Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24079 kertaa)

Poissa Lene

• HAIRahtanut
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #15 : 04.02.09 - klo:17:18 »
Tietäisikö kukaan miksi mun vesimarmorointikoristeluihin tulee aina ilmakuplia lakan ja kynnen väliin? Olen koittanut eri vedenlämpötiloja, eri lakkamerkkejä mutta aina vaan niitä kuplia tulee. Tosi turhauttavaa.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #16 : 04.02.09 - klo:20:11 »
^ Minulla ainakin tuli ilmakuplia silloin, kun veteen tiputtamani pisarat eivät olleet levinneet ihan ohueksi kerrokseksi vaan jäivät paksummiksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 07.02.09 - klo:14:42 »
^Mulla ainakin Maybellinen Colorama(?)-lakat on toimineet loistavasti kuvioissa! Etenkin ne tummemmat sävyt, tumma punainen onkin mun luotettavin lakka kaikista lakoista. Niiden etu on myös hinta, nehän eivät maltaita maksa vaan yleensä taitaa olla 3, max 4e. Myös kaikki vähän paksummat ja peittävämmät lakat käy, cremet on yleensä aika luotettavia.

Eikö kellään olisi neuvoja miten saisin koristelulakan ohuen kärjen auki?  :(
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #18 : 07.02.09 - klo:16:50 »
^Mie joskus käytin ihan nuppineulaa nokan aukasemiseen.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 11.02.09 - klo:12:11 »
Onko kukaan kuullut tai tilannut Clay caneja? Eli sellaisia vahapötkylöitä, joista saa leikattua kuvioita kynsiin, n. 40-70 kpl per pötkylä muistaakseni. Täältä noita ainakin saa http://www.beautytech.com/shoppe/, ei joku olisi sattunut tilaamaan?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #20 : 11.02.09 - klo:14:50 »
^ Jostakin blogista luin noista, en vaan muista tyhtään mistä...  Blogin pitäjä oli kokeillut ja hankalimpana hän piti noiden leikkaamista. On kuulemma hankalaa yrittää saada tasaisen ohuita paloja ja jotenkin vaan näyttivät kynnellä hieman...hmmm...halvoilta? No ehkä tuo ei oloe oikea ilmaisu. Noh, näyttivät vaan jotenkin hassuilta. Näin sellaisia lehtiä ja jotain muita kuvioita. Toki jos löytyisi jotain todella ihania kuvioita niin voisin lämmetäkin. :)

Edit. Nyt sen keksin: Näyttivät kynnellä huonosti tehdyiltä tarroilta.
« Viimeksi muokattu: 11.02.09 - klo:14:52 kirjoittanut Stationery »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

SVC

• Vieras
« Vastaus #21 : 11.02.09 - klo:15:35 »
Leikkaaminen kuulosti minustakin hieman hankalalta. Sivuston FAQ:ssa esimerkkikäyttäjät kaikki myönsivät leikkaavansa palaset etukäteen ja säilövänsä jonnekin... eikö niitä voida myydä valmiiksi leikattuina? Tosin pitäisihän ne sitten tukea johonkin tarrojen kaltaisesti.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 11.02.09 - klo:17:37 »
Mä en tiedä mistä muut nuppineulansa ostavat, aiemmat nuppineulat oli sellaisia "vaatenuppineuloja", muut neulat ei sen suurempia olleet ja tänään ostin vielä ns. norminuppineuloja mutta kaikki on liian isoja eikä niillä saa millään noita puteleita avattua :S
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #23 : 11.02.09 - klo:22:57 »
^ Minulla on ainakin jokaisen halvimmankin koristelulakan mukana tullut pullon pohjassa kiinni ohuen ohut neula, joka on tarkoitettu kärjen mahdollisten tukosten avaamiseen. Ainoat, joissa ei ole tullut neulaa, ovat olleet sellaiset tasapaksut putkimaiset koristelulakat.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 12.02.09 - klo:01:47 »
^Mulla on niitä toki jokunen, tuli noiden 2-way nail art pen&brushien mukana (mä hommasin suurehkon paketin huuto.netistä) mutta ne tuntuu joihinkin lakkoihin olevan niin hentoisia etteivät pääse läpi ja en viitsisi runnoa niitä rikki, yhden olen onnistunut vääntämään :-\ no, enköhän mä jotain keksi..

Mun olis pakko saada art clubin tmv. koristelulakkoja, toivottavasti löydän vaikka sieltä huuto.netistä kun ei ole esim. 8ty8:iin sopivaa korttia kellään perheessä..

Mun konad-paketti on postissa, pääsen kyllä vasta lauantaina hakemaan. En jaksaisi odottaa! Sieltä tulee sellaisia lakkoja jotka varmasti toimivat tai niin ainakin pitäisi sekä uusia levyjä ym.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 12.02.09 - klo:10:29 »
Tyhmä kysymys: otetaanko niistä levyistä se toisen puolen tarrajuttu irti? :-[
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 12.02.09 - klo:11:00 »
Olikos siihen vesimarmorointiin täällä jotain ohjetta tai linkkiä ohjeeseen? Ei ainakaan heti pistänyt silmään, kun koetin etsiskellä.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 12.02.09 - klo:15:24 »
YouTubeen kirjoitat water marbling ja johan rupee ohjeita tulemaan  :)
Hang up the chick habit

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #29 : 15.02.09 - klo:17:55 »
^
Kiitos paljon linkeistä. Tuolta löytyi muutama tosi ihana idea tulevia vuosijuhlia silmällä pitäen. :)
1cFii