Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 96376 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Vs: Kerastase
« Vastaus #15 : 19.02.06 - klo:23:25 »
Mulla on Resistancen shampoo, hoitis ja naamio. Kaksi ensimmäistä ovat oikein kivoja ja ihanan tuoksuisia, naamiota olen kokeillut vasta kerran.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #16 : 20.02.06 - klo:01:15 »
Bain Satin 3 on myös mun mielestä ihan huippukamaa! Tosi kosteuttava, jo pelkän shampoopesun jälkeen tukka tuntuu aivan ihanalta! Suosittelen lämpimästi! Mulla on ollut Kerastasen tuotteista myös Masquintense Fins, eli Nutritive-sarjan tehis ohuelle (fine) tukalle. En kauheasti innostunut, ei ainakaan mun tukassa saanut ihmeitä aikaan. Tosin kokeilin sitä, kun vasta aloittelin kampaamotuotteiden käyttöä, ja tukkani oli aika kamalassa kunnossa.

Muoks. Niin, ja onhan mulla ollut käytössä silloin alkuaikoina myös Resistance-sarjan Ciment Anti-Usure -shampoo, Bain de Force -hoitis ja Forcintense-ampullit. Ihana tuoksu, mutta eivät tehneet mun tukalle kummoisia. Hoitis jätti tukan liukkaaksi, ja kuivuttuaan sileäksi ja kevyeksi, mutta kummempaa paikkausta en huomannut.
« Viimeksi muokattu: 20.02.06 - klo:01:19 kirjoittanut Liisukka »

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #17 : 20.02.06 - klo:01:16 »
Muistaakseni HS:n puolella vertailtii kerran Kerastasen tuuheuttavaa ja Elvitalin vastaavaa.
Laitanpa nyt tuon vertailun tännekin, kun se löytyi Pennyn linkin avulla ja haulla löytyi vielä kuivien hiusten vertailukin.

Eli ne tuuheuttavat:
Kerastase Resistance Bain Volumactive shampoo
Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Sodium Laureth-8 Sulfate, Magnesium Laureth Sulfate, Sodium Oleth Sulfate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-30, Carbomer, Sodium Methylparaben, DMDM Hydantoin, Magnesium Oleth Sulfate, Methylparaben, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Parfum/Fragrance.

Loreal Elvital Expansyl Volume Non-Stop -shampoo
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Sodium Laureth-8 Sulfate, Cocamide Mipa, Sodium Oleth Sulfate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Methylparaben, DMDM Hydantoin, Magnesium Laureth-8 Sulfate, Magnesium Laureth Sulfate, Magnesium Oleth Sulfate, Polyquaternium-30, Carbomer, Potato Starch Modified, Methylparaben, Hexylene Glycol, Parfum

Ja kuiville hiuksille:
Kerastase Nutritive, Bain Satin 2 Shampoo
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Hydroxystearyl Cetyl Ether, Sodium Cetearyl Sulfate, PPG-5-Ceteth-20, Cocamide MIPA, Parfum (Fragrance), Sodium Methylparaben, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Carbomer, DMDM Hydantoin, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Propylparaben, C6885/5

Loreal Elvital Anti-Breakage Nutri-Ceramide Shampoo
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Dimethicone, Sodium Chloride, Cetyl Alcohol, Hydroxystearyl Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cocamide Mipa, Sodium Methylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, PPG-5-Ceteth-20, Ethylparaben, Propylene Glycol, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Propylparaben, Isobutylparaben, Carbomer, Methylparaben, Butylparaben, Parfum
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #18 : 20.02.06 - klo:14:14 »
Tässä minun kokemuksiani Kerastasen tuotteista:

Bain Satin 3 shampoo Aivan ihana tuote! Suosikki shampooni, pesee hellävaraisesti, tuntuu kosteuttavalta, ei sisällä silikonia. Tuoksukin on ihana.Ostan uudelleen, kun tämä joskus loppuu.

Nutritive Masquintense Fins/Fine Täysin turha tuote, ei hoida tukkaa, epäkäytännöllinen purkki, tuoksuu pahalle, huono hinta-laatu suhde.

Resistance Bain De Force shampoo Todella voimakkaasti pesevä mistä en henkilökohtaisesti pidä ollenkaan. Hyvä raikas, hedelmäinen tuoksu.

Resistance Ciment Anti-Usure hoitis Ihan ok tukka tulee käytettynä yhdessä Bain De Force shampoon kanssa. En kuitenkaan aio ostaa uudelleen. Hyvä tuoksu tässäkin.

Bain Elasto-Curl shampoo Tämä on ainoa shampoo joka on koskaan aiheuttanut minulle jonkinlaisen allergisen reaktion. Päänahka kutisi aina tämän käytön jälkeen. Onneksi sain lahjoitettua tämän eteenpäin.

Elasto-Curl hoitis Aiheutti myös allergisen reaktion, kutiavia näppylöitä oli pitkin niskaa, myös tämän lahjoitin hyvin nopeasti eteenpäin...  ::)

Elasto-Curl jätettävä vaahto Tämän pitäisi virkistää kiharoita, mutta oikeasti ei tehnyt muuta kuin kuivatti tukkaa, alcohol denat. löytyy incistä toisena. Tuli ihan koppura tukka...  :-\
« Viimeksi muokattu: 31.01.09 - klo:16:57 kirjoittanut Tiukunen »
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 20.02.06 - klo:17:09 »
Nyt mäkin haluun tuon bain satin kolmosen  :)
Kuulostaa niin hyvältä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #20 : 20.02.06 - klo:18:14 »
bain satin 3 on todella hyvä shampoo, mutta muihin keroihin en ole oikein lämmennyt. Shampoo korjaa purkkaakin, vaikka vaan shampoo onkin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #21 : 26.02.06 - klo:13:29 »
Mullakin äsken ensikokeilu tuosta Bain Satin 3 -shampoosta ja olen ihan myyty.. voiko ihanampaa shampoota enää olla? Vaahtosi tosi hyvin, annoin vaikuttaa pari minuuttia. Hiukset tuntuivat pehmeiltä jo ennen hoitoainettakin. Tosin tukka on vielä märkä ja myöhemmin vasta tietää, että mitä päänahka tykkäsi.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #22 : 26.02.06 - klo:21:53 »
Olen kokeillut Kerastasen tuotteista Resistance shampoota ja hoitoainetta. Shampoo on tosiaankin tosi pesevää, ja takuttaa tukan. Hoitis on koostumukseltaan hieman "limaista", mutta selvittää hiukset todella hyvin shampoopesun jälkeen. Lopputulos tukassa oli jokseenkin pettymys. En huomannut mitään erityistä positiivista muutosta hiuksissa, vaikka käytinkin aineita 3 kk putkeen, eli sen ajan, minkä tuotteet kestivät. Eivät aineet varsinaisesti huonoja olleet, mutta lisäarvo jäi ainakin omalla kohdallani aika vähäiseksi.

Pikkis

• Vieras
« Vastaus #23 : 26.02.06 - klo:22:11 »
Olen kokeillut Kerastasen tuotteista Resistance shampoota ja hoitoainetta. Shampoo on tosiaankin tosi pesevää, ja takuttaa tukan. Hoitis on koostumukseltaan hieman "limaista", mutta selvittää hiukset todella hyvin shampoopesun jälkeen. Lopputulos tukassa oli jokseenkin pettymys. En huomannut mitään erityistä positiivista muutosta hiuksissa, vaikka käytinkin aineita 3 kk putkeen, eli sen ajan, minkä tuotteet kestivät. Eivät aineet varsinaisesti huonoja olleet, mutta lisäarvo jäi ainakin omalla kohdallani aika vähäiseksi.

Mä olen kanssa kokeillut vain Resistanceja ja niistä tismalleen samaa mieltä Ashleyn kanssa. Ihan kiva, mutta eipä muuta. Ekoilla pesukerroilla tuntui jotenkin tosi lupaavalta, mutta pidemmässä käytössä ei mitää ihmeitä tapahtunut.
Kiva tuoksu noissa kyllä on, omenainen!

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 26.02.06 - klo:22:25 »
Mä en ole tainnut kokeilla muita Kérastasen tuotteita kuin Nutritive Lait Vital Protéiné -hoitista, joka ainakin minun kuivahkossa tukassani toimi hyvin ja teki hiukset aika tuuhean, kiiltävän ja kosteutetun oloisiksi. Tosin tuoksu on hieman liian tunkkainen ja mummomainen minun makuuni. Heitin tyhjän purkin juuri tänään roskikseen, mutta voisin kyllä harkita uudenkin ostamista jossain vaiheessa. Tosin nyt on niin paljon uutta mielenkiintoista kokeiltavaa, että en ihan lähitulevaisuudessa aio ostaa uutta.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #25 : 12.03.06 - klo:17:59 »
Shoppailureissulla tarttui mukaan Kerastase Bain Miroir 2 shampoo (värjätyille hiuksille). En muistanut putiikissa, oliko se kehuttu tuote 2 vai 3 ja nappasin sitten 2. Hiukset tuntuivat jo shampoon huuhtelun jälkeen pehmeiltä ja kuohkeilta. Harva shampoo tekee sellaista efektiä heti pesun aikana hiuksiini. Eli ei nyt harmita lainkaan, ettei tullut ostettua tuota 3:sta. Silikoniahan shampoossa on, mutta en ole huomannut sen kutittavan päänahkaa, joten en tee asiasta ongelmaa. ;)
« Viimeksi muokattu: 12.03.06 - klo:18:06 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 12.03.06 - klo:19:15 »
Bain Mirroria kai vaan on 1 ja 2? Bain Satin on se mitä on 1, 2 ja 3, ja kolmonen on se kehuttu.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 12.03.06 - klo:19:44 »
Minulla on nyt ollut kokeilussa kolme pesukertaa Kerastasen värisarjan shampoo Bain Mirroir 1 ja tuntuu tosi hyvältä. Koostumus on miellyttävä, tuoksuu hyvältä, väriä ei lähde pesussa yhtään ja pesee tarpeeksi kevyesti. Ei ole ehkä ihan niin hyvä kuin Bain Satin 3, mutta hyvä silti. Pesutehoiltaan on ehkä "hellästi keskipesevä" (;D). Pidän tästä kuitenkin. Pullokin on ihanan pinkki. ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 12.03.06 - klo:21:18 »
Mulla on kanssa toi Bain Miroir 1 ja tykkään kyllä. Paras shampoo mikä mulla tällä hetkellä on.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 13.03.06 - klo:09:31 »
Seuraavia Kerastasen tuotteita on tullut käytettyä:

- Bain Satin shampoo (numeroa en muista): oikein hyvä shampoo, aloinkin juuri ihmetellä miksen ole ostanut tätä uudelleen...
- Aqua Oleum -ampullit: hyviä nämäkin, hoitaa hyvin ilman mitään silikonilimaisuutta
- Masquintense -naamio (ohuiden hiusten versio): hyvin toimiva tuote tämäkin
- Bain de Force -shampoo: tästä en pidä, jättää hiukset kuiviksi ja karheiksi

Avokilla on ollut käytössä Bain Oleo Relax shampoo ja Serum Oleo Relax -jätettävä hoitoaine mutta nämä eivät ole hintaansa nähden vakuuttaneet.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.