Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 102191 kertaa)

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
Vs: Kerastase
« Vastaus #180 : 01.04.12 - klo:13:52 »
Kerastaselta on tullut uusi tuoteperhe: Cristalliste. Tuotteet on tarkoitettu lähinnä nuorille naisille, joilla on pitkät hiukset, mutta shampoon pitäisi sopia myös niille, joilla on rasvoittuva hiuspohja ja kuivat latvat.

Shampoota on ohuille ja paksuille hiuksille oma versionsa. Tuoteperheeseen kuuluu lisäksi hoitis ja erittäin kevyt seerumi.

(Tiedot saatu googlettamalla eri lähteistä)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 27.05.12 - klo:21:30 »
Mulla ei oikeastaan ole kokemuksia Kerastasen tuotteista eikä ne ole pahemmin kiinnostaneetkaan. Kampaajani laittoi hiuksiini Kérastase Resistance Ciment Thermique-jätettävää joka tuoksui niin ihanasti greipiltä että meni ostoslistalle :D Jätettäväni saakin olla suht kevyt nyt kun tukka on lyhyt. Onko juureksilla kokemuksia?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 31.05.12 - klo:09:36 »
Mulla ei oikeastaan ole kokemuksia Kerastasen tuotteista eikä ne ole pahemmin kiinnostaneetkaan. Kampaajani laittoi hiuksiini Kérastase Resistance Ciment Thermique-jätettävää joka tuoksui niin ihanasti greipiltä että meni ostoslistalle :D Jätettäväni saakin olla suht kevyt nyt kun tukka on lyhyt. Onko juureksilla kokemuksia?

Mä olen kokeillut tuota ja se kyllä tekee hiukset ihanan tuntuiseksi. Mulla on värjäämisestä pahasti vaurioituneet hiukset ja se sai ne kiiltämään ja näyttämään terveeltä. Tuoksu on myös tosi ihana greippinen ja raikas. Ainut miinus on se että tuote toimii lämmöllä aktivoituna, minä kun olen yrittänyt vähentää föönaamisen ja suoristamisen minimiin. Lisäksi tuote on enemmänkin mielestäni ns. lämpösuojavoide joka laitetaan pyyhekuiviin hiuksiin ja toimii siinä tarkoituksessa tosi hyvin. Kuiviin hiuksiin ns. vimeistely voiteena en ole sitä käyttänyt ja en tiedä miten toimisi.
Varsinaisena jätettävänä voiteena minulla on toiminut tosi hyvin Kérastasen Sublimateur Jour. Se on itseasiassa ollut parhaita jätettäviä mitä olen koskaan käyttänyt.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 02.06.12 - klo:20:03 »
Kerastaselta on tullut uusi tuoteperhe: Cristalliste. Tuotteet on tarkoitettu lähinnä nuorille naisille, joilla on pitkät hiukset, mutta shampoon pitäisi sopia myös niille, joilla on rasvoittuva hiuspohja ja kuivat latvat.

Shampoota on ohuille ja paksuille hiuksille oma versionsa. Tuoteperheeseen kuuluu lisäksi hoitis ja erittäin kevyt seerumi.

(Tiedot saatu googlettamalla eri lähteistä)

Onko noi niissä pinkeissä pulloissa? Millaisille mahtavat tuoksua?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 06.07.12 - klo:07:05 »
Uusia versioita Elixir ultimesta on näköjään tullut: http://www.kerastase.co.uk/products/elixir-ultime.aspx.
Ainakin Feel Uniquessa näytti olevan jo myynnissäkin.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 21.08.12 - klo:21:33 »
Omin joskus aikoja sitten äidiltäni omaan käyttööni lämpöaktivoituvan Ciment Thermique -jätettävän. Jostakin syystä se on jäänyt vähälle käytölle (kai olen yrittänyt säästellä kun oli vain jämät pullossa jäljellä), vaikka olen aina ollut melko tyytyväinen sen jättämään tulokseen. Olen pihiyksissäni ostanut halvempia voiteita kokeiluun (ja uteliaisuudesta välillä kalliimpiakin), mutta ihan täystyytyväinen en ole ollut mihinkään. Tänään testasin taas tämän Kerastasen ja ensimmäistä kertaa aikoihin hiukset näytti pelkän föönauksen jälkeen sileiltä ja hyvältä. Suoristin silti vähän enimpiä ja latvat pysyivät aisoissa koko päivän. Mitenkään tuuheuttava tämä ei ole, mutta ei myöskään jätä hiuksia lähmäiseksi tai latteiksi.

Nyt oli pakko laittaa tämä tilaukseen. Toivottavasti en pety jos käytän tätä säännöllisesti enkä vain silloin tällöin.

Edit. Seuraavana päivänä hiukset oli pelkän kampaamisen jälkeen kuin vastalaitetut. Normaalisti mulla ei pysy hiukset aisoissa edes yhtä päivää, saati että yön yli!
« Viimeksi muokattu: 22.08.12 - klo:10:34 kirjoittanut garme »
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #186 : 23.08.12 - klo:11:41 »
Pakko oli garmen viestin jälkeen laittaa päähän omat jämät Ciment Thermique-jätettävästä ja ei voi muuta sanoa jälleen kerran kuin että on ihan loistotuote. Mulla on läjäpäin erilaisia jätettäviä kun on ollut van pakko ostaa ja toi on jäänyt jotenkin sitten käyttämättä kun olen yrittänyt säästellä. Pitää laittaa uusi purkki tilaukseen. Tuote vaan jättää hiukset ihanan ilmaviksi, kiiltäviksi ja terveen näköisiksi. Latvojen valkoiset pisteetkin katosivat johonkin  :T

Poissa Marylee

• HAIRahtanut

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #188 : 15.05.13 - klo:19:26 »
Onko kukaan, esim. Ciment Thermiquen käyttäjä, kokeillut Ciment Anti-usurea? Miten Anti-Usure eroaa Ciment Thermiquesta tavoitteillaan ja lopputuloksellaan?
Edit. Tajuan kyllä, että Anti-usure huuhdellaan pois. Mutta tuloksen tarkoitus kai sama, eli hiuksen vahvistaminen. Lunastaako lupauksensa yhtä hyvin kuin CT?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 19.05.13 - klo:10:13 »
^ Sain Flexohairin tilauksen mukana näytteen tuosta Anti-Usuresta. Aikaisempaa kokemusta Kerastasesta ei ole, joten en noita tuotteita osaa verrata. Näytelappusessa ei ollut ohjeita, miten tuota tulisi käyttää, mutta sen verran ymmärsin, että poishuuhdeltava tuote on kyseessä. Pesin hiukset ensin ja käytin myös hoitista. Lopuksi sitten laitoin tätä pyyhekuiviin hiuksiin, lähinnä latvoihin ja annoin vaikuttaa muutaman minuutin. Hiukset tuntuivat sileiltä ja pehmeiltä ja ehkä jollakin tapaa jämäkämmiltä. Kiinnostus heräsi ostaa tuota, mutta on vaan aika hinnakasta. Mutta jämäkkyyttä kaipaisin hiuksiin, ja jos tällä tuotteella sitä voisi saada, niin ehkä voisin maksaa siitä vähän enemmänkin. Ja varsinkin, jos se oikeasti estäisi hiusten katkeilua. Näytteestä jäi vielä vähän jäljelle, joten pääsen kokeilemaan toisenkin kerran.

Näin luki Feeluniquen sivuilla, kuulostaa aika hyvältä kasvattajan näkökulmasta:

- New and improved formula rebuilds and strengthens the hair fibre.
- Features patented Intra-Cylane® to help prevent breakage and split ends.
- Smooths and protects the surface while reconstructing the hair fibre intensifying its strength from root to end.

Benefits:
- Strengthens and protects damaged mid-lengths and ends.
- Helps provide instant detangling and lightweight conditioning.

Key Technology:
- Intra-Cylane: recreates a holding structure around each breakage point.
- Pro-Keratin: fills in the gaps in the cortex.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 07.05.14 - klo:23:10 »
Incien selaaminen kun ei tuota mitään suuria himotuksia testauksiin.

Katselin Kerastasen incejä, eikä kyllä huvita ostaa.. Säilöntäainetta, silikonia ja väriaineita näyttää olevan tuotteissa paljon. Kai niillä saa hyväntuntuiset hiukset, mutta hoitoteho saattaa olla eri juttu. En osaa sanoa faktaa, kun Kerastasen käyttökokemukset ulottuu mulla jätettävään yöhoitoaineeseen, jossa oli tosi paljon silkonia. Tukalle se ehkä oli suojaksi silloin hyvä, jos ei muuta ::). Todella kalliita tuotteita nuo ovat, ehkä se brändi vaan sitten maksaa.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 26.08.14 - klo:16:09 »
Onko kukaan ehtinyt vielä testamaan Kerastasen uutta Discipline-sarjaa? Lupaukset silottavuudesta ja pehmeistä hiuksista ilman lätsäytystä kuulostavat hyvältä. Ainakin Saara Sarvas arvioi näitä blogissaan kesällä ja oli innostunut oikein kunnolla. Juuresnäkökulmaa asiaan kuitenkin kaipailisin :)

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #192 : 27.08.14 - klo:11:35 »
Rakastin aiemmin Kerastasen tuotteita ,(käytin myös Lanza, Joico, Alterna ym.) ja voin kyllä sanoa että hiukseni olivat hyväkuntoisen näköiset ja tuntuiset. Sitten kokeilin luonnonmukaisia, oikeasti hoitavia tuotteita esim. Iherbistä ja sille tielle jäin. Olen löytänyt milelettömän hyviä tuotteita, jotka saavat hiukseni näyttämään ja tuntumaan yhtä hyvältä, ovat oikeasti hoitavia ja ilman silikonia ym. kaiken kukkuraksi ne maksavat vain murto-osan Kerastasen tuotteista. On mulla vieläkin jäljellä joitakin heidän tuotteita ja käytän niitä silloin tällöin mutta nykyään huomaan kyllä sen silikonin vaikutuksen herkästi ja myös päänahkani oireilee erityisesti heidän shampoota tai hoitoainetta käytettäessä. Kerastasen resistance tuotteiden aikana sain kyllä hyvin kasvatettua hiuksiani ja erityisesti sarjan fiber architecte auttoi torjumaan kaksihaaraiset täysin. 

Lady

• Vieras
« Vastaus #193 : 27.08.14 - klo:20:40 »
Kerastasen tuotteet aiheuttavat minulle hilseilyä päänahassa. Olen kokeillut merkiltä useita shampoita, mutta aina sama tulos. Miten nuo shampoot voivat olla noin kalliita? Mikä niissä maksaa, onko se vain brändi? Ainesosat eivät kovin erikoisia ole.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 27.08.14 - klo:20:48 »
^Taitavat vielä olla samaa ainetta kuin Elvital-tuotteet  ;D.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)