Huhhuh! Tein tänään värinpoiston Colour B4 extralla, lähtötilanne oli aika haalistunut 4.3, värjätty kestoväreillä jo pari vuotta sillä. Toimin muuten pakkauksen ohjeiden mukaan, mutta huuhtelin vähän pidempään ja otin ennen lopullista pesua vielä kierroksen Wellan syväputsarilla. Lopuksi vielä pikahoitis rekulla ja kosteuttavalla.
Latvat kuivahti kyllä aika roimasti, jos kohta se oli odotettavissa. Muhittelen hetken niissä rekku+kosteuttava hoitis+avokadoöljy-sekoitusta (toivottavasti rekku ei tee mitään kamaluuksia tuon värinpoiston jälkeen?), katsotaan josko se puhaltaisi niihin taas vähän eloa.
Mutta se väri! Missioni siis on päästä about sävyyn 8.34 eli vaalea kultakupari, ja jos mun nyt hatusta pitäisi repiä joku sävy tälle lopputulokselle, niin se olisi just se

Voiko mulla olla näin hyvä tuuri?! Ei tän päälle raaskis enää mitään väriä laittaa

Väri on kaiken lisäksi vielä yllättävän tasainen, näyttää ehkä ihan aavistuksen raidoitetulta, mikä ei todellakaan haittaa. Ja mä kun pelkäsin jotain kauheaa epätasaista kusenkeltaista hirvitystä, jota ei saisi korjattua siedettäväksi kuin monen värjäyksen voimin!
Voi vitsi

(Anteeksi hymiöiden suurkulutus, mutku...

!)