Kirjoittaja Aihe: Pure Luxe  (Luettu 210398 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Pure Luxe
« : 21.01.06 - klo:15:12 »
Tässä ketjussa voi vapaasti keskustella Pure Luxe -tuotteista, meikkaamisesta yms.

Pure Luxe -tilauksia koskevat keskustelut löytyvät täältä: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1247.0

Tiivistetyt Pure Luxe -tuotekokemukset löytyvät taas täältä: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1201.0

Pure Luxe -tuotteiden setvintää ja arvostelua tänne.

Elysium:vaaleanpunaiseen vivahtava, hieman ruskeaa seassa. Aika vaalea sävy. MUOKS. Käytin tänään tätä luomen ulkonurkkaan yhdessä moon glown kanssa. Tosi upea tulos! Käytin vettä ja pistin tätä Elysiumia ja todella nätti sävy tuli. Sellainen maitokahvi, joka vivahtaa hieman punertavaan/kimaltaa kultaisena. Tosi ihana tulos! Uusi suosikki!
Jaded:Kaunis, heleä vihreä. Seassa hieman kultahippuja. Ei kyllä ole paras sävy minulle, mutta kaunis sävy noin muuten.
Zen: Väri muistuttaa hyvin paljon kuusensävyä. Ei hippuja tai kimalteita, oikein nätti perusväri. Tämä tuli äidiilleni.
Susan: Todella kaunis vaalea sävy. Selkeästi kultaan vivahtava, hyvin samanlainen kuin Rapture. Sävy on hyvin samanlainen, Susan on purkissa keltaisempi ja kultaisempi, mutta luomella hyvin samanlainen kuin Rapture, luomelle levittyessä ei ihan niin kimaltava, mutta lähellä. Kun laittaa kädelle vierekkäin, ei erota kumpi on kumpi.
Opal aura: Voisi sanoa, että tämä on valkoinen, joka vivahtaa vaaleanpunaiseen/hieman liilaan. Aika jännä väri. Käytin tätä ilman vettä ja tulos on aika vaalea. Pitää kokeilla paremmin vedellä. Sopii varmasti hyvin biletykseen!
Rapture:Purkissa näyttää sellaiselta harmahtavalta beigeltä, mutta luomelle levittyessä sävy on vaalea, kultainen ja hyvin kimalteinen. Todella kaunis sävy! Samantapainen kuin Susan, mutta kimaltaa ehkä hiukan enemmän. Purkissa erivärinen tosin.
Charisma: Aika pinkki sävy. Vivahtaa lohensävyyn ja vaaleanpunaiseen. Kultaisia hippuja. Kaunis, mutta pitää käyttää harkiten, ettei tule liian villiä lopputulosta.
Moon Glow: Perusvaalea. Ei paljon kultahippuja, kimaltaa kuitenkin jonkin verran. Sopii hyvin "perusluomiväriksi", pohjaväriksi ja highlighteriksi. Vivahtaa ehkä hieman johonkin lämpimään, ehkä vaaleanpunaiseen.
Peach Champagne: MIKÄ SÄVY! Ehkä paras kaikista. Mielettömästi kimalteita, sävy on todella kaunis persikkainen. Seassa kultahippuja ja näyttää luomella todella upealta. Aivan ehdoton suosikki. Tätä on pakko tilata lisää kun tämä purkki loppuu.
Poskipuan Nymph: Mieletön sävy. Todella luonnollinen! Tämä käy aivan varmasti jokaiselle iholle, sävy on todella kaunis ja seassa on kuitenkin hieman helmiäistä antamassa kivaa hohdetta. Tätä tilaan isomman satsin!

Muoks. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu nyt kun kopioin noita arvosteluja tänne. Ajattelin, että olisi kiva saada nuo arvostelut ekalle sivulle yhtenä ryppäänä, että nii
tä olisi sitten helppo lukea, jos esim. tilailee Pure Luxesta tuotteita, eikä tarvitse kahlata sivuja ja etsiä niitä arvosteluja yksitellen.  :)
« Viimeksi muokattu: 13.06.06 - klo:14:17 kirjoittanut Tuikkuli »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Pure Luxe
« Vastaus #1 : 21.01.06 - klo:15:18 »
Lootan ajatuksia:

English Ivy: oikein nätti sävy. vihreä ei kuitenkaan ole kaikista sopivin väri itselleni enkä ikinä ole vihreää luomille ennen tätä laittanut, joten vaikuttaa oudolta näin ensikertalaiselle.
Peach Champagne: Jumalaisen kaunis ja todella kuvaava nimi. Tämä ja Fetish luomilla tulee mieleen auringonlasku jossain ihanalla rannalla jossa hiekka on sellaista hyvin hienojakoista ja viimeiset auringonsäteet osuu kasvoille. Älkää kysykö mistä tämä mielikuva oikein tuli, mutta tämä sävy on oikein sellainen kesäväri johon ei varmasti ikinä kyllästy!
Lush: Niin kuin aiemmin sanoin niin vihreä ei ole paras väri itselleni. Sävy näyttää tosi kauniilta purkissa, mutta luomilla näyttää jotenkin likaiselta. Tämäkin voi olla tottumiskysymys mutta tuskin tulen kovin usein käyttämään ellen sitten keksi jotain parempaa yhdistelmää kuin tuo Ivy.
Indigo: Tämä sävy on jännä. Jotenkin ajatus (metallin) sinisestä luomiväristä on sellainen mitä ei kovin hevillä käyttäisi. Harvalla nykyään näkeekään sinistä luomiväriä, yleensä siitä tulee mieleen tädit jotka eivät osaa meikata. Luulen kyllä että tämä tulee olemaan käytössä. En tiedä onko liian sävähdyttävä arkimeikkiin, mutta kaunista luomiväriähän ei hukkaan heitetä.
Fetish: Toimii mahtavasti PC:n kanssa ulkonurkassa. Nämä yhdessä on nappiyhdistelmä. Chocolate Orangen jälkeen hurahdin ihan täysillä tällaisiin sävyihin ja tykkään ihan kympillä.
Chocolate Grapes: Kun purkin kansi on päällä näyttää luomiväri pinkiltä kun valo osuu siihen, joka on tosi jännää, sillä kun kannen avaa niin väri muuttuu ihan toisenlaiseksi. Sävy näyttää todella paljon Kaleidoscopen Illusionin violetilta vivahteelta (tai punainen kuvauksen mukaan, minun koneella ainakin violetti). Tällaista olen aina halunnut Ei ole siis yhtään samanlainen kuin PL:n sivuilla jossa punainen on paljon vahvempana.
Chocolate Blueberries: Näen tässä jotain harmaan violettia, tässä näkyy ehkä paremmin se että pohjaväri on ruskea. Molemmat suklaat ovat tosi kauniita ja pakko on jossain välissä vielä hankkia tuo viimeinen eli Cherrie.
poskipuna Beach Bunny: en kokeillut vielä muuta kuin kädelle mutta vaikuttaa tosi kauniille. Toivottavasti sopii itselleni. Vaikuttaa tämäkin myös sellaiselta kesäiseltä.
shimmie Kiss of Moonlight: oikein hyvä kulmaluulle ainakin, sopii luultavasti myös poskipunan päälle tuomaan eloa.

EVS:n mietteitä:

Puuterimainen meikkivoide, sävy Ivory: Uskomatonta ja ennenkuulumatonta, mutta tämä sävy on jopa mulle liian valkoinen! Mulle on tulossa siinä seuraavassa paketissa Creamy Natural, luulen että se on parempi. Aika hyvä peittokyky, parempi kuin suurimmassa osassa nestemäisiä. Silti punoittavat kohdat jäivät selkeästi näkyviin. Tämän alle pitää laittaa huolella kosteusvoidetta, muuten kuivat kohdat korostuvat.
You Glow Girl-puuteri: Ihan loistava tuote, varmaan paras juttu mitä paketissa oli! Ei mitään superkiiltoa tai selkeitä hileitä, vaan naama ikään kuin hehkuu.
Ja luomivärejä:
Rapture: Aika kullansävyinen mulle, mutta sopii varmaan kivasti vihreiden sävyjen kanssa.
Seduction: Kokeilin tätä poskipunana, ja sävy on ihan mielettömän hyvä tähän tarkoitukseen! Eikä jälkeäkään likaisenruskeasta, mikä on yleensä seurauksena mun poskipunakokeiluista (ihon sävy saa poskipunat näyttämään hassulta)
PL Asp: Tosi kivan näköinen sävy ainakin kämmenselällä, veden kanssa varmaan sävy on varmaan parhaimmillaan
Chocolate Blueberries: Varmaan suosikki näistä tilaamistani luomiväreistä. Ei kyllä näyttänyt yhtään ruskealta, ainakaan kostealla siveltimellä laitettuna. Hyvä suht luonnolliseen silmienrajaukseen.
Fairy Wings: Ihana liilan sävy, täytyy kokeilla vielä luomelle.
Amethyst: Tämä oli odotettua voimakkaampi, mutta kiva tämäkin. Sopii ehkä paremmin iltamenoihin, kun väri on niin kirkas
Ultimate Helix: Toinen suosikki! Tällä saa tosi kauniin sävyn luomelle. Tässä oli ehkä vähän enemmän pigmenttiä kuin noissa muissa ja väri oli vähän syvempi
Shimmie Kiss of Moonlight: Ei (onneksi) niin kimaltava kun luulin. Kuitenkin vähän kimaltavampi kuin muut, käytin kulmaluulle
Vanilla: Hyvä neutraali pohjaväri tai tosi luonnolliseen meikkiin
Kaleidoscope Illusion: Näytti tosi jännältä, en kerennyt tutustumaan vielä tarkemmin
Sultry: Ihana harmaanvihreä, ei näytä niin voimakkaalta kuin muutama muu omistamani vihreä luomiväri. Sopii varmaan hyvin myös ihan arkikäyttöön

Liisukan kokemuksia:

Glass Slipper Ihastuin heti! Puhdasta hopeanvalkoista kimalletta, eikä mitään sävyä, joten kun valo ei osu suoraan, muuttuu melkein näkymättömäksi. Ihana

Retro Punaruskea, joka valossa hohtelee vaaleanviolettina. Ei taida oikein sävynä sopia mulle, harmi  Voimakaspigmenttinen.

Chocomint Tosi jännä sävy! Voimakkaan tummanruskea, joka hohtelee mintunvihreänä valon osuessa. Varmaan tosi kiva esim. rajauksissa.

Elysium shadow Toinen suosikkini! Ihana hyvin vaalean pronssinen sävy, joka hohtelee voimakkaasti vaalean kullanvärisenä vähän metallimaisesti.

Ultimate Cobalt
Tumma mariininsininen, vähän metallinhohtoinen. Tosi kaunis sävy, varmaan sopii hyvin rajauksiin tämäkin. Voimakaspigmenttinen.

Dirt-E-Girl Tumman harmaanruskea, myös vähän metallinhohtoinen tai ihan pientä shimmeriä. Tykkään paljon tästäkin. Viileälle väritykselle loistavasti sopiva ruskea.

Fairy Mist Kanervanlila. Hillityn vaalea lämpimänpinkki shimmer.

Heather Mist Sinertävänlila, jossa viileä vaaleanlila shimmer.

Rapture Luonnonvaalea, hohtelee voimakkaasti lämpimän vaaleankellertävänä.

Mäkin tykkään tosi paljon tuosta You Glow Girlistä! oon sekoitellut sitä irtopuuterin nyt joka päivä.

Muoks. Kuvailin nyt sävyjä, joista monia oli kuvailtu aiemmin. Ajattelin kuitenkin, että ei varmaan haittaa, että on parikin mielipidettä samasta.

Muoks 2. Kuvailen nyt sitten loputkin Pure Luxeni:
Divine Hopeanvaaleansininen, hohtelee hopeanvärisenä, vähän metallimaisesti.
Enchanted Vihertävänsininen, hohtelee voimakkaasti kullanvärisenä.
Sassy Turkoosinsininen, turkoosia shimmeriä.
PL Asp Vaaleanvioletinharmaa, hohtelee metallimaisesti vaaleanpinkkiä.
Ultimate Helix Sinertävän violetti, hohtelee metallimaisesti vaaleanlilana.
Kaleidoskope Illusion Varjossa sinertävän violetti, valossa metallimaisen pinkki .

Liisukka jälleen:

Golden Aura on musta enemmänkin vaaleankeltainen kuin kultainen. Veden kanssa tulee hyvin "metallinen" lopputulos.

Red Aura on taas oikeastaan nätti viileä pinkki, tilaan varmasti uudelleen.

Shimmies-luomiväreistä:

Kiss of Moonlight on vaalea pinkki, jossa on paljon valkoista/hopeista kimallusta. Veden kanssa hyvin vaalea pinkki, melkein valkoinen.
« Viimeksi muokattu: 21.01.06 - klo:15:24 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 21.01.06 - klo:15:21 »
Nystagmus:

Color corrector: Banana split sekä puuterina, että cremenä
Aivan huippu tummiin silmänalusiin, todellla ohut, huomaamaton ja häivyttää omani aivan täysin!!
Eraser: Hyvä häivyttämään suurentuneita huokosia, peittoaa mielestäni Kanebon vastaavan 6/0.
Meikkivoiteet: Creme foundation: Creamy naturel ja Babyface
Voiko tämä edes olla totta, tällä hinnalla tämä tulos!! Todella kevyt silti huippupeittävä, voi laittaa useita kerroksia halutun tuloksen saamiseksi. Babyface jättikokoisena tilaus lähtee lähipäivinä  ja varmaan vähän muutakin..

Tuli myös Powder foundation: Babyface, mutta en uskalla suositella koska itselläni talvella kuivuuten taipuvainen iho ja tuotteessa oleva titaanioksidi kuivattaa, tuntee hetken päästä kun laittanut iholle. Kesällä kokeilen tätä uudelleen, kosteassa ilmastossa varmaankin täysin lyömätön verrattuna nestemäisiin?
Setting powder: Translucent matte ja You Glow Girl. Mielestäni tuo peruspuuteri korostaa kuivuutta (näin talvella) Kesällä uskoisin tuonkin toimivan. Aion kyllä kokeilla näitä tehokkaammalla aluskosteutuksella myös talvella. Tänään täytyi vaan lätkiä näitä pakkasen kuivaamaan kasvoihin ihan kylmiltään
Blush: Babydoll, toimii itselleni paremmin aurinkopuuterina
Nymp, ihanata!!
Bronzer: Beach Babe, liian ruskeaa minulle.
Tässäpä näitä. Taustana näille ihanuuksille toimi,  elovena vaalea normaali-ihoinen (kylmään taittuva) ja vaaleahiuksinen naisen ruipelo.

Sävyistä:
Babyface on vaalea - kävin testaamassa, paljon vaaleampi kuin Joe Blasco: Alabaster ja hieman vaaleampi kuin Lumene/Hydra Drops: Kalpea kuu (010) ja mitään muuta kuin väriä ei voi verratakkaan.
Blascolla saa olla tosi varovainen ettei tee "nahkanaamaa" ja hydradrops taas ei peitä mitään. PureLuxe on kevyempi ku Lumene ja yhtä peittävä kuin Blasco. Ei meinaa edes sanat riittää mutta yritetään: eli tuota PureLuxea voi laittaa todella ohuelti silti syntyy jo hyvä peitto ja SILTI oma kasvojen väri ei muutu.
Cremenä sopii pintakuivalle, ei tee "meikkihilsettä" kasvoille. Mulla oli tosiaan tänään kokeillessani vielä posket kylmänä ulkoilun jäljiltä ei siis tosiaan mitään tuoreita kosteutuksia alla eikä huoneenlämpöistä ihoa.

Sitten sananen tuosta Eraserista, mulla on ollut käytössä Kanebon Wrinkless ja nyt se lentää lepikkoon. Kanebon kanssa saa olla varovainen ettei se lähde vetään kun sen päälle laittaa meikkiä ja sehän on nimenomaan primeri.. Mutta Eraser häviää saman tien häiriköimästä samalla kun hävittää huokoset mollottamasta.
« Viimeksi muokattu: 21.01.06 - klo:15:26 kirjoittanut Twinkley »

~vail~

• Vieras
« Vastaus #3 : 21.01.06 - klo:16:23 »
Ihanaa Twinkley, että toit näitä tänne!
Mä vielä tilaan noita myös, mutta odottelen että näen ne ensin teidän silmillänne galleriassa :D

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 21.01.06 - klo:19:12 »
Nonniin, nyt mäkin sorruin.. (ja se on ihan teidän syytä!!  ;D) Pitkään oon kyllä noita jo kuolannutkin. Tällaista tilailin:

Powder foundation
Creamy Natural
Babyface

+ You Glow Girl!

Bronzer
Beach Babe

Blush
Cheeky

Shadow/liner
Envy
Mermaid
Carousel
Lilac Ice

Eye color
Indigo
Hi Ho Silver
Lush
Uptown
Sage
Antique Lace

Ultimates
Sly
Black Tie

Silk matte shadow
Vanilla

edit. Ja kaikki siis näytteitä.
« Viimeksi muokattu: 21.01.06 - klo:23:12 kirjoittanut si3nna »

Tigru

• Vieras
« Vastaus #5 : 21.01.06 - klo:22:33 »
Uusi PL-fani ilmoittautuu!  ;D Muutamia luomivärisampleja on tullut tilailtua ja ihastuin niin paljon, että muutama päivä sitten lähti 30 dollarin tilaus, joka on perjantaina jo postitettukin. Kerron sitten omia kokemuksia, kun oon päässyt testaileen  :)

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #6 : 21.01.06 - klo:23:03 »
Hienoa Twinkley, että jaksoit siirtää noita kokemuksia tänne, kiitos!

Aika moni luxettaja on tilannut sample-kokoja. Jokos on syntynyt listaa, mitä tilaatte varmasti isommassakin koossa? Mulle kyllä  ;D Ja se näyttää tältä:

Glass Slipper
Elysium
Red Aura
Golden Aura
PL Asp
Kaleidoskope Illusion
Chocolate Blueberries
Kiss of Moonlight
You Glow Girl!

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 21.01.06 - klo:23:10 »
Jokos on syntynyt listaa, mitä tilaatte varmasti isommassakin koossa?

No ei ole kyllä. ;D En ole ehtinyt läheskään kaikkia vielä edes kokeilla, joten en tiedä mitkä ovat niitä jotka ovat ihanihanihan pakko saada. Näitä hyviä on niin paljon, etten millään voi ostaa kaikkia normikokoina. :P Eli jos rahaa olisi ylimääräistä niin paljon ettei väliä paljonko tilaa, niin tilaisin lähes kaikki näytevärit. Tämä jo varmasti kertoo siitä miten tyytyväinen näihin olen. :)

Mikä on Glass Slipper, onko se luomiväri?

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #8 : 21.01.06 - klo:23:17 »

Se on yksi noista kolmesta Pure Shimmeristä. Aivan mahtava, ihan pienenpientä kimallusta  :-* Muistuttaa tosiaan vähän lasia. Antaa tosi hohtavan lopputuloksen, mutta ei lainkaan hile-glitter-tavalla.

Muakin odottelee (oletettavasti) se mun sale-tilaus kotona (majailen poikaystävän luona tällä hetkellä). En malta odottaa! Etenkin kiinnostaa se Eraser-voide.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 21.01.06 - klo:23:45 »

Se on yksi noista kolmesta Pure Shimmeristä. Aivan mahtava, ihan pienenpientä kimallusta  :-* Muistuttaa tosiaan vähän lasia. Antaa tosi hohtavan lopputuloksen, mutta ei lainkaan hile-glitter-tavalla.

Ahaa, se oli noita. Tyyliin ainoa paikka mistä en etsinyt. ::) Käytätkö tuota luomivärinä, vai mihin?

Nyt kun sain tämän uuden koneen (ja litteän näytön! :-*) niin huomaa tosissaan eron eri näytöissä. Tällä koneella kaikki luomivärisävyt näyttävät paljon enemmän sellaisilta kuin ne luonnossakin ovat. Poikkiksen koneella ja entisessä kannettavassa kirkkaus oli vähän tummempi.

Hei sanokaas miten saan tänne laitettua kuvan omalta koneelta, kun en saa sitä tähän tekstiin liitettyä? ??? Näpsin tässä yksi päivä näistä omistani kuvia ja voisi laittaa niitä tähän jos osaisi. ;D
« Viimeksi muokattu: 22.01.06 - klo:00:02 kirjoittanut loota »

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 22.01.06 - klo:00:24 »
Loota, kuvat voi omalta koneelta ladata mm. www.photobucket.com ja sieltä linkittää tänne. Ei tänne taida olla mahdollista ladata suoraan omalta koneelta kuvia?
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #11 : 22.01.06 - klo:00:28 »
Ahaa, se oli noita. Tyyliin ainoa paikka mistä en etsinyt. ::) Käytätkö tuota luomivärinä, vai mihin?

Joo, oon laittanut sitä luomen keskelle tai ihan sisänurkkaan korostuspisteeksi, mutta oon myös ajatellut sekoittaa sitä muihin sävyihin, jos haluaa niihin lisähohtoa. Tosi näyttävään meikkiin sitä ehkä uskaltaisi laittaa vähän poskipäillekin. Kyllä tää testailu on mukavaa  ;D

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 22.01.06 - klo:00:37 »
Loota, kuvat voi omalta koneelta ladata mm. www.photobucket.com ja sieltä linkittää tänne. Ei tänne taida olla mahdollista ladata suoraan omalta koneelta kuvia?

Onhan täällä lisätoiminnoissa tuo lisää liite ??? No, ehkä se ei toimi vielä. Laitan kohta nettiin kuvat. :)

edit: Noniin, nämä on sitten kamerakännylaatua, joten oli tosia vaikea saada oikeaa sävyä kuvaan. Ja lisätkää ne hileet mielessänne, koska niitä ei varmaan edes taviskameralla kovin helposti saa kuvaan. :)

Rockstar, Wild Thing
Mulberry, Minerella
Amber

English Ivy, Lush
Indigo, Bling!
Peach Champagne

Shameless, Bad Girl
Chocolate Oranges, Chocolate Blueberries
Chocolate Grapes, Fetish

Toimimattomat kuvalinkit poistettu. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:18:50 kirjoittanut Hunajapupu »

bbee

• Vieras
« Vastaus #13 : 22.01.06 - klo:00:54 »
mä luulin et loota laittais kuvia silmistä  :(

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 22.01.06 - klo:00:56 »
En mä huomannut koko lisätoiminnot-namiskaa ennenku sanoit ;D

Testi...

[ylläpito on poistanut liitteen]
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.