyt tuota vaahtoputsaria nyt muutaman kerran, muut saavat odottaa ensi talveen ihon kuivaa kautta. Ja ei tuo nyt kyllä oikein säväyttänyt. Olen käyttänyt aiemmin jotain vaahtoputsaria silloin joskus kun ne tulivat "muotiin" ja muistan että naama alkoi heti kukkimaan eli ei sopinut mulle. Tämä ilmeisesti sopii, kun ei ole tullut mitään harmeja. Mutta aika neutraali kokemus silti, kun ei tuo ainakaan mun nokkaan haise juuri miltään ja kyllä sillä nyt naamansa pesee mutta en sanoisi sitä varsinaisesti _syväpuhdistavaksi_.

Ihan kiva tuote ollakseen vaahtoputsari, mutta tuskin tulee enää ostettua uudelleen. Pidän enemmän geelimäisistä putsareista.
Onko tuolla fluidilla ja creamilla muuten paljon eroa? Pähkäilin kumman paketin tilaan, toisessa oli fluid ja toisessa cream mutta tuo fluid kuulosti jotenkin niin lirulta että päädyin ihan creamiin (jota en ole siis edes korkannut vielä).
Huomasin muuten että tuo setti on vähän halvempi Hyvinvoinnin tavaratalossa kuin Madaran omilta sivuilta tilattuna, jos ei ole mitään alekoodia. Muista tuotteista en tehnyt vertailua..