Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24055 kertaa)

Poissa paloan

• Haiven
  • *
Vs: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)
« Vastaus #150 : 11.02.13 - klo:09:38 »
Ajattelin tässä vain varoittaa kaikkia britti  Ebay myyjästä nimeltä AT.YOUR.FINGERTIPS. Marraskuun alussa tilasin tältä myyjältä water decalseja useammalla kymmenellä eurolla ja vieläkään en ole tuotteita saanut. Sähköposteja on lähetelty puolin ja toisin asian tiimoilta jo 18 kappaletta. Alussa tällä sutkilla oli kaikenlaisia ihme selityksiä ja nyt se väittää lähettäneensä paketin jo kaksi kertaa..seliseli. Vuosia olen jo tilannut nettikaupoista vaikka mitä ja tämä on eka kerta, kun en saa tavaroita jotka olen jo maksanut. Pikkusen ketuttaa...ei auta vaikka olen uhannut myyjää jo pari kertaa erittäin negatiivisellä asiakaspalautteella...

Poissa paloan

• Haiven
  • *
Vs: Ebay
« Vastaus #151 : 11.02.13 - klo:09:39 »
Ajattelin tässä vain varoittaa kaikkia britti  Ebay myyjästä nimeltä AT.YOUR.FINGERTIPS. Marraskuun alussa tilasin tältä myyjältä water decalseja useammalla kymmenellä eurolla ja vieläkään en ole tuotteita saanut. Sähköposteja on lähetelty puolin ja toisin asian tiimoilta jo 18 kappaletta. Alussa tällä sutkilla oli kaikenlaisia ihme selityksiä ja nyt se väittää lähettäneensä paketin jo kaksi kertaa..seliseli. Vuosia olen jo tilannut nettikaupoista vaikka mitä ja tämä on eka kerta, kun en saa tavaroita jotka olen jo maksanut. Pikkusen ketuttaa...ei auta vaikka olen uhannut myyjää jo pari kertaa erittäin negatiivisellä asiakaspalautteella...

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 06.08.13 - klo:16:25 »
Onko kynsifolio aina näin altis irtoamaan kärjistä vai onko mun liimassa jotakin vikaa? Mulla tuli jo ekana päivänä ensimmäinen repsotus ja sen jälkeen olen joka päivä saanut niitä paikkailla. Kärjet on ainut ongelmakohta. Muuten on pysyneet ihan hyvin nämä 6 päivää. Tänään pitää kyllä poistaa kun alkavat näköjään repsottaa muualtakin.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 16.11.14 - klo:18:51 »
Mistä saisi valkoista glitteriä, joka hohtaisi hieman kultaisena tai lämpimän sävyisenä? En halua siis sellaista joka hohtaa vihertävänä. Tämä glitter tulisi seinämaalin joukkoon...