Kirjoittaja Aihe: Pure Luxe  (Luettu 159461 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Pure Luxe
« Vastaus #60 : 30.01.06 - klo:20:45 »
No sitä mäkin mietin, että voisihan sinne oikeasti lähettääkin kuvan kun on varmaan tosi vaikea selittää sanoin ja vielä englanniksi että minkäväristä sen pitäisi olla. :) Ajattelin kanssa seuraavalla tilauskerralla ottaa noita jauhemaisia meikkivoiteita ja miksata ivorya johonkin toiseen kylmempään sävyyn. Nestemäistä on vähän liian vaikea alkaa miksailemaan joten siitä voisi kysyä sitä omaa mixiä. Onhan tuolla ainakin tuo April's mix joten joku on ainakin saanut tahtonsa läpi. :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #61 : 30.01.06 - klo:21:39 »
No nyt tuli ongelma. Laitoin eka vaaleampaa sävyä (kosteana) koko luomelle. Sitten olisin laittanut tummempaa sävyä silmien ulkonurkkiin, mutta ei siitä mitään tullut, ei vaan väri pysynyt siinä päällä, vaikka alla oleva väri oli jo kuivunut  ??? Lopputulos oli se, että ulkonurkasta oli väri kokonaan lähtenyt. Eli miten te saatte kaksi väriä pysymään "päällekäin". Kyllähän tuo normaaleilla luomiväreillä onnistuu hyvin, mutta ei näillä  :(

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 30.01.06 - klo:21:45 »
Tigru, oletko varma että odotit tarpeeksi kauan ennen kuin laitoit sen toisen sävyn siihen luomelle? Jos se alla oleva väri ei ole kuivunut kunnolla häivyttäessä se sävy lähtee kokonaan pois luomelta. Itse olen laittanut märän luomivärin päälle (siis olen odottanut kuivumista tietenkin) niin kuivaa kuin märkääkin luomiväriä ja molemmilla tavoilla on toiminut hyvin.  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Tigru

• Vieras
« Vastaus #63 : 30.01.06 - klo:22:00 »
Tigru, oletko varma että odotit tarpeeksi kauan ennen kuin laitoit sen toisen sävyn siihen luomelle? Jos se alla oleva väri ei ole kuivunut kunnolla häivyttäessä se sävy lähtee kokonaan pois luomelta. Itse olen laittanut märän luomivärin päälle (siis olen odottanut kuivumista tietenkin) niin kuivaa kuin märkääkin luomiväriä ja molemmilla tavoilla on toiminut hyvin.  ???

Eli vika taitaa olla käyttäjässä ;D Kiitos tiedosta, täytyy odotella vielä kauemmin. Harmi sinänsä, että näillä ei sitten mitään pikaista aamumeikkiä  tehdä (kahdella sävyllä).. Mutta ihania sävyjä kuitenkin :) Uusin suosikkini on violetti sävy "Charm". Aivan uskomaton :-* Varmaan enempikin kesämeikkiin soveltuva, mutta violettifriikkinä menee mulla kyllä vuoden ympäri... Ja Nymph on kokeiltu nyt täälläkin (sample) ja tätä aijon tilata (ensimmäinen poskipunani ;D) Sävy on niin hieno, ettei jälki näyttänyt pahalta edes tällaisen tohelon räpeltämänä ;D

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 30.01.06 - klo:22:41 »
Nyt kun olen kokeillut päivän mittaan muutamia luomivärejä:

Kestävät hyvin päivän mittaan, ei mene luomivakoihin.
Niillä saa hyvin erilaista jälkeä. Kuivana neutraalia ja märkänä hieman rajumpaa.
Sävy sassy on ihan ykkönen kaikkiin fantasiameikkivääntöihin (suunnitelmissa meikkaajan ammatti, välillä kotona teen kaikkia jänniä fantasia meikkejä.)
Värit on todella hohtavia, varsinkin kosteina. Siitä plussaa!
Miinusta tulee siitä että kosteana siveltimellä levittäessä saattaa jäädä paakkuja.
Miinusta myös siitä että fantasiameikkini (johon oli käytetty väriä ja PALJON) lähtivät heti pois kun aloin pesemään kasvoja. Ei ede hieraista tarvinnut, heti oli 80% väristä kadonnut. Eli ei kestä sadetta ilmeisesti yhtään.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #65 : 31.01.06 - klo:00:15 »
Mä kun en ole ikinä jauhemaisia värejä edes yritänyt kostealla siveltimellä, niin miten te kostutatte? Tökkäätte siveltimen veteen ja puristatte kuivaksi ja sitten väriä? Hölmö kyselee.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 31.01.06 - klo:00:18 »
Tarhatyyli, juurikin noin. Itse en vain purista sivellintä kovinkaan kuivaksi, vaan ihan suoraan dippaan sitten sen siveltimen siihen luomiväripurnukkaan ja sitten sekoittelen käden selällä sitten siitä luomiväristä sellaista tahnaa, jonka sitten levitän luomelle. Sitten odottelen kuivumista ja lopuksi kuivalla siveltimellä viimeistelen lopputuloksen (pyyhin kevyesti pois paakut mitä joskus tulee hieman ja ylipäätänsäkin häivyttelen luomivärin nätiksi).
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 31.01.06 - klo:00:19 »
Tänään tuli mun kolmas PL-paketti! Odottelin sitä koko aamupäivän, ja paketti tuli kymmenen minuuttia ennen kuin piti lähteä töihin. Kyllä harmitti, kun ei saanut jäädä kotiin testailemaan. Tässä oli oikeasti monta eri tuotetta:

Tavalliset luomivärit:
Divine
Heather Mist
Romance
Chocomint
BL Asp
Chocolate Grapes
Chocolate Cherries
Fantasy
Bloom
Retro
Antique Lace

Ultimatet:
Pink Ice
Cobalt
Claret
Vert
Merlot
DIRT-e Girl
Plummy
Minerella
Mulberry
Whitney

Poskipunat:
Berry Sexy
Posh

Lip Wandit:
Sexxxy
Nymph-o-mania

Lisäksi Powder Eraser ja April's Mix. Kaikki tuotteet olivat näytekokoisia. En ole kerennyt vielä kamalasti testailla, mutta muutama näytti tosi kivoilta. Huulikiilloista Sexxxy on aivan ihanan värinen, tilaan ihan varmasti täysikokoisen. Nymph-o-mania on myös ihan kiva, mutta vähän liian vaalea ja oranssi mulle. Poskipunista Posh on aivan ihanan värinen, Berry Sexy näyttää liian violetilta ollakseen kaunis poskilla. Nuo Chocolate-luomivärisävyt ovat kyllä aivan ihania! Chocomint vaikuttaa tosi jännältä, ja Chocolate Grapes on upea väri. C. Cherries näyttää ihmeen oranssilta. Antique Lace on myös ihana, tosi kiva sininen hohto. Sopii varmaan hyvin käytettäväksi C. Blueberriesin kanssa. Hassua, mutta mun silmään BL Asp ja PL Asp eivät näytä kovin erilaisilta, vaan näyttävät molemmat sellaiselta hopeanhohtoiselta. Ihan kivoja sävyjä tosin. DIRT-e Girl näyttää hyvältä luonnolliselta rajaussävyltä. Täytyy testailla vielä vähän lisää, sitä nimittäin riittää 21 uudessa luomivärisävyssä!
1a F ii

Nala

• Vieras
« Vastaus #68 : 31.01.06 - klo:12:37 »
Ihanaa, sain pakettini! Se ei ollut perjantaina muka mahtunut postiluukusta, joten postimies oli jättänyt lapun, jolla voin hakea sen postista. Tulin perjantaina kotiin niin myöhään, etten enää ehtinyt postiin ja jouduin riutumaan koko viikonlopun ilman uusia Pure Luxeja.  :(

Eilen illalla ehdin sitten postiin, mutta en ehtinyt vielä paljoa testailemaan, kun oli kiire (pah). Huulikiillon (Prima Donna) nappasin mukaan töihin. Se on tosi nätin väristä, eikä ollenkaan tahmaista niin kuin huulikiillot yleensä. Tuoksuu tosiaan ihan mansikkajätskille! Illalla pääsen sitten kokeilemaan luomivärejä. Jee jee!

Millaisia noi Lip Wandit on? Pelkään lähinnä sitä tahmaisuutta... Niissä oli tosi kivoja sävyjä, haluttais kokeilla.  :)

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #69 : 31.01.06 - klo:12:38 »
Lisäksi Powder Eraser ja April's Mix.

EVS, mä odottelen innolla kokemuksia tuosta April's Mixistä! Etenkin, kun oon käsittänyt, että sä olet väritykseltäsi "viileä ja vaalea" kuten mäkin. (No, tukanväri hieman eri...)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 31.01.06 - klo:14:25 »
Kokeilin sekoittaa tuohon Whipped Cremeen (Warm Cream) vähän tummempaa meikkivoidetta (Maybelline Instant Smooth Result) ja tulos on aivan loistava!  :o Epäilin moneen kertaan, että onkohan tämä nyt oikean väristä vai liian vaaleaa tai paakkuuntuuko tai jotain, mutta otin vielä digikameralla kuvia eri valoissa ja näyttää siltä, että tämä on oikeasti tosi hyvänvärinen näin! Parasta on se, että tuo toinen meikkivoide ei muuttanut koostumusta tai lopputulosta oikeastaan mitenkään muuten kuin vain parantamalla sitä sävyä keltaisemmaksi ja tummemmaksi.  :D Ihanaa!

Ihastuin ikihyviksi tuohon Pure Luxen Nymphiin ja koska purnukassa on auttamattoman vähän ainetta (tai ei vähän, mutta liian vähän silti ;)), halusin äkkiä samansävyisen poskipunan.  Tuota Nymphiähän on luonnehdittu NARSin Orgasmin kaltaiseksi ja luin tuolta NARS ketjusta että MUS:in poskipuna Passion on Orgasmin tapainen. Niinpä ynnäsin päässäni asioita yhteen ja marssin ostamaan tuon Passionin korvaamaan Nymphia. Sävy on ihan loistava ja tosi hyvä. MUS:in Passionissa on vähemmän hileitä ja sävy on hieman vaaleampi ja persikkaisempi, mutta noin muuten tosi hyvä sävy ja samantapainen kuin tuo Nymph. Tällä pärjään niin kauan kunnes tilaan uudestaan tuolta jotain (eli varmaan huomenna ;D).

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #71 : 31.01.06 - klo:15:17 »
Minunkin Pure Luxet tulivat viimein tänään (tilaus lähti 20.1.)

Näytteet:
Tea Rose
Chocolate Blueberries
Chocolate Cherries
Visions
Urban
Rapture
Willow
Glitz
Khaki
Heather Mist

5g Peach Champagne

Näyte Nymph poskipunasta

Testailla en ole vielä ehtinyt, mutta ihanilta näyttävät!

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #72 : 31.01.06 - klo:20:55 »
Twinkley, osaatkos vertailla PL-meikkivoiteita meille niin tuttuihin TBS kosteuttava 06:een tai L'Oreal True match C2:een? Auttaisi mun valintaa huomattavasti.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 31.01.06 - klo:21:33 »
Millaisia noi Lip Wandit on? Pelkään lähinnä sitä tahmaisuutta... Niissä oli tosi kivoja sävyjä, haluttais kokeilla.  :)

Nuo Lip Wandit ei ole ollenkaan tahmaisia. Oikeastaan ongelma on juuri päinvastainen: Niitä ei voi laittaa huulille ilman huulirasvaa, ovat niin ohuita. Kiiltoa ei tule juurikaan siitä tahmaisuudesta, vaan siitä väristä. En nyt tiedä ymmärsikö kukaan pointtia. Joka tapauksessa Sexxxy on aivan ihana sävy. Harmittaa, kun näytepurkki falskaa vähäsen eikä sitä voi kuljettaa mukana. Tuota ainetta on kuitenkin siinä purkissa enemmän kuin monessa täysikokoisessa huulikiillossa!

Lisäksi Powder Eraser ja April's Mix.

EVS, mä odottelen innolla kokemuksia tuosta April's Mixistä! Etenkin, kun oon käsittänyt, että sä olet väritykseltäsi "viileä ja vaalea" kuten mäkin. (No, tukanväri hieman eri...)

Ja kuvan perusteella silmienkin väri on hyvin erilainen. ;) Tykätään kyllä ihme kyllä saman sävyisistä luomiväreistä, ne mistä olet maininnut tykkääväsi on minunkin suosikkeja. April's Mixista, tuntuu kyllä ettei se tehnyt mun naamalle mitään. Ei siis tuo mitään hohtoa tai mitään. Se vain on sellaista harmaata jauhetta, joka katoaa iholle. En muutenkaan oikein tajunnut tuon pointtia, piti vain tilata näyte, kun PL-foorumilla sitä hehkutettiin. Ehkä toimii paremmin jollain jolla on tummempi iho? Noh, euron näytepurkilla voi nyt tuota kokeillakin.
1a F ii

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 31.01.06 - klo:21:45 »
Twinkley, osaatkos vertailla PL-meikkivoiteita meille niin tuttuihin TBS kosteuttava 06:een tai L'Oreal True match C2:een? Auttaisi mun valintaa huomattavasti.

Minä olen kokeillut siis ainoastaan Whipped Cremeä noista PL meikkivoiteista. Verrattuna TBS:ään tai True Matchiin PL-WC on todella erilaista. Meikkivoide on todella pigmenttistä ja hyvin pieni määrä riittää iholle (n. 2 sormen päällistä koko kasvoille minulla). Koostumus on purkissa sellaista löysähköä tahnaa ja kun sitä levittää iholle se alkaa "jähmettyä" tosi nopeasti ja iho tuntuu aika omituiselta levityksen jälkeen. Ensin näyttää silltä, että meikkivoide levittyisi epätasaisesti, mutta tosi nopeasti se jotenkin asettuu iholle ja muodostaa tosi kauniin, mattamaisen pinnan. Pitää hieroa aika reippain ottein iholle. Tämän päälle pitää ehdottomasti laittaa puuteria. Meikkivoide on ehkä puolipeittävää ja jos joihinkin kohtiin lisää levityksen jälkeen meikkivoidetta, se peittää todella hyvin näppyläiset tai epätasaiset kohdat, jolloin ihosta tulee erittäin hyvännäköinen ja peittokyky on silloin vahvahko. PL sivuilla sanotaankin että peittokyky on "medium to heavy coverage". TBS:stä ja L'orealista tämä on lopputulokseltaan lähempänä True Matchia, mutta siis koostumus on tosi erilaista silti. En osaa oikein verrata tätä mihinkään meikkivoiteeseen, tämä on jotenkin niin erilaista. Lopputulos on kuitenkin aika luonnollinen, vaikka peittävyyttä löytyy. Harmittaa edelleen ettei sitä ihan oikeaa sävyä löytynyt, mutta ehkä tämä nyt sopii kuitenkin käytettäväksi sekoitteluihin tummempien meikkivoiteiden kanssa.
« Viimeksi muokattu: 31.01.06 - klo:21:48 kirjoittanut Twinkley »