Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24133 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #30 : 15.02.09 - klo:22:53 »
^^Kiitokset Magialle linkeistä, lisäsin aloitusviestiin nuo. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 16.02.09 - klo:17:44 »
Toivottavasti linkeistä on iloa ja joku muukin laittaisi uusia linkkejä jossain vaiheessa. Koristeluita on niin inspaavaa katsella. :D

Magialla on mopo tainnut vähän karata koristeluiden kanssa.. Erilaisia strassijuttuja on tulossa, sellaisia pyöreitä lokerollisia rasioita siis. Ennestään minulla on vain pinkkejä strasseja erimuotoisina n. 2000 kpl.. Voin yrittää muistaa ja jaksaa ottaa kuvaa, kun nämä uudet hömpötykset saapuvat.

Uusia koristeluideoita kehiin!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 22.02.09 - klo:19:06 »
Kokeilin tänään marmorointia taas kerran, aluksi ei ottanut onnistuakseen kun poikaystävä ''auttoi'', mutta hänen lähdettyään sitten onnistui. Saatiin tästä toisen kerran riita aikaiseksi, kun herralla menee hermot, kun on niin vaikeaa ja ei onnistu. ;D Nyt se sitten kysyi, että ''tuliko niistä sitten mitään?'', ja kun katsoi niin tuhahti vaan ''tuli kai niistä sit jotain''. Taisi ottaa koville.

Olisi kiva kuulla kokemuksia Konadin eri lakoista. Osa lakoista on selvästi huonompia koostumukseltaan ja näkyvyydeltään kuin toiset. Kullan ja hopean huonous on varmaan kaikilla tiedossa, mutta muistakin sävyistä olisi kiva kuulla. Olen itse huomannut että matat toimivat huomattavasti paremmin kuin shimmeriset.

Ei jollain olisi kokemusta Princess lakasta Psyche pink, näkyykö? Eroaakohan normaalista shimmer pinkistä mitenkään?

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #33 : 25.02.09 - klo:22:51 »
Mulla on tuommoinen konad-paketti ja tuli vaan mieleen että se kirkas päällilakka on keltaista? Kuuluuko olla? On tai ei niin mun mielestä se tuoksuu niin ihanalle :D olenkohan jotenkin omituinen... viimeksi kun sitä laitoin, haistelin koko ajan kynsiäni  ;D

EDIT. Nyt tulee tyhmä (?) kysymys, mutta voiko joku kertoa mulle mikä tämä setti on? http://www.konadnail.fi/?cat=13&page=0&ws=&prod=Sp01

edit. Juu tajusinkin jo, siinä on jotain sieniä mukana millä voi kynsilakkaa laittaa. Samaa tekniikkaa olenkin jo käyttänyt meikkisienen kanssa mm. valkoisella lakalla ranskiksen, helppoa ja kivannäköistä, pitääkin kokeilla muitakin värekä kuin valkoista.
« Viimeksi muokattu: 26.02.09 - klo:00:13 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 25.02.09 - klo:23:11 »
^ Olisikohan mennyt ennemmin koristelun puolelle? ;)

Tuo on sellainen sienisetti, eli ei varsinainen Konad-leimasin setti. Tuolla sienellä töpöttelemällä saa tehtyä tuollaisia useampisävyisiä kynsiä, tavallaan vähän kuin liukuvärjättyjä (mutta ei silti lähellekään). MUA:sta varmaan löytyisi kuvia, ja tuossa paketissakin näkyy pieni kuva mitä sillä saa aikaan.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 26.02.09 - klo:15:41 »
Mulle on tuo sponge tulossa joten jos kiinnostaa enemmän niin esittelen sen blogissani heti kun kerkeän. Odotan jo kovasti sitä, kiva päästä harjoittelemaan  :)
Hang up the chick habit

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 28.02.09 - klo:20:21 »
Onko kenelläkään kokemuksia tästä kaupasta: http://www.nailartworld.net/ ? Kokeilin laittaa yhden decal-arkin ostoskoriin ja maksu näytti menevän suoraan PayPal:in kautta. Kaupan lähetyskulusivulla sanotaan ensin ”Flat Rate $5.00 Worldwide Shipping” ja sitten heti alapuolella “Flat Rate $3.00 Worldwide Shipping on all orders shipped USPS First Class Mail” sekä “Purchases of $15.00 or more ship for FREE via USPS First Class Mail”.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 01.03.09 - klo:11:42 »
Mä kokeilin eilen eka kertaa marmorointia. Halusin mahdollisimman räväkän tuloksen, jossa kuviot erottusivat toisistaan kunnolla. Opin lakoista valitsin kirkkaan paloautonpunaisen (Red Hot Gift!), hopeisen (Let´s see the ring!) ja mustan (Baby, it`s goal outside).

Punainen oli kuin tehty marmorointiin. Punaiset marmorointikuviot kynnelläni on miltei yhtä räväkän punaiset, kuin ihan perinteisestikin sudilla levittämälläkin on.

Hopeista sai laittaa tosi paljon, vesi laimensi sen väriä helposti liikaa. Tai siis se levisi hetkessä veteen hurjan laajalle, jolloi väri tahtoi "karata". Mitä nopeammin ehdin tiputtaa seuraavan tipan hopeisen päälle, sitä näkyvämmän hopearinkulan sain veteen aikaiseksi. Let´s see the ringissä on microglittereitä, mutta ne ei näy näissä marmorointikuvioissa.

Musta sen sijaan oli iso virhe! Tässä hommassahan sotkee kätensä lakkaan niveliä myöten oikein helposti. No fiksuna sitten valitsin hileisen mustan! Eipä käynyt pienessä mielessäkään, että hilelakan poistaminen on ihan tuskaista. Baby it`s goal outsidelle tahtoi käydä sama efekti kuin hopeiselle, eli se liukeni veteen laajalle hullua vauhtia. Oikeastaan mulla ei ole mustia kuvioita kynnellä, vaan tummanharmaita.

Viisastuin nyt sen verran, että seuraavan kerran käytän vain mahdollisimman paksuja ja pigmenttisiä hileettomiä ja microglitterittömiä lakkoja. Täytynee ostaa ihan tavallinen mahdollisimman peittävä musta, tykkäisin siitä kuitenkin tehostevärinä. Konadin pieni musta mulla on, mutta en taida raskia lutrata sen kanssa. Pullo on niin pieni ja epäilen että Konad on liian juoksevaa koostumukseltaan tähän hommaan?

Tein ensin oikean käden, jonka jälkeen siistin sen. Sen jälkeen dippailin vasemman käden sormet ja laitoin oikeaan käteen siistimen ajaksi suojaksi sellaisen ohuen kumihanskan, jottei jo suurella vaivalla tehdyt kuviot sotkeentuisi valmiistä kädestä. Ylimääräisen lakkojen poistamiseen meni iso kasa vanulappuja, kourallinen vanupuikkoja, puolisen pulloa kynsilakanpoistoainetta ja hermot. Nimenomaan se musta oli tiukassa irroittaa,  ne hileet oli jotain ihan sanoinkuvaamatonta. Kädet tuntuu nyt aika karhean kuivilta sen kynsilakanpoistoaineella läträämisen jälkeen, vaikka laitoin eilen illalla vielä kosteuttavan tehohoidon käsiin.

Toi keskisormi onnistui parhaiten. Etusormen kynsi katkesi niin lyhyeksi, että hyvä kun siihen mitään kuvioita edes mahtuu...
Nimetön ja pikkurilli on dipattu veteen samalla kertaa, niistä tuli jotenkin haaleampia kuin muista.
« Viimeksi muokattu: 01.03.09 - klo:12:31 kirjoittanut siili »

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #38 : 18.03.09 - klo:02:16 »
Mulla on yksi hopeanglitterinen ''kynsienkoristelu-juttu'' Eli siis semmoinen mikä näyttää eyelinerilta ja sillä saa ohuttakin viivaa/koristetta tehtyä kynsiin. Saakohan tuommoisia jostain mutta erivärisinä? Mä olen löytänyt vain tuota hopeaglitteriä ja jotain ihan perusvalkoista.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #39 : 18.03.09 - klo:02:26 »
^Kyllähän noita saa vaikka minkä värisinä. :) 8ty8:sta esimerkiksi voi tilata (http://www.8ty8beauty.com/nail%20art/art%20club.htm)), samoin Head2toesta (http://www.head2toebeauty.com/nail_arts/nar_2wsp.htm#2-Way%20Nail%20Art%20Striper%20Pen). Itse tilasin ison setin Ebaysta kun sieltä sai edullisesti, setti sisälsi kaikkia mahdollisia sävyjä. Myyjä oli nimimerkki timtimng.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #40 : 18.03.09 - klo:22:30 »
^Kyllähän noita saa vaikka minkä värisinä. :) 8ty8:sta esimerkiksi voi tilata (http://www.8ty8beauty.com/nail%20art/art%20club.htm)), samoin Head2toesta (http://www.head2toebeauty.com/nail_arts/nar_2wsp.htm#2-Way%20Nail%20Art%20Striper%20Pen). Itse tilasin ison setin Ebaysta kun sieltä sai edullisesti, setti sisälsi kaikkia mahdollisia sävyjä. Myyjä oli nimimerkki timtimng.

Tietäiskö joku saako noita ihan suomesta mistään kaupasta eri väreissä? Mä jotenkin epäilen näitä nettitilausjuttuja ulkomailta?  ;D En oo ikinä kokeillut ja siksi ehkä olen vainoharhainen...  ::)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 18.03.09 - klo:22:31 »
^ Tuskin ainakaan halvalla. Varmaan suunnilleen 10e pullo Suomen hinnat tuntien.

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #42 : 18.03.09 - klo:22:50 »
Huutonettikin on ollut viime aikoina pullollaan noita nail art lakkoja :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 19.03.09 - klo:16:46 »
Huuto.netissä tosiaan on ihan halvalla noita koristelulakkoja joten ei tarvitse alkaa tilailemaan  ;)
Hang up the chick habit

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 19.03.09 - klo:18:36 »
Hei noista nail art-lakoista: Mä haluaisin mm. (neon)pinkin glitter-lakan, mutta missään en ole nähnyt. Onko joku muu? Entä Tompan shimmerit, miten ne eroaa glittereistä?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.