Kirjoittaja Aihe: Pure Luxe  (Luettu 176057 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Pure Luxe
« Vastaus #345 : 03.06.06 - klo:20:12 »
Mä nyt vasta myöhäisheränneenä innostuin näistä ja lueskelin ketjua (en vielä päässyt koko ketjua läpi).   Olen katsellut tuolta sivuilta noita sävyjä, samoin teidän laittamia kuvia, mut nyt täytyy kysäistä.

Mikä sävy olisi sellainen luumun/kanervan sävyinen, siis kylmä punertava, sinertävään taittuva? Pari kivaa vaalenpunaista/pinkkiä löysinkin jo, mutta kun noista ei oikein tiedä, kuinka vaaleita ovat.

Mä en löytänyt mistään kuvaa Cabana sävystä, oonkohan sokea vai oliko se siellä sivuilla?

Millaisia kokemuksia on huulikiilloista?

Olikos kenelläkään kokemuksia Pure Luxen siveltimistä? Millaisia ovat?

Sorry, jos kyselen tuttuja juttuja, menee hetki, kun saan luettua tän reippa 30 sivua läpi (en malttanut olla kysymättä saman tien  ;)).
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 03.06.06 - klo:20:28 »
Ulpu, Cabanasta on kuvia siinä Eye Colors 2 "sivulla" ihan alhaalla :) Laitoin kuvia tonne kosmetiikkatestailukuviin ja siellä on kuvia Cabanasta myös.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 03.06.06 - klo:21:37 »
Voi mua sokeata.  :-[ Just tuolla ihastelin sitä sun sinistä meikkiä, ois pitänyt tsekata vielä uudestaan ne sävyt. Se Sassy jäi mieleen, mut ei Cabana. Kiitti!  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #348 : 05.06.06 - klo:17:11 »
Mulla on tämä:

Olisi muuten oikeinkin loistava, mutta harjakset ovat vähän liian tiiviit ja kovat. Toki tuo on näppärä kuskata mukana, joten esim. baarissa voi sutia nassuun puuteria ilman pelkoa vaatteiden sotkumisesta.

Olen täyttänyt tuon sudin sekoituksella 3/5 translucent-puuteria 1/5 Ygg!:ia ja 1/5 apricot enhanceria. Näin tulee tosi nätti puuteri eikä naama silti kimalla kuin joulukuusi (Ygg on luonnonvalossa munkin mielestä ihan liian kimalteinen.)

Pienistä vioista huolimatta ehdottomasti hintansa arvoinen suti. :)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #349 : 06.06.06 - klo:16:12 »
Ulpu:

Mulla on Lip Wand Pixie, josta pidän kovasti. Kiilto tuoksuu hyvälle on levittyy hyvin. Siinä on kermamainen koostumus, ei sellainen "vetinen kiiltävä". Sävy on nudevaaleanpunainen, tosi nätti.

EDIT: Lisäilen vielä, että sävy on myös lilaan vivahtava.
« Viimeksi muokattu: 07.06.06 - klo:12:58 kirjoittanut Luppa »
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #350 : 13.06.06 - klo:17:39 »
Innostuin minäkin, tosin hyvin varovaisella määrällä. Tilasin samplet seuraavista:

Chocolate Blueberries
BL Asp
Lovey Dovey
Heather Mist

Kuinkas moneen meikkiin tuollaisesta samplesta suunnilleen riittää?

1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 13.06.06 - klo:18:25 »
Innostuin minäkin, tosin hyvin varovaisella määrällä. Tilasin samplet seuraavista:

Chocolate Blueberries
BL Asp
Lovey Dovey
Heather Mist

MONEEN. Koko luomelle laitettuna veikkaisin, että kestäisivät yli 10 käyttökertaa. Riippuu tietenkin kuinka paljon laittaa, omani eivät tunnu kuluvan ollenkaan :D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 13.06.06 - klo:23:30 »
Tätä on voinut jo joku kysyä mutta en jaksa metsästää sitä ketjusta... eli varmaan aika tyhmä kysymys mutta mitä se "mineral based" tarkoittaa, siis eroaako Pure Lux -meikit jotenkin olennaisesti koostumukseltaan "tavallisista" ? Mulle ei oikein mineraalimeikki sano mitään...  ???  Nimim. Just Found Pure Lux. Vähänkö tekee mieli tilata kesäksi jotain ihanan pirteitä luomivärejä, olen ihan inspiroitunut teidän kokeilukuvista!

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 14.06.06 - klo:10:22 »

Chocolate Blueberries
BL Asp
Lovey Dovey
Heather Mist

MONEEN. Koko luomelle laitettuna veikkaisin, että kestäisivät yli 10 käyttökertaa. Riippuu tietenkin kuinka paljon laittaa, omani eivät tunnu kuluvan ollenkaan :D

Kiitos Dash, olipa mukava tieto :)
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 14.06.06 - klo:12:40 »
Mulla alkaa olla jo mukava varasto noita näytteitä luomiväreistä. Eilen tilasin ensimmäisen 5g rasian luomiväriä, Romance-sävyn. Lisäksi tilasin 10g rasian Banana Split -correctoria, joka peittää tummat silmänympärykset tosi hyvin. Laitan sitä sormen päällä silmänympäryksilleni.
Eilen sain huomata puurerimaisen meikkivoiteen mukavuuden verrattuna voidemaisiin. Laitoin meikin kasvoille puolenpäivän aikaan ja huolimatta helteestä ja hikoilusta meikki oli tosi raikas vielä illalla! Samoin se Banana Split pysyy tosi hyvin paikallaan koko päivän eikä keräänny juonteisiin kuten on kaikki muut tähän asti kokeilemani  voidemaiset correctorit tehneet.
Suorastaan rakastan Pure Luxen luomivärejä, sillä ne ei lainkaan ärsytä silmiäni. Ennenkuulumatonta!  :)
2c M i

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #355 : 15.06.06 - klo:15:42 »
No mä käytin yhtä luomiväri-samplea joka päivä koko luomella yli kuukauden (ja yritin oikein tuhlata) ja vieläkin siitä hittolaisesta on reilusti yli puolet jäljellä ja mä haluan siitä eroon että sais uusia...  ;D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 15.06.06 - klo:15:53 »
No mä käytin yhtä luomiväri-samplea joka päivä koko luomella yli kuukauden (ja yritin oikein tuhlata) ja vieläkin siitä hittolaisesta on reilusti yli puolet jäljellä ja mä haluan siitä eroon että sais uusia...  ;D

Aika paha!! ;D ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

maarit

• Vieras
« Vastaus #357 : 16.06.06 - klo:18:20 »
Tänään vihdoin sain ekan Pure Luxe -pakettini.  :) (Piti tilaamani jo monta kuukautta sitten, mutta oli ongelmia maksusysteemin kanssa, joten se jäi.) En ole vielä paljon ehtinyt testailla, mutta olen jo ihan ihastunut, mm. Kisses in the Dark -luomiväri-/rajaussävyyn ja Glam-huulikiiltoon. :-*

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 17.06.06 - klo:10:41 »
Mulla alkaa olla jo mukava varasto noita näytteitä luomiväreistä. Eilen tilasin ensimmäisen 5g rasian luomiväriä, Romance-sävyn. Lisäksi tilasin 10g rasian Banana Split -correctoria, joka peittää tummat silmänympärykset tosi hyvin. Laitan sitä sormen päällä silmänympäryksilleni.
Eilen sain huomata puurerimaisen meikkivoiteen mukavuuden verrattuna voidemaisiin. Laitoin meikin kasvoille puolenpäivän aikaan ja huolimatta helteestä ja hikoilusta meikki oli tosi raikas vielä illalla! Samoin se Banana Split pysyy tosi hyvin paikallaan koko päivän eikä keräänny juonteisiin kuten on kaikki muut tähän asti kokeilemani  voidemaiset correctorit tehneet.
Suorastaan rakastan Pure Luxen luomivärejä, sillä ne ei lainkaan ärsytä silmiäni. Ennenkuulumatonta!  :)

Kuulostaa tosi houkuttulevalta, minulla kun on tummat silmänaluset ja silmälasit vielä korostamassa sitä, niin niiden peitto on ensimmäinen ja tärkein kun meikkaamaan ryhdyn. Tähän mennessä vaan vähän kaikilla peiteaineilla on ollut tapana valua ja jos tuo ei sitä tee, niin great :) Mietityttää vaan tuo sävy, ihonvärini on sellainen, että mikään keltaiseen/oranssiin taittuva ei sovi yhtään, pitää olla vaalea ja viileä sävy. Eipä siinä toisaalta juuri mitään menetä, jos näytteen tilaa vaikkei sopisikaan... Onko tuo siis voidemaista? Näyttää kuvassa jauheelta.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #359 : 17.06.06 - klo:19:45 »
Triina, Banana Splitiä on sekä voidemaisena että jauheena. Mulla on kummatkin eikä ne peitä tarpeeksi (tosi tummat silmänaluset). Mutta hyvä jos joillekin sopii :)