Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 98212 kertaa)

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
Vs: Kerastase
« Vastaus #150 : 20.10.08 - klo:10:07 »
Näin aamulla erään kampaamon ikkunassa Kerastasen Nutritive -tuoteperheen uuden Nectar thermique -jätettävän. Ilmeisesti tuo uusi tuote on siis samantyyppinen kuin Resistancen Ciment thermique, mutta tarkoitettu kuiville hiuksille. Incistä ei valitettavasti ole vielä tietoa. Oletan, että tuossa tuotteessa on sama tuoksu kuin muissakin Nutritive-tuotteissa.

Poissa Natsu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #151 : 20.10.08 - klo:22:35 »
Onko teistä kenelläkään kokemuksia KERASTASE RESISTANCE CIMENT THERMIQUE tuotteesta?
Kyseessä Jälleenrakentava lämpöaktiivinen emulsio hauraille hiuksille. Käytetään suoristusrautojen tai hiustenkuivaajan kanssa.

Minä huomasin jossain lehdessä mainoksen tuosta tuotteesta ja samoin kuin sinua, kiinnostaisi tietää millainen se on käytössä.

Mulla on tuota ja ei oikein tunnu toimivan. Latvat on ihan pörrössä tämän jäljiltä. En osta uudestaan kun saisin sen joskus loppumaan, kun ei tuu oikein käytettyä.

Mulla sitten taas on tää tuote kovassa käytössä, tykkään siis kovasti :) ainakin silottaa mukavasti ja saa hiukset tuntumaan ihanan pehmeiltä eikä ainakaan lähmää, vaikka laittaisi reilumminkin! ...on vaan aika kallista ainetta, mutta onneksi netin kautta saa tilattua paljon halvemmalla...

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 10.01.09 - klo:12:47 »
Helsingin Stockan 7. kerrokseen on tullut Kerastase-instituutti Tampereen tapaan. Tekevät siellä mm. Kerastase-hiushoitoja ja hiuspohjanhoitoja.

www.crystalhair.fi

Ehkäpä testaan jossain vaiheessa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 10.01.09 - klo:13:08 »
^^ Mä olen käynyt noissa hoidoissa ja on kyllä nannaa :P maksaa tosin joku 20-40euroa sellanen perus setti.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #154 : 20.01.09 - klo:13:56 »
Onko joku kokeillut Kerastasen Noctocalm-yöseerumia? Ja jos jollain on se, niin viitsisikö kirjoittaa INCI:n?
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 20.01.09 - klo:14:23 »
^ Mulla oli tuota Noctocalmia joskus muutama vuosi sitten mutten tainnut käyttää pulloa edes loppuun, kun aloin juuri noihin aikoihin kiinnittää huomiota inceihin ja huomasin tuon sisältävän kuivattavaa alkoholia. Ostin yöseerumin Dermo Calm -shampoon kaveriksi kutisevan päänahan hoitoon, mutten muista oliko tuolla mitään vaikutusta kutinaan. Mieleen on jäänyt tuosta tuotteesta lähinnä kallis hinta ja pettymys, muistaakseni alcohol denatia oli melkein incin alussa.
1c F ii

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 05.04.09 - klo:14:49 »
Lisäsin Kerastase Resistance volyymisprayn incin tuonne inci-osioon.

Volyymispray on minulle aivan uusi tuttavuus. Karviaismarjamainen tuoksu, joka ei jää hiuksiin kuin hetkeksi. Tuloksena ÄÄRIMMÄISEN PEHMEÄT hiukset. Volyymia tulee jonkin verran, mutta ei kuitenkaan huomattavasti. Ei tahmaa, ellei tuotetta suihkauta vahingossa liikaa. Pakkauksen koko 100 ml, mikä on matka- ja jumppakassikäytössä vain kätevää.

En ole vielä keksinyt minkä incin ainesosan tekosia on tuo uskomattoman ihanan pehmeyden tunne hiuksissa. Jos joku tietää, kertokaa.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 05.04.09 - klo:15:16 »
En tiedä miksi, mutta Kerastasen tuotteet saavat tukkani rasvoittumaan todella nopeasti. Pesen hiukseni joka toinen päivä, ja yleensä tukka on ihan puhtaan oloinen "toisena päivänä", mutta Kerastasen Bain Miroir -sampoota käyttäessäni tukkani rasvoittui niin, että tukkaa oli lähes pikkeuksetta pidettävä jatkuvasti kiinni. Kampaajani sai minut hiljattain ostamaan merkin uutuuden, Nectar Thermique -lämpösuojan, joka on osoittautunut muuten erinomaiseksii, mutta sekin saa tukkani rasvaiseksi nopeasti, vaikka kuinka yritän välttää aineen joutumista tyveen. Muuten aine on loistokamaa, saa tukan todella pehmeäksi ja sileäksi, mikä tosin johtunee suuresta silikonien määrästä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 05.04.09 - klo:18:49 »

Volyymispray on minulle aivan uusi tuttavuus. Karviaismarjamainen tuoksu, joka ei jää hiuksiin kuin hetkeksi. Tuloksena ÄÄRIMMÄISEN PEHMEÄT hiukset. Volyymia tulee jonkin verran, mutta ei kuitenkaan huomattavasti. Ei tahmaa, ellei tuotetta suihkauta vahingossa liikaa. Pakkauksen koko 100 ml, mikä on matka- ja jumppakassikäytössä vain kätevää.

En ole vielä keksinyt minkä incin ainesosan tekosia on tuo uskomattoman ihanan pehmeyden tunne hiuksissa. Jos joku tietää, kertokaa.

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Osaako joku verrata tuuheutustasoa johonkin toiseen tuotteeseen? Onko tuossa lämpösuoja? Käytetään ilmeisesti vain kosteisiin hiuksiin eli ei voi käyttää kuivaan tukkaan?

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 05.04.09 - klo:19:28 »
Volyymispraytä suihkutetaan pyyhekuiviin hiuksiin.

Jollakin ulkomaisilla nettisivuilla jotkut kertovat, että spray tuuheuttaa upeasti, joidenkin mukaan taas ei juuri ollenkaan. Oma kokemukseni on, että volyymia tulee hieman. Mutta se PEHMEYS ja KIILTÄVYYS ... Hiukset näyttävät paljon hyväkuntoisemmilta kuin mitä ne todellisuudessa ovat.  :l
« Viimeksi muokattu: 05.04.09 - klo:19:30 kirjoittanut Marylee »

Hevnis

• Vieras
« Vastaus #160 : 05.05.09 - klo:15:14 »
En tiedä miksi, mutta Kerastasen tuotteet saavat tukkani rasvoittumaan todella nopeasti. Pesen hiukseni joka toinen päivä, ja yleensä tukka on ihan puhtaan oloinen "toisena päivänä", mutta Kerastasen Bain Miroir -sampoota käyttäessäni tukkani rasvoittui niin, että tukkaa oli lähes pikkeuksetta pidettävä jatkuvasti kiinni. Kampaajani sai minut hiljattain ostamaan merkin uutuuden, Nectar Thermique -lämpösuojan, joka on osoittautunut muuten erinomaiseksii, mutta sekin saa tukkani rasvaiseksi nopeasti, vaikka kuinka yritän välttää aineen joutumista tyveen. Muuten aine on loistokamaa, saa tukan todella pehmeäksi ja sileäksi, mikä tosin johtunee suuresta silikonien määrästä.
Täällä on ihan sama ongelma ja olen kokeillut useampaa eri tuotetta  :-\   

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 05.05.09 - klo:17:35 »
^Silikonit saattavat rasvoittaa. Mulla oli aikoinaan Bain Miroir shampoota, ja minäkin olin huomaavinani tukan rasvoittuvan ja lässähtävän nopeammin. Muuten ihan kiva tuote, etenkin pullon väri ja tuoksu olivat kivoja!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 04.06.09 - klo:14:38 »

Vieläkö toimii yhtä hyvin?

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 05.06.09 - klo:04:17 »
Kerastasen volyymispray toimisi kyllä edelleenkin, mutta karviaismarjamainen tuoksu alkoi tökkimään erään matkan aikana.

Nykyinen suosikkimuotoilutuotteeni on L'anzan uusi Design foam -muotovaahto, joka sisältää shea butteria. Yksi kampaaja neuvoi levittämään vaahdon kammalla, jotta sen saa tasaisesti kaikkialle hiuksiin. Toimii! Tuote tuntuu olevan monista paikoista loppu, joten joko se on ollut niin suosittu tai sen Suomeen saatavuudessa on ollut ongelmia.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #164 : 03.08.09 - klo:12:25 »
Hankin ensimmäisen Kerastase tuotteeni, Bain Satin 3 shampoon, koska siitä tuntuivat monet tykkäävän. Mulle tuon shampoon suosio jäi kyllä mysteeriksi.  ???
Mun tukassa tuo tuntui todella pesevältä, narskuttavalta ja takuttavalta. Jopa Tigin shampoot pesee mun tukan hellävaraisemmin. Todella omituista, miten monet tästä on tykännyt just hoitavuutensa takia, kun mun kokemus oli lähes päinvastainen. Kai se sitten on hyväksyttävä, että kaikille ei sovi samat tuotteet.  :(