Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 98662 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Kerastase
« Vastaus #135 : 02.11.07 - klo:00:59 »
Olisin saanut ilmaiseksi näytekoon tosta Anti Ciment Usuresta (meniköhän nimi väärin...), mutta luovutin kaverille, kun se oli siitä kiinnostunut ja nopealla vilkaisulla inci näytti aika silikoniselta. Onko siinä paljon silikonia vai katsoinko väärin? En löytänyt inciä foorumilta.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 02.11.07 - klo:14:12 »
On siinä Ciment anti-usuressa paljon silikonia, ainakin amodimethiconea, mutta muistaakseni jotain muutakin silaria. Mulla on itsellä sampoo ja hoitoaine tuosta sarjasta, ostin, kun kampaaja kehui, että on huippulaadukas tuote juuri minun hiuksilleni, niin hyvä, että eron huomaa jo yhden käyttökerran jälkeen.  ;D Ja näitä pitäisi aina käyttää settinä, eivät kuulemma toimi erikseen. Näin on kuulemma sanottu muillekin näitä ostaneille, en tiedä, onko kyseessä vain myynnin edistäminen vai voiko yhteiskäyttöön oikeasti olla jokin painava syy. En ole kuitenkaan kokeillut erikseen.

Noilla saa ihan nätit hiukset, mutta 42 euron hinta on minusta noista liikaa. Mieluummin ostan tuolla hinnalla vaikka Joicoa.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

MiuMiu

• Vieras
« Vastaus #137 : 16.11.07 - klo:15:47 »
Minulla on Bain oleo-curl shampoo ja muotoiluvoide. Shampoo on ihan ok, ei kyllakaan juuri minun hieman laineikkaille hiuksilleni tarkoitettu (vaikka kampaajani kovin sita vakuutteli). Muotoiluvoide on ihanan tuoksuista! Sellainen persikkainen raikas tuoksu. Se tuntuu tekevan hiuksista mukavan pehmeat.

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #138 : 04.03.08 - klo:22:35 »
Näkemäs tullut uusia tuotteita Reflection-sarjaan. Eli uusi shamppoo ja joku naamio. Nimiä en saa päähäni nyt millään eikä noita netissäkään ole esillä. Kerastase-kampaamoissa noita kovasti hehkutettiin. Jos joku tunnistaa tuotteet, joita tarkoitin ja on kokemuksia niistä niin kertokaa! :)

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 10.08.08 - klo:10:26 »
Helsingin Stockalle tuota uutta shampoota ja jätettävää näytti tulleen vasta pari päivää sitten: Kerastase Reflection Bain Chroma Riche -shampoo ja Chroma Riche Fluid jätettävä. Sarjan naamio on kai ollut jo jonkin aikaa myynnissä, nyt tuli siis shampoo ja jätettävä.

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #140 : 10.08.08 - klo:11:19 »
Mulla on ollut tuo Chroma Riche sarja kokonaisuudessaan nyt käytössä muutaman kuukauden. Omistan siis shamppoon, naamion ja tuon jätettävän kiiltotuotteen. Parhaiten tosiaan toimivat yhdessä käytettynä.

Shamppoo pesee tosi hellävaraisesti ja pidän siitä. Naamio taas ei ehkä ole tarpeeksi kosteuttava ja silottava, mutta kiiltoa tuo mukavasti. Jätettävä on suosikki. Antaa kiiltoa ja pehmentää. Sisältää kyllä lähes pelkkää silikonia...  ::)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #141 : 12.09.08 - klo:17:42 »
Mansikkala on edullinen metsästyspaikka Kerastasenkin kohdalla, tosin mitään ilmaisia ne eivät ole sielläkään... Samaa hintaluokkaa olen nähnyt FragranceX:n sivuilla.
Valikoima tietysti vaihtelee koko ajan, joten en pysty sanomaan, löytyykä juuri tuota kysymääsi tuotetta nyt kummastakaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 12.09.08 - klo:18:03 »
Mistä nettikaupasta saa edullisimmin Kerastasea? Hakusessa on Kerastase bain divalent shampoo. Saisiko ulkomailta tilattua halvimmalla?

Kérastasea ei taida mistään saada kovin halvalla, mutta HQhairista ainakin löytyy kyseistä shampoota ja hintaa on hieman alle 15 euroa (250 ml):

http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=96&SectionID=153&FeaturedProduct=671&pID=1
1c F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 14.09.08 - klo:13:07 »
^Mutta Mansikkalahan maksaa ne verot sulle takaisin jos jää tulliin ja joudut maksamaan. Strawberrynet-ketjussa on tästä kokemuksia.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #144 : 10.10.08 - klo:19:13 »
Olen nyt käyttänyt jonkin aikaa kerastase nutritive bain satin 3 shampoota ja olen tykästynyt siihen tosi paljon :-*. Hiuksista tulee niin kosteutetut, että vetää korkkiruuvikiharalle. Ainoa vain, että hiukset vastaavasti myös rasvoittuvat aiempaa nopeammin.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 11.10.08 - klo:16:25 »
Töisä kauneuspäivillä kampaaja suositteli kuontalolleni Kerastase Masquitense- naamiota hennoille hiuksille, sekä Bain Satin kolmosta. Jahka saan aikaiseksi, pakko kait painella ostamaan ja kokeilemaan tekisivätkö nämä ihmeitä tälle hevosenharjalle. Jotain Kerastasen seerumihoitoja kampaamossa hän myös painotti, vuoden päästä hiukseni olisivat kuulemma elinvoimaiset vuosien käsittelyjen jälkeen.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #146 : 11.10.08 - klo:21:05 »
Mä en tiedä, millainen sun tukka on, mutta jos se on paksu, jouhimainen ja kosteutta kaipaava, harkitse vielä tehiksen osalta. Mun tukalle se ei tehnyt oikeastaan mitään muuta kun sai sen tuntumaan huomattavasti hamppuisemmalta. Aluksi oli ihan ookoo, mutta silloin olin käyttänyt jotain ihan surkeaa kamaa. Nyt tiedän paremmasta. Ja joo, mullekin suositeltiin sitä hentojen hiusten versiota jostain kumman syystä  ???.

Bain Satin 3- shampoo sen sijaan on aivan mainiota tavaraa. Samoin pidän Kerastasen seermuhoidoista joita kampaamoissa tehdään, vaikkakin Redkenin vastaavat ovat parempia. Uuteen uskoon niillä tukkaansa tuskin saa, mutta ovat mukavaa hemmottelua, joista lienee jonkinlainen hyötykin.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 11.10.08 - klo:21:13 »
Joo, täytynee kokeilla lähiaikoina tekeekö ne mitään mun hiuksille, mutta kampaaja vaahtosi muiden aineiden huonoudesta niin paljon, että lupasin ja vannoin kokeilevani tuotteita :P

Hiukseni ovat hirmu kuivat, karheat ja täysin ilman kosteutta. Hiusta on paljon, mutta ohutta se on =/ Aikoinaan omistin hirmu paksut hiukset, mutta kemikaalit tekivät tehtävänsä ja tässä nyt ollaan.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #148 : 12.10.08 - klo:19:37 »
Täytyy kehua jokin aika sitten eBaysta ostamaani Lumiere Nutri-Sculptia, olen todella vakuttuunut! Kyseessä on pieni, 50 ml:n pullo vaaleaa seerumia, jota tiristetään pieni tippa ja hierotaan sormenpäissä, kunnes tuote muuttuu liukkaaksi nesteeksi. Antaa upean, viimeistellyn kiillon hiuksiin ja tasoittaa pörröjä ja sähköisiä fly-away kutreja.
Olen käyttänyt elämässäni niin vähän viimeistely- ja muotoilutuotteita, että tämä on yhtä suurta tuntematonta aluetta, mutta tutkimusmatkailijana oleminen on osoittautunut mielenkiintoiseksi...
Tästä tuli ehdoton suosikkini! Tuoksukin on hillittu ja hienostunut, ei mikään myrkkyesanssi. Hinta oli edullinen, vain 9 €, joten olen enemmän kuin tyytyväinen.  :-*
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

minja

• Vieras
« Vastaus #149 : 19.10.08 - klo:23:42 »
Onko teistä kenelläkään kokemuksia KERASTASE RESISTANCE CIMENT THERMIQUE tuotteesta?
Kyseessä Jälleenrakentava lämpöaktiivinen emulsio hauraille hiuksille. Käytetään suoristusrautojen tai hiustenkuivaajan kanssa.

Minä huomasin jossain lehdessä mainoksen tuosta tuotteesta ja samoin kuin sinua, kiinnostaisi tietää millainen se on käytössä.

Mulla on tuota ja ei oikein tunnu toimivan. Latvat on ihan pörrössä tämän jäljiltä. En osta uudestaan kun saisin sen joskus loppumaan, kun ei tuu oikein käytettyä.

edit. kokeilin tätä uudestaan ja yllätyin positiivisesti! Tuote toimi kuin unelma. :o Ehkä johtuu siitä, kun viimeksi ku kokeilin tätä tukka oli aika kauheessa kunnossa latvoista niin eihän toi niitä pelastanu. Nyt oon leikannu tukkaa aika reilustikin ja on ihan jees kunnossa. Nyt tulee varmasti käytettyä loppuun. Ilman tätä ketjua olisin varmasti jättäny sen johonki kaapin perälle käyttämättömänä, mut nyt oli pakko kokeilla tätä uudestaan. :)

Juu ja Bain Satin 3 on nyt ostoslistalla ku sitä ootte niin kehunu. :D
« Viimeksi muokattu: 23.10.08 - klo:22:17 kirjoittanut minja »