Ohh mulla DD-voide kyllä toimi tosi upeasti! Mun iho on oikeasti tosi karsea Suomen talvessa (tosi kuiva, hilseilee...) ja mulla toi DD-voide vaan kadotti kaiken hilseilyn ja kiristämisen - ja kun aloin käyttää sitä, niin sitä ainaista kuivuutta ei edes ilmennyt ollenkaan! (Olispa sitä ollut saatavilla silloin kun asuin Suomessa...

). Laitoin sitä myös käsiin jotka korputtuu vielä pahemmin, ja nekin pehmeni kerrasta

. Ja siis mun mielestä oli huippua, että voide joka tuntuu noin kevyeltä (ainakin mulla imeytyi helposti ja sopi myös meikin alle) on noin tehokas.
Mun tuli ostettua voide kauheassa kiireessä, kun ei ollut mitään muuta, ja ainakin sillon se oli halvin luonnonkosmetiikka-naamarasva mitä löysin (olisko ollut 14,70e, mikä kyllä tuntui vähän suolaiselta

) (en tosin vertaillut hintoja mitenkään kamalan kattavasti, kun oli tosiaan kiire saada
jotain rasvaa naamaan, en tykkää normikosmetiikan voiteista kasvoilla).
Kova hinku kokeilla sitä body butteria, koska mun sääret on ympäri vuoden tosi kuivat...
Musta voiteen tarina on kanssa jännä - tavallaan kiinnosti kokeilla voidetta ihan senkin takia, että voisin muodostaa oman mielipiteen

(mutta loppujen lopuksi tossa tilanteessa hinta ratkaisi

). Ja mun iho on kyllä tosi vaativa (akne-taustaa, tukkeutuu helposti, rasvottuu helposti, silti pintakuiva, monet tuotteet "aristaa" iholla, en kestä voimakkaita parfyymejä... niin ja tosiaan pitäis pystyä käyttämään (ei-luomukosmetiikan) meikkivoiteen kanssa), niin mun mielestä toi on kyllä ihan saavutus!