Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24061 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #75 : 27.08.10 - klo:10:51 »
^Mulla on kans joskus ollut Trindin tarroja, joiden tarkoituksena on auttaa tuossa ranskalaisen manikyyrin tekemisessä, ja mulla oli ihan sama ongelma. Ne tarrat irtosivat kynneltä saman tien kun ne sille laittoi, oli kynsi sitten lakattu tai ei lakattu tai mitä tahansa. Tarrat eivät yksinkertaisesti pysyneet edes sen aikaa, että olisin ehtinyt kerran vetää lakkaa kärkiin, vaan repsottivat saman tien. Ilmeisesti nuo on yksinkertaisesti huonolaatuisia.   :(
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 27.08.10 - klo:11:11 »
^Mulle ne Trindin tarrat jättää myös liimaa kynnen pintaan jos on lakka alla  :# Kummallisia kapistuksia, kun eivät pysy ja silti tarran liima jämähtää kiinni kynnen pintaan. En suosittele kyllä noita kellekään. Olen muistaakseni joskus vuonna kuokka ja kirves kokeillut myös Sally Hansenin tarroja ja ne eivät toimineet sen paremmin, mutta siitä on tosiaan niin pitkä aika, että nykyään voivat olla parempilaatuisia.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 27.08.10 - klo:11:20 »
Mitkä olisi sitten hyviä tarroja ?  :) Vapaalla kädellä en osaa tehdä, muutenkin olen tosi vähän lakkaillut kynsiä että lakkauksien täytyy pysyä mahdollisimman yksinkertaisina vielä, kun muuten tuloksena on vain kasa sotkua . ;D
Tavallisella teipillä voisi kokeilla, mutta tulos saattais näyttää turhan suoralta kun noissa tarroissa se muotohan on selvästi kaareva.  ::)

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 27.08.10 - klo:12:59 »
Ootteko muut kokeillu noita Fimo-tankoja?

Ite kokeilin tilata Ebaysta 50 tangon setin, ja siivutin sitten niistä ite siivuja. Niistä tulee kyllä tosi hauskoja! Netissä olevat kuvat ei oo mua ainakaan sen suhteen houkuttanu, että ne on aina hirveesti koholla kynsistä. Mä oon viilannu kuviot varovasti joka puolelta kynnen tasalle niin on heti paljon käytännöllisempää :) Oon myös upottanut noita geeliin, jollon ne saa vielä tasasemmin kynnen mukaan.

Suosittelen muuten taas lämpimästi Ebaysta kattelemaan noita kynsitarvikkeita :D Cessarshopissa hinnat on reilusti tuplat verrattuna Ebayn tarjontaan...
« Viimeksi muokattu: 27.08.10 - klo:13:02 kirjoittanut zeldu »
1a F ii, HL

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 27.08.10 - klo:17:38 »
^Just sen koholle jäämisen takia oon jättänyt kokeilematta. Enkä ole älynnyt viilata kynnen tasalle.

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #80 : 27.08.10 - klo:17:51 »
^Just sen koholle jäämisen takia oon jättänyt kokeilematta. Enkä ole älynnyt viilata kynnen tasalle.

Jonku takia niissä kuvissa on myös järkyttävän paksuja ne siivut, ite kun siivuttaa eikä osta valmiita niin saa ihan paperin ohuita :)
1a F ii, HL

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 22.09.10 - klo:19:12 »
Mä olisin vailla jotain vinkkejä noiden "timanttien" (vai strassejako ne oikeaoppisesti on?) kiinnittelyyn.

Yleensä laitan normaalisti pohjalakan ja sen jälkeen 1-3 kerrosta värilakkaa, jonka jälkeen isken timantin kiinni puolikosteaan lakkaan. Tämän jälkeen normaalisti pikakuivattajaa/pällyslakkaa. Noilla timanttikohdilla menee kuitenkin ihan hävyttömän kauan aikaa kuivua kunnolla. Lisäksi yleensä se timantti lähtee repsottamaan viimeistään seuraavana päivänä ja irtoaa sitten, vaikka olen kyllä kuvitellut laittavani riittävästi päällyslakkaa pitääkseni kaiken paikoillaan  ???

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 22.09.10 - klo:22:57 »
Jesjesjes! Lauramaisen ohjeita seuraten iskin nuo strassit nyt eilen tai toissapäivänä lakattuihin kynsiin ja voi jumantsuikkeli, nämähän pysyy  <3. Ei valumista tai kuivumisongelmaa tai mitään muutakaan ongelmaa. Mä taidan kulkea strassit kynsissä seuraavat pari viikkoa kun vihdoinkin opin...  :D

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 23.09.10 - klo:10:30 »
Kiva että oli yhtään apua :) toivottavasti pysyy pitkään! Itellä on joskus pysynyt ihan viikonkin niin, että vain yksi tai kaksi on tippunut.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 08.12.10 - klo:19:24 »
Asokselta tilasin uteliaisuuttani kynsikalvoja testattavaksi. Ohjeet on onneksi aika yksinkertaiset, joten pitäisi kai noiden laitto onnistua suht helposti.

Edit. Nämä taitavat toimia lyhyissä kynsissä paremmin kuin pitkissä :/ Vaikka miten lämmitän ja painelen kalvoa erityisesti kynsien kärkiin, niin kalvo ei jää tiiviisti kynnen pintaan kiinni. Varsinkin jos kynnen kärki on yhtään kaarevampi niin kalvoa en saa asettumaan hyvin. Ja viimeistään ylimääräistä osaa poisviilatessa kalvo tuntuu irrottautuvan vähän kynnestä.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 12.02.11 - klo:18:52 »
Mä haluaisin jotain sellaisia kohokuvio-juttuja kynsiin, mutta voiko niitä laittaa luonnonkynteen? Siis miten ne kiinnitetään ja miten irrotetaan?
Ei nyt ihan tämmösiä, mutta kuitenkin:
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 12.02.11 - klo:20:57 »
Cesarilla on ainakin kukkia, jotka voit varmaan laittaa kiinni tipalla liimaa tai sitten ihan vaan lätkäistä pikakuivattajan päälle. Joku viisaampi voi neuvoa paremmin jos on tuollaisia käyttänyt  ;)
http://www.cesarsshop.fi/koristelutuotteet-pehmeat-kukat-c-55_194.html

Yleensähän nuo tehdään akryylillä, joko muotilla tai vapaalla kädellä. Cesars myy myös noita muotteja
http://www.cesarsshop.fi/muotit-c-116.html

Ebayn ihmemaasta löytää varmasti halvemmalla, mutta linkkien perusteella tietää vähän mitä etsiä  :) Nuo akryyliversiotkin voi varmaan laittaa ihan kynsilakan/topcoatin päälle ja luulisin niiden irtoavan asetonipitoisella kynsilakanpoistoaineella.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 12.02.11 - klo:21:34 »
Sitten Allegran mainitsemien lisäksi on olemassa sellaisia 3D nail art penejä. Niitä saa mm e-baystä aika edullisesti esim tämä.

Youtubessa taisi jossain olla kans videoita miten nämä tarkemmin toimivat.
Näillä ei tosin saa kai yhtä "näyttäviä" kun akryylimuoteilla tehdyt, mutta kivoja kohokuvia kuitenkin.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 12.02.11 - klo:21:56 »
Ja akryyleilla voi tehdä kyllä myös ilman muotteja, suoraan kynnelle. Youtubessa on paljon videoita. :)

http://www.youtube.com/watch?v=nf_KK5-An4Y&feature=related
3a F ii

Poissa orkidea11

• Haiven
  • *
« Vastaus #89 : 24.02.11 - klo:22:06 »
Konadeita harrastaville tiedoksi (ehkä on ollut jo pidempään, mutta en ole ennen huomannut) että Stockan alakerran kemikaalio-osastolta saa myös niitä eikä hinnatkaan musta olleet pahat (stamp ja se lasta yht 3,5 euroa ja laatat 6,5 euroa). Lakkojakin oli, mutta vähänlaisesti värejä. Netistä saa tietty halvemmalla, mutta jos tulee akuutti tarve  :P
Tuli hommattua ja nyt yritän taiteilla ranskiksia näillä...