Kirjoittaja Aihe: China Glaze  (Luettu 14383 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
China Glaze
« : 26.04.11 - klo:16:20 »
Tässä ketjussa voi keskustella China Glazen lakoista, kokoelmista jne.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Kodira

• Vieras
Vs: China Glaze
« Vastaus #1 : 12.10.11 - klo:18:35 »
Jos tykkää vihreästä, varsinkin semmoisesta vaaleammasta ehkä neon värisestä, niin kannattaa testata CGn kiwi cool-ada lakkaa. Se tosin vaatii alleen valkoisen creme lakan ja ainakin minulla kaksi reilua kerrosta itse lakkaa, jotta saa selkeästi vihreät kynnet. Mutta ihana on!  <3

Poissa Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #2 : 12.10.11 - klo:20:19 »
En tiedä onko kysymykseni oikeassa ketjussa, mutta:

Tietääkö kukaan onko Metro Collection tulossa myyntiin Kickseihin tai onko jo myynnissä? Tahtoisin niin sen Westside Warriorin  :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #3 : 01.12.11 - klo:18:55 »
China Glaze onkin mun lempparimerkki, niitä mulla eniten onkin. Piti kysellä, että onko semmoista sävyä kuin Sugar Plumsnäkynyt missään? On nimittäin mielettömän upea sävy!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Kunis

• Vieras
« Vastaus #4 : 01.12.11 - klo:19:21 »
Ehdottomasti minunkin lemppari, en pian osta mitään muuta enää (paitsi tuo parin euron MNY on ollut tosi hyvä kanssa, niitäkin voisi ehkä hankkia lisää) mukavien sävyjen ja hyvän pysyvyyden vuoksi. Tässä juuri yhtenä iltana naureskelin, että mustahan on tullut merkkiuskovainen. Voiei.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 01.12.11 - klo:20:42 »
Tilasin vasta china glazen white capin, ruby pumpsin, fairy dustin, ja let's grooven.

Mulla oli ideana, että white cap näyttäisi siistiltä kynsissä, mutta olisi silti vähän kimaltava, ruby pumpsin halusin, koska se on vaan niin upea, harmittaa etten saanut emerald sparklea ja atlantista nyt, ehkä myöhemmin sitten.

Let's groove on tällainen, ihastuin siihen jotenkin tosi paljon, tuossa kuvassa näkyy vähän se punainen kimalle siellä seassa.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #6 : 01.12.11 - klo:20:43 »
Let's Groove on niin kaunis mun mielestä, että mulla on siitä toinen kappale jo varastossa :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 02.12.11 - klo:07:10 »
Let's groove on tällainen, ihastuin siihen jotenkin tosi paljon, tuossa kuvassa näkyy vähän se punainen kimalle siellä seassa.

Onpa kaunis! Millainen levittyvyys tuossa on ja montako kerrosta vaatii? Nyt kun pidän kynsiäni mun mittapuulla lyhyinä niin voi hyvin käyttää tummiakin sävyjä.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 16.12.11 - klo:21:32 »
Onpa kaunis! Millainen levittyvyys tuossa on ja montako kerrosta vaatii? Nyt kun pidän kynsiäni mun mittapuulla lyhyinä niin voi hyvin käyttää tummiakin sävyjä.

Sain sen mun tilauksen justiinsa, ja se let's groove on vähän paksumpaa mun mielestä kuin muut, ja yksi kerros on jo melko peittävä, ja kahdella täysin peittävä.
Tosi kaunis se on kyllä.

Ruby pumps, ja fairy dust on ihania, white cap on ihan ok, ehkä vähän kellertävämpi kuin odotin.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 24.12.11 - klo:11:15 »
Millä ihmeellä te saatte nämä tämän merkin lakat ikinä kuivumaan kynnelle? Mulla on viisi china glazen lakkaa, joista en saa yhdelläkään kaunista jälkeä. Olen kokeillut eri aluslakkoja, nailteciä, OPIa ja pikakuivattajista OPIn sec´n drytä, mavalan ja sally hansenin pikakuivattajia. Puolen tunninkin päästä vielä ruttuuntuu. Luulisi että ei ole yksittäsestä laatuongelmasta kyse.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 27.12.11 - klo:10:35 »
Testasin joulun kunniaksi China Glazen klassikot: Emerald Sparklen ja Ruby Pumpsin (kumpikin ollut varastossa jo toista vuotta korkkaamattomana). En oikein tykännyt kummastakaan. Ideahan noissa lakoissa on ihan sama, jellypohja, jossa on voimakkaasti kimaltavaa mikroglitteriä.

Emerald Sparkle oli minusta sävyltään tosi tympeä "perusvihreä" - sopii hyvin Aune tädille joulupöytään Pierre Cavallo porovillapaidan kaveriksi. Tilanne vähän paranee kerrostamalla väriä, mutta silti tylsä sävy.

Molemmat lakat olivat ikävän liruja, ohutkin kerros valahti helposti kynnen ja kynsinauhan väliin. Lisäksi tuo jelly kuivui ihan olemattomiin, kuivuttuaan kynsi näytti siltä, kuin pinnassa olisi harvakseltaan tasajakoista hiekkaa. Ja kun glitteri ei kimallellut kaikista kulmista ollenkaan, niin kynnen pinta oli pakko tasoittaa kunnon kerroksella päällyslakkaa.

Ruby Pumps on minusta vähän mukavamman näköinen - mutta tämäkin on minusta loppujen lopuksi vähän tunkkainen punaisen sävy. Glitteri on kyllä kummassakin lakassa kauniin eloisaa ja antaa kynnelle hauskaa kolmiulotteisuutta - mutta se pääsee ehdottomasti oikeuksiinsa vasta paksun päällyslakkakerroksen jälkeen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 27.12.11 - klo:15:24 »
Millä ihmeellä te saatte nämä tämän merkin lakat ikinä kuivumaan kynnelle? Mulla on viisi china glazen lakkaa, joista en saa yhdelläkään kaunista jälkeä. Olen kokeillut eri aluslakkoja, nailteciä, OPIa ja pikakuivattajista OPIn sec´n drytä, mavalan ja sally hansenin pikakuivattajia. Puolen tunninkin päästä vielä ruttuuntuu. Luulisi että ei ole yksittäsestä laatuongelmasta kyse.

Ostin joulun alla Ruby Pumpsin, enkä ole vielä kertaakaan onnistunut lakkauksessa juuri tuon mainitsemasi ruttuuntumisen takia. Aluslakkaa en ole vielä testannut, mutta OPI:n päällyslakan ja Sally Hansenin pikakuivattajan comboa kyllä - eikä onnistu :( Yhdellä kerroksella ei mielestäni tule tarpeeksi peittävää jälkeä, joten laitan värilakkaa aina kaksi. Annoin mielestäni ekan kerroksen kuivuakin kunnolla, mutta ei. Odotin tätä kehuttua jelly-koostumusta todella innokkaasti, joten pettymys on ollut melko karvas.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 27.12.11 - klo:17:48 »
Minulla myös ruttaantui Ruby Pumps varsin pitkästä kuivatteluajasta huolimatta  ::).
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #13 : 27.12.11 - klo:18:15 »
Mites ne nyt sillai käyttäytyy? Kaikki Chinat kuivuvat ihan yhtä nopeesti kuin muutkin lakkani, Ruby Pumpskin. Aluslakkana Opin Original Nail Envy ja päällyslakkana joko Mavalan Mavadry tai Sallyn punainen Instadry.

Mulle Emerald Sparkle ja Ruby Pumps on THE joululakkoja  <3
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 27.12.11 - klo:18:34 »
Mullakin se ruby pumps on kuivunut ihan normaalisti, enkä käytä mitään pikakuivattajaa, onkohan niissä välillä sitten jotain eroja?

Tykkään kyllä itse tosi paljon ruby pumpsista, vaikka ei se ehkä mikään kovin tyylikäs ole, ja haluaisin kyllä myös emerald sparklen. Tällä hetkellä oon kyllä saanut pakkomielteen rescue beauty loungen kynsilakoista, ja taidan niitä hankkia jossain vaiheessa, seuraavat china glazet jää jonnekin tulevaisuuteen (ehkä).