Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 104639 kertaa)

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
Vs: Kerastase
« Vastaus #165 : 27.09.09 - klo:11:26 »
Kerastaselta on näköjään tulossa uusi tuoteperhe, Age Premium:

http://www.lookfantastic.com/hair/kerastase/kerastase-haircare-ranges/age-premium

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 09.12.09 - klo:22:25 »
Millaisia Kerastasen tuotteet ovat yleisesti sanottuna laadultaan, kannattaako niihin sijoittaa? Olen ajatellut koittaa jotain kyseisen merkin tuotetta pelkän uteliaisuuden takia :D
Hoitavatko oikeasti vai ovatko pelkkää hintavaa silikonimössöä?

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #167 : 09.12.09 - klo:22:38 »
^Mä olen käyttänyt monia Kerastasen shampoita ja hoitoaineita (+ jätettäviä), lähinnä värjätyille ja/tai kuiville hiuksille tarkoitettuja(en muista niitä ranskankielisiä nimiä..) ja voin kyllä kehaista että laadukkaita tuotteita ovat olleet.
Tällä hetkellä on pinkit värjättyjen hiusten shampoo ja hoitis odottamassa käyttöä kaapissa ja innolla odotan että pääsen taas Kerastaseja käyttelemään. Hintavia ovat, mutta mielelläni välillä panostan täysillä myös hiuksiin  <3
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 09.12.09 - klo:22:48 »
^hyvältä kuulostaa, mutta hoitavatko hiusta todella? Itsellä vielä latvoissa rankat vaalennukset värin alla..

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #169 : 09.12.09 - klo:22:51 »
Mutta hoitavatko hiusta todella? Itsellä vielä latvoissa rankat vaalennukset värin alla..

Tähän on vähän vaikea antaa kaiken kattavaa vastausta. Mulla on tullut Kerastaseilla tosi kiiltävät ja hyväntuntuiset hiukset, mutta tiedä sitten "hoitaako todella" kun tosi kuluneisiin hiuksiin ei yleensä auta paljon mikään.. Latvasuojaa suosittelisin käyttämään käytit sitten mitä merkkiä tahansa  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 09.12.09 - klo:22:53 »
^latvasuoja toki käytössä, meinasin lähinnä sitä että onko Kerastasella oikeita hoitotehoja vaiko silikonin tuomaa pehmeyttä. Houkuttelisi niin kovin ostaa jotain ylellistä... :)

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #171 : 10.12.09 - klo:07:38 »
^Mä sain testiin mutkan kautta Oleo Curl shampoon ja naamion ja ainakin naamiota voin kehua. Shampoo on ihan perus, ei kauheesti kuivata mutta ei mikään kosteuttavin ikinä. Naamio sen sijaan on tosi paksua ja öljyistä tavaraa, ja muistaakseni jopa silikoniton. Nakkasin ajatuksissani pahvipakkauksen pois niin en pääse tarkistamaan enää inciä. Pari kertaa olen naamiota nyt testaillut ja täytyy sanoa että olen positiivisesti yllättynyt. Jättää mun ohuen pitkän tukan todella raskaaksi ja kosteutetun tuntuiseksi joten pakko ollaa vähän säästeliäs annostelussa. Ekalla kerralla lätkin tapojeni mukaan reilun kourallisen hoitsikkaa tukkaan ja hyvä etten uinut öljyssä seuraavana päivänä. Sitä siis ainakin uskallan ihan suositella. Muuten olen suhtautunut Keraan hieman varauksella. Kun nettikauppojenkin hinnat on aika korkeita, en ole innostunut testailemaan. Incien selaaminen kun ei tuota mitään suuria himotuksia testauksiin.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 10.12.09 - klo:13:14 »
Vaikuttaa sitten siltä että ainakin jotain naamiota kannattaa kokeilla :) shampoista olisin utelias, mutta niistä ei ihan niin imartelevia kommentteja ole joten jätän ostamatta ja tyydyn O&H:hon.

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 03.07.10 - klo:16:36 »
Kerastasen Nutritive 3 on uudistunut. Shampoon uusi nimi on Bain nutri-termique, thermo-reactive intensive nutrition shampoo for very dry and sensitised hair. Uutena ominaisuutena on lämpövaikutteisuus.

Uusia tuotteita on shampoo, pikahoitis ja naamio.

Sama mummotuoksu shampoossa on edelleen, ehkä hieman miedompana, en ole ihan varma. Lisään incin tuonne toiseen osioon.

En tiedä muuttuvatko Nutritive 1 ja 2 myös lämpövaikutteisiksi.

http://www.kerastase.co.uk/_en/_gb/products/product-sheet.aspx?code=BNT0000

http://www.kerastase.co.uk/_en/_gb/products/product-sheet.aspx?code=FNT0000

http://www.kerastase.co.uk/_en/_gb/products/product-sheet.aspx?code=MNT0000
« Viimeksi muokattu: 03.07.10 - klo:16:54 kirjoittanut Marylee »

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #174 : 29.12.10 - klo:12:28 »
Onko muut kokeilleet uutta jätettävää hoitoainetta / monitoimituotetta nimeltä Elixir Ultime? Kyseessä on neljän eri öljyn yhdistelmä, joka ei silti rasvoita tukkaa. Kampaaja laittoi sitä tukkaani ja ihana, silkkisen ilmava lopputulos tuli! Kokeilin tuotetta käteen: se tuntui aluksi liukkaan öljyiseltä, mutta imeytyi pienen hetken kuluttua kokonaan. (Toisaalta, mulla on niin kuivat kädet, että niihin imeytyy melkein mikä vaan.)

Inciä en ole vielä löytänyt tarkempaa tutkailua varten. Ihmetyttää, voiko noi öljyt olla ainakaan listan kärjessä, kun koostumus oli niin jännä. Kaikesta huolimatta himottais jo nyt hommata tuote itselle...

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #175 : 01.01.11 - klo:14:01 »
Elixir Ultimate vaikuttaa kiinnostavalta, on vaan tosi kallis. Feeluniquessakin 32 euroa... :-\

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #176 : 03.01.11 - klo:17:02 »
No joo, hinta on suolainen, mutta niin taitaa olla riittoisuuskin. Toi mun kampaaja sanoi, että hän on kuukauden ajan käyttänyt tuotetta melkein jokaiselle asiakkaalle ja tuotteesta oli kulunut ehkä noin 1/4, ei ainakaan sitä enempää. Mulla on tämänhetkisissä jätettävissä hoitotuotteissa sekä latvasuojassa se ongelma, ettei ne meinaa millään loppua. Vuodesta toiseen saa samoja purnukoita katsella... Joten oon valmis maksamaan pyydetyn summan, mikäli tuote vain on hyvä.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 17.01.11 - klo:19:08 »
Onko muut kokeilleet uutta jätettävää hoitoainetta / monitoimituotetta nimeltä Elixir Ultime? Kyseessä on neljän eri öljyn yhdistelmä, joka ei silti rasvoita tukkaa. Kampaaja laittoi sitä tukkaani ja ihana, silkkisen ilmava lopputulos tuli! Kokeilin tuotetta käteen: se tuntui aluksi liukkaan öljyiseltä, mutta imeytyi pienen hetken kuluttua kokonaan.

Elixir Ultime kiinnostaa täälläkin! Millainen tuoksu tuossa on? Onkos kellään vielä tuosta enempää käyttökokemuksia tai osaisiko kukaan verrata L´anzan Healing Strength -silkkiseerumiin tai Joicon K-PAK muotoiluöljyyn, lähinnä siis kuinka öljyinen tuntuma tuosta jää hiuksiin?

Inciä en ole vielä löytänyt tarkempaa tutkailua varten. Ihmetyttää, voiko noi öljyt olla ainakaan listan kärjessä, kun koostumus oli niin jännä. Kaikesta huolimatta himottais jo nyt hommata tuote itselle...

Feeluniquen sivuilta löysin tällaisen INCIn:
cyclopentasiloxane, dimethiconol, zea mays (corn germ oil), argania spinosa oil (argania spinosa kernel oil), camellia kissi (camellia kissi seed oil), pentaclethra macroloba oil (pentaclethra macroloba seed oil), linalool, alpha-isomethyl ionone, limolene, coumarin, benzyl alcohol, parfum (fragrance).
« Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:13:03 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Viimeksi muokattu: 15.10.11 - klo:10:11 kirjoittanut Marylee »

Chantel

• Vieras
« Vastaus #179 : 09.11.11 - klo:12:27 »
Testasin Fibre Architectea kuiviin, pörröisiin ja luonnon-laineikkaisiin hiuksiini ja voi jösses! Ei ole hiukset näyttäneet tai tuntuneet niin hyvältä sitten ensimmäisen värjäyksen joskus 14 vuotiaana. Käytin pitkiin, vajaa vyötärö-mittaisiin hiuksiini herneen kokoisen tipan, joka oli liikaa eli todella riittoisaa (sietääkin olla tuolla hinnalla ja pakkauskoolla)! Minuutin jälkeen (eli laitoin tosiaan hivenen liikaa niin ei imeytynyt heti) hiuksista tuli kiiltävät ja pehmeät eikä ollenkaan raskaat - omat hiukseni eivät siis tosiaankaan ikinä näytä siltä! Ja aamulla hiukset näyttivät edelleen samalta. Huippu tuote, pakko oli hyödyntää omia alennuksia ja tilata!  ;D