^ Mä tykkään tällä hetkellä lakata vain kynsien kärjet (paitti tietty alus- ja päällyslakka). Eli ranskalaisen manikyyrin tapaisesti. Ja lakkoina ehdottomasti kaikki glitterlakat ja hololakat on niitä mun juttuja. Joka kynnessä tykkään käyttää strassia, mieluusti pyöreitä. Hmm en jostain kumman syystä tykkää käyttää nimeä rock chic, mut sellainen se mun tyyli on. Pinkki, violetti, musta, harmaa, jotkut vaaleanpunaiset on mun värejä. Mitä kiiltävämmät, hohtavammat ja kimaltavammat kynnet on sen parempi
Tykkäsin jossain vaiheessa pelkästään konadeista ja niitä mulle kertykin melkonen nippu. Nyt ne on ollu kauan pölyttymässä, mut ehkä niitäkin tulee vielä käyteltyä. Ne kun on ihan nättejä ja koen ne helpoiksi leimata.
Haluaisin oppia käsinmaalausta akryylimaaleilla, mut ne oppimisajat taitaa olla ohi... kiitos vaan epilepsialääkkeitten tuoman tärinän ja vapinan..

. Lakkaamista ja viivojen vetämistä tuo vapina ei kyllä ole haitannut.
En tykkää kukkakuvioista, pastellisävyistä, fimotkin on vähän niin ja näin... Tarroista en oo ikinä ollu innostunu.
Mulla tää lakkaaminen ja koristelu on vähä semmosta et en tyydy mihkään helppoon. Tahdon saada (vaikka en aina onnistukaan (tai lähes koskaan

)) näyttävät ja kauniit kynnet eli kun alan koristeleen kynsiä, niin varaan niihin aikaa. Tunnustettakoon että joskus saattaa valmiisiin kynsiin vierähtää 3 päivää että saan ne kokonaan valmiiksi jos siis ei päivin ole aikaa kuin puoli tuntia kerralla

Chaos, kiitti niitti vinkistä. Kuulostaa mielenkiintoselta

Edit. Koristelulakoista tykkään myös hirmuisesti.