Kirjoittaja Aihe: Colour B4  (Luettu 149377 kertaa)

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
Vs: Colour B4
« Vastaus #180 : 04.06.12 - klo:12:06 »
Heureka, pakko sanoa että tässä on aine, joka todellakin toimii!  0_0

Käytin tätä (extra strength) perjantaina ensimmäistä kertaa (kun oli tullut ebayllä vastaan suht halvalla); pidin ainetta päässä 1 h 40 min, eli pidempään kuin ohjeessa, ja kertakäyttösuihkumyssyn & pyyhkeen alla. Taisi olla hyvä konsti, sillä huuhtelun jälkeen en ollut uskoa silmiäni, kun tuloksena oli vaaleat hiukset!  0_0 Siis aika sellaiset kuin talvisen hennanpoisto(yritykse)n jälkeen, mutta vielä vaaleampina. Ja näissä hiuksissa kuitenkin oli useat kestovärit, parit kevytvärit ja vielä useammat sävytteet/suoravärit (punasävyisiä suurin osa)...

Kai se täytyy nyt sitten ainakin kesän ajan pysyä vaaleana (vaikka hennakin houkuttaisi) :) Tosin hieman tummenivat jo, kun latvojen & pituuksien lievää hennasta johtuvaa oranssisuutta tasoittaakseni laitoin eilen Casting creme gloss -sävyn 910, Ice blonde; mutta sehän haalistunee pian.

Joo nuo on täältä Vaasasta kadonneet myös, ostin kaupungin kaksi viimeistä pakettia sitä vahvempaa laatua. Regularia näkyy olevan vielä hyllyissä. Mutta ei syytä huoleen, veikkaan että tuotteiden hetkelliseen katoamiseen on syy sarjan uudistumisessa. Scott Cornwallin sivutkin olivat hetken alhaalla (herra tämän Colour B4 merkin takana), mutta nyt siellä näkyisi olevan uusi uljas tuoteperhe kaikennäköisiä tököttejä: http://www.scottcornwall.com/

Tämä herra tosin sanoutui irti koko Colour B4:sta jokin aika sitten ;), ks.
http://www.scottcornwall.com/Scott_Cornwall_Legal_Notice.pdf

Aika outoa kyllä (tai ehkäpä ei), että on nyt sitten lanseerannut vastaavan uuden tuotesarjan...  ::)
« Viimeksi muokattu: 04.06.12 - klo:12:11 kirjoittanut Suvivilja »
* 1b F ii *

kiisaw

• Vieras
« Vastaus #181 : 05.06.12 - klo:15:57 »
Mä nappasin eilen Cittarista mukaan paketillisen tota regular-versiota, ajattelin et jos sillä sais vähän edes irti tätä väriä tukasta jatkotoimenpiteitä varten. Kuitenkin sit vasta ostettuani sen eksyin lukemaan tätä topaa ja rupes mietityttämään toi et joillakin teistä on tummunut se väri kokonaan takaisin.

Mulla on siis nyt aika tummanruskea tukka, mistä löytyy vähän kaikennäköstä sävyä. Mietin, että kannattaisko mun laittaa ensin toi B4 silläkin riskillä, että mokaan jotain ja väri tummuu takaisin vai vaalentaa ensin jollain kevyemmällä normaalilla värinpoistolla ja sitten vasta B4, silloinhan tukka ei varmaan kuitenkaan tummuisi enää tummanruskeaksi?

Alpuri

• Vieras
« Vastaus #182 : 12.06.12 - klo:21:27 »
Ei kellään sattusi pyörimään ylimääräistä purkkia tätä tavaraa kotona? Ei väliä onko Regularia vai Extraa. Voisin mieluusti ostaa omakseni! :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #183 : 19.06.12 - klo:12:26 »
Tää b4 on kyl jännä aine.. Mun tekis mieli pientä vaalennusta ja pohdin nyt teenkö tutun vaalennuspesun vaiko miedommalla color b4:lla..
Voiko b4 tehdä vaalennuspesua?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 19.06.12 - klo:13:07 »
^ B4:n toimintaperiaatehan on ihan eri kuin vaalennusaineilla; se kun poistaa keinotekoiset väripigmentit hiuksista, ei sinänsä vaalenna ;)
* 1b F ii *

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #185 : 19.06.12 - klo:13:35 »
^Okei joo kiitos! Ei taida sitten olla mun tapauksessa vaihtoehto, koska en halua kuin vähän vaaleamman kuparisen tukan.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #186 : 25.06.12 - klo:12:02 »
Onko kukaan bongannut voimakkaampaa versiota Jyväskylästä viime aikoina? Mistä kannattaisi lähteä etsimään?

edit. Sokokselta ja Anttilasta ei ainakaan löytynyt. Onkohan tämä lopetettu kokonaan?
« Viimeksi muokattu: 25.06.12 - klo:15:48 kirjoittanut naanna »

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 25.06.12 - klo:17:40 »
^Mä en Sokokselta oo löytänyt edes perinteisiä värinpoistoja :D Saatan kulkea kuitenkin siellä laput silmillä. Jos jollakin on tarkempaa tietoa Jyväskylän tilanteesta, minuakin kiinnostais siis :)
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #188 : 25.06.12 - klo:18:08 »
^Kyllä siellä L'Orealin värinpoistoja oli. Purkki vaan on ihan samannäköinen väripurkkien kanssa, niin sitä on vaikea erottaa sieltä muiden joukosta.  :)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 26.06.12 - klo:19:10 »
Kannelmäen Prisman Emotionissa oli ainakin viisi kappaletta vahvempaa Colour B4:ia ja muutama miedompi, kummatkin -50% jos oikein muistan.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

eemmeme

• Vieras
« Vastaus #190 : 03.07.12 - klo:00:41 »
Mä olen koittanu ettiä reilun kuukauden ajan tuota colour b4 vahvempaa versiota, mutta tuntuu, ettei sitä millään meinaa löytää mistään.. Kuopion maxit, prismat ja citymarketit on kierrelty ilman tuloksia.  :-[ Citymarketissa tosin lupasivat tilata lisää, mutta eipä ole nyt kuukaudenkaan jälkeen vielä hyllyllä näkynyt. Mistäköhän johtuu..?  ??? Vielä olis kyllä yks sittari koluamatta täällä päin, jos sen vielä kävis katsastamassa. 

Ei kellään sattuisi olemaan varastoissaan yhtään ylimääräistä pakettia.. Ostaisin mielelläni.  ::)

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #191 : 03.07.12 - klo:21:09 »
Mä oon kans etsinyt purkkeja Jyväskylästä löytämättä... Tekisi mieli testata saisiko tällä tukan lähelle omaa väriä. Toisaalta pelkään että sävystä tulisi kuitenkin lämmin. Tummuminen ei haittaisi. Metsästys jatkuu...
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #192 : 04.07.12 - klo:15:23 »
Tampereella löytyi Kalevan Prismasta vielä viime kuussa tuota Regular-versiota, mutta vahvempaa ei ole näkynyt enää pitkiin aikoihin. Tilasin äsken Extra Strenghtiä Half Price Perfumesin kautta. Hintaa oli tämänhetkisellä kurssilla vähän päälle 12 euroa + postikulut, maksaminen onnistuu sekä korteilla että PayPalilla. Voin vaikka raportoida tänne vielä myöhemmin kauanko noiden tänne kiikuttamiseen kesti.

son_njaa

• Vieras
« Vastaus #193 : 09.07.12 - klo:01:50 »
Värjäsin reilu kuukausi sitten oman vaalean värini tummaksi. Nyt kuitenkin kadun tätä ja haluan hiuksistani tyyliin platinat.
Lähtökohtana nyt tämä: http://instagr.am/p/M1B-1eHu-a/
Ja tähän pyritään: http://cdn05.dayviews.com/bloglovin/e39b368c1a6582b55c1e3aa12d7a19a7fd13fe5e/a/aHR0cCUzQSUyRiUyRjI0Lm1lZGlhLnR1bWJsci5jb20lMkZ0dW1ibHJfbTUzamwxZ3VwNjFyMjV5cWFvMV81MDAuanBn

Tukka siis ainoastaan kerran tummaksi värjätty, joskus vuosi sitten värjäilin myös raitaa yms yms, pohjavärinä vaalea. Onnistuuko vaalentaminen ainoastaan yhdellä B4 vaalennuskerralla vai tarvitaanko useampia? Vahingoittaako kovasti hiusta? Ja luuletteko, ettei sitten päälle värjättäessä vetäisi uudelleen tummaksi?

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #194 : 13.07.12 - klo:17:55 »
Tampereen keskustan Anttilassa oli regular-versiota tänään vino pino esillä. Näytti olevan uutuudeksi merkattu, eli tuskinpa on sieltä ainakaan katoamassa lähiaikoina. En löytänyt myyjää käsiini kysyäkseni, onko extra strengthiä tulossa.

Itse odottelen vielä tilaustani Half Price Perfumesilta... selittelivät jotain ruuhkista, katsellaan nyt aikovatko nuo lähettää tavaroita ollenkaan vai otanko PayPaliin yhteyttä :-\