Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 23462 kertaa)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
Vs: Mádara
« Vastaus #150 : 06.12.17 - klo:14:31 »
Jälleen -40% 12.12. :D

En ole vielä koskaan kokeillut Madaran tuotteita, mutta nyt ajattelin tehdä tilauksen.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 06.12.17 - klo:15:41 »
^Kiitos!! Madaran voide, jonka ostin viimekertaisesta -40% alesta, on jo lopuillaan ja on ollut tarkoituksena ostaa samaa voidetta lisää. Melkein jo ehdin ostaa täysihintaisena/pienemmällä aleprosentilla, mutta nyt osaan olla tiistaina valmiudessa tilaamaan madaran sivuilta :) Tämä kyllä ehdottomasti houkuttelee kokeilemaan uusiakin tuotteita.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 07.12.17 - klo:12:46 »
Mä mietin että kokeilen SOS-tuotteita, ainakin seerumia. Näistä olen kuullut paljon kehuja.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 09.12.17 - klo:18:06 »
Hyvä tietää, tilasin kyllä jo black fridayn alennuksista pihlaja-öljyn ja hoitoaineen hiuksille. Soothing hydration-kasvoöljy (se vihreäpurkkinen) on loppumassa ja se on ollut kyllä kovasti pintakuivalle iholleni todella hyvä tuote. Radiant energy ei ole ollenkaan niin toimivan oloinen, ja voimakkaampi sitruksinen tuoksu on vähemmän mieluisa kuin hydrationin miedompi siemenmäinen.

Olen tykästynyt noihin öljyihin, kun erilaisilla voiteilla tuntuu tulevan kalvoisia tai muutoin tunkkaisia fiiliksiä, pihlaja-DD aiheutti niitä sellaisia ihonalaisia tukkeumakyhmyjä. Myöskin öljyn levittäminen kasvoille tuntuu miellyttävämmältä kuin voiteen/emulsion niljainen tuntuma.

Tuo 40% on siitä hyvä, että rohkaistuu kokeilemaan myös muita kuin vakiotuotteita. Käyttövauhtini on oikeastaan sellainen, että alennuspäivien välissä ei oikeastaan edes yleensä tarvitse ostaa mitään.
Kuiva, luonnonkihara mid-back. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 09.12.17 - klo:19:41 »
^ Mäkin olen ostanut Madarani oikeastaan pelkästään alennuksista aina vähän ennakoiden tulevien kuukausien tarpeet. Mä sain edellisen tilauksen kylkiäisienä tuon pihlajavoiteen ja houkuttelisi testata sitä kasvoille, mutta vähän pelottaa, että tulee tukkeutumia.

Madaralta näyttää monissa muissa maissa olevan jo saatavilla Smart sarjaan uusi naamio, mutta Suomen valikoimasta sitä ei vielä löydy. Toivottavasti tulisi pian, olisi kiva päästä testaamaan!