Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34528 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Mádara
« Vastaus #75 : 16.12.13 - klo:15:39 »
Pihlaja DD-voide hankittu Winter Setin yhteydessä - halusin ennen kaikkea ne saippuat, kun yleensä ovat niin kalliita, ja nyt pakettihintaan sai edullisemmin. Hyvältä tuntui myös Pihlaja, kaunis punertava väri ei värjännyt poskia. Keskitalven pakkasiin (joita en kyllä kaipaa) tämä on varmasti omiaan.
Hienoa, että suomalainen julkkis ja mediavaikuttaja on päässyt mukaan suunnittelutiimiin. :) Onkohan tuote myynnissä muuten vain meillä? Ainakin purtilossa lukee Made in Latvia, joten kaipa se on suunnattu koko asiakaskunnalle...

Edit. Madaran kansainvälisillä sivuilla näkyvä Daily defence voidetuubi on hieman erilainen, eikä INCI mainitse lainkaan pihlajaa ainesosana. Mielenkiintoista ..
« Viimeksi muokattu: 16.12.13 - klo:15:49 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 02.01.14 - klo:18:35 »
Olin mainoksen uhri ja kävin ostamassa sen Pihlajavoiteen. Tutkin kyllä incin ensin, kuten asiaan kuuluu  ::).

Edit. Kokeilin eilen illalla voidetta ensimmäisen kerran. Levitin sitä kasvoille ja se imeytyi heti. Hieman jäi sellainen öljyisen oloinen pinta, muttei sitä juuri huomannut. Aamulla en huomannut, että olisi tullut finnejä lisää. Tuoksu ei aiheuttanut ärsytystä. Huulillekin laitoin, enkä onneksi huomannut mitään outoa raaka-aineiden makua.

Olen käyttänyt Pihlajavoidetta aamuin illoin, enkä huomannut mitään ihon tukkeutumista, mutta poskessa on itsepintainen kuiva läntti. Nyt olen käyttänyt parina päivänä muuta voidetta ja tänä aamuna kookosöljyä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 02.01.14 - klo:20:56 »
Pihlaja DD-voide hankittu Winter Setin yhteydessä - halusin ennen kaikkea ne saippuat, kun yleensä ovat niin kalliita, ja nyt pakettihintaan sai edullisemmin. Hyvältä tuntui myös Pihlaja, kaunis punertava väri ei värjännyt poskia. Keskitalven pakkasiin (joita en kyllä kaipaa) tämä on varmasti omiaan.
Hienoa, että suomalainen julkkis ja mediavaikuttaja on päässyt mukaan suunnittelutiimiin. :) Onkohan tuote myynnissä muuten vain meillä? Ainakin purtilossa lukee Made in Latvia, joten kaipa se on suunnattu koko asiakaskunnalle...

Edit. Madaran kansainvälisillä sivuilla näkyvä Daily defence voidetuubi on hieman erilainen, eikä INCI mainitse lainkaan pihlajaa ainesosana. Mielenkiintoista ..

Heh, mua taas ärsytti niin paljon se kyseisen julkimon liittyminen asiaan ja se pihlajalla mainostus, kun tuotteessa "pihlajaa" on ihan olemattomasti, etten käynyt kurkkaamassa koko tuotetta. Voi olla hyvää tavaraa, mutta sisällöltään kuitenkin ihan tavallista kasvipohjaista voidetta, joita löytyy markkinoilta runsaasti. Mua jäi ihan ihmetyttämään, että miksi Suomen melko pieniä markkinoita varten törsättiin tällaiseen (vääristelevään) erityismarkkinointiin... terveisin Hapannaama  ;D
1cFii, oma väri.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 14.01.14 - klo:10:15 »
Vinkkinä muillekin, Madaran omassa nettikaupassa on tänään kaikki tuotteet -40 %. http://www.madaracosmetics.fi/fi/
Tilasin itse Nourish ja repair -sarjan shampoon ja hoitoaineen sekä puhdistusvaadon ja tasapainottavan kasvoveden. Noista hiustuotteista minulla on ennestään hyviä kokemuksia, toivottavasti ihotuotteet ovat yhtä hyviä. :)
2aMii

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 05.07.14 - klo:21:42 »
Ostin jokin aika sitten Become organic-paketin ja Purifying foam-puhdistusvaahto on ollut kovasti mieleeni. Tarpeeksi hellävarainen, kun usein nuo puhdistustuotteet ovat jättäneet kasvoille hyvinkin kiristävän tunnun. Deep moisture fluid on myöskin tuntunut oikein hyvältä, yövoidetta en ole niin paljoa käyttänyt, sopii ehkä paremmin talveen kun vieroksun muutenkin lämpimänä vuodenaikana sen jättämää hieman öljyistä tuntua.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 08.07.15 - klo:23:51 »
Vuoden päästä jatkan samasta purifying foamista, josta on tullut vakiotuotteeni: ostin kevään Hulluilta päiviltä sitä yhden tötsän ja otin kesällä käyttöön. Kuitenkin aineessa on tällä kertaa vähän kummallinen, epämiellyttävähkö pyöreä vivahde hajussa. En osaa sanoa, oliko se läsnä heti ensimmäisellä truuttauksella (ehkä ei, sillä olisin saattanut kiinnittää asiaan huomiota), vai kenties ilmaantunut vasta myöhemmin. Onko kellään muulla ollut tällaista havaittavissa?

Tuntuu kuitenkin toimivan ihan normaalisti.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 15.07.15 - klo:00:06 »
Ohh mulla DD-voide kyllä toimi tosi upeasti! Mun iho on oikeasti tosi karsea Suomen talvessa (tosi kuiva, hilseilee...) ja mulla toi DD-voide vaan kadotti kaiken hilseilyn ja kiristämisen - ja kun aloin käyttää sitä, niin sitä ainaista kuivuutta ei edes ilmennyt ollenkaan! (Olispa sitä ollut saatavilla silloin kun asuin Suomessa... :P). Laitoin sitä myös käsiin jotka korputtuu vielä pahemmin, ja nekin pehmeni kerrasta :). Ja siis mun mielestä oli huippua, että voide joka tuntuu noin kevyeltä (ainakin mulla imeytyi helposti ja sopi myös meikin alle) on noin tehokas.

Mun tuli ostettua voide kauheassa kiireessä, kun ei ollut mitään muuta, ja ainakin sillon se oli halvin luonnonkosmetiikka-naamarasva mitä löysin (olisko ollut 14,70e, mikä kyllä tuntui vähän suolaiselta :P) (en tosin vertaillut hintoja mitenkään kamalan kattavasti, kun oli tosiaan kiire saada jotain rasvaa naamaan, en tykkää normikosmetiikan voiteista kasvoilla).

Kova hinku kokeilla sitä body butteria, koska mun sääret on ympäri vuoden tosi kuivat...

Musta voiteen tarina on kanssa jännä - tavallaan kiinnosti kokeilla voidetta ihan senkin takia, että voisin muodostaa oman mielipiteen :D (mutta loppujen lopuksi tossa tilanteessa hinta ratkaisi :P). Ja mun iho on kyllä tosi vaativa (akne-taustaa, tukkeutuu helposti, rasvottuu helposti, silti pintakuiva, monet tuotteet "aristaa" iholla, en kestä voimakkaita parfyymejä... niin ja tosiaan pitäis pystyä käyttämään (ei-luomukosmetiikan) meikkivoiteen kanssa), niin mun mielestä toi on kyllä ihan saavutus!

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 04.10.15 - klo:17:03 »
Nokkossuihke toimii hyvin ainakin mineraalimeikin kiinnittämisessä. Parempi vaihtoehto kuivalle iholleni kuin ruusuvesi, jota käytin aiemmin samaan tarkoitukseen.
Nokkossuihke tuntuu hyvältä myös "muuten vaan" naamaan suihkaistuna. Just semmoiseen virkistämiseen, mihin Noora Shingler sitä on suositellut.
Tuoksu on mielestäni vähän kumma, mutta ei pahalla tavalla. Yrttinen mutta makea. Eikä mitenkään liian voimakas.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #83 : 09.01.16 - klo:20:26 »
Käyttääkö kukaan muu tuota Nokkosvoidetta (DD)? Mä ostin sitä, kun olin juuri siitä lukenut Shinglerin blogista ja sattui tulemaan alennuksissa vastaan Sokoksella. Nyt olen käyttänyt sitä n. viikon verran - ja iho on aivan tukossa! Oikeasti, ihan hirveitä möykkyfinnejä, jotka näyttävät ihan kamalilta. Näitä on niin poskipäissä, poskissa kuin leuassakin. Mietin, että voiko noihin olla mitään muuta syytä kuin tuo voide, mutta vähän heikolta näyttää... Mulla on kyllä nyt ollut toki menkat päällä ja hormonitoimintani on muutenkin sekaisin, lisäksi aloitin samaan aikaan voiteen kanssa myös runsaat vitamiinikuurit (monivitamiini ja d-, magnesium- ja maitohappobakteerilisät). Voisin siis vielä antaa hetken armonaikaa tälle voiteelle, koska muuten tykkäisin siitä tosi paljon kyllä. Hajukaan ei tuntunut pahalta, tuohan onkin tosiaan mainoksissa "pihlajavoiteen herkkäihoisten versio". Toisena incissä on tosin jotain kunnon jankkirasvaa, mutta pitänee nyt vielä tosiaan uskaltaa käyttää tätä hetken, josko iho vaikka tottuisi. On nimittäin hoitotehoiltaan juuri sitä, mitä ihoni näin talviaikaan vaatii.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 11.01.16 - klo:16:56 »
Ostin nokkosvoiteen viikonloppuna, kun tarvitsin reissuun mukaan jonkun pienikokoisen voiteen. Oma ihoni on tykännyt, mutta niin se tykkäsi pihlajavoiteestakin. Olen käyttänyt sitä Pihlaja body butteriakin naamaan, mutta se on kyllä jo oikeasti vähän liian paksua. Ei se muuten haittaa, mutta imeytyy vähän heikosti.
Mun iholle nuo paksut voiteet on ihan ehdotonta kamaa näin talvisin. Mun iho on niin super kuiva, että se tuntuu kuivuvan kaikista voiteista huolimatta. Sais rasvata varmaan enemmän kuin sen kaksi kertaa päivässä.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 17.01.16 - klo:01:19 »
^^Mulle tuli ainakin ymmärtääkseni melko samanlaisesta (en tunne ihotuotteiden incejä niin hyvin) pihlajavoiteesta kasvoihin tukkeumia, sellaisia pieniä ihonalaisia myhkyjä. Olen jättänyt sitten kasvoille käyttämättä ja laittanut vartalolle, missä suurempia ongelmia ei ole näyttänyt olevan. Muistaakseni en ole ainoa, jonka kasvoilla tuo ei ole toiminut.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 20.01.16 - klo:17:30 »
Jaha, Madara on ilmeisesti taikonut tehtaallaan toisen, halpissarjan: http://www.mossacosmetics.lv/

Myynnissä Sokoksissa.  ;D
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #87 : 20.01.16 - klo:17:40 »
:o  0_0
Pakkaukset vaikuttavat epäilyttävästi Lumenen mallistosta matkituilta...  ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 20.01.16 - klo:21:43 »
Onko täällä kukaan käyttänyt Madaran AHA peel maskia? Itse ostin pikku tuubin mutta vielä en ole vakuuttunut. Tuntuu että korea ahalla on sama vaikutus ja eri hinta. Tuote kyllä kihelmöi kovasti alussa mikä saa sen tuntumaan tehokkaalta mutta en sitten tiedä..
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 20.01.16 - klo:23:45 »
^ Mulla on toi ja se on ihan parhaita kokeilemiani kuorintoja. Tuubi alkaa olla lopussa, mutta ostan varmasti jatkossakin. Mulla saattaa iho hiukan kihelmöidä ja pientä punotusta on joskun naamion jäljiltä, mutta ei mitään isompaa. En viitsi alkaa kokeilla muita luonnonkosmetiikan hedelmähappokuorintoja, kun ne saattavat olla aika tujuja, ja tämä on tuntunut sopivalta. Iho on todella sileä ja kirkas naamion jäljiltä. Korealaisesta kosmetiikasta mulla ei ole kokemusta.