Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 98269 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Kerastase
« Vastaus #195 : 04.01.16 - klo:18:48 »
Aloitin Kerastasen joulukalenterin tuotteiden kokeilun Elixir ultime -sarjasta:

Ensin oleo-riche ja oleo-complex -shampoot: Sitä vähän ihmettelen, miksi oleo-complexista tuli kalenterista sekä 20 millin pikkukoko että 80 millin pullokin... Joka tapauksessa oleo-riche on tarkoitettu paksuille hiuksille ja oleo-complex kaikille hiustyypeille, mutta ainakaan pikkupullojen perusteella en eroa näissä huomannut. Molemmat tuntuivat hyvältä: hiukset tuntuvat jo pesun jälkeen tosi pehmeiltä ja sileiltä.

Vielä kun shampoopesun jälkeen laitoin naamiota hiuksiin, niin lopputuloksena oli tosi sileät hiukset: ihan silminnähden “pintapörröä” oli vähemmän. Tämä jo siis ennen mitään jätettävää hoitoainetta.

Jätettävässä hoitoaineessa, beautifying oil creamissa olevaa kimallusta en edes ensimmäisillä kerroilla huomannut, mutta yksi kerta levittämisen jälkeen vilkaisin kämmeniä ja yllätyin niissä olevasta kimalluksesta. Mistään isoista glitterihipuista ei ole onneksi kysymys, vaan kimallus on hyvin pienikokoista ja hienovaraista enkä sitä itseasiassa edes hiuksista huomaa. Itse voide puolestaan on ihan kohtalaisen hyvä. Toimii mulla täysin kuiviin hiuksiin laitettuna paremmin kuin pyyhekuivissa hiuksissa.

Serum solide on puolestaan työläs latvatuote käyttää ainakin näin yhden pitkähiuksisen ja pitkäkyntisen mielestä: ensin pitäisi sormenpäällä voiteen pinnalla pyörittämällä ottaa pieni määrä tuotetta, lämmittää sitä sormissa ja sen jälkeen levittää hiuksiin. No ensinnäkin pitkillä kynsillä tuo tarkoittaa sitä, että on ihan turha haaveilla hierovansa/pyörittävänsä sormella voiteen pintaa, koska sen jälkeen saa kaivella voidetta kynsien alta. Tuolla ohjeistetulla tavalla tuotetta lähtee irti muutenkin niin turkasen vähän, että minusta se on yhtä tyhjän kanssa mun vyötärömittaisiin hiuksiin. Ehdottomasti varovainen kannattaa olla annostelun suhteen jotta rasvaletiltä säästyy, mutta kyllä mun hiuksiin sopivamman määrän saa ihan reilusti raapaisemalla kynnellä tai spatulalla pieni määrä voidetta ja sitä sitten sulatella sormissa.

Elixir ultime -sarja yllätti siis kovasti ja harkitsen ainakin shampoon, ehkä myös naamion ostamista. Jätettävässä voiteessa oleva, käsiin jäävä kimallus ärsyttää ja kiinteä jätettävä on hankala käyttää, joten ne ei pääse jatkoon.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 19.02.16 - klo:23:05 »
Mä olen myös testaillut muutamaa joulukalenterin tuotetta, lähinnä siitä vihreästä Resistance-linjasta. Noilla on niin pitkiä nimiä, että en pysy yhtään kärryillä mikä on mikäkin.

Käyttötuntuma on miellyttävä ja ylellinen ja ainakin näissä vihreissä on mukavan kirpeä tuoksukin, mutta kuten oletinkin, ne eivät oikein sovi hiustyypilleni. Näillä saa varmaan parhaan tuloksen pitkään, paksuun ja pörröiseen/karheaan hiukseen, joten oma lyhyt, hento ja hieno jää kyllä sileäksi ja laskeutuvaksi, mutta siitä puuttuu ihan kaikki volyymi. Jätettävä voide on ihan ok tuntuinen silottamaan pituuksia.

Ostin kalenterin alesta ja tuotteita on tosi monta, joten tämä on kyllä ihan kiva tapa tutustua kalliiseen sarjaan ja koot ovat näppäriä myös matkakäyttöön. Jätettäviä oli useampaa sorttia ja niissä ihan reilu määrä tuotetta, riittää tosi pitkäksi aikaa. Ehkä sieltä kaikkien putelien joukosta löytyy jopa jatkossa ostoslistalle päätyvä tuote .

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #197 : 29.12.19 - klo:01:50 »
Kerastasekin uudistunut. Onko kukaan kokeillut uusia tuotteita? :)