Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24058 kertaa)

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #45 : 21.03.09 - klo:17:11 »
Mistä ulkomaisesta kaupasta sais noita Konad laattoja? Ei eBay.
Hang up the chick habit

Poissa Emmuh

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #46 : 27.03.09 - klo:13:14 »
Onko kukaan tilannut koristelulakkoja Head2ToeBeautysta tai 8ty8beautysta? Paljonko tuli toimituskuluja? Haluaisin valkoisen ja mustan koristelulakan, mutta kun toimituskulut mietityttävät eikä ks. putiikeista ole vastattu mun mailiini.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 27.03.09 - klo:13:21 »
^ Onhan niistä ollut juttua useaan kertaan :) Käytännössä menee niin että kaksi koristelulakkaa saat yhden normilakan postareilla (näin ainakin art clubit).
Esim. 8ty8beautystä voi tilata niin, että 6 pullon postareihin otat 5 normilakkaa ja 2 koristelulakkaa.
8ty8beautyssa taitaa olla minimimäärä se 6 pulloa, eli kannattaa kyllä tilata vähän enemmän kerralla kuin vain 2 koristelulakkaa.. Ja head2toessa taas 4 pulloa on minimipostarit.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 27.03.09 - klo:17:45 »
Onko kenelläkään kokemuksia (Cherry Culturessa myytävistä) LA Colors koristelulakoista?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 04.04.09 - klo:21:42 »
^^Hyvä tietää. Mä tilasin kerran tompalta Art clubeja ja oletin, että niistä menee samat postarit ja tilaus oli siis sen mukainen, höh.

SVC

• Vieras
« Vastaus #50 : 11.04.09 - klo:14:57 »
Tämä gradient-tyyli on varmaan se perusjuttu sienelle, onko jossain muualla erilaisia niksejä ja ideoita?

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 11.04.09 - klo:15:00 »
^Tuo on tosiaan Spongeilua, saa siis tehtyä ihan tuollaisella sienellä.

OT mikä tuo ukko sun avassa on??
Hang up the chick habit

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 11.04.09 - klo:20:55 »
^Eikös se oo maailman rumin mies  ;D Näytteli Paossa mm.

Onko ne feikki-Konadit siis oikeasti feikkejä eikä eri merkkisiä vaan?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 11.04.09 - klo:20:59 »
^ Merkki on Fauxnad, ja levyt ovat sellaisia kantikkaita, eivät pyöreitä kuten Konadit (ainakin minun näkemäni). Eli tuskin noita nyt sikäli voi feikeiksi sanoa, kun nyt eivät ihan Konadia kuitenkaan matki.

Btw, noille Fauxnadeillehan on tosi söpö se image plate holder, sellainen omena, jossa on keskellä tuollainen laatan muotoinen kuoppa.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 19.04.09 - klo:18:17 »
miten ihmeessä te saatte ne marmoroinnit onnistuun? ei onnaa mulla millään. :( ehkää pitäs olla tuoreempiaaaa lakkojaa...

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #55 : 10.06.09 - klo:22:37 »
Onko kukaan käyttänyt koristeluun sellaisia tankoja, josta leikataan pala kynteen? Huutonetissä näyttäisi nyt olevan niitäkin myynnissä, esim. tässä http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=107901874

Millähän nimellä löytyisi youtubesta... :)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 23.06.09 - klo:17:12 »
Mulle laitettiin hedelmiä noista tangoista geelikynsiin geelin väliin. Aika paksuja ne siivut on helposti joten ei niillä ihan perus kynttä varmaan saa nätisti koristeltua.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 20.07.09 - klo:16:25 »
Tuossahan on vaan kyse siitä, ettei eBayn järjestelmä osaa yhdistää eri valuutoissa käytyjä kauppoja samaksi laskuksi. Tosin kyllä hämmästyttää, että miksi myyjä myy useammalla valuutalla...

Niin on, mutta epäilyttävän siitä tekeekin se, että myyjä tietää, ettei ebay voi yhdistellä. Tosi rasittavaa tehdä monta tilausta jos niiden yhteisarvo on kuitenkin vaikkapa alle 40 euroa. Mun tilaus tuli kans ongelmitta perille. Tässä taitaa itse asiassa olla kyse siitä, että myyjä vetää välistä eikä joudu maksamaan ebaylle palkkioita, sillä kaupat piti perua, jonka jälkeen myyjä laittoi mulle laskun. Sen maksoin Paypalilla ja onneksi mitään ongelmia ei tullut.  :) En ole moiseen törmännyt ebayssa ennen. Toi myyjä mainostaa omaa kauppaansakin, mutta ei siellä ole kaikkia samoja tuotteita.

Onko kukaan tilannut honeyplacelta niitä kynsienkoristelu-sivellinsettejä? Millaisia siveltimiä teillä on käytössä ja mistä ne on ostettu? Mä en yhtään tykkää koristelulakkojen omista pitkistä ja lötköistä siveltimistä.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 20.07.09 - klo:18:53 »
Tuttava oli hommannut kynsienkoristelukyniä Lontoosta, oli aika kivan oloinen setti. Setissä oli 4 kynää, joissa 2 väriä yhdessä eli yhteensä 8 sävyä. Tavallinen lakkasivellin tuli esiin päätä kiertämällä ja sitten taas sellainen huopamustekynätyylinen kun pään veti auki. Kynää saa myös itse täytettyä jos väri loppuu.

Edit: näyttäisi olevan Hamleysin (lelukaupan  ;D ) setti:
http://www.hamleys.com/Nail_Jazz_Matt_Nail_Polish_Kit_+_Hamleys_Toys/823088,default,pd.html

Kiva tuolla oli leikkiä, mutta omaan käyttöön en taida hankkia.. vapalla kädellä piirtely ei välttämättä omiin vahvuuksiin kuulu, Konadilla saan paremmin kuvioita aikaiseksi silloin kun koristelemaan jaksaa ryhtyä.  ::)
« Viimeksi muokattu: 27.07.09 - klo:16:29 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 16.11.09 - klo:17:53 »
Tekeekö näillä Nail Art Brush- kynillä mitään?
Linkki E-Bayhyn :)