Kirjoittaja Aihe: Colour B4  (Luettu 149656 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Colour B4
« Vastaus #150 : 27.01.12 - klo:13:43 »
^ Mä sanoisin että kaksikin riittää, se on todella riittoisaa tavaraa, mutta voit toki varmuudeksi ostaa kolmannenkin. Jos ei tule käyttöä, niin on sitten seuraavaa kertaa varten valmiina.  ;)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 31.01.12 - klo:08:18 »
Voihan suti  ::) Käsittelin eilen tukan B4:llä. Lopputulos oli oljenkeltainen. Ostin sitten eilen Poly Color keskivaalean sävyn, että ei vaan mene liian tummaksi. Tänään laitoin sen päähän ja annoin vaikuttaa 20m. Tämä on tummanruskea  :o Nyt meni ketuillensa... Pitääkö tässä nyt hakea uusi B4, koska en usko, että tämä tästä haalistuisi sellaiseksi minkä haluan  ::)

EDIT: Kuivasin pään hiustenkuivaajalla. Ei näköjään olekkaan tummanruskea, mutta asteen liian tumma kuitenkin  ::) Tilaan hopeashampoota ja yritän haalistaa tämän öljyllä ja syväputsarilla. Josko se haalistuisi, kun on sävyteshampoosta kyse?

EDIT2: Olin malttamaton, mikä ei ole yllätys. Tein vaalennuspesun annoin olla 7m ja huuhtelin, kun osa hiuksista näytti ihan blondeilta. No nyt tämä on oranssi  :P Laitoin miehelle viestiä, että soittaa minulle kun pääsee koulusta. Saa hakea mulle B4:n ja Poly Colorin  ;D ::)
« Viimeksi muokattu: 31.01.12 - klo:12:12 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 31.01.12 - klo:13:49 »
^ Jopas on äksöniä hiusväririntamalla  :D!

Laitoin muutama päivä sitten 2 pakettia vahvinta B4:sta päähäni. Annoin vaikuttaa reilu 20 minuuttia ja huuhtelin ensin 20 minuuttia ja sitten pesin hiukset viimeistelyaineella ja syväputsarilla 6 kertaa. Lähtötilanne oli noin 6-asteinen haalistunut ja epätasainen punaruskea. B4 ei kovin paljoa irrottanut hiusväriä, mutta yleisilme haaleni hiukan ja kuluneimmista latvoista väri haaleni noin asteen verran. Hiukset eivät kärsineet juuri lainkaan ja nyt mietiskelen, että uskaltaisiko kokeilla B4:ää vielä kerran? Oletteko saaneet toisella B4-vaalennuskerralla väriä irtoamaan paremmin jos ensimmäisellä vaalennuskerralla on vain vähän haalistunut? Laitoin eilen wellan hopeanväristä suoraväriä ja muhittelin sitä reilun tunnin. Hyvällä tahdolla voi ehkä nähdä, että latvat eivät ole enää niin punertavat. :P

Oon aika ulalla, miten tästä jatkaa. Punaisuus pitäisi saada pois ja väriä hitusen vaaleammaksi.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 31.01.12 - klo:14:27 »
^Olen hätähousu, haluan kaikki heti NYT  ;D Jospa se tästä...

Laitan illalla uuden B4:n. Tukka ei tunnu kuivalta ja on samassa kunnossa kuin aloittaessa. Ja jos aamulla kokeilisi uudestaan sitä väriä  >:D

EDIT: Käsittelin Colour B4:llä ja laitoin  Poly Color:in keskivaalean. Annoin PC:n vaikuttaa 10minuuttia. Nyt tummuusaste on oikea, mutta hius kellertää  :) Ymmärrettävää, koska värissä ei ollut tuhkaa... Tilasin nyt hairsupermarketista hopeisen suoravärin ja tänään ostin hopeshampoon.
« Viimeksi muokattu: 31.01.12 - klo:20:02 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 31.01.12 - klo:20:29 »
Ja mä kun luulin olevani malttamaton, kun aattelin odottaa 4–6 viikon sijaan kolme viikkoa seuraavaan värjäykseen että pääsisin oikeaan lopputulokseen ;D

Mulla kyllä se tujumpi Colour B4 vaalensi nelosesta suunnilleen seiskaan tai kasiin, ja tosiaan veti jo ennestään huonokuntoiset latvat niin hampuksi ettei tullut mieleenkään toistaa käsittelyä (eikä onneksi ollut tarviskaan). Vähemmällä kuitenkin pääsin kuin pelkäsin!

Mun otsa ei muuten tykännyt yhtään Colour B4:sta ??? Ainetta joutui otsalle vähän ja luulin pyyhkäisseeni sen pois, mutta ehkä onnistuinkin vain levittämään sitä... Tuntui kuin otsan iho olisi jotenkin "parkkiintunut", teki mieli tehdä joku hiekkapaperikuorinta :P Finnikin intoutui nousemaan, mikä mulla on otsan alueella erittäin harvinaista, ja lisäksi siellä täällä sellaista aurinkoihottuman kaltaista röpelöä. Tästä onneksi pääsin vaan ihonkuorinnalla ja rasvailulla, mutta vähän hämmentävä reaktio silti.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 31.01.12 - klo:20:49 »
^Itsellä ei hirveästi ainakaan tuntunut kuivavan. Voi olla, että näkyy myöhemmin  :P

Minulla korvan lehdet eivät tykkää. Tuntuu juuri siltä, että ne parkkiintuisivat.

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #156 : 01.02.12 - klo:12:15 »
mulla on sellainen perus"maantieharmaa"vaalea  :) omaväri johon ajattelin pikkuhiljaa pyrkiä. Olen värjäillyt tumman (punertavan) ruskeaksi pidemmän aikaa ja nyt tehnyt muutaman viikon sisällä 2 kertaa ton vahvemman B4 käsittelyn. Väri on vaalentunut muutaman asteen vaaleanruskeaksi, ihan kiva väri mutta haluan vielä vähän lähemmäs omaa juurikasvua, ero ei ole enää kovin paha. Tukka ei ole pahemmin käsittelyistä kärsinyt ja viime viikolla muutenkin leikattiin latvoja pois.
Ajattelin tässä joku päivä tehdä vielä kolmannen käsittelyt.
Sitä vaan olen molemmilla kerroilla ihmetellyt, kun tukkaa ekan kerran huuhtelee on se tietyn värinen ja kun kaikki huuhtelut on tehty niin on tukka hiukan tummempi? Voisiko sitä ekan aineen vaikutusaikaa pidentää? Huuhdellut olen tarpeeksi pitkät ajat ohjeiden mukaan.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 01.02.12 - klo:21:22 »
^ Minustakin tuntui, että tukka tummeni eka huuhtelun jälkeen  :-\... Ajattelin ylihuomenna tehdä toisen B4-käsittelyn. Pidän vaalennusainetta tällä kertaa kymmenen minuuttia pidempään ja laitan ainetta 3 pakettia, sillä mun tukka imaisi vaalennusaineen niin hanakasti, että tuntui ettei kaksi pakettia riitä joka kohtaan.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 02.02.12 - klo:15:41 »
Saa yhdistää jos häiritsee, mutta mistä olette löytäneet lähiaikoina B4:sta? Helsingin keskustan Sokokselta kun kyselin sanoivat, ettei ole heidän valikoimissaan ollutkaan ja heillä on Sokoksista paras valikoima  ::) Stokkalta löytyy, mutta onko B4:sta näkynyt joissakin Prismoissa?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 02.02.12 - klo:15:45 »
Prismoissa ja Citymarketeissa olen juu nähnyt. Sokoksen Emotionissakin ihan parin kuukauden sisällä ollut. Tää on kyllä lähtenyt pois valikoimasta harmittavan monesta paikasta.

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #160 : 03.02.12 - klo:09:36 »
Saa yhdistää jos häiritsee, mutta mistä olette löytäneet lähiaikoina B4:sta? Helsingin keskustan Sokokselta kun kyselin sanoivat, ettei ole heidän valikoimissaan ollutkaan ja heillä on Sokoksista paras valikoima  ::) Stokkalta löytyy, mutta onko B4:sta näkynyt joissakin Prismoissa?

Mä ostin viime viikolla Hgin keskustan (kaivokadun) anttilalasta ja aiemmin ostanut itiksen ja jumbon cm+prisma.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 05.02.12 - klo:23:16 »
Viikin Prismasta hain toisen B4 satsini. Toivottavasti tosiaan ei ole poistumassa joka paikasta valikoimista, sillä tuntuu ettei B4 ole kovin tunnettu tuote... Laitoin tällä kertaa B4sen vaikuttamaan muovimyssyn sisään, mutta ei se kyllä kovin paljoa vaikuttanut vaalennustehoon. Väriä lähti taas aika vähän ja jotkut vanhat blondiraidat latvoissa puskivat enemmän esiin. Tällä kertaa hiukset kuivuivat jonkin verran, mutta huomattavasti vähemmällä selvisin verrattuna siihen että hiuksiin olisi laitettu vaalennuspesu. Mulla normivaalennusaineet  vetävät hiukset tosi helpolla purkkakuntoon.

Huuhtelin ja vaahdottelin hiukset taas moneen otteeseen ja yhteensä huljuttelin hiuksia varmaan noin tunnin. Vaikka tässä B4-vaalentamisessa tuntuu välillä, että järki lähtee (varsinkin siihen suihkutteluun) niin tällä tapaa saan ainakin pidettyä pitkän tukan ja mentyä vähitellen kohti vaaleampaa kuontaloa.

esve

• Vieras
« Vastaus #162 : 24.03.12 - klo:11:00 »
Veikkauksia, toimisiko hellempi B4 tämänlaiseen tilanteeseen: Pohjalla 8-9 asteinen blondi, päälle lätkäisty hetkellisessä mielenhäiriössä poly color vaalenruskea sävyte tossa 2kk sitten, joka on haalistunut suunnilleen tämän väriseksi : http://www.fashion4yng.com/wp-content/uploads/2012/01/Strawberry-Blonde-Hairstyle.jpg

Veikkauksia lopputuloksesta?  ;D Toiveena siis päästä takaisin tilanteeseen ennen tuota poly coloria, joka oli suunnilleen tämmönen http://justhairstyles.info/wp-content/uploads/2011/07/Dark-blonde-hair-color.jpg

mirabell

• Vieras
« Vastaus #163 : 26.03.12 - klo:18:47 »
Hei, voisinkohan täältä saada vähän apuja.

Olin ollut noin 10kk värjäämättä hiuksia, latvat hyvin vaalenneet ruskeista ja hennoista, raja vanhan värjätyn ja oman hiuksen välillä todella huomaamaton. Sitten keksin että kyllästyttää ja haluankin kirkkaan punaisen tukan  :# >:( Aivan typerä idea! Pää on nyt siis 7.6 kirkuvan punainen. Voisiko B4 auttaa pääsemään takas tuohon edeltävään neutraaliin tilanteeseen? Mitkä ovat riskinä? En haluaisi enää yhtäkään väriä tähän tukkaan tämän typerän mokan jälkeen laittaa, joten voiko tuossa olla riskinä että lopputulos on sellainen että se on kuitenkin peitettävä värillä? Kumpi b4 olisi parempi? Kertokaa kaikki, viikonloppuna (tai huomenna  ;D) varmaan toteutan käsittelyn jos se  on järkevää..

Auttakaa mua pliis! Ottaa niin tämä hölmöily päähän.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 26.03.12 - klo:19:06 »
^ En tiedä onko tästä apua, mutta laitoin kerran 9-10 tasoisen vaalennetun värin päälle shokkikestopunaisen. Laitoin tämän jälkeen seuraavan päivänä vahvemman B4:n siihen päälle. Lopputulos oli vaaleankeltainen, jossa oli punaisen oranssi läntti takaraivossa. Muistaakseni purkissa varoiteltiin etteivät shokkipunaiset välttämättä lähde toivotulla tavalla, koska värjäävät hiussuomujen pinnan. Olin kuitenkin ihan tyytyväinen tulokseen muuten, keltaisuudesta ja punertavammasta kohdasta huolimatta. Laitoin siihen ruskean sävytteen vielä päälle.