Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24060 kertaa)

Skibistro

• Vieras
Vs: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)
« Vastaus #105 : 28.07.11 - klo:18:58 »
Ehkä tyhmä kysymys, mutta voikohan näitä kynsille tarkoitettuja timantteja ja muita vastaavia käyttämään uudestaan? Tarroja nyt ei tietenkään pysty, mutta nämä "korut" siis?  ???

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 29.07.11 - klo:10:07 »
^Kyllä mä käyttäisin, jos ne saa siististi kynsistä pois. Eli jos näyttävät vielä käyttökelpoisilta :)
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 29.07.11 - klo:14:03 »
^ Sama täällä, mutta esim. kynsihelmet aina haalistuvat niitä poistettaessa niin niitä ei tietenkään tule käytettyä uudestaan.

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #108 : 29.07.11 - klo:23:47 »
Ohho, jo on aikoihin eletty kun fimoviipaleet pysyy kynsissä ilman liimaa!  :ts Mulla oli liima loppu, joten hioin niitä viipaleita kynsiviilaa vasten mahdollisimman ohuiksi, ja sitten kunnon läntti päällyslakkaa. Annoin kuivua ja tipautin vielä tipan päällyslakkaa fimon päälle :)
1a F ii, HL

Poissa Memi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #109 : 25.09.11 - klo:19:56 »
Väkersin tänään sanomalehtikynnet! Yks vähän feilas mutta muuten tuli kauheen hienot <3
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 25.09.11 - klo:20:10 »
^Kuvia! :)

(Pahoittelen lyhyttä viestiä, mutta ei minulla ole tähän väliin muuta asiaa ;D)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Memi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #111 : 25.09.11 - klo:20:31 »
Tässä muutama, kauhee kun ne näyttää suttusilta! :D Ei sitä livenä ihan noin hyvin huomaa........

http://i55.tinypic.com/2d7vbix.jpg
http://i56.tinypic.com/ippapf.jpg
http://i52.tinypic.com/14nk6xe.jpg

1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 02.10.11 - klo:15:01 »
^ Kiitos muuten kun muistutit tuosta sanomalehtikoristelusta. Mun on jo pidemmän aikaa pitänyt sitä kokeilla ja ehdin jo unohtaa. Eilen nyt sitten laitoin tuollaiset.  :D
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 26.10.11 - klo:20:58 »
En tiedä kuuluuko tämä koristelupuolelle vai minne, mutta onko joku kokeillut Sokoksella myytäviä kynsilakkaliuskoja? Itseäni kiinnostaa ranskisliuskat, joten kokemuksia olisi kiva kuulla. Olisin muuten varmaan jo nuo ostanut, mutta omalle iholleni sopii paremmin kylmään taittava ransikslakka ja tuossa oli vain vaalea beige värivaihtoehtona.

Poissa -ellis-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #114 : 27.10.11 - klo:12:44 »
Väkersin tänään sanomalehtikynnet! Yks vähän feilas mutta muuten tuli kauheen hienot <3

Kerrotko lyhyesti ohjeen!!!  :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 27.10.11 - klo:15:14 »
^ Vaikket multa kysynyt, niin tässä tulee:

Lakkaa kynnet vaaleahkolla lakalla. Kun ne on kuivat dippaa sormi alkoholiin (juotavaa tai desinfiointiin käytettävää, ei väliä). Paina sanomalehdenpalaa kynnelle hetki ja muste tarttuu siihen. Suojaa päällyslakalla.  :D Hieno ja helppo.

http://www.wikihow.com/Make-Newspaper-Nails
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #116 : 28.10.11 - klo:18:50 »
Toissapäivänä kun taas lakkasin kynnet niin piirtelin lakan päälle mustalla tavallisella tussilla kuvioita ja laitoin päällyslakkaa päälle. Kuviot ovat säilyneet hyvin päällyslakan alla ja olen saanut kehujakin kynsistä. :D Vasemman käden kynnet ovatkin tosi kivan näköiset, vaikka itse sanonkin. Oikea käsi meni "vähän" sotkuun ja lopulta siitä tuli aika taiteellisen näköinen kun peittelin virheitä punaisilla lakkapisaroilla. Ehkä seuraavalla kerralla maltan tehdä oikeaan käteen jotain yksinkertaisempaa. Mun vasemman käden motoriikka on todella kehno.

Toi sanomalehtikoristelu kuulostaa kivalta. Pitää ehkä kokeilla sitäkin. :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 23.02.12 - klo:14:34 »
Auttakaa täysin kynsistä tietämätöntä... ;D olen vasta opetteluasteella kynsien ihmeellisessä maailmassa ja oikein mikään värilakka ei natsaa, mutta jotain eloa olisi kiva kuitenkin kynsiin saada.. Tuli sitten mieleeni että kynsillehän on myynnissä kaikenmaailman erilaisia tarroja..? Mitenköhän sellaiset kynsiin kiinnitetään ja kauan sellaiset yleensä pysyvät kynsissä? Jos nyt oletetaan että ostan tarrat vaikka Anttilasta..?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #118 : 26.02.12 - klo:13:31 »
Ihan vain kynsitarra-arkista pinsettien avulla, asetat kynnelle ja päällyslakka päälle :) Kyllä tuommoiset muutaman päivän ja viikonkin kestävät. Tarrojen päälle ei kannata laittaa pikakuivattavaa, koska se nostaa tarrojen reunoja ylöspäin vaan ihan normaalipäällyslakkaa. Ja jos käytät aluslakkaa, niin anna sen eka kuivua ennen kuin tarran siihen länttäät.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa arkkibakteeri

• Haiven
  • *
« Vastaus #119 : 10.03.12 - klo:17:20 »
Hei tuo sanomalehtijuttu kuulostaa tosi kivalta!:) Voisi kanssa tussilla yrittää taiteilla jotain kynsille, tulisi ainakin yksilölliset kynnet. ;D (Konadit kyllästyttää vähän, tai siis ne on suunniteltu isommalle kynnelle kuin mulla on ja monesta kuviosta jää paljon pois kun niitä laitan kynnelle.)