Kirjoittaja Aihe: China Glaze  (Luettu 14382 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: China Glaze
« Vastaus #15 : 02.01.12 - klo:12:15 »
Mulla ainakin Subtle ei kuivu sitten niin millään enkä mä ikinä opi. Annan kerrosten kuivua 10-15min ja laitan yleensä vain kaksi kerrosta. Tämän jälkeen vielä Seche Viten pikakuivattajaa mutta ei se silti kuivu ikinä ja on heti ruma ja ruttaantunut ja pitää poistaa. :-[ Varmaan heitän tuon pois, kun ei sillä tee mitään. On mulla muutama muukin Chinan lakka mutta niitä olen käyttänyt ehkä kerran, ei siis mitään muistikuvaa kuivuuko ne miten hyvin/huonosti.

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 01.03.12 - klo:04:53 »
Kukaan muu innoissaan China Glazen uusimmasta kokoelmasta? Tosin puolet omasta innostuksesta tulee ihan varmaan siitä, että rakastan Hunger Gamesiä, joka on siis tämän kokoelman teema...

Rivetingin tilasinki jo, tosin se lähetetään vasta 7.3 (Head2Toessa taas näytti olevan jo saatavilla tämä kokoelma). Myös Electrify, Harvest Moon ja Fast Track kiinnostaisi, mutta yritän nyt hillitä itseäni ainakin tovin.

(netistä löytyy kyllä jo ihan kunnon swatchejakin, mutta tässä näkyy sinnepäin sävyt ja niiden nimet)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 16.03.12 - klo:09:32 »
Entäs sitten tämä Prismatic Chroma Glitters kokoelma  :l. Tilasin jo eBaysta tuon merenneitosävyn...

http://www.scrangie.com/2012/03/china-glaze-prismatic-chroma-glitters.html
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 16.03.12 - klo:21:50 »
^Noi on kieltämättä lumoavan näköisiä. En ole vielä pistänyt tilaukseen, kun on pieni glittereihin kyllästymisvaihe menossa ja kuvista on hankala päätellä kuinka paljon noi poikkeaa ihan tavallisista glittereistä. Pitäs päästä livenä pällistelemään johonkin.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #19 : 02.06.12 - klo:11:02 »
Tietääkö joku mistä voisi tilata CG:n Summer Neons -lakkoja? Kolahti ja lujaa!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #20 : 02.07.12 - klo:16:11 »
China Glazelta tulee tässä kuussa syksykokoelma!

Scrangien blogissa: http://www.scrangie.com/2012/06/china-glaze-on-safari-collection-fall.html
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 02.07.12 - klo:16:48 »
^ Musta on ehkä vähän hassua että keskellä kesää tuli jo syyskokoelma, mutta tosi kivoja värejä. Ja mä kotiutin niistä jo kuusi, vielä tekis mieli tilata ehkä pari lisää...  ::)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 02.07.12 - klo:16:54 »
Oooh mitkä glitterit tuossa ChG:n syyskokoelmassa! Pakko saada, kun olen tällainen glitter-lover :D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 02.07.12 - klo:17:49 »
Tilasin tuon I´m Not Lion -lakan kultahimossani tajuamatta sen olevan uutuus. ChG:t on kyllä mun lemppareitani hyvän saatavuuden ja helpon levittyvyyden takia.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 23.09.12 - klo:02:40 »
Kukaan muu ihastellut china glazen halloween kokoelmaa?

Mä olen itse arponut siitä immortalin, ja cast a spellin, mutta make a spectacle mietityttää kans. Niistä muista en kauheasti välittänyt, esim. se glitter goblin oli vähän jopa ruma (?), ja ihan turha punainen mukana taas.

Ihastelin kans orlyn kokoelman monster mashia, ehkä senkin voisi tilata samalla. Opin halloween kokoelma oli ihan kamala mun mielestä, yöks.

Immortal, tässä on mun mielestä jotain erikoisen hienoa-

Cast a spell-

Ja vielä make a spectacle-

Täältä esim. löytyy swatchit-
http://www.thepolishaholic.com/2012/09/china-glaze-halloween-2012-wicked.html
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #25 : 23.09.12 - klo:13:51 »
^ Cast a Spell on kyllä nätti. Mulla on parisen vuotta vanha Halloween-kokoelma joita olen käyttänyt vain niihin aikoihin, vaikka esim Mummy May I kävisi milloin vain. Pitääkin katsoa noitten muitten merkkien lakat.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kira

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 26.09.12 - klo:18:57 »
Toimiiko china glazen lakat yleisesti ottaen leimalussa? Onko tarpeeksi pigmenttiä?

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #27 : 10.11.12 - klo:18:56 »
Löytyykö Cirque du Soleil -kokelmasta vielä swatcheja? Muutama lakka kiinnostais ja Ebayssäkin näitä näyttäis olevan, mutta swatcheja haluaisin kuitenkin ensin tutkailla.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 12.11.12 - klo:23:24 »
^ Etsin swatcheja viime viikolla, mutten löytänyt mitään. Tänään löytyi jo useampia, kuten tämä.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #29 : 13.11.12 - klo:12:11 »
^Kiitos linkistä.  :)

Onneksi maltoin odottaa nuo swatchit. Pari lakkaa näytti pullokuvissa kivalta, mutta swatchit taas ei niin miellyttäneetkään. Enpä taidakaan hankkia tästä kokoelmasta yhtään lakkaa. It's a Trap-eze on kyllä upea, mutta ei ehkä sittenkään ihan mun tyyliä.