Kirjoittaja Aihe: Colour B4  (Luettu 149474 kertaa)

Poissa lisko

• Haiven
  • *
Vs: Colour B4
« Vastaus #75 : 15.06.11 - klo:23:57 »
lähtikö sulla hennan punaisuutta myös vähän pois vai vaan vaaleni asteen? siis ymmärrätköhän mitä ajan takaa.  :D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 17.06.11 - klo:09:18 »
Muistelin pakkauksessa lukeneen, että ei saa käyttää mustaan tukkaan? Jos näin niin onko joku kokeillut? Mietin, että kannattaako lähteä kokeilemaan vai suoraan vaan värinpoistolla, jos vaalennan  :P

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #77 : 17.06.11 - klo:11:42 »
Kyllä pelkistävän värinpoiston voi mustaankin hiukseen laittaa, musta vaan ei niin kovin helposti lähde irtoamaan, ehkä siksi ei suositella kun ei välttämättä pura yhtä hyvin kuin jotain muuta väriä.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 17.06.11 - klo:16:29 »
^Joo sitä ajattelin niin ostin ihan tavallisen värinpoiston  :P

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 19.06.11 - klo:20:54 »
lähtikö sulla hennan punaisuutta myös vähän pois vai vaan vaaleni asteen? siis ymmärrätköhän mitä ajan takaa.  :D

Kyllä sitä punaisuuttakin lähti vähäsen, tosin omalla hennailulla olen päässyt vain kirkkaanoranssiin niin paha sanoa enempää  :)
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Roosa

• Vieras
« Vastaus #80 : 06.07.11 - klo:00:22 »
Näin kesäisin tulee aina mieletön himo vaalentaa hiuksia. Vaikka ikibrunette olenkin (luulen ainakin), otin kaupasta äkäisemmän B4:n aikomuksena lätkäistä se päähäni.

Lähtötasona puoleen selkään ulottuvat, latvoista melko kärsineet haalistuneet nelosväriset (tä:D) hiukset (wellan kevytväreillä jokunen reilu vuosi värjätty + alla jos jonkinmoista sälää). Kampaajalle olen menossa torstaina vaalentelemaan, mutta kärsimättömänä halusin aloittaa vaalennusoperaatiota jo kotona.

Tein kaiken kuten piti, mutta c-aineen toisen huuhtelun lopetin jo muutaman minuutin jälkeen mielettömän takkupallon takia... alkoi niin pelottaa, että lätkäisin  XZ tehis + fructis nutri repair sekoitusta päähäni.

Lopputulos on aikas jees! Väri vaaleni n. asteen, lämpimän punertavaksi vitoseksi ehkä? Tykkään

Kuitenkin olen sinne kampaajalle menossa vielä torstaina, on vain yksi pelko.. satuin nimittäin maistamaan hiuksiani (siis mitä!?! :D)
Osa hiuksista maistuu todella pahalle! Siis tälle aineelle! Osa ei millekään. Nyt siis pelottaa, että ainetta on jäänyt hiuksiin, ja vaalennus kampaajalla saakin aikaan vain tumman tukan (osalla kun on tukka tummentunut..) Pitäisiköhän toistaa käsittely näille pahalle maistuville (:D) osioille? Ne on lähinnä nämä etuhiukset.. Huuhtelin pää alaspäin, johtuisikohan siitä...

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 06.07.11 - klo:12:11 »
^Se haju jää väkisinkin hiuksiin, on sen verran tujua ainetta kuitenkin. Huuhtelu pitää tehdä perusteellisesti ohjeen mukaan eikä lyhentää aikaa, sillä jos niin ei tee niin tummentumisen riski on suurempi. Itsellä kävi niin, kun oikaisin vähän ja huuhtelin vain viitisen minuuttia. Laitoin perään vaalennuspesun ja kappas vain, jo vaalentunut tukka palautui ennalleen yhtä punaiseksi kuin ennen B4:ia ::)

Eli huuhtele huuhtele ja vielä kerran, huuhtele. Äläkä maistele hiuksia :D Se jää väkisinkin vähäksi aikaa se haju. Ja se miten päin huuhtelee hiukset ei vaikuta asiaan. Itsekin huuhtelin pää ylösalaisin.

Roosa

• Vieras
« Vastaus #82 : 07.07.11 - klo:10:53 »
Hiukset ei kyllä edes haise pahalle! :D maistui vain.. ja kyllä nuo edelliset huuhtelut tein ihan kymmenestä viiteentoista minuuttiin, ainoastaan se ihan viimeisin viimeistelyhuuhtelu täytyi tosiaan lopettaa kesken, kun tuntui, että hiukset lähtee päästä :/ Eilen pesin syväputsarilla ja c-aineen jäämillä ja aijon toistaa syväputsarin vielä tänään ennen kampaajaa.. toivottavasti ei tule katastrofia :)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 07.07.11 - klo:14:06 »
Onko kukaan saanut tällä kerrostunutta PolyColoria irti? Mähän yritin kahdesti, mutta irti sain vain jotakin alle puolen asteen verran. Jälkikäteen tummentumista ei tapahtunut.

Entä Casting Creme Glossin irtisaaneita? Nyt olen värjäillyt tuolla jo kuukausia, mutta yhä vain vaaleampi, omaa väriä lähempänä oleva sävy kiinnostaisi, mutta en tiedä viitsinkä lähteä uuteen B4-rumbaan - lähinnä rahan takia, jos mitään ei taaskaan tapahdu.  :-\  Muuten käyttö oli helppoa ja ihan miellyttävää. Paitsi tietty ikuisuudelta kestävät huuhtelut.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 08.07.11 - klo:16:18 »
^ Mulla oli nimenomaan Castingia (tosin myös jotain kestovärin jämiä varmasti). Kuvia mun prosessista löytyy Oma väri takaisin -ketjusta. Mulla lähti ihan tuntuvasti väriä.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 08.07.11 - klo:18:18 »
^ Muistankin sun kuvat, mutta en tiennyt, mitä väriä olit käyttänyt.  :)

Oliko sulla päässyt tuo Casting kerrostumaan? Ja oliko osa B4:llä pois lähteneestä tummaa ruskeaa vai olitko jo miltä matkalta värjäillyt vaaleammalla (esim. 6-tasoisella). Varmaan näistä olet jo kertoillutkin jossain kolossa. Mä siis värjään vain tyveä, mutta ainahan sen väri kerrostuu siihen viereen jonkin verran, vaikka siis pituudet ja latvat saavat vain sen verran väriä, mitä huuhdellessa niiden läpi kulkee.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 08.07.11 - klo:19:55 »
^ Mun tausta oli semmoinen, että olin vuosina 2007-2009 värjännyt nelostasoisilla väreillä ja sitten vuosina 2009-2011 kutostasoisilla ja ihan lopuksi pari kertaa seiskatasoisella. Ei siis ollut enää ihan tummanruskea, kun rupesin poistamaan väriä.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 08.07.11 - klo:20:09 »
^ Ok. Multa on vain jäänyt mieleen joku sun muinainen kuva, jossa oot melkein mustahiuksinen, mutta toisaalta muistelin, että tämä vaalennus olisi ollut pidempi projekti. Mulla on nyt 5-tasoinen ruskea, joka kuitenkin on ainakin jonkin verran kerrostunut ja aika tumma, ja oma väri varmaan 6- tai 7-tasoinen harmaanruskea (tai jotain sellaista?).

Poissa Hannele

• Haiven
  • *
« Vastaus #88 : 10.07.11 - klo:09:56 »
Oma hiusvärini on maantienruskea, noin seiskatasoa ja nyt väri on pituuksista ehkä astetta tummempi johtuen vanhoista kesto- ja kevytvärjäyksistä. Haaveena olisi sellaiset ysisävyiset hiukset. Ihan käsittelemättömään hiuksiin eli tyveen tälläinen muutaman asteen vaalennus pitäisi onnistua pelkällä kestovärillä ilman blondausta. Jos onnistun ColorB4:llä saamaan oman värini esiin myös latvoista niin voiko tavallinen kestoväri vaalentaa myös pituudet vai tarvitaanko siihen värinpoisto? Eli voiko ColorB4 -käsiteltyä hiusta verrata käsittelemättömään jos onnistuu kaikki vanhojen värien rippeet poistamaan sillä  ;D

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #89 : 10.07.11 - klo:19:28 »
Ei aivan voi verrata käsittelemättömään, jos olet hapetevärillä värjännyt. Kevyt- ja kestovärin hapete vaalentaa käsittelemätöntä hiusta aina jonkin verran riippuen hapetteen vahvuudesta ja riippumatta värisävystä, joten yleensä tällaisen colour b4- tyyppisen käsittelyn jälkeen hius on lämpimähköön vivahtava tai reilusti lämpimän sävyinen vaikka kaikki keinoväri irtoaisikin. Eli siis ei luultavasti tee pituuksille muuta kuin vivahteen muutosta jos vaalean värin niihin laitat.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.