Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 103255 kertaa)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Vs: Kerastase
« Vastaus #30 : 13.03.06 - klo:12:08 »
Tuossa Bain Satin 3:sessahan on myös polyquaterium-10:ä
Meinasinkin boldata tuon tuosta postaamastani incistä, kun sitä niin harvoin löytää. Kuulostaa muutenkin Twinkleyn kehumana niin houkuttelevalta. Aargh, nyt nousi kyllä Nutritive ostoslistalla ylöspäin, pakko päästä testaamaan  ;D.

Muuten, yllättävää kyllä, mutta Yves Rocherin kuivien hiusten shampoossa on juurikin tuota kosteuttajaa!  ;) Eikä edes missään incin loppupäässä. No, siinä shampoossa taisi tosin olla myös silikonia, eli se siitä sitten.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #31 : 13.03.06 - klo:17:35 »
Muuten, yllättävää kyllä, mutta Yves Rocherin kuivien hiusten shampoossa on juurikin tuota kosteuttajaa!  ;) Eikä edes missään incin loppupäässä. No, siinä shampoossa taisi tosin olla myös silikonia, eli se siitä sitten.
Laitapa inci tuonne inci-listalle, jos sulta löytyy se. Olisi mielenkiintoista nähdä  :).
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 14.03.06 - klo:11:10 »
Laitapa inci tuonne inci-listalle, jos sulta löytyy se. Olisi mielenkiintoista nähdä  :).

Käskystä neiti  ;) Kun nyt en tosin kotoa kirjoittele, niin joudun menettelemään niin, että otan huomenna putilon mukaan lähtiessäni. Huomisen päivän aikana pitäisi siis ilmaantua inci-listalle.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #33 : 14.03.06 - klo:12:10 »
Käskystä neiti  ;) Kun nyt en tosin kotoa kirjoittele, niin joudun menettelemään niin, että otan huomenna putilon mukaan lähtiessäni. Huomisen päivän aikana pitäisi siis ilmaantua inci-listalle.
Olkoon menneeksi, jos et kerran millään pysty aiemmin kirjoittamaan  ;). Ei vaineskaan, kiitos jo etukäteen  :D.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #34 : 14.03.06 - klo:13:46 »
Etsiskelin piruuttani tuolta meidän shampoo-inci-listalta, ja kyllä sitä polyquaternium-10:tä aika monessa shampoossa on. Mm. mun markettisuosikissani Glissin Liquid Silkissä, tosin vasta sijalla 12.

Tuo Bain Satin 3 on kyllä alkanut kiinnostaa, kun sitä niin varauksetta kehutaan. Olikos se niin, että tuo vaahtoaakin hyvin?

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #35 : 14.03.06 - klo:14:15 »
Tuoksuuko tuo Bain satin 3 samanlaiselle, kuin sarjan hoitoaine Lait Vital Conditioner?. En tykkää yhtään tuon hoitoaineen tuoksusta :-\. Shampoo kyllä muuten houkuttelee, koska sitä on täällä niin paljon kehuttu.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 14.03.06 - klo:16:52 »
Tuo Bain Satin 3 on kyllä alkanut kiinnostaa, kun sitä niin varauksetta kehutaan. Olikos se niin, että tuo vaahtoaakin hyvin?

Minusta tuo Bain Satin 3 ei ensimmäisellä pesukerralla pahemmin vaahtoa - ilmeisesti juuri siksi että on kosteuttava ja hellästi pesevä shampoo ja sitten se tarttuu siihen likaan, niin vaahtoamista tapahtuu senkin takia aika vähän. Mutta jos tuolla shampoolla pesee 2 kertaa (kuten itseasiassa purkin kyljessä neuvotaan) toisella vaahdotuskerralla riittää pieni herneellinen sitä shampoota, kun vaahtoaa niin paljon. Loogisesti ajatellen se siis vaahtoaa nimenomaan siksi, että tukka on jo puhdas ja se pääsee sen takia vaahtoamaan paremmin.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 14.03.06 - klo:20:43 »
Tuo Bain Satin 3 on kyllä alkanut kiinnostaa, kun sitä niin varauksetta kehutaan.

Muakin on alkanut kiinnostaa, yllättävää...  ;) Mua kiinnostaisi tuoksu, muistaakseni joku kehui ainakin jotain Kerastasea. Mä en ole Kerastaseja käyttänyt, joten tuoksut kiinnostaa ylipäätään. Mikäs kosteuttava hoito tuon shampoon pariksi sopisi? Meneekö nuo numerot niin kosteuttavimpaan päin, että 3 on kaikista kosteuttavin? Mitäs muuta eroa on esim. Bain satin kakkosessa ja kolmosessa?
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 14.03.06 - klo:20:52 »
Tuo Bain Satin 3 on kyllä alkanut kiinnostaa, kun sitä niin varauksetta kehutaan.

Muakin on alkanut kiinnostaa, yllättävää...  ;) Mua kiinnostaisi tuoksu, muistaakseni joku kehui ainakin jotain Kerastasea. Mä en ole Kerastaseja käyttänyt, joten tuoksut kiinnostaa ylipäätään. Mikäs kosteuttava hoito tuon shampoon pariksi sopisi? Meneekö nuo numerot niin kosteuttavimpaan päin, että 3 on kaikista kosteuttavin? Mitäs muuta eroa on esim. Bain satin kakkosessa ja kolmosessa?

Ilmeisesti Bain satin 2 kosteuttaa vähemmän. Siinä on myös silikonia, kuten myös bain satin 1:sessä, mutta silikoni tosiaan puuttuu kokonaan bain satin 3:sesta! :D Tuoksu on ylellinen, kermainen, saippuamainen. Mielestäni erittäin miellyttävä. Ei mikään to-die-for - tuoksu, mutta hyvä silti. Minä olen käyttänyt tuon Bain Satin 3:sen kanssa vaikka mitä tehohoitoja ja siis toimii aina tosi hyvin. O&H:n kanssa toimii erityisen hyvin - mutta O&H toimii nyt kaiken kanssa. ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 14.03.06 - klo:21:34 »
Kiitti Twinkley! Onko sulla tai jollain muulla kokemusta Kerastasen hoidoista? Oliko tuolle Bain satin 3:lle hoitoainetta kaveriksi? Mä tykkäisin, että sh ja normi hoitis olisivat samaa sarjaa. Tehiksiä voi sit olla usemmastakin sarjasta. Harmi, kun mä en tykkää Oh:n tuoksusta. Tallinnan reissulla haistelin sitä pitkästä aikaa, eikä edelleenkään käy mun nenälle.  :-X Mut varmaan se sit toimii muidenkin tehisten kanssa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 14.03.06 - klo:21:36 »
Olen käyttänyt Kerastaselta vain Masquintense (Thick) tehistä, joka oli aika turhaa kamaa, eikä tehnyt tukalle oikein mitään. :-\ Eli sitä en ainakaan suosittelisi ostamaan. Lait Vital Conditioner on tarkoitettu periaatteessa noiden Nutritive-sarjan shampoiden kumppaniksi, en vain yhtään tiedä millaista se on. Voisin kuvitella, että aika kevyttä.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #41 : 14.03.06 - klo:22:03 »
Lait Vital Conditioner on tarkoitettu periaatteessa noiden Nutritive-sarjan shampoiden kumppaniksi, en vain yhtään tiedä millaista se on.

Kerroinkin tuolla aiemmin jo, että mulla on tätä hoitsikkaa, mutta ei sovi mun hiuksille. Tekee niistä kuivat ja karheat, ja jättää sellaisen mummomaisen tunkkaisen tuoksun hiuksiin. Muutama ensimmäinen kerta tuntui hyvältä, mutta sitten alkoi tuntua hiukset karheilta. Ehkä sopii paremmin kuiville hiuksille.

Kerastase Nutritive Lait Vital provides regular care for normal to moderately dry hair. Cationic Protein to improve the condition of the hair fibre and smoothes the cuticle. Hair feels soft, supple, shiny and light.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 15.03.06 - klo:06:57 »
Lait Vital Conditioner on tarkoitettu periaatteessa noiden Nutritive-sarjan shampoiden kumppaniksi, en vain yhtään tiedä millaista se on.

Kerroinkin tuolla aiemmin jo, että mulla on tätä hoitsikkaa, mutta ei sovi mun hiuksille. Tekee niistä kuivat ja karheat, ja jättää sellaisen mummomaisen tunkkaisen tuoksun hiuksiin. Muutama ensimmäinen kerta tuntui hyvältä, mutta sitten alkoi tuntua hiukset karheilta. Ehkä sopii paremmin kuiville hiuksille.

Kerastase Nutritive Lait Vital provides regular care for normal to moderately dry hair. Cationic Protein to improve the condition of the hair fibre and smoothes the cuticle. Hair feels soft, supple, shiny and light.

Ei sovi kuivillekaan hiuksille.On ihan kauheata tököttiä ja kaikkein kauheinta on se haju.Mulla ei oo koskaan ollu niin kauheen hajusta hiustuotetta.Haisee tunkkaselle mummolle joka on laittanu litran mummohajuvettä.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #43 : 15.03.06 - klo:08:28 »
Samoja kokemuksia täällä. Sekä perushoitis että paksun tukan tehis ovat täysin turhia tuotteita, eikä hoitoteho riitä kummassakaan ainakaan mun tukalle. :(
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #44 : 19.03.06 - klo:12:05 »
Minulla on kokemuksia vain Bain Divalent rasvaisen tukan shampoosta ja Masquintensestä ohuille hiuksille.
Shampoosta tykkään hirveästi, luultavasti paras shampoo mitä olen pitkiin aikoihin ostanut. Vähentää rasvoittumista, ei kuivata latvoja pilalle ja pesun jälkeen tuntuu tukka todella pehmeältä.
Masquintense taas oli vähän turhan oloista tavaraa. Tuntuu sellaiselle huonolle markettimössölle eikä tehnyt ainakaan minun tukkaani yhtään mitään. Mutta pitää ainakin lupauksensa eikä lässäytä kovin pahasti, mutta kuitenkin sen verran että tuskin ostan uutta purkkia tuota mönjää.