Kirjoittaja Aihe: Pure Luxe  (Luettu 134054 kertaa)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
Vs: Pure Luxe
« Vastaus #1005 : 26.09.09 - klo:00:21 »

Mä oon vähän ihmeissäni Nymph-poskipunan kanssa, kun sävy sinänsä on nätti, mutta se tuntuu levittyvän jotenkin tosi epätasaisesti ja tuntuu et jää outoja vahvempia kimalleläikkiä vai johtuuko vaan sitten valon tekemästä harhasta. Sama ongelma Morganan skunkilla ja EDM:n vinolla sudilla enkä tiedä oikein mitä pitäisi tehdä. Vähän samanlaista ongelmaa on myös Bloom-luomivärin kanssa, joka ei tunnu levittyvän toisen luomivärin päälle ollenkaan.

Muihin luomiväreihin sen sijaan olen aivan rakastunut! Isosta sampleläjästä tän hetken suosikkeja on raikas vihreä Misfit, jumalainen fuksia Ouch! ja Tangerine joka on aivan ihana oranssi ja haluaisin käyttää sitä joka päivä  :l
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #1006 : 26.09.09 - klo:11:58 »
^Tuossa Nymphissa tosiaan on kimalletta ja kaiken lisäksi se näyttää tietyssä valossa sinertävältä. Itse aluksi ihastuin siihen kovasti, mutta sitten kun peilailin naamaani eri valaistuksissa, totesin, ettei se käy minulle ollenkaan.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #1007 : 28.09.09 - klo:09:39 »
^ Muakin häiritsee tuo Nymphin epämääräinen sininen flash. Se näkyy ainakin omalla ihollani todella selvästi päivänvalossa.

Mua häiritsee myös se, että ylipäätään noissa Pure Luxen poskipunassa on hieman turhan rakeinen koostumus. Ja sävyvalikoima poskipunissa on kovin huono. Vaaleampia sävyjä löytyy ihan pari kolme.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1008 : 28.09.09 - klo:11:01 »
^ Mullekaan tuo Nymph ei sopinut sitten laisinkaan. Tulos oli jotenkin tosi kolho ja likainen. En muista mitään sinertävyyttä, mutta se tietty selittäisi sopimattomuuden, sillä yleensä parhaiten sopivat lämminpohjaiset (mutta ei liian!) ja raikkaat sävyt, mutta myös pehmeät pinkit.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1009 : 18.11.09 - klo:07:26 »
Pure Luxella on taas ale 25.11. saakka. Kivoja uusia sävyjä tullut ja myöskin Super Linerit on mulle uusia tuttavuuksia.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1010 : 13.04.12 - klo:21:12 »
Hei onko kellään kokemusta noista Pure luxen super linereista? Ostin sen mustan, ja laitan sillä rajaukset kastelemalla siveltimen ja sekoittamalla sopivan pienen määrän töhnää kädelle. Mutta rajaukset eivät pysy lainkaan! Kolmen tunnin tentissä istumisen jälkeen rajaukset olivat täysin edustuskelvottomat. Se sekä karisi ja valui alaluomelle että tarttui tosi pahasti kulmaluuhun. Onko mitään tapaa saada se pysymään? Tosin jos tilanne on ilman primeria tai mitään näin huono, tuskin sitä millään avulla saa toiveiden mukaiseksi. Lisäksi tuo varmaan valuu ja karisee myös kuivana luomivärimuodossa käytettynä. :(

Onko ongelma vaan mun ihoni? Kun oikein mikään rajausmenetelmä ei toimi. Luomet on mulla aika rasvaiset, ja silmäluomen ja kulmaluun välillä ei ole juuri lainkaan tilaa. Onko mun ees mahdollista saada kauniita rajauksia, joita ei koko ajan tarttis olla korjaamassa?

EDIT. Pohjista: tuntuvat samalla tavalla kuivilta kuin EDM:n mattet, mutta finniräjähdystä ei ole tapahtunut! Ainakaan vielä. Vaikuttaa hyvältä. Vähän tuntuu, ettei PL:t sula naamalle ihan sillee ku EDM:t, mutta saattaa olla että kuvittelen. Ainakin pysyvyys on ollut hyvä.

Vierekkäiset sävyt ovat aika kaukana toisistaan. Keltasävyisiä en ole uskaltanut edes kokeilla, koska ovat selvästi aivan liian keltaisia. Buff on minulle tällä hetkellä paras sävy, mutta ruskettumisen myötä pitää sekoitella joukkoon Suntania, joka kuitenkin sellaisenaan on mulle tosi paljon liian tumma. Paljon plussaa siitä, että samplet tulevat rasioissa eivätkä minigrip-pusseissa.
« Viimeksi muokattu: 18.04.12 - klo:16:41 kirjoittanut Harlequina »
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1011 : 26.05.12 - klo:11:26 »
Alennuksia olisi taas tarjolla 3.6. saakka:
http://www.pureluxecosmetics.com/-__MEMORIAL_DAY_SALE____.html

Mulle Pure Luxen puuterimeikkipohja käy täydellisesti. Väreinä ostan Buff ja Suntan, joita sekoittelen keskenään vuodenajan mukaan. Niitä saa nyt refilleinä vain $14!
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1012 : 11.07.15 - klo:10:58 »
Otin käyttööni PL:n luomivärin "Tigers Eye" ja harmikseni luomivärin koostumus on muuttunut säilytyksen aikana. Mulla on meikit kuivassa ja valolta suojatussa paikassa, mutta jostain syystä tämä luomiväri ei ole enää yhtä kaunis sävyltään kuin aiemmin. Koostumuskin on muuttunut, aiemmin luomiväri oli tasaista jauhetta, mutta nyt se paakkuuntuu levittäessä ja jäljestä tulee epätasainen.

Onko muilla kokemusta PL:n luomivärien muuttumisesta?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1013 : 01.11.15 - klo:01:52 »
Pure Luxen nettisivut on hävinnyt, eli onkohan ne nyt lopultakin lopettanut toimintansa? Koska joku viimeksi tilasi sieltä?

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #1014 : 02.11.15 - klo:14:23 »
Pure Luxen nettisivut on hävinnyt, eli onkohan ne nyt lopultakin lopettanut toimintansa? Koska joku viimeksi tilasi sieltä?

Joo, Pure Luxe lopetti toimintansa kokonaan jo jokin aika sitten.  :-\
1bMii

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1015 : 02.11.15 - klo:15:16 »

Joo, Pure Luxe lopetti toimintansa kokonaan jo jokin aika sitten.  :-\

Kuinkas kauan tästä on? Ihan niin kuin siitä ei olisi niin kauaa siitä kun viimeksi heidän sivuilla kävin, mutta mun ajantajuni on tietty mitä on...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1016 : 14.07.18 - klo:00:17 »
Mulla on edelleen tallessa iso kasa (sata?) Pure Luxen sampleja, ne kun eivät onneksi miksikään mene. Viimeisen 8 v aikana olen käyttänyt niitä ehkä pari kertaa, koska jauhemainen ja pigmenttirikas luomiväri purkissa ei ole mikään kiireaamujen juttu ja koska yleensäkin käytän harvakseltaan luomiväriä arkimeikissä ja silloinkin se on jokin hillitty nudesävy näppärästä paletista.

Yritän ottaa noita nyt käyttöön, koska olen päässyt eroon liian ison kakkupalan haukkaamisesta ja todennut, että yhdellä värillä voi aivan mainiosti tehdä kivan meikin. Aiemmin aina yritin sommitella 3-5 värin yhdistelmää ja sitten se kaatui valinnanvaikeuteen ja liian työlääseen tuhertamiseen.

Värit ovat kauniit ja laatu hyvää ja PL on ihan valtavan nostalginen merkki. Se oli yksi tämän palstan valovoimaisimmista The Jutuista silloin kymmenisen vuotta sitten ja ajatus pienestä kotiyrityksestä on viehättävä, olkoonkin jo vuosia sitten lopettanut.

Onko muilla vielä näitä jäljellä?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1017 : 14.07.18 - klo:13:09 »
Mulla löytyy. :) Sampleja on joku 10-15 ja pari täysikokoista aurinkopuuteria. Olen koittanut nyt vähän käytellä noita mineraalimeikkejä arkisinkin ja onhan se ärsyttävän pöllyävää hommaa, mutta jälki on kuitenkin kaunista. Tykkään kyllä Pure Luxen laadusta kovasti ja sävyt on edelleenkin tosi ihania. Näistä saa myös näppärästi tehtyä nestemäisiä rajauksia.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1018 : 14.07.18 - klo:20:09 »
Onhan noita vielä, yleensä käytin rantameikissä. Voisi huomenna laittaakin.  Mulla on iso purkki You glow girl;tä ja muistelin sen aikoinaan olevan liian diskopallo-efektimäinen,  nyt tuo on niinkuin hillitymmästä päästä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1019 : 15.07.18 - klo:15:34 »
Mulla on myös. Luomiväri ym sampleja löytyy nelisenkymmentä, paria hyvää väriä säästelen spessutilanteisiin ja muut on jääneet unohduksiin. Meikkipohja on edelleen vakituisessa köytössä ja sitä lienee vielä ainakin vuoden tarpeiksi. Nykyisin kun työskentelen kotona, niin meikkaan vain muutaman kerran viikossa, jos sitäkään.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782