Kirjoittaja Aihe: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)  (Luettu 24059 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #90 : 26.02.11 - klo:08:36 »
Mulla strassit pysyy parhaiten, kun laittaa kosteaan lakkaan kiinni ja unohtaa pikakuivattajan eli laitan päällyslakaksi aina LCN:n super hardeneria strassien kanssa. Pysyy niin kauan kuin lakkauksetkin ja pysyvyyttä voi halutessaan varmistella laittamalla uuden kerroksen hardeneria parin päivän päästä.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 26.02.11 - klo:11:30 »
Varma tapa saada strassit pysymään on käyttää liimaa. Mulla ongelmaksi muodostuu joskus vaan se, että kuinka saan ne irti. ;D
3a F ii

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 26.02.11 - klo:11:32 »
Mun eBaytilaukset tuli! Eli siis pieniä kynsistrasseja, olikohan nuo nyt 1,5mm vai 1mm, aika pieniä kuitenkin. Näiden lisäksi tilasin sivellinpakkauksen, missä tuli 6 sivellintä ja pieni dotting tool. En ole vielä kerennyt kokeilla, mutta hinku on suuri saada kokeiltua....

Strassit olen aina saanut pysymään, kun länttään ne märkään lakkaan ja päällyslakka päälle.
« Viimeksi muokattu: 26.04.11 - klo:17:10 kirjoittanut Jenny »
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 03.03.11 - klo:17:51 »
Taidan olla vähän seonnu. Kaikki alko niin viattomasti kun huomasin, et  Emotionissa oli 2 Lumene natural code lakkaa 4,20 (tiedän, et ei oo kovin hyviä pysymään kun omistan ennestään jo muutaman, mut silti oli pakko ostaa ;D). Mukaan lähti ihanat sävyt pink punk ja trouble maker. Kotona mietin, et näähän sopii hyvin yhteen ja aloin katsella erilaisia kynsien koristelu kuvia ja tutoriaaleja netistä. Tämä siis tiistaina. Tiistain jälkeen oon ostanu Kicksistä 3 dependin lakkaa (3kpl 2 hinnalla), kissin nail artista paketin jossa on 3 lakkaa, tilannu nailetc:stä 5 lakkaa ja huuto.netistä erivärisiä helmenpuolikkaita ja rusetteja, kirkkaita strasseja, pari feikki konad levyä, leimasimen + pyyhkimen, 5kpl dotting tooleja ja 15kpl nail art siveltimiä. Lähti vähän käsistä ;D ::)
Ja vielä tekee mieli lisää kaikkea ihanaa. Jos nyt ees malttais, et nuo tilaukset kotiutuu ja pääsee vähän testailemaan. Kynsienki kasvatus on vielä kesken :-\

Tässä muuten pari aivan ihanaa koristelua jotka tullaan varmasti joskus näkemään miunki kynsissä:
http://www.askmewhats.com/2009/02/nail-art-tutorial-peppermint-nails.html
http://www.askmewhats.com/2010/09/nail-art-tutorial-super-marios-mushroom.html nää sienet on niiiiiin ihanat :l

Edit:
Tänään tupsahti postiluukusta huuto.netin jutut. Ja ei kun kokeilemaan!! :D Tosi nopeasti kyllä tulivat ja hyvin pakattuina

Edit 2: eilen menin sitte tilaamaan konad.fistä m57 laatan ja mustan, valkosen ja punasen lakan. Ja äsken lähti 7 lakan tilaus h2t:hun. Loppukuukaus ollaanki sitte ostolakossa! :D
Ja seuraavassa kuussa voi sitten miettiä rakennekynsien ottamista ;)
« Viimeksi muokattu: 05.03.11 - klo:15:06 kirjoittanut Liselle »
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 24.04.11 - klo:11:20 »
Onko muut kokeilleet UV-päällyslakkaa? Mä tilasin ebaysta, ja on muuten oikeati aika loistava keksintö. :)

Kaikki koristelut pysyy tosi hyvin paikoillaan, kun viimeisenä levittää päälle tuon UV-lakan. Lakkauksetkin pysyy niin pitkään että poistat geelin päältä, ja luonnonkynnelle käytettynä varmasti estää tosi hyvin lohkeilua ja liuskottumista.

Tuon käyttäminenhän tosin edellyttää sitä, että omistaa UV-uunin.
3a F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 24.04.11 - klo:13:02 »
Käyttääkö kukaan strasseja ilman että laittaa päälle lakkaa? Pysyykö yhtään? Nimittäin kun mä laitan siihen päälle väritöntä lakkaa niin se strassin muoto muuttuu kulmikkaasta pyöreäksi ja näyttää enemmän helmeltä. Haluaisin sen pysyvän ihan kulmikkaana. Oon tökkinyt niitä kirkkaan lakan päälle mutta en ole vielä uskaltanut testata pysyykö ilman että laittaa lakan vielä päällekin.

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #96 : 24.04.11 - klo:15:06 »
Onko muut kokeilleet UV-päällyslakkaa? Mä tilasin ebaysta, ja on muuten oikeati aika loistava keksintö. :)

Kaikki koristelut pysyy tosi hyvin paikoillaan, kun viimeisenä levittää päälle tuon UV-lakan. Lakkauksetkin pysyy niin pitkään että poistat geelin päältä, ja luonnonkynnelle käytettynä varmasti estää tosi hyvin lohkeilua ja liuskottumista.

Tuon käyttäminenhän tosin edellyttää sitä, että omistaa UV-uunin.

Mulla oli jotain uv-lakkaa, mutta se kyllä vetas kynnen keltaseksi :-\ Ja jos laittoi pelkästään omalle kynnelle, niin lohkeili jo 10min päästä.

Minkä laista sulla on? Entä miten poistat sen?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 24.04.11 - klo:15:20 »
^ Mulla on tätä: http://viewitem.eim.ebay.fi/UV-Nail-Gel-Top-Coat-15ml-Sealer-For-Gel-Acrylic-Cuccio/270736238928/item

Itse oon käyttänyt akryylien + kynsilakan & koristeluiden päällä. Ekaa kertaa vasta nyt käytän, mutta on pysynyt tosi hyvänä geeli sekä alla oleva lakkaus. Poistamisen hoidan varmaan viilaamalla, vai olisko jollain parempia ideoita?  ::)

Tuossa UV-lakassa on tosi tärkeää, että lakkaa ei mene kynnen yli iholle. Muuten se lähtee sieltä reunasta lohkeamaan irti, ihan niinkun geelikynnetkin. Jos ihan pelkälle omalle kynnelle laittaa, niin kynnen pintaa ehkä pitää vähän viilalla karhentaa ensin että pysyy? En tiedä onko tuota miten järkevää käyttää sitten ihan pelkällä omalla kynnellä (ilman kynsilakkaa).
3a F ii

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 24.04.11 - klo:17:23 »
Mä luotan CND:n päällyslakkoihin. Speedey on parempi koristeluiden päälle. Mun tekis mieli tehdä pitsimäisiä koristeluja ja laitoin tilaukseen Ebaysta sellasia tarroja. Saa nähdä onko taas perinteistä HongKong kukkua ;) helmiä haluaisin myös, siis sellaisia toiselta puolelta litteitä mutten haluaisi että ne on kauheen muovimaisia huonosti tehtyjä. Onko vinkkejä?
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 25.04.11 - klo:13:01 »
Onko joku meinannut tilata Bundle Monsterin uusia laattoja? Kuvalinkki.

Ihan kivan näkösiä ovat. Mie tilasin just vähän aikaa sitte ne vanhat niin ei oo kyl vielä tarvetta saadaa lisää :D. Nopeella vilkasulla tykkään kyllä ehkä vähän enemmän näistä vanhemmista, mut sehän on makukysymys :).

Käyttääkö kukaan strasseja ilman että laittaa päälle lakkaa? Pysyykö yhtään? Nimittäin kun mä laitan siihen päälle väritöntä lakkaa niin se strassin muoto muuttuu kulmikkaasta pyöreäksi ja näyttää enemmän helmeltä. Haluaisin sen pysyvän ihan kulmikkaana. Oon tökkinyt niitä kirkkaan lakan päälle mutta en ole vielä uskaltanut testata pysyykö ilman että laittaa lakan vielä päällekin.

Miutaki vähän häiritsee toi "pyöristyminen". Pitäs varmaan seuraavaks kokeilla ilman päällyslakkaa ja katsoa miten pelittää. Miul on vielä tapana laittaa aika paljon sitä päällyslakkaa ihan vaan varmuuden vuoks :D
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #100 : 25.04.11 - klo:19:12 »
Käyttääkö kukaan strasseja ilman että laittaa päälle lakkaa? Pysyykö yhtään?
Mulla on varpaiden kynsissä ollut kohta 1,5 viikkoa strassit ilman päällyslakkaa ja hyvin ovat pysyneet, vaikka sukkia ja kenkiä olen päivittäin käyttänyt ja harrastanut mm. urheilua. Nämä ovat jotain ihan halpisstrasseja, sellaisia strassitarroja ennemminkin, joissa oma liima mukana. Mutta se on tosiaan tarrannut alla olevaan lakkaan kunnolla kiinni, strassit eivät liiku edes niitä työntäessä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Kynsien koristelu (muu paitsi Konad)
« Vastaus #101 : 26.04.11 - klo:16:04 »
Jaoin tämän ketjun nyt kahtia, eli Konad-aiheiseksi ketjuksi ja yleiseksi koristeluketjuksi, koska Konadeista on sen verran paljon juttua. Jaosta johtuen viesteissä voi olla pieniä epäloogisuuksia, kun osa viesteistä on siirtynyt eri ketjuun. Jatkossa tähän ketjuun siis keskustelut MUISTA KORISTELUISTA PAITSI KONADISTA, eli esim. spongeilusta, tarroista, koristelulakoista, strasseista, foliosta jne.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 21.07.11 - klo:21:29 »
Onko joku onnistunut löytämään jostain valkoista glitteriä, joka hohtaa pinkkinä? Mä inhoan vihreää ja tuntuu, että kaikki glitterit hohtaa aina vihreänä eri valossa. Varsinkin tuo vaalea/valkoinen tuntuu olevan aina vihreällä duochromella, kuten myös monet pinkit.

Titi

• Vieras
« Vastaus #103 : 22.07.11 - klo:17:08 »
Pinkkinä hohtavaa valkoista glitteriä en o missään nähnyt, mutta Mimaxissa on ainakin valkoista glitteriä joka hohtaa lilana.
http://www.mimax.fi/glitter-dust-valkoinen-lila-kimallus-3ml-p-930.html

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 22.07.11 - klo:21:01 »
Oi kiitos vinkistä! Lilana hohtava valkoinen on kyllä toiseksi paras vaihtoehto :) En ole koskaan kuullutkaan tuosta kynsikaupasta, täytyykin tutkiskella tarkemmin.