Kirjoittaja Aihe: Kerastase  (Luettu 104633 kertaa)

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
Vs: Kerastase
« Vastaus #120 : 20.07.07 - klo:14:38 »
^Jossain muistan nähneeni tuon kustantavan hieman vähemmänkin. Olisko ollut 20 euroa.

Kokeilin bain satin 3:sta ensimmäistä kertaa, ja täytyy kehaista. Pesee hellävaraisesti ja tuntuu kosteuttavan. Tein vaahdotuksen kaksi kertaa, kuten pullossa käskettiin. Ohjeistus tosin oli hieman ihmeellinen: "Pese hiukset littein kämmenin." Häh? :D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 26.08.07 - klo:11:27 »
Tykkäsin Bain Satin 3:sta tosi paljon. Tuoksu ei ollenkaan häiritsevä, korkeintaan jotenkin raikas. Tuntui silkkiseltä aineelta pestessä ja hiuksetkin sileähköt jo heti shampoon jälkeen. Miinusta hinnasta, tuota ei kovin halvalla saa edes netistä ja nopeasti saa kulumaan tuon 250 ml:n pullon - pesen melkein joka päivä puolipitkät hiukseni ja kuukauden se mulla kesti. Ostan uudelleen, jos raaskin, kunhan olen saanut kulutettua muut nurkissa pyörivät shampoot.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #122 : 14.10.07 - klo:15:35 »
Missähän hinnoissa toi Bain Satin 3 liikkuu kampaamoissa? Tarviisi äkkiä jonkun pehmeän ei-liian-pesevän shampoon :( Kaapissa on vain 2 hullun pesevää shampootia ja päänahka huutaa hoosiannaa...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 14.10.07 - klo:15:37 »
^ 20e paikkeilla. :) On kyllä tosi ihana shampoo, suosittelen. Strawberryssä tuota taisi olla 19e hintaan.

edit. tuossa muuten 3 viestiä yläpuolella oli kysytty ja vastattu ihan samaan kysymykseen. ;)
« Viimeksi muokattu: 14.10.07 - klo:19:31 kirjoittanut Magia »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 24.10.07 - klo:15:23 »
Ostin tänään Kerastasen Bain Miroir (?) Shampoon (sellainen pinkki pullo). Onkohan saman sarjan jätettävä, poishuuhdeltava hoitis tai naamio mistään kotoisin?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 24.10.07 - klo:15:55 »
Jos kiiltoa haluat, niin Kerastasen Reflection-sarjan naamion sijaan kannattanee ostaa ennemmin vaikka Elvitalin Nutrigloss-naamio. Ihan sama lopputulos, mutta Nutrigloss on paljon halvempi. Reflection naamion hinta on n. 30e, mutta Nutrigloss maksaa muistaakseni alle 7e.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 24.10.07 - klo:16:09 »
^Mulla on tuo Nutrigloss, mutta en tykkää siitä. Eli taidan jättää ainakin tuon naamion kauppaan.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 24.10.07 - klo:16:12 »
^ Muutenkin, aika silikonisia, turhan kalliita ovat melkein kaikki Kerastasen tuotteet. Eilenkin juuri äidiltä katsoin värjättyjen hiusten jätettävää hoitoainetta, heti toisena oli silikonia.. ::) Takana luki, miten hoitavaa ja suojaavaa on.. Ihan samaa kamaa saa huomattavasti halvemmallakin. Kyllä noilla naamioilla ja hoitiksilla kivan sileä ja pehmoinen tulos tulee, mutta itse en ainakaan enää maksaisi niistä normaalihintoja. Bain satin 3 taitaa olla ainoa, mitä Kerastasea tarvitsee uudestaan ostaa. (Vaikka siitäkin varmaan marketista löytyisi 2e maksava vastaava)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #128 : 24.10.07 - klo:16:18 »
Joskus aikoinaan mu mielestä Kerastase oli kampaamosarjojen aatelia :D Totuus on sittemmin tullut ilmi, mutta kyllä sarjalta muutama toimiva tuote löytyy.
Bain Satin3 -shampoo on luku sinänsä mutta Oleo-Relax-sarjan Nutri-Huile toimii loistavana pörröntaltuttajana omassa luonnonkiharassa pehkossani. Lisäksi Aqua-Oleum -ampullit tuntuivat kosteuttavan tukkaa tehokkaasti mutta niin pieni määrä sillä hinnalla on liikaa. Pidän myös suhtkoht paljon Masquintense-naamiosta mutta mikään superhoitava se ei kyllä ole. Lait Vital-hoitis taas on kuin vettä laittaisi, enkä myöskään pidä enää kamalasti Oleo-Relaxin shampoosta.

Muotoilutuotteisiin voisinkin tutustua. Kerastasen Nutritive-sarjan vaha minulla onkin ja se on lempivahani kiharoiden ja otsatukan laittamiseen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 24.10.07 - klo:16:26 »
^ Tuon vahan unohdinkin. Jos siis puhutaan samasta, sellainen valkoinen purkki, oranssi kansi, aika samanlainen taitaa olla kuin Masquintense naamiossakin. Äidiltä olen joskus tuota vahaa lainaillut, siinä on tosi kiva vähän voidemainen koostumus, eikä ole yhtä tahmeaa jankkia mitä vahat yleensä. Minäkin tykkään tuosta otsiksen laitossa, silotteluun ja kiharoiden nosteluun toimii hyvin myös.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #130 : 24.10.07 - klo:17:16 »
^Samasta puhutaan :) Sain joskus tämän ilmaislahjaksi kun ostin kaksi BS3-shampoota :) Tosi kiva tuote, riittoisaa ja kiillottaa. Tykkään tällaisesta kevyestä tuesta. Ja tämä ei lähmää :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #131 : 24.10.07 - klo:21:26 »
Nutritiven oleo-relax sarja ainakin toimii minulla ihan sika hyvin :P Todella tekee sen mitä lupaa! :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #132 : 24.10.07 - klo:21:40 »
^Mitä tuotteita oot siitä käyttänyt? Mulla tosiaan se öljy joka toimii hyvin ja shampoo joka on niin silikonista, että käytän tosi harvoin ( ei myöskään muutoinkaan kovin hyvä). Oletko esimerkiksi hoitista kokeillut, onko hintansa arvoista?

Epäilen kyllä jo INCI:n puolesta mutta voihan sitä kokeilla  ::)

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #133 : 25.10.07 - klo:10:48 »
Mulla on itsellä shampoota kotona, en myöskään voi ihan päivittäin käyttää, kun inci ei mitä parhain.. Mutta silloin tällöin pitää pestä. Hoitoainettakin olen kokeillut ja niitä oleo-relax ampulleja (suihkutettava hoito).. Tuo ampulli on ainakin ihana tukalle, rakentaa hyvin vaurioituneita hiuksia. Perushoitoaine toimii ok, mutta tykkäsin enempi tuosta ampullista.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #134 : 25.10.07 - klo:19:58 »
Mä tykkään tosi paljon BS3 shampoosta. Vaahdottuu todella hyvin ja ei tarvi välttämättä edes laittaa hoitoainetta hiuksiin pesun jälkeen kuin normaalisti aina laitan.