Anteeksi tuplapostaus, halusin kuitenkin jakaa kokemukseni eri viestissä.

Eli pitkälti samaa mieltä olen Puf:in kanssa tuloksesta, hyvin maltillista kaikin puolin. Vaaleni ehkä asteen, ja varmaan tummuu jonkin verran vielä. Värjäyshistoriaa sen verran, että talvella oli mustat hiukset, muutaman värinpoiston kautta keväällä edettiin oranssiin, jossa pysyin suurimman osan kesästä. Syksyllä värjäilin ruskeaksi, ja nyt taas rupesi kiinnostamaan oman värin kasvatus, joten ajatuksena on kehittää jonkinlainen vaalea ombre.
Tökötti haisee aivan kamalalle kuten arvata saattaa, jää jonkun verran hiuksiin vaikka shampoolla vahdottelin n. 15 kertaa ja laitoin huolella hajustettuja hoitoaineita ja jätettäviä. Hius ei tunnu kärsineen käsittelystä yhtään, vaikka latvat on ihan jäätävässä katkeilukunnossa muinaisten värinpoistojen johdosta.
Olen kuitenkin itse ihan tyytyväinen näin maltilliseen tulokseen -- on helpompi edetä pienin askelin ja kivuttomin välivaihein. Tilasin Color Reversejä kaksi pakkausta, ja aion varmasti käytellä nuo loppuun, kolmiseen käsittelyyn riittänee. En itse huomannut mitään vaikutusta juurikasvun väriin.
Edit. Niin, tuohon Color B4:iin sanoisin, että ei ole siihen strong versioon verrattuna ihan yhtä jytyä. Voisin veikata, että ennemmin menee sen normaalin B4:in luokkaan.