Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 103314 kertaa)

Poissa Neo

• Tukkaguru
Vs: Kerastase
« Vastaus #45 : 11.04.06 - klo:21:46 »
Sain tänään Kerastasen bain satin 3 ja haju on kyllä melkoisen tyrmäävä; haisee tosi vahvasti saippualle. Pesun jälkeen hiukset oli melko raskaan ja tuuhean tuntuiset, mutta ei läheskään niin hoidetun tuntuiset kuin therappella pestessä. Nyt istuksin O&H ja keraphix päässä ja toivon että pipari/vaniljatuoksu peittää saippuan  :)

Jennie

• Vieras
« Vastaus #46 : 16.04.06 - klo:12:03 »
Minulla on kokemusta vain Kérastase Dermo-calm Bain riche-shampoosta, joka on ihan toimivaa
jos on herkkä/kutiseva pää.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 19.05.06 - klo:12:43 »
Oi voi voi, en olisi saanu lukea tätä ketjua... Nyt mun on PAKKO saada se Bain Satin 3!  ;)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #48 : 19.05.06 - klo:15:20 »
Eikö tuossa Bain Satin 3:ssa ole tuota aika allergisoivaa formaldehydin vapauttajaa DMDM Hydantoinia? Katselin omia shampoitani, eikä missään taida olla sitä. Ainoastaan joissakin hoitoaineissa on. Ettei tuo vaan tekis jotain allergista ihottumaa tai jotain..? Onko joku kuullut että olisi tehnyt?

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 19.05.06 - klo:17:54 »
Tuo Bain Satin 3 on jännä juttu, miten sillä tulee pehmeät hiukset. Vaikka inci lista ei vakuuta ollenkaan, näyttää jopa suht huonolta. Mikä tekee siitä niin hyvän tuntuisen shampoon?

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 27.05.06 - klo:11:42 »
Kukaan ei ole tainnut vielä kokeilla Kerastasen uusinta naamiota, Nutridefenceä?

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #51 : 27.05.06 - klo:12:11 »
Tuo Bain satinko se oli, jonka inci on lähes identtinen Elvitalin keltaisen pullon shampoon kanssa?
Muistanko ihan väärin?

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 27.05.06 - klo:18:51 »
Tuo Bain satinko se oli, jonka inci on lähes identtinen Elvitalin keltaisen pullon shampoon kanssa?
Muistanko ihan väärin?

Bain satin 2 on samanlainen kuin Elvitalin vaurioituneiden shampoo.

Olen muutaman kerran kokeillut bain satin 3 ja olen vähän pettynyt. Suihkussa pesun aikana ja huuhdellessa hiukset vaikuttavat täydellisen ihanilta, mutta kuivuttuaan jotakin on vialla. Tuntuu, että tukka jää vähän limaiseski ja liian pehmeäksi. Taidankin siirtää pullon odottelemaan talvipakkasia, ehkäpä tuo toimii sitten paremmin ja nyt tarvitsen tylymmät aineet käyttöön.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #53 : 28.05.06 - klo:12:06 »
Olen muutaman kerran kokeillut bain satin 3 ja olen vähän pettynyt. Suihkussa pesun aikana ja huuhdellessa hiukset vaikuttavat täydellisen ihanilta, mutta kuivuttuaan jotakin on vialla. Tuntuu, että tukka jää vähän limaiseski ja liian pehmeäksi. Taidankin siirtää pullon odottelemaan talvipakkasia, ehkäpä tuo toimii sitten paremmin ja nyt tarvitsen tylymmät aineet käyttöön.
Mä kans suunnittelin talvella tuon ostoa, mutta kampaaja varoitteli juuri tuosta limaisuudesta ja liiallisesta pehmeydestä. Hiukset menevät kuulemma jotenkin klimppisiksi, tai jotain... En sitten ostanut ja hyvä niin.

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 06.06.06 - klo:09:36 »
Lait Chroma Reflect Radiance enhancing treatment milk (mikä nimi!) - maitomaista hoitista, josta sain näyteputelinkin mukaan. Tykkäsin tästäkin yllättävän paljon.

Jösses, laitoin tätä eilen suihkussa näytepurkista (joka loppui vasta nyt), tulihan ihan mielettömän kiiltävät, siloiset, pehmeät hiukset! :o Ei pörrön pörröä eikä takun takkua missään, tosin suihkuttelin vielä hieman AC-suihketta pyyhekuiviin, mutta vain ihan vähän kun halusin testata toimiiko hoitis. Muistin kyllä että oli hyvää ainetta aiempienkin kokeilujen perusteella, mutta koska on melkoisen ohutta koostumukseltaan sitä ajattelee helposti ettei voi olla niin hyvää, yleensä vaan paksuhkot toimii tässä päässä. Pitää varmaan tilata LF:sta koko puteli.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 27.06.06 - klo:22:06 »
Täytyy kyllä sanoa, että oon aika pettyny tuohon Bain Satin 3:seen...  :( Oon nyt 2 kertaa sillä pessy, enkä kauheesti huomaa eroa sen ja esim. O&H shampoon välillä. Hiukset jää yllättävän karheiksi ja tuntuu rasvoittuvankin nopeampaa. Ja oon kyllä huuhdellut tosi hyvin sen shampoon pois. Ei tuo mitenkään erityisen huonoa shampoota ole, mutta ei kyllä pysty kilpailemaan nykyisen suosikkini MOPin Hydratingin kanssa  :-*

Tuo Chroma Reflect- hoitoaine taas on kyllä aika mukavaa. Hoitotehot ei yksinään riitä, mutta kun laittaa jonkun kunnon tehohoidon perään muutamaksi minuutiksi saa kyllä aivan upean kiillon! Hinta vaan on aika suolainen, joten en tiedä tulenko toista putelia ostamaan.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #56 : 28.06.06 - klo:08:01 »

Sain lahjaksi ja tuntuu tuovan kivasti kiiltoa ja pehmeyttä. Ei tahmaa käsiä eikä hiuksia.  :)

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 26.07.06 - klo:09:51 »
No niin, vihdoista meitsikin pääsi käsiksi Bain de Satin 3 -shampooseen. Marseille-saippuaisen hajun takia tukanpesu jännitti ihan hirveästi, mutta lopputulos oli melko ihana. Shampoo on selkeästi pesevämpää kuin muut aiemmin testaamani kosteuttavat, mutta tukasta ei silti tullut narskuvan puhdas. Olenkin pitkään kaipaillut vaahtoavaa shampoota.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Hiustenhoito
« Vastaus #58 : 05.08.06 - klo:10:08 »
Mikä on paras Kerastasen tuote ohuille lasimaisille hiuksille ?
Hiuksia on kuitenkin suht paljon . Kaipaisin shampoota joka kosteuttaa ja tuo lisää tuuheutta hiuksiin?

Siirsin viestisi tänne Kerastase-ketjuun. T. Kikka
« Viimeksi muokattu: 05.08.06 - klo:13:18 kirjoittanut Kikka »

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 05.08.06 - klo:14:31 »
Kosteuttava ja tuuheuttava vaikutus samassa shampoossa on melko mahdoton yhtälö.
Sillä mitä kosteutetumpi hius on, sitä raskaammaksi, sileämmäksi ja liukkaammaksi se myös muuttuu, ja useimmat tuuheuttavat shampoot ovat taas hieman kuivattavia sillä niiden hoitotehot ovat matalat.

Jos Kerastasea haluat kokeilla niin ensmmäisenä tulisi kyllä mieleen Bain de Force shampoo, joka kuitekin vaatii sitten oman sarjansa hoitoaineen Ciment anti usuren shampoopesun jälkeen käytettäväksi.
Jos täällä on Resistance sarjan käyttäjiä niin käyttökokemuksia kehiin immeiset!
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-