Mulla on ollut jo pidemmän aikaa vaalean eri variaatioita, ja innostuin kokeilemaan luikuvärjäystä, eli tyvestä tummempaa vaalentuen latvaa kohden.(tummimmat hiukset 5-6 astetta ja värinä loreal preference) Viihdyin värissä n. viikon ja halusin takaisin vaaleammaksi. Laitoin B4 vahvemman version ja hiukset vaaleni oljenvaaleaksi, jonkajälkeen laitoin garnierin 9asteisen värin ja tykkäsin superpaljon. Väristä tuli mitä pitikin, vaikkei B4:n jälkeen kestoväriä suositellakaan.
Kunpa olisinkin pysynyt tuossa sävyssä. Tuli joku ihme kriisi ja halusin ehdottomasti tummemmat hiukset. Laitoin Lorealin preference 6:n koko hiuksiin. Väri ei miellyttänyt, vaan jäi liian hailakaksi. Värjäsin loreal casting 500:lla ja hiuksista tuli mustanruskeat. Haalistui kuitenkin pesussa. Tumma sopi mulle hyvin, mutta ei oikein sopinutkaan mun identiteetille:D Aikaisemmista hyvistä kokemuksista johtuen turvauduin taas B4:n. Valitettavasti tälläkertaa B4:n vain aavistuksen haalisti väriä. Päädyin raidoittamaan hiuksia ja laitoin castingin 1021:n ja tulos on onneksi lopulta hyvä.
Mulla B4 ei vaikuttanut hiusten kuntoon juuri ollenkaan, ei paljoa edes kuivattanut. Ja ekalla kerralla poisti väriä ihan superhyvin! hiukset vaalentui n. 4astetta. Toisella kerralla vaalentui vain asteen paikoittain ei ollenkaan. Haju oli aika kamala ja mulle tuli siitä hiukan huono olo... Kaikesta huolimatta aion ehdottomasti kokeilla uudelleen jos tulee tarvetta.