Kirjoittaja Aihe: Pure Luxe  (Luettu 174154 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Pure Luxe
« Vastaus #750 : 10.01.07 - klo:18:46 »
Piti mennä taas mun tilaamaan. YGG loppui ja tilasin isomman purkin, myös jotain vaaleanpunasävyisiä luomivärejä, ihan kuin noita ei olisi jo...
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #751 : 10.01.07 - klo:19:47 »
Piti mennä taas mun tilaamaan. YGG loppui ja tilasin isomman purkin, myös jotain vaaleanpunasävyisiä luomivärejä, ihan kuin noita ei olisi jo...

Voihan hitto.. Aattelin just laittaa myyntiketjuun mun 30 grammasen YGG:ni jota oon kokeillu kerran..  :-\

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #752 : 10.01.07 - klo:20:09 »

Voihan hitto.. Aattelin just laittaa myyntiketjuun mun 30 grammasen YGG:ni jota oon kokeillu kerran..  :-\

Eiköhän tuolle ostajia löydy.  :D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
« Vastaus #753 : 15.01.07 - klo:14:09 »
Onko kellään kokemusta näistä tuotteista
http://pureluxecosmetics.com/page9.html
http://pureluxecosmetics.com/page2.html
Eli saako näillä siis esim.ihon punaisuutta peitettyä?

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #754 : 15.01.07 - klo:16:06 »
Kyllä noi molemmat What Red?it toimii mulla ainakin. Lily Lolon Blush Away on parempaa, mutta kyllä noilla ainakin pienoisen punotuksen peittää.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #755 : 15.01.07 - klo:19:34 »
Tänään koitin ekaa kertaa tuota Apricot Enhanceria, ja se kyllä häivyttää tummat silmänaluset näkymättömiin kun tavallisen meikkivoiteen päälle tuputtelee siveltimellä. Nyt silmänaluset eivät kyllä olleet niin kamalan tummat kuten yleensä mutta pitää jatkaa testailua..
En kyllä yhtään ymmärrä mitä tuolla Bluella oikein tekee ja miten se varsinkaan silmien alle voi sopia niin kuin tuolla sivuilla sanotaan  ::)

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #756 : 15.01.07 - klo:19:36 »
^ Joo, se Blue oli jotenkin outoa, mun mielestä vaan korosti tummia silmänalusia ???
Perky Pink on ihan huippu, sitä suosittelen kokeilemaan. Samoin Banana Splitistä tykkään.

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
« Vastaus #757 : 16.01.07 - klo:08:21 »
Laitetaanko noita siis sen meikkivoiteen alle vai päälle?Vai sekä että? Ehkä sen tiedon löydän tuolta puren sivuiltakin mutta mun englannin kielen kääntäminen on niin hidasta ja surkeaa.
Sekoitetaanko noita myös veteen vai kuiviltaan?
Mulla on punoitusta poskipäissä/nenän pielessä,jonkin tapaista couperosaa kaiketi ja silmän aluset yleensä tummat.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #758 : 16.01.07 - klo:09:19 »
^ Mä laitan punaisuudenpeittäjän meikkivoiteen alle, samoin sen Banana Splitin peittämään silmänaluset, myös meikkivoiteen alle. Meikkivoiteena siis mineraalit myös. Perky Pinkiä laitan vähän sekä-että alle ja päälle, yleensä päälle. Jos punotus pitää kunnolla peittää, laitan ensin What Red?-eraseria ja sen päälle jauhemaista tai niin, että näiden väliin meikkivoide. En tiedä onko siitä mitään hyötyä että laittaa tuolleen, mutta toimi ihan ok mulla.

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
« Vastaus #759 : 16.01.07 - klo:11:26 »
^ok.Kiitos avusta.Pitääpä laittaa noita sitten tilaukseen seuraavaksi.Kaikkeahan pitää tietysti kokeilla.Mun mies taas kiroaa tän foorumin kun huomaa uuden paketin postilaatikossa.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #760 : 16.01.07 - klo:11:45 »
Mä oon käyttänyt jauhemaista What Red?:iä pienten paikallisten punoitusten peittoon. Sekoitan kämmenselällä pisaraan ohutta meikkivoidetta murusen WR:ä ja levitän pienellä peitevärisiveltimellä. Banana Splitiä en saanut silmänalusten peitossa toimimaan noin, tuli vähän liian paksua jööttiä, ja mun silmänympärysiho on niin ohutta, että ryppyilee vähemmästäkin.  ;)  Perky Pinkiä olen pyöräyttänyt hyvin varovasti silmien ympäristöön kabukilla pohjustuksen jälkeen.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa calypso

• Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #761 : 16.01.07 - klo:12:03 »
Punaisuuden peittäjiä en ole koskaan käyttänyt (vaikka ehkä pitäisi..) ja sen laittaisin meikkivoiteen alle, mutta muut peitevärit laitan aina meikkivoiteen päälle. En tiedä onko se oikeaoppista mutta olen aina ajatellut niin että en turhaa "paklaa" naamaa kun ensin laitan meikkivoiteen ja katson sitten mitkä kohdat tarvitsevat peittoa vielä sen jälkeen. Hirveästi minulla ei ole peitettävää, varmaan tekisin toisin jos olisi.
Enkä tosiaan ole vielä noita puuterimaisia meikkipohjia vielä koskaan kokeillut mutta tavallisen meikkivoiteen kanssa teen noin.

Tuota Apricot Enhanceria laitan YR:n sivellinsettiin kuuluvalla kulmakarvasiveltimellä(?), siis sillä jämäkällä viistopäisellä. Tuntuu toimivan siihen tarkoitukseen hyvin, omille kulmakarvoille tuo on liian hentoinen enkä kyllä toisaalta tarvi kulmiini yleensä muuta kuin kampaa  ;D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #762 : 24.01.07 - klo:19:36 »
Nyt lähti multa ensimmäinen Pure Luxe tilaus (Sampon Visa Electronille pusuja  :-* )

Foundation & Setting
Setting/Finishing Powders:
(- 5g You Glow Girl!)

Blush Bronze Correct
Blush:
- SAMPLE Blush: Coy
- SAMPLE Blush: Afterglow
- SAMPLE Blush: Beach Bunny
- SAMPLE Blush:

Eye Colors
White, Black and Grey:
- SAMPLE Eye Color: Black Cat
- SAMPLE Eye Color: White Diamonds

Brown, Taupe, Tan, Beige:
- SAMPLE Eye Color: Risque
- SAMPLE Eye Color: Twinkle
- SAMPLE Eye Color: Chocolate Cherries

Eye Colors 2
Pink, Rose:
- SAMPLE Eye Color: Ouch!
- SAMPLE Eye Color: Retro
- SAMPLE Eye Color: Tickle

Green:
- SAMPLE Eye Color: Tart
- SAMPLE Eye Color: Olive You!

Liner Ultimates
- SAMPLE Liner Ultimate: Rockstar
- SAMPLE Ultimate: Haute Couture
- SAMPLE Ultimate: Amber
- SAMPLE Ultimate: Black Tie

Specialty Eye Colors
Aura Collection:
- SAMPLE Eye Color: Red Aura
- SAMPLE Eye Color: Golden Aura

Flash Cubes:
- SAMPLE Flash Cube: Luscious

Brush:
- Shadow Applicator Duet
- Blush and Bronze Brush
- Precision Eyeliner Brush

SAMPLE Lippie: Pure Shine

Ja kolme luomiväri sävyä kaverille myös.

Tulis jo nopeesti!  ;D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #763 : 24.01.07 - klo:19:56 »
mä en vaan saa PL luomareita laitettuu nötisti ees mixing liquidilla... se pysyy kyllä sen kanssa paremmin mut väri on hirveen vaikee saada levittyy tasasesti ja ilman et tulee sellaisia kopurakohtia ja sit se väri saattaa sillee haalistuu jostain kohtaa... tai oikeestaan et se varisee pois tietystä kohtaa ja sit se kohta on paljo vaaleempi ku muut ja siihen ei meinaa sit tarttuu enää niin hyvin... ääh...  värit kyl tosi nättejä jne mut varmaan pakko käyttää vaan tavallisii värei ku alkaa keittää noitten pl:n kanssa jo
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa calypso

• Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #764 : 24.01.07 - klo:20:09 »
Minäkin tein eilen tilauksen Pure Luxelle. Lähti vähän lapasesta se touhu, piti tilata ihan muutama sample, mutta ehkei se haittaa vaikka hieman innostuin..  ;D

SAMPLE Translucent Matte
SAMPLE You Glow Girl!

Color Corrector SAMPLE: Banana Split
Color Corrector SAMPLE: What Red?

SAMPLE Blush: Blushing Bride
SAMPLE Blush: Nymph
SAMPLE Blush: Vanity

SAMPLE Eye Color: Lovey Dovey
SAMPLE Eye Color: Divine
SAMPLE Eye Color: Pure
SAMPLE Eye Color: Rapture
SAMPLE Eye Color: Susan