Mulla on nyt hyllyssä Philip Kingsleyn Elastizeria kolme näytettä ja näytepullot Re-Moisturizing shampoota ja hoitsikkaa. Raportoin kunhan olen käyttänyt pari kertaa.
Edit. 6.4.2008
No niin sitten. Pesin eilen hiukset Philip Kingsleyllä.
Aloitin muhittelemalla Elasticizeria 20 min myssyn alla. Tavara on paksuhkon kermamaista, tuoksu aika mitätön, apteekkimainen. Tulos kuitenkin pesemättömissä hiuksissa jytäkkä. Huuhtelun jälkeen hiukset tuntuivat kimmoisilta ja elinvoimaisilta, kiharat olivat jäntevät.
Jatkoin pesemällä Re-moisturizing shampoolla, jonka pitäisi olla linjan hoitavin. Shampoo on myös hyvin mietotuoksuinen ja vaahtoa hyvin, muttei liikaa. Pienikin määrä riitti pesemään koko hiuspohjan kunnolla. Vaahto kyllä imeytyy hiukseen parissakymmenessä sekunnissa, jonka jåälkeen tuntuu kuin hieroisi shampootonta hiusta, mutta pesutulos on kyllä ihan bueno.
Sitten pistin päähän Re-moisturizing hoitoaineen ja pidin 5 min myssyn alla. Järkeilin että 20 minuutin tehispläjäyksen jälkeen ei tarvi tuntikausia muhitella. Hoitsikka muistuttaa Elasticizera koostumukseltaan ja leviää hyvin. Selvittää keskinkertaisesti. Huuhtoutuu hyvin ja hiukset tuntuivat todella jänteviltä ja silkkisiltä.
Annoin kuivua itsekseen. Hiukset kuivuivat nätille kiharalle ja latvat tuntu ihan hyvältä - tosin niissä oli myös Headressia, jonka ihan automaattisesti iskin päähän sen kummempia ajattelematta.

Kuivuttuaan hiukset olivat ilmavat, mutta kuivan oloiset. Nyt kun olen nukkunut yön yli, kuivuuden tunne on vielä selkeämpi, latvat tuntuvat aika hampulta. Tukka ei kiillä yhtä paljon kuin yleensä. Juuret ovat latistuneet enemmän kuin normaalisti vaikka niissä on tyvikohottajaa.
Loppulausunto: Hyvä, mutta ei HG. Suosittelisin henkilölle, jolla on hyväkuntoiset hiukset, niissä kosteutusvaikutus varmaan kestäisi. Mutta mun päässäni (jossa permis, väri ja raidat) häviää 6-0 Healing Moisturelle ja Nexxuille. Kokeilen vielä tuota Elasticizeria Nexxun tai Kevin.Murphyn kanssa, mutta tuskin ostan näitä lisää. Yleisarvosana 8-.
Yhdistin. -Luomo-