Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44849 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
OPI
« : 26.04.11 - klo:16:20 »
Tässä ketjussa voi keskustella OPI:n lakoista, kokoelmista jne.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
Vs: OPI
« Vastaus #1 : 05.05.11 - klo:09:55 »
Mistä nettikaupasta saisi OPIa edullisimmin tällä hetkellä? Tai onko tiedossa jotain luotettavaa eBay-myyjää, jolla hinnat on kohtuulliset?

Poissa An-Chu

• Haiven
  • *
« Vastaus #2 : 05.05.11 - klo:10:37 »
Mä olen ainakin tilannut OPIa enchantedbeautyspot -myyjältä. Hintaa tais jäädä 11,5 $.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 05.05.11 - klo:22:00 »

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 05.05.11 - klo:23:27 »
Opilta löytyy ihania sävyjä, mutta oon nyt vihdoin vannottanut itselleni, että en osta enää yhtäkään Opia, kun jouduin taas heittämään 3 pulloa roskikseen, kun ne oli juuttuneet kiinni. Poikaystävä, kumikinnas, pakastin, kiehuva vesi eikä seinään heittäminen mikään tehonnut  :D

Sen sijaan ostelen edelleen Nicole sekä Sephora by Opi sarjoja, koska pullot ovat eri malliset. Viimeisin hankinta on Wild About Shimmer Sephoralta ja tää on niin ihana vaaleiden lakkojen päällä!

Tästä näkee PolishAholicin esittelyn sarjasta, mukaanlukien tää mun lemppari Wild About Shimmer http://www.thepolishaholic.com/2011/04/sephora-by-opi-safari-luxe-collection.html

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #5 : 06.05.11 - klo:08:19 »
Opia saa Nail.etc:ltä ja Nail Royalesta, jossa on nykyään kohtuu postikulut ($14) mainittu tilauksen yhteydessä, ei tarvitse erikseen kysyä enää.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 17.06.11 - klo:11:38 »
Ostin Sokokselta OPI:n lakan nimeltä Not like the movies, ja mietin vain että mistä kokoelmasta tämä lakka on ja onko tämä hololakka vai mikä kun väri on upea, metallinen ja vaihtelee valon mukaan? :)

Edit: Okei, kiitos Minsku!
« Viimeksi muokattu: 17.06.11 - klo:12:41 kirjoittanut Tintu »

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 17.06.11 - klo:11:45 »
Se onpi Katy Perry -kokoelmasta, mutta siitä lakan laadusta en ole varma, olisko se duochrome?

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 17.06.11 - klo:16:28 »
Tämä menee nyt vähän ohi aiheen, mutta kuinka mutkattomasti tilaukset on sujuneet Nail Royalelta? Kun olen kuullut, ettei kaikki ole menneet odotusten mukaan.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #9 : 17.06.11 - klo:17:01 »
^
Ainakaan minulla ei ole koskaan mitään ongelmaa ollut Nail de Royalen kanssa. Muistelisin, että tilauksia olisi  itselläni takana noin viisi? Kaikissa lakat ovat saapuneet ehjinä ja hyvin pakattuina perille. Toimitusaikakin on ollut sama kuin USAsta tilatessa yleensäkin, kymmenen arkipäivää tai pari enemmän.

Viime aikoina en tosin ole sieltä tilannut, kun olen lähinnä siirtynyt Nailetc:n pariin. Silti omalta osaltani voin Nail de Royalea kyllä suositella.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 17.06.11 - klo:22:58 »
Nailsupplies.us kans hyvä firma tilata, Opit tuli reilussa viikossa ja postarit 20$ pienelle pahvikirjekuorelle. Mahtuisiko kuoreen 6-8 lakkaa? Mä sain just pienen Opin käsivoiteen+5 lakkaa tulemaan noilla kuluilla. Nail de Royalesta kans hyvät kokemukset, nopsa toimitus ja todella hyvin pakatut lakat.  :)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 17.06.11 - klo:23:12 »
Tuleeko tuolta USAsta lakkoja tilatessa noista firmoista paketit normaalisti postiin, vai jonkun kuriirin kautta? Inhoan sitä, jos täytyy olla kotona paikalla jonain tiettynä aikana, kun paketti saapuu.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 17.06.11 - klo:23:16 »
NdR:n paketti tuli ihan omaan postilaatikkoon, Nailsuppliesin pahvikirjekuori piti noutaa omasta postista. Mutta kumpikaan noista  ei siis käytä rasittavia lähettifirmoja.  :P

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 17.06.11 - klo:23:56 »
^

Kiitos infosta!  :) Täytyy vielä odotella, että kesäkokoelma tulisi myyntiin, niin sitten laitan tilausta menemään.

Edit. Päätin skipata kesäkokoelman ja tilasin Nailetc:ltä Opin Teenage Dreamin (kesäkokoelman I Lily Love Youn sijasta), kun olen sitäkin katsellut. (Lisäksi mukaan löysivät Essien Lion Around ja China Glazen Magical). Ihan hölmöä, mutta jotenkin jännittää, miten lakat löytävät tiensä perille. Iherbistä tilailen kyllä, mutta muuten en ole USAsta tilaillut.
« Viimeksi muokattu: 18.06.11 - klo:16:39 kirjoittanut Caudealis »

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 06.10.11 - klo:17:16 »
Nelly.comiin tuli näemmä Opin lakkoja ja tsiisus mihin hintaan! Meikäläisen tarvii olla kyllä tosi mielenhäiriössä JA varoissani, että tilaisin. 17,95€ lakka. Stockalla ja Sokoksellakin on muistaakseni 16,95€ ja ajattelin, että ei nyt niitä kalliimpia voi olla.