Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24064 kertaa)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)
« Vastaus #135 : 20.07.12 - klo:23:46 »
Vau! Tosi hienot! Mikä on tuo hippulakka valkoisen päällä?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #136 : 20.07.12 - klo:23:49 »
^^ Mä ihailin noita sun blogissas jo aiemmin, tosi kauniit! Vaikken itse tykkää, että joka kynnessä on koristetta (mutta se johtuukin siitä, että mulla on pikkuruiset kynnet, vaikka akryylit onkin). Nuo on tosi upeat vaan kerrassaan! Montas strassia meni noihin? :D

Ja tuo valkoinen lakka alla sopii tuohon vaan täydellisesti. Itse pelkäsin täysin valkoisen lakan käyttöä, mutta kun kokeilin itselle, niin ihastuin täysin.

Kiva nähdä sua täällä pitkästä aikaa, oonkin miettinyt missä luuraat! Jäänyt mieleen kauniit kyntes ja juttus kynsilakkojen/koristelujen merkeissä :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hyacinth Bucket

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • The [buke:] residence, lady of the house speaking!
    • Acetone and Old Lacquer
« Vastaus #137 : 21.07.12 - klo:01:12 »
Kiitoksia, tässähän ihan punastuu... :D Se lastu-flakie-hilelakka on Nfu-Oh'n joko kevyesti pohjaltaan violettiin tai himppusen siniseen kallellaan oleva... eli taitaapi olla nopean googletuksen perusteella #50 tai #39... sanoisin #39, mutta kummankin pohja on niin hailakka, että kumpainenkin käy valkoisen päälle ilman että se värjää pohjaa kovinkaan runsaasti. Ja sata ja yksi strassia noihin meni, mutta vieläkin tekee mieli uusia tuo mani vaikka nitä himputan kiviä joutuikin raaputtamaan kynneltä varmaan kaksi tuntia ellei ylikin... :D

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 23.11.12 - klo:13:46 »
Kynsinyypiö kyselee tyhmiä: Voiko kynsitarroja käyttää useampaan kertaan?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #139 : 23.11.12 - klo:18:31 »
^ Ei oikein ikävä kyllä voi :( Mä en ole koskaan saanut poistettua niitä niin, etteikö ne menisi hajalle/huonoksi muuten eli haalistuu tms. Eli kun poistaa kynsilakan kynsistä pois, se tarra lähtee siinä samalla ja menee huonoksi. Mä käytänkin aika harvoin tarroja ja parissa sormessa kerralla niin tuo ei harmita niin kovasti :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 23.11.12 - klo:20:52 »
^ Näin mä vähän ajattelinkin. Tuli vain mieleen, josko tuohon uusiokäyttöön olisi jokin salainen kikka. ;D No, eipä se tarrojen kertakäyttöisyys nyt onneksi niin suuri murhe ole. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 18.12.12 - klo:21:21 »
Onko teistä kukaan kokeillut koristelufolioita? Omani on nimeltään night leopard.

Kokeilin ekaa kertaa tuota ja muutaman kerran jouduin putsaamaan kynnen ja aloittamaan alusta, kun hokasin että alle kannattaa laittaa samansävyistä kynsilakkaa, koska folio ei vaan tartu tasaisesti.. Tai sit mä en vaan osaa..., mut mitä ihmettä siihen folion päälle kannattaa levittää? Jos ei laita mitään, folio ei kestä kauaa kynnellä ja jos laittaa päällyslakkaa (kokeilin kahta eriä, rimmelin topcoat ja h&m) folio menee hieman ryppyyn kynnellä. No mutta kumminkin tässä kuva millaiset näistä nyt sitten tuli. Rakastan sitä miten nämä säihkyy, vaikkei kuvassa se niin kovasti tulekaan esille.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #142 : 05.01.13 - klo:17:27 »
Mikä on teidän suosikkikoristelunne? Mitä siis käytätte eniten? Tai mistä ette pidä tai ette "osaa" käyttää/tuntuu oudolta?

Mä käytän strasseja ja 2 mm pitää olla, kun pienet kynnet. Paljon eri värejä löytyy, mutta vain pyöreää strassia ja tähdenmuotoista. Niihin en vaan kyllästy. Tosin en laita niitä paljoa, vaan nimettömiin (ja ehkä etusormiin, jos on juhla tai musta lakka vaan tai muuten yksinkertaisempi lakkaus) ja niihinkin max. kolme ja nykyään riittää ihan yksikin, jos laitan tähtistrassit, niin varsinkin yksi riittää. En osais olla, jos strasseja ois joka kynsissä, olis vaan mulle liikaa.

Jos koristeluiksi lasketaan glitterlakat (kuorrutukset), niin niitä tykkään käyttää myös yhtä paljon :) Ja löytyy myös paljon eri sävyjä, tikkuglittereistä en välitä ollenkaan. Glitterlakkaa voi joka kynnessä olla, jos se ei ole ihan överi eli alla oleva lakka näkyy kunnolla alta. Jos on superglitterlakka, niin sitten vaan nimettömiin. Joo, oon vähän tarkka.

Tarroista tulee käytettyä joskus semmosia hopeita kukkia ja ne on ihan kivoja, mutta harvoin. Pääkallotarrat on söpöt, löytyy muutamaa erilaista.

En pidä fimoista yhtään ja en jaksa alkaa käyttää leimailuja enkä opetella käsinmaalausta, helppous ja yksinkertaisuus koristeluissa on se mun juttu ;D

Eli strassit ja glitterit on se mun juttu (ja jossain välissä niitit, kun niitä joskus tilaan) <3
« Viimeksi muokattu: 05.01.13 - klo:17:29 kirjoittanut Chaos »

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 06.01.13 - klo:14:07 »
^ Mä tykkään tällä hetkellä lakata vain kynsien kärjet (paitti tietty alus- ja päällyslakka). Eli ranskalaisen manikyyrin tapaisesti. Ja lakkoina ehdottomasti kaikki glitterlakat ja hololakat on niitä mun juttuja. Joka kynnessä tykkään käyttää strassia, mieluusti pyöreitä. Hmm en jostain kumman syystä tykkää käyttää nimeä rock chic, mut sellainen se mun tyyli on. Pinkki, violetti, musta, harmaa, jotkut vaaleanpunaiset on mun värejä. Mitä kiiltävämmät, hohtavammat ja kimaltavammat kynnet on sen parempi :-*

Tykkäsin jossain vaiheessa pelkästään konadeista ja niitä mulle kertykin melkonen nippu. Nyt ne on ollu kauan pölyttymässä, mut ehkä niitäkin tulee vielä käyteltyä. Ne kun on ihan nättejä ja koen ne helpoiksi leimata.

Haluaisin oppia käsinmaalausta akryylimaaleilla, mut ne oppimisajat taitaa olla ohi... kiitos vaan epilepsialääkkeitten tuoman tärinän ja vapinan.. :'(. Lakkaamista ja viivojen vetämistä tuo vapina ei kyllä ole haitannut.

En tykkää kukkakuvioista, pastellisävyistä, fimotkin on vähän niin ja näin... Tarroista en oo ikinä ollu innostunu.

Mulla tää lakkaaminen ja koristelu on vähä semmosta et en tyydy mihkään helppoon. Tahdon saada (vaikka en aina onnistukaan (tai lähes koskaan ;D)) näyttävät ja kauniit kynnet eli kun alan koristeleen kynsiä, niin varaan niihin aikaa. Tunnustettakoon että joskus saattaa valmiisiin kynsiin vierähtää 3 päivää että saan ne kokonaan valmiiksi jos siis ei päivin ole aikaa kuin puoli tuntia kerralla ::)

Chaos, kiitti niitti vinkistä. Kuulostaa mielenkiintoselta :l

Edit. Koristelulakoista tykkään myös hirmuisesti.
« Viimeksi muokattu: 06.01.13 - klo:14:14 kirjoittanut Hera »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #144 : 06.01.13 - klo:14:21 »
^ Siis ne niitit on tämmösiä, aivan ihania: http://www.bornprettystore.com/stud-rhinestone-c-268_67_242.html?page=2&sort=2a <3 Ja tuolla on ilmaset postikulut kaiken lisäksi! Mä itse yritän malttaa loppuvuoteen ennen kuin niitä tilaan niin jos oisin saanut strasseja kulutettua :D

Mä muuten tykkäisin varmaan strasseista joka kynnellä, mutta omat kynnet on niin tosi pienet. Haluan, että lakkakin näkyy hyvin alta eikä strassi peitä puolta kynttä.

Ranskalainen manikyyri väreillä on ihana, mutten voi sitä pitää ellen pidä akryyleja, koska en saa omaa kynttä kasvatettua yli sormen pään milliäkään, mun omat kynnet on tavallaan liian lyhyet (sairaudet, osteoporoosi vaikuttaa toki). Voi että sitä päivää, kun saan taas akryylikynnet takas :D Varmana teen taas eka ranskiksen!

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 06.01.13 - klo:18:01 »
^Nöööyyyyh kuinka ihania noi niitit  :l. Ihan pakko saada!!!!
Nii näyttää strassit muutamassa kynnessä paljon paremmalta ja siistimmältä jos on pienet kynnet :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 06.01.13 - klo:19:41 »
Mä olen viime aikoina lakannut vaan peruslakoilla tai sitten laittanut cracklelakkaa päälle. Pitäisi taas jaksaa alkaa väkertää kaikkea, yleensä olen tehnyt tarroilla ja timangeilla mutta tarroja ei ole tullut käytettyä enää aikoihin.. Joskus tykkäsin värillisestä ranskiksesta, mutta jostain syystä ei ole tullut niitäkään tehtyä aikoihin vaikka tarrat niitä varten onkin olemassa edelleen. Halpis leimaussetti on korkkaamatta edelleen, kun en ole jaksanut edes ajatella sitä lakoilla ja poistoaineella "sotkemisen" määrää. Samoin dotting tools on korkkaamatta... Hyi mua. ::)

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 19.01.13 - klo:19:41 »
^ Siis ne niitit on tämmösiä, aivan ihania: http://www.bornprettystore.com/stud-rhinestone-c-268_67_242.html?page=2&sort=2a <3 Ja tuolla on ilmaset postikulut kaiken lisäksi! Mä itse yritän malttaa loppuvuoteen ennen kuin niitä tilaan niin jos oisin saanut strasseja kulutettua :D

Mulla on noita.  ;D En ole vielä ehtinyt/jaksanut kynsille laittaa, ihailen vain pakkauksessa. Livenä nuo on vähän matalampia  kuin kuvassa näyttää, luulen että saa olla varovainen ettei laita liikaa päälyslakkaa tai nuo näyttävät vain hopeanvärisille neliöille.
Only death is real.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 20.01.13 - klo:15:08 »
Mulle tulee selkeesti kahden vuoden välein innostus koristella kynsiä. Tällä hetkellä olen valtavan innostunut vesimarmoroinnista- niin paljon kuin se on aikaa ja kynsilakanpoistoainetta vienytkin on se huisin kivaa askartelua. Kynsilakkojen menekistä en ole niinkään huolissani, hyvä vaan, että tulee käytettyä.
Muutenkin tykkään vaihdella lakkoja ja yrittää väkertää jotain kukkasia koristeiksi. Onneksi on youtuben tutorialit.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 06.02.13 - klo:22:23 »
Kokeilin ekaa kertaa magneettikynsilakkaa ja tulos ei ole nyt kyllä ihan niinkuin piti :D Ainoastaan yksi kynsi näyttää siltä miltä pitää ja sekin on kärjestä liian vaalea :D On näköjään tekniikkalaji..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com