Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34377 kertaa)

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
Vs: Mádara
« Vastaus #90 : 21.01.16 - klo:09:30 »
Täytyypä nyt käyttää tuota säännöllisesti ja katsella mikä on tulos. Jotenkin haluaisin tykätä tuosta  :D
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #91 : 21.01.16 - klo:12:33 »
Onko täällä kukaan käyttänyt Madaran AHA peel maskia? Itse ostin pikku tuubin mutta vielä en ole vakuuttunut. Tuntuu että korea ahalla on sama vaikutus ja eri hinta. Tuote kyllä kihelmöi kovasti alussa mikä saa sen tuntumaan tehokkaalta mutta en sitten tiedä..

Mulla tämä toimi jo heti ekasta kerrasta. Iho kirkastui ja pehmeni tosi paljon :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

grace

• Vieras
« Vastaus #92 : 22.01.16 - klo:18:39 »
Jaha, Madara on ilmeisesti taikonut tehtaallaan toisen, halpissarjan: http://www.mossacosmetics.lv/

Myynnissä Sokoksissa.  ;D
Kiitti vinkistä, kävin tänään Sokoksella hiplaamassa ja mukaan tarttui misellivesi.  :)

Ostin noin viikko sitten talvialesta nokkossuihkeen ja olen sitä nyt jonkun verran käytellyt. En mitään huikeita kosteutustehoja ole huomannut, lisäksi tuo kirvelee vähän otsalla ja aiheuttaa punoitusta muualla kasvoissa, käytän siis todennäköisesti loput vain kropalle.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #93 : 29.01.16 - klo:14:00 »
Onko täällä kukaan käyttänyt Madaran AHA peel maskia? Itse ostin pikku tuubin mutta vielä en ole vakuuttunut. Tuntuu että korea ahalla on sama vaikutus ja eri hinta. Tuote kyllä kihelmöi kovasti alussa mikä saa sen tuntumaan tehokkaalta mutta en sitten tiedä..

Olen käyttänyt nyt vuoden AHA Peel maskia, jo toinen tuubi menossa. Tosi riittoisaa ja vahvuutta voi säädellä vaikutusajan mukaan. Yleensä levitän vain ongelma alueille 5-10 min. Välillä levitän myös herkemmille alueille 2 min. Mulla on tosi pintakuiva sekaiho, joka ei enää kestä rakeellista kuorintaa niin tää on todella hyvä ja helppo.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 29.01.16 - klo:16:31 »
Mulla nokkossuihke on myös aiheuttanut jonkinsortin allergisen reaktion. Meni iho ihan punaiseksi ja kuumottavaksi siitä ja ehkä ihan aavistuksen myös turposi. Lähetin tapauksesta sähköpostia Noora Shinglerille, joka lupasi selvittää, olenko ostanut virheellistä erää olevan suihkeen. En ole vielä saanut enempää tietoa aiheesta.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 01.02.16 - klo:16:54 »
^ Oho  ???. Ostin itse nokkossuihkeen, kun halusin jonkun suihkutettavan kasvoveden, jolla pyyhkimällä aamulla mun ei tarvitsisi pestä naamaa vedellä, mutta ilmeisesti multa tulee naamasta niin paljon talia tms. yön aikana, että se ei tunnu riittävän, vaan kun levittää voidetta/meikkiä, naama tuntuu likaiselta :(. Möh. Olen käyttänyt sitä kuitenkin niin kun tavallista kasvovettä käytettäisiin, mutteen oo huomannut mitään sen suurempaa eroa :P. On tarkoitus kattoa, jos tää olisi hyvä freesaamaan naamaa niinä päivinä, kun on ollut meikit koko päivän naamassa ja on jotenkin nuhjuinen olo. Mutta tuntuu semisti turhalta tuotteelta :P
Ekalla kerralla se jotenkin vähän kirveli, mutta sen jälkeen ei enää  ???

Ostin myös nokkosvoiteen loppuneen pihlajavoiteen tilalle ja tykkään siitä kyllä :). En tiedä kuvittelenko, mutta ehkä se pihlajavoide on ollut vähän kosteuttavampi. Mutta tosi ihana raikas "ruohomainen" haju  :-* ja muuten samat kehut kun mitä oon laittanut pihlajavoiteesta.

Oon aina ajatellut, että mun iho on jotenkin erityisen herkkä, ja että jos joku tuote sopii mulle niin sen on pakko sopia melkein kaikille :D Sen verran monesta tuotteesta tulee näppyjä tai punoitusta/kirvelyä tai jotain :P mutta näistä kamoista ei ole tullut mitään.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 01.02.16 - klo:22:17 »
Mua harmittaa ihan älyttömästi se, että nokkossuihke ei sovi mun naamalle. Tykkäsin siitä hirveästi mineraalimeikin kiinnittämisessä ja kasvoveden tapaan käytettynä. Odottelen vielä vastauksia viestiini ja ehkä lähetän vielä uudelleen sähköpostia Shinglerille ja koitan selvitellä, onko mulla virheellinen tuote vai oonko vaan tosi herkkä jollekin.

Nokkosvoide onneksi käy mun iholle. Tykkään tosi paljon. (Niin paljon, että koitan aina piilottaa sen mieheltäni, ettei se käyttäisi sitä. Miehellä kun on tapana lotrata ihan uskomattomia määriä mun kalliita voiteita itseensä ja sitten se ei kuitenkaan osta niitä lisää kun ne loppuu.)

Kunis

• Vieras
« Vastaus #97 : 02.02.16 - klo:17:14 »
Voisin opetella käyttämään uudestaan kasvovettä löydettyäni laatikosta Madaran ilmeisesti vanhanmallisen mukavasti yrteiltä tuoksuvan kasvovesiputelin. Katsoin sinulta heidän nykyiset kasvovetensä, enkä kyllä innostunut noista mistään. Ehken nyt tahdo kasvaa merkkiuskolliseksi sitten, harmitta kyllä, ettei tätä samaa voi käyttää nykyisen pullon loputtua. Tosin eihän sitä tiedä, josko lanseeraisivat jotakin uutta jo siihen mennessä.

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #98 : 16.02.16 - klo:20:08 »
Sain näytepurtilon Madara Multi Action Micellar Waterista ( for all skin types) ja mietityttää, mahtaako tää sopia ollenkaan rasvaiselle sekaiholle? Kukaan käyttänyt?
Midnight Blue

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 07.03.16 - klo:10:20 »
Onko kukaan kokeillut Madaran Mossa-tuotteita? Minua kiinnostaa hyvin paljon sarjan kasvoöljy ja olen käynyt sitä muutaman kerran testaamassakin kädelle. Oli hyvin liukkaan ja riittoisan tuntuista. Kohtuullisen hintaistakin tuo on. Mitään tuoksutontahan tuo ei ole, vaan tuoksu on sellainen kirpeän marjaisa.

Kasvoöljy löysi tiensä ostoskoriini ja odotan innolla ensimmäistä kokeilukertaa iltapesun jälkeen. Kerron sitten kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 07.03.16 - klo:16:32 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 07.03.16 - klo:11:15 »
Minä ostin toissapäivänä Mossan päivävoiteen kuivalle ja herkälle iholle. Sen, jossa on purkissa lakan kuva.
Tuntuu hyvältä mun herkässä ja kuivassa naamassa. Imeytyy nopeasti ja hyvin, ei ärsytä ihoa eikä tuoksu ärsytä nenää eikä sielua.
Toistaiseksi kasvoni eivät ole muuttuneet kauniimmiksi, sileimmiksi ja hehkuvammiksi, mutta eivät myöskään kuiviksi, kiristäviksi, kutiaviksi ja punoittaviksikaan.
Toimii hyvin mineraalimeikin alla.

Tuoksu on vähän jännä, semmoinen marjainen, mutta oudolla vähän tunkkaisella vivahteella. Ei kuitenkaan mikään häiritsevä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 07.03.16 - klo:19:34 »
Onko kukaan kokeillut Madaran Mossa-tuotteita? Minua kiinnostaa hyvin paljon sarjan kasvoöljy ja olen käynyt sitä muutaman kerran testaamassakin kädelle. Oli hyvin liukkaan ja riittoisan tuntuista. Kohtuullisen hintaistakin tuo on. Mitään tuoksutontahan tuo ei ole, vaan tuoksu on sellainen kirpeän marjaisa.

Kasvoöljy löysi tiensä ostoskoriini ja odotan innolla ensimmäistä kokeilukertaa iltapesun jälkeen. Kerron sitten kokemuksia.

Nyt on ensimmäinen kokeilukerta takana. Ei tuo nyt niin riittoisalta kasvoille levitettäessä tuntunut, kuin testeristä kokeillessa kuvittelin. Sain laittaa monta pisaraa kasvoille ja kaulalle. Sama on ollut kaikkien öljyjen kanssa. Tuoksu ei tunnu enää iholla ja uskalsin levittää öljyä silmänympäryksillekin. Tuntuu iholla aika mukavalta ja iho samettiselta. Toivottavasti tämä ei saa aikaan mitään finninaamaa, että voisin käyttää tuotteen loppuun asti.

En laittanut kasvoöljyn päälle enää kosteusvoidetta. Aamulla iho tuntui sileältä ja ihon väri tasaiselta. Muutama finni oli, mutta ne ovat todennäköisesti hormonifinnejä. Ensimmäisen kokeilun perusteella tykkään tuotteesta.

Päivitystä:
Nyt olen laittanut kahtena iltana pelkästään kasvoöljyä ja toistaiseksi iho on tykännyt. Tänäkin aamuna iho näyttihyvältä. Illalla tosin tuntui levittämisen jälkeen vähän nipistelyä ihossa, jota hieman säikähdin, mutta se tunne meni heti ohi. Eilen käytin kyllä Paulan kosteusvoidetta meikin alle ja tänäänkin, koska aion meikata. Luomuvoiteet tuntuvat liian rasvaisilta meikin alle.
« Viimeksi muokattu: 09.03.16 - klo:09:54 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 09.03.16 - klo:13:59 »
Voi itku, olen jotenkin onnistunut allergisoitumaan Madaralle. Dödöstä menee kainalot kaamealle, kutisevalle ruvelle, Time Miraclen seerumi ja yövoide saavat naamalle aikaiseksi aivan järkyttävän kuumotus- ja punoitusreaktion. Suunnittelin jo miselliveden hankkimista, mutta saa nyt kyllä jäädä, tuskinpa testaan Mossaakaan, vaikka vaikuttaisi toki kiinnostavalta.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #103 : 11.03.16 - klo:20:28 »
Testasin AHA Peel Maskia ja olen ihan tyytyväinen sen vaikutuksiin. Levitin kuorintageeliä ohuen kerroksen kasvoille ja annoin vaikuttaa noin kahdeksan minuuttia. Naamio ei kirvellyt tai pistellyt iholla, eikä kasvot myöskään sanottavammin punoittaneet naamion jäljiltä. Yövoide tuntui levittyvän oikein hyvin ja imeytyi nopeasti siihen nähden, että yleensä käytän reilusti voidetta. Vaikka minulla on normaalistikin sileä ja tasainen iho, aamulla se oli vielä pehmeämpi.

On tosi kiva, että tätä saa myös pienissä 12,5 ml:n tuubeissa. Minä olen niin nuuka kosmetiikan kanssa, että kynnys ostaa yli kahdenkymmenen euron täyskokoinen tuote, jonka sopivuudesta en ole varma, on aika korkea. Aika kauan tuo pienikin tuubi kestää, koska kerralla geeliä kuluu yllättävän vähän.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #104 : 30.03.16 - klo:23:06 »
Mä ostin tänään Sokoksen 3+1 päiviltä AHA Peel Maskin ja testasin sitä juuri äsken. Tästä tuli heti mun lemppari naamio <3. En ole ikinä aikaisemmin saanut millään kuorinnalla tai naamiolla minkäänlaista näkyvää tulosta, paitsi tällä. Iho on uskomattoman sileä, pehmeä ja näyttää muutenkin upean hehkuvalta. Nyt alkoi kiinnostaa muutkin Madaran tuotteet ja varsinkin se savinaamio.