Kirjoittaja Aihe: Colour B4  (Luettu 149394 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Colour B4
« Vastaus #135 : 18.01.12 - klo:14:37 »
Poistin tänään punaisen Regularilla. Hyvin lähti ja loputulos on tällainen, vähän kellertävämpi tosin ja joissain paikoissa kuultaa oranssia.  Uskallanko iskeä tänään tai huomenna casting creme gloss sävyn 613 iced mochaccinon? Aikaisemmin laitoin heti perään kestovärin. Ekalla kerralla tuli liian tumma ja toisella kerralla vähensin vaikutusaikaa jolloin sävy oli lähes samanlainen kuin purkin kuvassa. Eli jos laitan niin vähennän vaikutusaikaa? Mutta paljon?
« Viimeksi muokattu: 18.01.12 - klo:14:41 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 18.01.12 - klo:14:49 »
Minäkin poistin tänään hennapunaisen kevyemmällä versiolla. Lähti yllättävän hyvin, vaikka lopputulos odotetusti oranssihtava onkin. Pesin tänään hiukset uudelleen ja pesussa shampoo vaahtosi edelleen punaisena. Mikä on hieman outoa, koska huuhtelin hiuksiani yliaikaa kaikissa kohdissa. Itse en uskalla värjätä vielä päälle vaan odottelen ainakin pari päivää, koska en halua tummempaa lopputulosta. Tavoitteena on 7-asteinen väri, jossa saa olla lämpöä mukana. Taittelen sitä sitten pois jos tuntuu siltä. Ajattelin laittaa päälle Loreal Exell 10' nro.8.31, joka on ainakin kuvassa aika lämmin. En tiedä olisiko jokin selkeästi kylmempi väri vielä parempi? Viimeksi laitoin Loreal Exellencen nro:n 7 seuraavana päivänä päähän ja siitä tuli liian tumma, vaikka lyhensin vaikutusaikaa. Väri haalistui kuitenkin pesuissa halutuksi 7-tasoiseksi aika nopeasti, autoin tosin asiaa öljyillä yms. haalistelulla.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 18.01.12 - klo:17:33 »
Värjäsin nyt sillä ja annoin olla kyllä vähän liian pitkään  :P No onneksi on kevytväri. Aikaisemmin ainakin kaikki casting:it on minulla haalistuneet paljon. Värjäsin pitkään sillä kuparisella ja se veti aluksi ihan tummanruskeaksi, kunnes haalistui vaaleaksikupariksi. Joten toivon, että tämä haalistuu...

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 18.01.12 - klo:20:40 »
Värjäsinpä sitten minäkin malttamattomana. Tuli tummempi kuin paketin kuvassa, mutta eiköhän tämäkin haalistu. Kaunis väri ja ihana kiilto noin muuten (pidin päässä 8 min).

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 19.01.12 - klo:09:21 »
No tämä on saman värinen kuin paketin kuvassa, mutta en tykkää tästä. Odotin ihan toisenlaista... Odottelen, että haalistuu ja isken toisen päälle. Tänä aamuna hinkutin tätä syväputsarilla ja nyt istun öljyt päässä.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 19.01.12 - klo:09:53 »
^ Minullakin on öljyt päässä. Tämä on asteen tummempi kuin tarkoitettu ja vähän siinä ja siinä kannattaako edes haalistella erikseen öljyillä ettei pohjalta ala kuultaa oranssia läpi. Ajattelin, että öljyhoito tekee hiuksistolle muutenkin hyvää. Toivottavasti saat vaihdettua mieluisampaan väriin. Onneksi tuore väri haalistuu aika nopeasti hiuksista kun vähän avittaa.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 20.01.12 - klo:19:23 »
Olen tiistaina värjäämässä 4.3:sta (7–)8-asteiseksi kultakupariksi hapetevärillä. Värinpoistona minulla odottaa tuo tymäkämpi Colour B4, koskapa kestovärivärjäyksiä on alla monia ja sävy on sen verran tumma (ja toivottu lopputulos puolestaan kohtalaisen vaalea).

Kannattaakohan minun tehdä värinpoisto maanantaina vai tiistaina värjäyksen yhteydessä? ??? Vaikuttaako tuo Colour B4 myös kestovärien tarttuvuuteen, ts. kannattaako vaikutusaikaa lyhentää?
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 20.01.12 - klo:19:34 »
^ Mä värjäsin samantien B4:sen jälkeen ja hyvä tuli. Vaikutusaika oli normaali. Oli muuten ihan sama missio kuin sulla, 4-asteisesta 7-asteiseen kupariin  :ts

Annuli

• Vieras
« Vastaus #143 : 20.01.12 - klo:21:22 »
Joku täällä kyseli saako pitää päässä tunnin kun ulkolaisissa pakkauksissa lukee. Ilmeisesti tämä Scot Cornwall sai joiltakin palautetta ettei poistanut väriä kunnolla kun oli kerrostunut, johon hän sitten sanoi että regular saa olla päässä 30 min ja extra strong 60 min. En tiedä miksei suomen pakkauksiin ole tullut mainintaa... Löytynee virallisilta sivuilta ainakin jos tahtoo varmistaa.

Itse olen tehnyt kaksi kertaa vahvemmalla ja tunnin on päässä ollut, edelleen on hiukset.

Minulla veti jostain syystä Poly Color kastanja pään melkein mustaksi. Kiitos Colour B4:n hiukset on nyt sellaiset kuparihtavan vaaleat.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 21.01.12 - klo:17:25 »
Ilyasviel, selvä homma, kiitos vastauksesta! Pitää toivoa että munkin missiosta tulee onnistunut :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 23.01.12 - klo:22:09 »
Paikallisessa Sokoksessa Colour B4:t oli laitettu -70% alelaariin. :o En sitten voinut muuta kuin hamstrata pari. Toivottavasti tämä ei ole kokonaan poistumassa...
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 25.01.12 - klo:18:49 »
^Toivottavasti nuo oli vaan joitakin vanhenevia tuotteita  :-X Muuten pitää alkaa netistä metsästää.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 25.01.12 - klo:23:51 »
Huhhuh! Tein tänään värinpoiston Colour B4 extralla, lähtötilanne oli aika haalistunut 4.3, värjätty kestoväreillä jo pari vuotta sillä. Toimin muuten pakkauksen ohjeiden mukaan, mutta huuhtelin vähän pidempään ja otin ennen lopullista pesua vielä kierroksen Wellan syväputsarilla. Lopuksi vielä pikahoitis rekulla ja kosteuttavalla.

Latvat kuivahti kyllä aika roimasti, jos kohta se oli odotettavissa. Muhittelen hetken niissä rekku+kosteuttava hoitis+avokadoöljy-sekoitusta (toivottavasti rekku ei tee mitään kamaluuksia tuon värinpoiston jälkeen?), katsotaan josko se puhaltaisi niihin taas vähän eloa.

Mutta se väri! Missioni siis on päästä about sävyyn 8.34 eli vaalea kultakupari, ja jos mun nyt hatusta pitäisi repiä joku sävy tälle lopputulokselle, niin se olisi just se :o :-* :l Voiko mulla olla näin hyvä tuuri?! Ei tän päälle raaskis enää mitään väriä laittaa ;D Väri on kaiken lisäksi vielä yllättävän tasainen, näyttää ehkä ihan aavistuksen raidoitetulta, mikä ei todellakaan haittaa. Ja mä kun pelkäsin jotain kauheaa epätasaista kusenkeltaista hirvitystä, jota ei saisi korjattua siedettäväksi kuin monen värjäyksen voimin!

Voi vitsi <3 (Anteeksi hymiöiden suurkulutus, mutku...  <3!)

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 26.01.12 - klo:21:04 »
Päivitys: No ei se kyllä luonnonvalossa enää niin kiva ollut ;D  Turhan oranssi, joten lätkäisin tähän päälle Casting Crème Glossin 801 Satiininvaalea. Mietin vähän, onko se turhan viileä sävy, mutta pakkauksen kuvien mukaan yllättävänkin lämmin, joten päätin kokeilla mitä tulee. Lopputulos on toffeemainen sävy, ei ollenkaan paha :) Kuparia voisi olla vähän enemmän, mutta katsotaan nyt miltä tämä näyttää luonnonvalossa. Värinaamiollahan sitä kupariakin sitten saa lisää jos vielä kaipaa.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 27.01.12 - klo:13:32 »
Kuinka monta B4-pakkausta mun kannattais varata ristiselkämittaiseen tukkaan, joka imee väriä yleensä noin kahden pitkän tukan verran? Riittääkö kolme pakettia?  :)