Kirjoittaja Aihe: Colour B4  (Luettu 149480 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Colour B4
« Vastaus #120 : 19.09.11 - klo:14:03 »
^ Mulla oli vaalennuksen päälle laitettua ruskeaa, punaista ja mustaa eikä lopputulos ollut kamala. Sellainen vitosasteen punertava ruskea. Ilkesi ulos lähtee, toisin kuin värinpoiston jälkeen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 19.09.11 - klo:21:58 »
Mulla on nyt värikriiseilyn tuloksena hiukset...ei yhtään kivat. Ne oli siis vaaleat, laitoin niihin jonkun vaaleanruskeapunertavan kestovärin josta tuli paljon tummempi kuin piti, ja tarttui huomattavasti enemmän juurikasvuun kuin latvoihin, ja latvoista haalistuikin aika nopsaan pois. Ne on niin huonossa kunnossa varmaan kaikesta blondauksesta.

Shampooseen sekoitetulla vaalennusjauheella sain juuret vaalennettua sellaisiksi vaalean punaisiksi  ;D siis aika lähelle sellaista luonnollista punaista jollaiset olisin koko hiuksista alunperin halunnutkin. Latvoihin ei tartu edes Casting Creme Gloss joka on ainut kevytväri josta löytyi kelpaava sävy.

Nyt nää on sitten eriväriset latvoista ja juurista, ei kovin tummat enää mutta ei kuitenkaan yhtään miellytä. Värinpoistoa en uskalla laittaa kun sitten lähtee viimeisetkin hiukset joten tää Colour B4 vois olla mun pelastus. Mitenköhän se käyttäytyy kun on tosiaan erisävyiset nää hiukset nytte, jääko ne erisävyisiksi vai tasottuisko sävy edes jotenkuten?

Fuchsian

• Vieras
« Vastaus #122 : 20.09.11 - klo:20:56 »
Noniin, mä laitoin tuon b4 ja siitä tuli ihan vaalea pahvilaatikko. Ja tosiaan, se on täsmälleen just se tilanne sen jälkeen, kun tuo punaine väri oli haalistunut (ja sen jälkeen kampaaja laitto sitten ruskeaa). En noita asteita taas tarkasti osaa, mut ehkä jotain 7-tasoa vois olla. Mut on tässä pari tummempaa kohtaa jossain alla. Eli varmaan se sen asteen pari vaaleni (eikö olekin tarkkaa ;D).

Mulla kyllä kärsi sekä päänahka, varsinkin kun ne värjäyksetkin jo kutittavat heti vaikutusajalla samoilla tulilla, että tukka siis. Hiukset meni kyllä ihan purkkatakkuun siinä huuhteluiden aikana, mut hoitiksen kun laitoin niin ei mitään. Mut tukkaa hieman lähti, ei kovasti..johtuu varmaan tosta mun päänahasta, mulla oli nyt tullu pari jotain näppylää ainakin tonne.

Pitänee tähän varmaan vähän raitaa jossainv aiheessa ottaa, mut ajattelin sinnitellä kun on tämä oman värin+tukan kasvatusoperaatio. Oon kuitenkin tyytyväinen tuohon, hyvin tuo poisti väriä. Mulla oli se harmaa paketti eli extra. Se toinen, regular, on sitten käsittääkseni kevyempään värjäyskokemuksen jälkeen..toisaalta en muista, oliko mainintana että se regular ois ollu just parempi keskiruskeaan.

annanna

• Vieras
« Vastaus #123 : 30.09.11 - klo:13:45 »
Hei, onko muilla tietoa tästä, luin tuolta joltain enkunkieliseltä sivustolta, että ainakin englannissa myytävässä CB4 on siinä regularissa päässäpito aika 30 minuuttia ja vahvemmassa tunti?! Samaa tavaraa vaikuttaisi kuitenkin olevan.

Uskaltaisiko tota pitää sitten päässä pidempään?

Poissa essipessi

• Haiven
  • *
« Vastaus #124 : 13.10.11 - klo:17:32 »
miten teil on hiukset reagoineet b4:n jälkeiseen vaalentamiseen? itelläni on 2-asteinen tukka ja seiskaan pitäis päästä... Toimiskohan jos laittais eka b4:n ja sen jälkeen ihan tavallisen värinpoiston jossain vaiheessa riippuen tietysti mitä tapahtuu ton ekan vaiheen jälkeen...?

pointtina siis et miten toi reagoi, kun vaalentaa b4:n jälkeistä hiusta??

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 13.10.11 - klo:18:47 »
^itselläni B4:n jälkeinen värinpoisto palautti B4:lla poistetun värin takaisin ::)

Poissa Elinaelina

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #126 : 15.10.11 - klo:20:45 »
Kokeiltu. Hiukset kerrostunutta tummanruskeaa kevytväriä, käytännössä mustat. Colour B4 vaalensi asteen - mustanruskeaan, hyvällä tahdolla. Päivänvalossa selkeästi ruskeammat varsinkin kiilloltaan, mutta normaalissa huonevalaistuksessa yhä mustat. Haju on neljän pesukerran ja kahdeksan shamppoovaahdotuksen jälkeen yhä niin jäätävä, että ällöttää. Ainetta käyttäessä se olisi ollut siedettävää, mutta 5 päivää käsittelyn jälkeen kuivassakin tukassa jatkuvasti oleva haju on sen verran ärsyttävä, etten käyttäisi tätä toiste.

Eikä haju harmittaisi niin pajoa, jos hiukset olisivat vaalenneet edes ruskeaan. Ero omaan väriin juurikasvussa on yhä valtava, joudun joko vaalentamaan jotenkin muuten tätä lisää tai jatkamaan tyven käsittelyä tummemmaksi.

Poissa essipessi

• Haiven
  • *
« Vastaus #127 : 16.10.11 - klo:08:17 »
^^ oi ei apua...

laitoin ton eilen päähäni ja tulos on todella minimaalinen... mitäs nyt sitten...?'

mitenhän pian tähän uskaltaisi lätkäistä ihan tavallisen värinpoiston niin, että väri vaalenisi eikä tummenisi takaisin? vai laitanko kevytvärin ja sitten värinpoiston siihen päälle?

argh . harmittaa ehkä aika paljon.

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #128 : 16.10.11 - klo:10:25 »
Mulla tosiaan tummui lähes yhtä mustanpuhuvaksi tukka b4:n jälkeen.Mutta 2 vaalennuspesua Rialilla korjasi asian!Ei ole enää tummunut,yleisvaikutelma olisi,että on omanvärinen,hienoa! :)

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 27.10.11 - klo:12:08 »
Tuli sitten B4 testattua kun alkoi tuntua että mustanruskea korostaa jo tässä iässä ryppyjä ja naaman roikkumista liikaa. Hiukset on polkkamittaiset ja värjätty Herbatint sävyllä 2N, kuukauden välein on tarvinnut läträtä väriä tyvikasvun peittämiseksi (en ole laittanu pelkästään tyvikasvuun aina). Oma luonnonväri on 8-asteinen kellertävä. B4-käsittelyllä väriä lähti jonkin verran läheltä päänahkaa, ilmeisesti sieltä minne väri ei ole kovin kerrostunut, lopputulos noin 5-asteinen punertavanruskea. Sen sijaan latvat jäivät mustanruskeiksi. Positiivinen yllätys on että hiusten kunto ei ole kärsinyt ollenkaan niin paljon kuin värinpoistoilla.

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #130 : 19.11.11 - klo:19:00 »
No niin. Kokeilin B4:ia. Tukassa oli suoraväriä. Juu, B4 ei pure suoraväriin, mutta halusin vain vähän haalistaa oranssinruskeiksi muuttunutta tukkaani, jotta saan siihen kunnon punaisen päälle. Tein ensin testitupsun. Leikkasin rehottavan takatukkani pois ja join irtonaiset hiukset kahdeksi kasaksi, joista toiseen laitoin B4:ia. Tupsusta lähti nimenomaan oranssia sävyä, joten rohkaistuin laittamaan ainetta koko päähäni. Ero käsittelemättömään tupsuun oli aika selvä.

Hajusta en voi sanoa mitään, koska minä en haista juuri mitään. Hajuaistini on todella lähes olematon. Istuin vaan aineet päässäni onnellisen tietämättömänä hajusta, joka miehen mielestä oli aivan hirveä. Huuhteleminen oli yhtä tuskaa kun tukka tuntui oudon karhealta. Pelkäsin tuhonneeni kallisarvoisen karvastoni lopullisesti. Tukka vaalentui jonkin verran ja nyt se on vähemmän oranssinruskea. Olen ihan tyytyväinen. Kovin selvä muutos ei tietenkään ole, sillä B4 ei tee suoraväreille oikein mitään. Nyt on kiva laittaa uutta punaista tukkaan kun oranssi ei enää niin paista läpi. Hiusten kunto tuntuu olevan entisellään. B4 kuivatti jonkin verran, mutta laitoin tukkaani kookosöljyä ja nyt nää karvat tuntuu olevan ihan kunnossa.

Lily B.

• Vieras
« Vastaus #131 : 24.11.11 - klo:14:03 »
Hmm.. Mitenköhän tuo B4 toimis mun tukkaan? Oon siis viimeset pari vuotta värjänny hennalla, ensimmäiset puol vuotta mukana oli myös indigoa. Hennan alla on latvoissa myös viiden vuoden kevytvärikerrostumaa. Mun tukka on siis sen verran huokosa ja väriä imevä, että kevytväri toimii kuin kestoväri. :D  Tyvikasvua on tällä hetkellä melko paljon. Haluisin olla kunnon ginger head, mutta tällä hetkellä latva on liian tummanoranssi/punertava.

Mitenköhän hyvin mun tukka kestäs tota ainetta, kun kuitenkin on tosiaan laadultaan huokonen ja taipuisa, mutta tosi hyväkuntonen, eikä yhtään kuiva? Vai oisko vaalennuspesu parempi vaihtoehto? Kumpi rasittaa hiusta vähemmän? En tiiä näistä tän tyyppisista jutuista yhtään mitään, kuten huomaa. :D

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 24.11.11 - klo:23:08 »
Pitäisikö / kannattaisiko kampaajalle kertoa Colour B4 käsittelystä ennen värjäystä tai raidoitusta? Onko luvassa mitään yllätyksiä (hiukset jää kampaajan käsiin pesupaikalla, väri on jotain ihan muuta kuin mitä piti tms.)?

Olen aina uskonut hiukseni loistavan kampaajani käsiin. Pari viikkoa sitten en saanut kampaamoaikaa ennen tärkeää menoa, joten päädyin korjailemaan väriä omin nokkineni,tuloksenai kupari vihreällä flashilla.  0_0 Seurava vaihe olikin Colour B4 käsittely ja sen päälle Casting Creme Gloss. Lopputulos ei ole paha (ilkeän liikkua julkisilla paikoilla päiväsaikaan ilman pipoa), mutta sävy ei vaan tunnu yhtään omalta.

Seuraava steppi olisikin antaa oman kampaajan tehdä tukalle ihmeitä. En oikein haluaisi kertoa kampaajalleni mitä kaikkea olen omin nokkineni tukalleni tehnyt, mutta otanko liian ison riskin, jos jätän kertomatta sähläyksistäni?

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #133 : 15.12.11 - klo:00:27 »
Onko tuo "miedompi" B4 poistanut teillä kuinka hyvin vivahteita, kuten punaista tai kellertävää? Täällä olisi tällä hetkellä n. bsl-pituinen about 8 -asteiseksi raidoitettu hiuksisto, jossa varsinkin latvoissa (hieman ehkä tummemmat latvat) näkyy tosi lämmintä sävyä, minkä haluaisin taittaa pois.  Kaapissa odottaa B4 puteli, mutta auttaakohan tuo yksin ollenkaan tähän ongelmaan, vai pitäisikö jo varata joku neutraalimpi/tuhkaisempi väri kaappiin odottelemaan? Omat hiukset on suurinpiirtein yhtä vaaleat, vain maantieversiona, mutta kevytväreillä lotrasin vajaa pari vuotta tummemmaksi ja nyt raidoitettu tosiaan nykyiselleen.

Edit// Lätkäsin tuon regularin sitten päähän, ja sieltä löytyi kysymyksistä sellainen vinkki, että jos vaaleisiin hiuksiin haluaa laittaa vivahteen poistamiseksi, niin pidetään päässä 20 min sijasta vain 10 minuuttia. Pidin sitten latvoissa vähän kauemmin, ehkä yhteensä n. 15min ja muussa päässä sen n. 10 min. Ensin näytti siltä ettei se väri siitä paljoa muuttunut, mutta nyt kun katsoo vähän tarkemmin (tai ehkä naiivia harhakuvitelmaa? :D) niin latvat on vaalentuneet sen verran että yleiskuva väristä on tasaisempi, eli latvat ei enään ole niin selvästi tummemmat, jos nyt ovat enää ollenkaa tummemmat. Vähän lähti myös tuota punaista pois, tai ylipäänsä sitä lämmintä sävyä, jotenkin hieman luonnollisemmalta näyttävät nämä nyt ja yleiskuva on kyllä vaaleampi. Ihan hyvä siis tulos, mitään hamppukasaakaan ei tästä hiuspehkosta tullut, vaikka vähän tahtoi huuhdellessa loppua usko kun näytti siltä että tahtoi tulla takkua toisen perään. Mutta olen siis itseasiassa aikas tyytyväinen :) Toivottavasti ei nyt vedä jälkeenpäin ainakaa tummemmaksi
« Viimeksi muokattu: 17.12.11 - klo:21:36 kirjoittanut marmeladi »

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #134 : 29.12.11 - klo:16:52 »
Itselläni 8-9 asteinen hiuksisto, jossa vanhoja raitoja (myös elumenin) sekä liilertävyyttä, sinisyyttä ja likaisen harmahtavat latvat. Myös vaaleanpunaista (vanhaa ellunjämää) löytyy. Eli siis kaikkea mahdollista. Tyvi todella lämmin, latva haperonharmaa. Paljon kestovärejä päällekäin.

Toiveena oli tasavärinen kylmänvaalea hiuksisto.

Kiitos Colour B4, kun teit siitä mahdollista  <3. Voisin sanoa että milteipä kaikki tummat raidat lähti, ja tukka on nyt tasavärinen. Lukuunottamatta vaaleanpunaista siellä täällä, Ellun jämiä. Ihanaa kun latva on kunnollisen näköinen eikä sellainen jokaa väriä imenyt haperolatva. Tästä kasvatus saa taas uutta pontta :) Tyvikasvuakin tullut! Täältä tullaan, oi hulmuava pitkä paksu kutristo!  :l
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!