Kirjoittaja Aihe: Colour B4  (Luettu 149302 kertaa)

mirabell

• Vieras
Vs: Colour B4
« Vastaus #165 : 26.03.12 - klo:19:57 »
Tämä väri ei siis ole shokkiväri, vaan ihan lorealin 7.6, mutta näyttää mun mielestä ihan liian räiskyvältä. Poistaako se yleensä siis punaisia värejä ihan normaalisti?

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 26.03.12 - klo:20:23 »
^ Laitoin tämän värin eli siis kyseessä ei ollut varsinainen shokkiväri, vaikka siltä näyttikin. Paketissa luki muistaakseni, että toisinaan punaiset värit värjäävät kutikulan, eivätkä lähde sen takia yhtä hyvin pois. Joku jolla on paketin mukana tullut ohje vielä tallessa voinee tarkistaa lukeeko ohjeessa edelleen samalla tavalla, koska tästä on jo aikaa. Tulos on muilla kerroilla ollut kuitenkin aina tasainen ja pidän tuotetta loistavana. En ole huomannut sen kuivattavan hiuksia tai aiheuttavan ihoärsytystä.

http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/vari/preference-feria-/760-keskivaalea-voimakas-punainen.aspx
« Viimeksi muokattu: 26.03.12 - klo:20:30 kirjoittanut Felicia »

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #167 : 26.03.12 - klo:20:27 »
Pitäisi poistaa. Kannattaa kokeilla, vähemmän tämä rasittaa kuin valkaisu ja parhaimmassa tapauksessa voi lähteä todellakin hyvin ja tasaisesti. Vahvuudesta en osaa kommentoida kumpi olisi parempi.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 26.03.12 - klo:20:48 »
Tuossa Lorealin 7.6:ssa ja monissa muissakin punaväreissä saattaa ollai sitä punaista suoraväripigmenttiä, joka antaa intensiivisyyttä väriin. Vaarana on että B4 ei pure juuri siihen punaiseen, joka on hiuskerroksen eri osaan suoravärillä värjäytynyt. B4 periaatteessa toimii vain hapeteväreihin, mutta oon kyllä nähnyt sen tekevän suoravärillekin mitä kummallisimpia muutoksia. ::)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 29.03.12 - klo:12:55 »
Kuinka pian B4 jälkeen uskaltaisi laittaa vaaleita raitoja? Tein yhden B4-käsittelyn viikonloppuna ja tänään vielä toinen, sitten olisi pohja toivottavasti valmis raidoille. Vai onkohan tuosta toisesta B4 käsittelystä enää edes mitään hyötyä? Ensimmäisellä kerralla sain jo aika hyvin tummuutta pois, nyt vain ulkona hiukset on oranssit. :D

Poissa isadora

• Haiven
  • *
« Vastaus #170 : 01.04.12 - klo:15:24 »
Oon yllättynyt että muilla Colour B4 on toiminut niin hyvin, viime kesänä laitoin Colour B4:rin tehokkaampaa versiota 2 purkkia ja silloinen värjätty tummanruskea ei vaalentunut varmaan astettakaan..? Lorealin värinpoisto toimi mulla nyt kuukausi sitten paljon tehokkaammin, mutta voi olla tosiaan  joo sen takia kun hiukset oli nyt paremmassa kunnossa kuin kesällä..

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 02.04.12 - klo:18:17 »
Onko Lahtelaisilla havaintoja  mistä saisi tätä? Pitäisi saada varalle, tuntuu että on lähellä värin poisto entiseen. Paavolan Cittarissa ei ainakaan ollut. ( tosin eipä siellä juuri muutakaan ole...)

Edit. Launeen Citymarketissa oli, mutta vain extra strongia.  Ostin sitä sitten. Yksi paketti riitti hyvin olkapää+ mittaisiin hiuksiin. Haju oli tuttuun tapaan melko kuvottava ja huuhtelu tuskastuttavaa. Mutta nyt hiuksissa vaalea, hieman  punertava kultasävy. Saa nähdä milta sitten kuivuttuaan näyttävät.
« Viimeksi muokattu: 10.04.12 - klo:19:31 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #172 : 12.04.12 - klo:23:29 »
No tulipa colour B4 seikkailtua ;) Eli yhden viikonlopun aikana 3 Colour B4:ää + 1 kevytväri päähän ;)

Päätin päästä mustasta hiusväristä ja laitoin colour b4:ää. Tulos oli yllättävän hyvä kun pidin ohjeiden vastaisesti tunnin päässä sitä extra strongia muovikelmun alla, tyvestä 7-asteinen ja latvoista 5 tai 6-asteinen. Halusin kuitenkin latvoja vielä enemmän samanväriseksi joten laitoin toisen käsittelyn, kun pakkauksessa lukee että voi laittaa max 3 kertaa. Toinen käsittely teki tyvet oranssimmaksi mutta ei juuri vaikuttanut latvoihin, joten päätin että tasoitan väriä laittamalla Casting Creme Glossa 7-asteisen kultakuparisävyn päälle. Tämä oli paha virhe - hiukset palasivat tyveä lukuunottamatta tummanruskeiksi ja äärimmäisen epätasaisen väriseksi: keltaoranssi tyvi ja melkein mustat latvat. Olisi pitänyt uskoa se ettei aiemmin kuin viikkoon käsittelystä saa laittaa muita kuin suoravärejä. Nyt kävi ilmeisesti niin että vanhaa väriä oli hiuksessa ja uuden värin hapetteen ansiosta se taas aktivoitui. No onneksi oli vielä Prisma auki, ei muuta kuin uusi pakkaus Color B4:ää. Nyt olen tilanteessa kuten 1. colour B4 käsittelyn jälkeen eli 7-asteinen tyvi ja hieman tummemmat latvat, ja aion sietää tätä kunnes oma väri kasvaa esiin. EI vähään aikaan väriseikkailuja ;)

Yllättävää on kyllä että mun hiukset ei vaikuta yhtään kärsineiltä kunnoltaan. Jos olisi normi värinpoistoja laittanut kolme päähän yhden päivän aikana ja siinä välissä yhden värin niin olisi taatusti ihan karkeaa purkkatukkaa.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #173 : 09.05.12 - klo:19:30 »
Kokeilin ekan kerran tuota vahvempaa Color B4:sta viime kesänä, jolloin se ei tehnyt juuri mitään tummanruskeille hiuksilleni. Nyt kuitenkin onneksi kokeilin tuota uudestaan pari kuukautta sitten, sillä yksi käsittely sai noin vitosasteiset punertavan ruskeat hiukseni noin seiska-asteisiksi vaaleanruskeiksi pienellä kultavivahteella. Valitettavasti toinen Color B4 käsittely ei sitten tehnyt muuta kuin poistanut tuon kultavivahteen, mitä kyllä vähän odotinkin. Tukka tuosta tosiaan ei tuntunut kärsivän, mutta otsastani ja korvistani lähti nahka ja varsinkin korvat olivat pitkään kutisevat ja arat, pitää muistaa suojata nämä alueet jos vielä joskus tätä tuotetta tarvitsen. Haju oli kyllä ihan jäätävä, mutta kun maltoin pestä viimeisessä huuhteluvaiheessa myös syväpuhdistavalla, niin haju ei jäänyt tukkaan pahastikkaan :)

Ann

• Vieras
« Vastaus #174 : 10.05.12 - klo:19:12 »
Hiuksiani on vaalennettu, niitä on värjätty keskivaalealla, annettu oman värin kasvaa, värjätty tummanruskealla, käytetty tuhkaan taittavia värejä, käytetty epätasaisesti tarttuneita suoravärejä... Lopulta hiukset olivat latvoista vihertävät jotka tummenivat lähes mustaan, ja taas tyveä kohti vaalenivat punertavan ruskeiksi. Kuten arvata saattaa, halusin tästä rumasta sotkusta eroon. Kokeilin siis  Colour B4:n tuota vahvempaa versiota pari päivää sitten.

Odotin lopputuloksesta omituisen oranssinkirjavaa, koska alkutilannekin oli tuollainen epämääräisen värinen. Eniten minua kuitenkin pelotti josko ennestään vähän kärsineet hiukseni menisivät Colour B4:stä ihan kamalaan kuntoon. Olin kuitenkin todella positiivisesti yllättynyt lopputuloksesta! Hiukseni vaalenivat täysin tasaisesti joka puolelta tosi nättiin, vaaleanruskeaan väriin, jossa oli hieman lämpöinen sävy (ei kuitenkaan missään nimessä punainen, oranssi tai mikään muukaan luonnoton sävy. Voisin ostaa tätä väriä kaupasta, jos tietäisin juuri tällaista myytävän!). Hiusten kuntokin pysyi samanlaisena kuin se ennen Colour B4:ää oli.

Tänään valitettavasti huomasin, että hiusten väri on tummentunut itsekseen. Ei paljoa, mutta tummentunut kuitenkin. Ja huuhtelin tuotetta siis mielestäni kauan, 10-15 minuuttia kauemmin kuin ohjeessa luki. Väri on kuitenkin tasainen ja kivan vaaleanruskea edelleen. Haluaisin hiuksista kuitenkin vielä asteen tai pari vaaleammat, ja mietin josko värjäisin uudelleen joko Regularilla tai sitten jälleen Extra Strengthllä. Pakkauksessa suositellaan, että keski- ja vaaleanruskeisiin hiuksiin käytettäisiin tuota Regular-versiota, mutta pelkään, ettei se saisi vaalennettua hiusteni väriä pysyvästi, vaan tummenisi taas tähän samaan. Extra Strengthillä luulisi saavan pysyvämmän tuloksen.

Joka tapauksessa tuo tuote yllätti tosi positiivisesti, ei mitään pahaa sanottavaa. Paitsi se haju...

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #175 : 11.05.12 - klo:09:59 »
^Mun mielestä kannattaa vetää ihan suosiolla sillä extra-strengthillä, se regular on vissiin aika mitäänsanomaton eikä se extra strengthikään mun mielestä mitenkään suunnattomasti vaalenna, kun se väri kuitenkin tummuu vielä ajan myötä. Mulla kesti ehkä semmosen viikon, ennen kuin väri lakkasi tummumasta, eli saattaa olla niinkin, että sullakin tummuu vielä.

Ann

• Vieras
« Vastaus #176 : 17.05.12 - klo:19:41 »
Tietääkö kukaan voiko siinä huuhteluvaiheessa pestä hiukset shampoolla, lähteekö siten värimolekyylit paremmin? Ohjeessahan kai puhutaan pelkästä vedellä huuhtelemisesta, mutta saisiko paremman lopputuloksen aikaan, jos pesisi huuhdellessa hiukset shampoolla, joko tavallisella tai sitten syväpuhdistavalla? Itse en ainakaan löytänyt ohjeesta mainintaa tästä...

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 17.05.12 - klo:21:54 »
Hiukset huuhdellaan kahdesti. Ensin vaikutusajan jälkeen pitkä huuhtelu, osa C eli paketin oma shampoo ja huuhtelu pitkään uudelleen. Sen C pullon käyttämisen jälkeen voi käyttää ihan omaa shampoota.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Batsy

• Haiven
  • *
« Vastaus #178 : 19.05.12 - klo:19:35 »
Mua ketuttää tällä hetkellä aika paljon.

Strong on ollu jo useamman viikon loppu kaikkialta Tampereella mistä oon käyny sitä etsiin, eikä mitään tietoa koska saa lisää. (Stocka, Kalevan, Linnainmaan, Koivistonkylän prismat, cittarit yms) Kalevan Prismassa ja Stockalla ainakin on sitä kevyempää versiota.. mutta kerpele..

Onko joku nähnyt sitä jossain täällä Tampereella?

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #179 : 01.06.12 - klo:00:21 »
Joo nuo on täältä Vaasasta kadonneet myös, ostin kaupungin kaksi viimeistä pakettia sitä vahvempaa laatua. Regularia näkyy olevan vielä hyllyissä. Mutta ei syytä huoleen, veikkaan että tuotteiden hetkelliseen katoamiseen on syy sarjan uudistumisessa. Scott Cornwallin sivutkin olivat hetken alhaalla (herra tämän Colour B4 merkin takana), mutta nyt siellä näkyisi olevan uusi uljas tuoteperhe kaikennäköisiä tököttejä: http://www.scottcornwall.com/

Olen tässä poistanut mustaa väriä alimmaisista hiuksista, ja voin kertoa että tiukassa on. Enkä kyllä muuta odottanutkaan, sillä alaselkämittaisella tukalla alkaa olla ikääkin jo sen verran ja latvassa niin monta kerrosta väriä että ei ole kummakaan ettei helpolla irtoa. Kahdesti olen tehnyt tuon käsittelyn, ja tyvestä jonkin matkaa on jo omaa tummuusastetta eli jotain 6-asteista ruskeaa ja siitä latvaa kohden tummenee. Puhun siksi tummuusasteesta, sillä aivan prikulleen omaa väriä on lähempänä tyveä ja näköjään mitä useampia värjäyksiä on ollut alla niin sen kultaisempi sävy väriä poistetussa hiuksessa on. Tummimmillaan hiukset ovat ehkä jotain 3-asteista tummaa ruskeaa, mutta todella vaikea arvioida todellista tummuusastetta sillä loisteputkivalaistuksessa ja joidenkin työkaverien silmissä mustalta näyttää edelleen.

Mietin tässä että kuinka jatkaisin tätä projektia, ainakin kerran teen tuon käsittelyn vielä, mutta uskaltaako pakkauksessa määriteltyä maksimia eli kolmea kertaa ylittää? En ole tehnyt noita aikaisempiakaan käsittelyjä peräjälkeen, vaan välissä on ollut noin viikko. Hiukset ei ole tuntuneet tuosta juurikaan kärsivän, mitä nyt pikkaisen on ollut kuivuutta latvoissa mutta saan tuon saman fiiliksen hiuksiinn tavallisella syväpuhdistavalla shampoolla, ja kuivuuden tunne on poistunut kunnon hoitoaineilla. :) Kai tämä aine kuitenkin on vaalennuainetta/vaalennuspesuja/rialia/tms hellävaraisempaa? Luultavasti en pääse aivan niin vaaleaan lopputulokseen pelkästään tällä aineella kuin haluaisin ihan jo oman hiustenvärinkin tummuuden vuoksi, ja joudun varmaankin joka tapauksessa tekemään vaalennuspesun tai pari. Tarkoituksena on heittää kuitenkin loppujen lopuksi koko komeuden päälle punainen suoraväri, ja haussa on sellainen monisävypunainen ihan jo siksikin että olen realistinen, ja laitan hiusten kunnon vaalean pohjavärin edelle, mutta toiveissa on päästä tuosta tummasta kokonaan eroon. Ilman saksia.  :D
« Viimeksi muokattu: 01.06.12 - klo:03:16 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa