Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24063 kertaa)

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #60 : 17.11.09 - klo:08:44 »
^Laitas kuvaa siitä liukuvärjäyksestä. :)

Tilasitko tuolta samalta myyjältä joka linkissäsi on? Kerrothan sitten, kuinka nopeasti paketti tuli jne..

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #61 : 06.12.09 - klo:15:13 »
Ehdotuksia hyvin lyhyiden ja pienien kynsien koristelusta? Ja mä siis todella tarkoitan hyvin pieniä kynsiä! Mulla on timantteja, jotka on liian isoja (näyttää tosi typerältä) ja tarratkin useammin aivan liian isoja. Ja tykkään vain koristella nimettömiä, en tykkää, jos joka kynnessä on jotain. Juurikin siitä syystä, kun ei ole paljoa tilaa koristella. Koristelulakkoja on kanssa muutama, mutta niilläkin vaikea koristella, kun se sivellin on hiukkasen iso siihen, kun pelkkä normaalilakkauskin on tehtävä kieli keskellä suuta, ettei mene kynsinauhoille :D Tosin sen oon ajan kanssa oppinut (ja lakkaan niin usein kynsiä), jopa OPI:n leveällä siveltimellä onnistuu, kun on vaan varovainen,
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 06.12.09 - klo:16:55 »
Chaos, mä shoppailin viime yönä vielä näitäkin:
http://cgi.ebay.com/Gold-Sliver-Bean-Bead-Nail-Art-Decoration-Acrylic-Gel_W0QQitemZ280431150910QQcmdZViewItemQQptZAU_Nail_Care?hash=item414affc73e

Kävisivät varmasti myös pikkukynsien koristeluun :) Esim. tässä tutoriassa käytetään noita:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/u/7/dbzvt2zGFIE

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 14.12.09 - klo:00:35 »
Mä sain aivan huippuidean joulukortteja tehdessä  ;D ( johtunee näistä kynsitopiccien lukemisesta) Lakkasin kynnet valkoisiksi ja "upotin" kynnen pään sellaseen pieneen purkkiin missä on kultaista pientä koristelukimalletta ( siis sellaista pientä "kultapölyä" mitä käytetään askartelussa.)  topsipuikolla sitten vähän parantelin päitä että on kimalletta tasaisesti, annoin hetken kuivua ja läpinäkyvää lakkaa pari kerrosta päälle. Tuli aivan yli hienot itsetehdyiksi pikakynsiksi, ja sain nää vielä kohtuu nopeasti laitettua, kun ottaa huomioon että yleensä joskus laitan yksiväristä lakkaa jos jaksaa ja siihen se kynsihommeli sitten jääkin  ;D
Se kultakimallekkin on niin tasaisesti että näyttää aivankuin ois käyttänyt tarroja apuna :D aloittelijan tuuria varmaan..

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 23.12.09 - klo:11:26 »
^Ostitko Swarovskit Tami´s placesta vai mistä? Mun mielestä se alunen on hyvä, koska se tosiaan saa sottaantua ja laatta pysyy siinä hyvin paikoillaan.

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #65 : 25.12.09 - klo:10:09 »
Pukki toi mm 24kpl nail art-kyniä ja 5 uutta Konad-laattaa!  :l
Kyllä ne miehetkin näköjään välillä kuuntelee...
1a F ii, HL

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 25.12.09 - klo:12:56 »
Pukki toi mm 24kpl nail art-kyniä ja 5 uutta Konad-laattaa!  :l
Kyllä ne miehetkin näköjään välillä kuuntelee...

Noh Noh, johan oli sulla kiva pukki! :ts
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 29.12.09 - klo:07:18 »
Täytyy sanoa, että taas yksi jenkkitoimitus yllätti. Kirje oli mulla eilen. Onhan ne oikeet kristallit aika hienon kimaltavia ;) Taidanpa tilailla vielä myöhemmin värillisiäkin.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 09.01.10 - klo:18:32 »
Tilasin kuukausi sitten (10.12.) eBaysta kynsikoristeita myyjältä tamanala eikä ne ole vieläkään tulleet! Täällä taitaa muillakin olla kokemusta ko. myyjästä, kauanko teillä meni toimituksessa? Rahallisesti pieni tilaus mutta tahtoisi ne härpäkkeet...
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 10.01.10 - klo:16:55 »
Mullakin meni noissa toimituksissa tooosi kauan. Tilasin siis myös Tamanalta ja perille on tulleet. Joulunaika hidastaa toimituksia.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 26.02.10 - klo:12:10 »
mulla ois kysymys liittyen ranskalaiseen manikyyriin. Itse teen perusranskiksen niin, että lakkaan kynnen kärjet ekaks valkosella, siistin ne siveltimen avulla ja sitten laitan nude-lakan. Mutta mites jos haluaisin käyttää muita värejä? Jos esim. se koko kynnellle tuleva väri on niin tumma, että se pitää laittaa ekaks? Mites juurekset silloin toimii?  Mä oon kyllä kokeillu sellasia tarroja, mutta ei oikein toiminu...tai sitten ne oli jotain ihan sekundalaatua.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #71 : 07.04.10 - klo:10:07 »
Mistä saa halvimmalla koristelulakkoja, joissa on tussipää? Toinen pää saa olla sivellin tai vaikka puuttua kokonaan, mutta nimenomaan tussia kaipaan, en pelkkää ohutta sivellintä.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 05.05.10 - klo:21:12 »
Oon hyvin kädetön kynsien lakkaamisessa, mutta tahtoisin saada leppäkerttu-lakkaukset, sillä oon virallisesti niiden emäalus (ne löytää aina minut ulkona ;). Mulla on sekä punaista että mustaa kynsilakkaa, mutta mitä muita välineitä kannattais hommata lisäksi? Dotting tooliksi ajattelin ottaa pursebuzzin inspiroimana hiuspinnin, mutta mikä olisi paras väline tehdä ohutta viivaa?

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 02.07.10 - klo:19:12 »
Onnistuin!!!!!!!!!!!!!!  :O. Auttoi kun karhensi hiekkapaperilla. Vielä kun oppisi kohdistamaan kuvan oikeaan paikkaan niin avot  ;). Ihanata ihanaa!!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 27.08.10 - klo:09:42 »
Mitä perusjuttuja mun kannattaa ottaa huomioon kun koristelen kynsiä? Mulla on nyt tilaisuus yli vuoden kynsilakattoman kauden jälkeen koristella vihdoinkin kynnet  ;D Muutamia ihan peruslakkoja ostin (mavala, lumene ) ja fashion diva merkkisiä kynsitarroja. Tarrat on ollu tosi kivoja, pysyneet kynsissä kaksikin viikkoa eikä mitään repsottamisen elkeitä ole ollut.
Sitten mulla on trind merkkisiä kynsitarroja ranskalaiseen manikyyriin mutta nää ei pysy millään kynnellä. Jos laittaa kuivalle ja puhdistetulle kynnelle niin irtoaa heti 5 sekuntin päästä. Kokeilin lakatulle kynnelle myös laittaa mutta ei pysy. Nää tarrat oli vielä kalliita (7-8e) eli oisko olemassa mitään taikakonstia millä nuo saisi pysymään kynnellä sen minuutin? Pakkauksessa ei ole minkäänlaista ohjetta aloittelijalle.  ::)

Sitten oon pohtinut että voiko aluslakan korvata jollain ihan tavallisella läpinäkyvällä lakalla?  ;D Mihinkään kynsien värjäytymiseen en ole ikinä kyllä edes törmännyt, vaikka aina olen käyttänyt värillistä lakkaa suoraan kynnellä. hehe  ::)