Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24081 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)
« Vastaus #120 : 15.03.12 - klo:19:34 »
Sulaako teidän fimot kynsilakanpoistoaineesta? Mä poistin just varmaan viittä erilaista fimoa Xtra kynsilakanpoistoaineella ja kolme niistä suli pois. ;D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 15.03.12 - klo:20:00 »
Ei minulla ole koskaan sulanut. Kuulostaa aika hurjalle. Onko kynsilakanpoistoaineesi asetonillinen? Itselläni asetoniton käytössä edelleen geelikynsien ajoilta.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 15.03.12 - klo:21:30 »
Joo, on asetonia. Oon pihi, yleensä ostan Miramea mutta Prismassa ei ollut sitä niin tyydyin Xtraan kun Rainbow ei poista tarpeeksi hyvin hileellisiä lakkoja.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 02.04.12 - klo:11:57 »
En ole oikein vielä osannut päättää, onko Ciaten caviar manicure hieno vai kamala :)
http://www.ciate.co.uk/caviar-manicure.html Tuskin kovin kestävä kynsissä ainakaan (päällyslakasta huolimatta...)  ;D

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 04.04.12 - klo:00:13 »
^Mulla on samaa epävarmuutta ilmassa. Musta on ehkä varmiten siistin näköinen noista, mutta mulle tulee siitä vähän liikaa ällöt mätifibat. Alle oleva monivärinen on ihana mainoskuvassa, mutta liekö näyttää yhtä makealta omissa kynsissä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #125 : 04.04.12 - klo:00:19 »
Mun mielestä noi on hienot kuvassa, mutten usko, että livenä tai siis en varmana tykkäis yhtään omissa kynsissä, vähän ällöt kuitenkin :D

Mä oon aivan ihastunut black AB strasseihin: http://www.diamondoccasion.co.uk/200-5mm-flat-back-round-rhinestone-gems-black-ab-2213-p.asp :l
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 16.06.12 - klo:10:19 »
Mä kaipailen kipeästi vinkkejä kihlakynsiin.  :) Tavallinen ranskis on jotenkin tylsä eikä sovi mun tyyliin, haluan vähän  erilaisempaa. Väreinä saa olla valkoista, mustaa, hopeaa, paljon glitteria ja/tai strasseja. Ideoita?

Mulla on kynnet luonnostaan todella lyhyet ja vaivoin olen saanut ne kasvatettua niin että tulevat pari milliä sormen päiden yli. Mitään superpitkää taidealustaa ei siis ole.  ;D

Edit: Tarkennuksena siis vielä, että päävärin pitää olla mahdollisimman vaalea/valkoinen, hopeaa saa myös olla paljon. Mustaa mulla löytyy koristelakkana, siksi laitoin sen tuohon, mutta ei ole pakollinen.
« Viimeksi muokattu: 16.06.12 - klo:10:40 kirjoittanut wilma »

Poissa Elna H

• Haiven
  • *
« Vastaus #127 : 16.06.12 - klo:12:58 »
Wilma: Itselläni tuli ekana mieleen tehdä pohjaksi liukuvärjäys valkoisesta mustaan tai normi ranskalainen manikyyri, jonka päälle voisi maalata mustan kukan, jotka voisi vielä koristella strasseilla jos haluaa vielä jotain extraa  :) Googlen kuvahausta löytyisi varmasti lisää ideoita?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 16.06.12 - klo:16:37 »
^
Tuo liukuvärjäys kuulostaa kyllä hyvältä, ei tullut edes mieleenkään!

Mä en vielä edes tiedä minkälaiset kynnet mä haluan tarkalleen, värimaailma kyllä on selvillä. Jotain blingiä, vaaleaa, omaperäistä mutta silti siistiä.

Tässä pikagooglauksella kolmet erilaiset kynnet, jokaisessa iskee jokin mutta ei kuitenkaan ole sellaisia mitä haluan. Nuo kaikki on myös liian "räikeitä" mun makuuni.

Ensimmäisessä kuvassa pidän noista strasseista, kuvioista ja väreistä. Ensimmäinen kuva on myös kaikista eniten mun tyyliseni, toiset eivät.
Toisessa kuvassa tuosta "pitsistä" ja viimeisessä strasseista, niiden asettelusta.  :)

Mulla tulee myös oma osaaminen vastaan, eli aika simppeliä ja helposti toteutettavaa pitäisi olla. Vaikeaa.  ;D

Poissa Elna H

• Haiven
  • *
« Vastaus #129 : 16.06.12 - klo:23:27 »
Ei siinä sitten muuta kuin suunnittelemaan ja yrittämään  :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #130 : 18.07.12 - klo:15:18 »
Hei saako fimoista leikattua semmosia aika ohkasia? Kun mitä oon katsellut monista blogeista ja mainoskuvista, niin ne on tosi paksuja eikä yhtään mun makuun. Vastaan tuli fimoja, joiden ulkonäkö miellyttäis ja tuli käytettyäkin, mutta jos ei saa ohkasia, niin en viittis ostaa, vaikka ois edullisia.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Elna H

• Haiven
  • *
« Vastaus #131 : 18.07.12 - klo:15:51 »
Minä ainakin saan leikattua fimoja hyvin ohuiksi. Sellaisiksi, että päälyslakan läpi niitä ei edes meinaa tuntea  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #132 : 18.07.12 - klo:16:30 »
^ Oi mahtavaa, kiitos tiedosta :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 18.07.12 - klo:18:22 »
Jos fimo viipaleet jää liian paksuiks niitä voi myös viilata matalammiks kynnellä, niin mie teen :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Hyacinth Bucket

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • The [buke:] residence, lady of the house speaking!
    • Acetone and Old Lacquer
« Vastaus #134 : 20.07.12 - klo:23:36 »

Huh, eipä ole tullut vierailtua Juurikasvussa pitkään, pitkään aikaan...  :o :) Viime aikoina on tullut tehtyä jos jonkinlaista härpäkettä kynsille, mutta nämä näpertelemäni strassikynnet ovat yhä ehkä se kaikkein kivoin kynsikoristeluni ikinä!

Edit: En enää edes muista, kuuluisiko ylläoleva kuva tänne vai sinne kynsikuvaketjuun... Joka tapauksessa pelkkä peruslakkailu ja lakkojen kerrostaminen on nyt jäänyt sivummalle, ja innolla väsään vaikka minkälaista fimoilla, strasseilla, kynsitarroilla ynnä muilla kuorrutettua kynsi"taidetta". :D
« Viimeksi muokattu: 20.07.12 - klo:23:41 kirjoittanut Hyacinth Bucket »