Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44860 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: OPI
« Vastaus #105 : 20.07.12 - klo:19:10 »
No onko Just Spotted The Lizard kaiken sen hehkutuksen arvoinen? Mulle se on tulossa kyllä ja kuvissa näyttää tosi upealta. Mieskin sanoi, että on todella hieno väri (ja sanoi, että on nähnyt sen värisen autonkin :D). Tuon sävyistä kynsilakkaa mulla ei ole, ei edes lähellä sitä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #106 : 20.07.12 - klo:20:19 »
No onko Just Spotted The Lizard kaiken sen hehkutuksen arvoinen? Mulle se on tulossa kyllä ja kuvissa näyttää tosi upealta. Mieskin sanoi, että on todella hieno väri (ja sanoi, että on nähnyt sen värisen autonkin :D). Tuon sävyistä kynsilakkaa mulla ei ole, ei edes lähellä sitä.

On. Taitaa olla mun miehen lemppari koko mun suuresta lakkakokoelmasta  ;D Mullakaan ei ole mitään vastaavaa.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 20.07.12 - klo:21:32 »
Just Spotted the Lizard kerää kommentteja ollessaan kynsillä, vähän samaan tapaan kuin Orlyn Space Cadet. Mä olin pitkään haaveillut siitä "esikuvasta" eli Chanelin Peridotista ja onnistuin jouluna missaamaan Kicksin dupen siitä, niin tuo OPI oli tervetullut. Tykkään siitä siksikin, ettei siihen jää kovin helposti siveltimen vedot näkyviin :) Minä siis tykkään myös!
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Hyacinth Bucket

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • The [buke:] residence, lady of the house speaking!
    • Acetone and Old Lacquer
« Vastaus #108 : 21.07.12 - klo:01:16 »
^ Kyllä nyt myöhemmin kaduttaa, että meni törsäämään 30€ (tosin lahjaksi saamallaan Sokoksen lahjakortilla) siihen Peridotiin. :( OPIn lakat nyt vaan ovat yleensä laadultaan minkä tahansa muun lakan, selektiivinen tai ei, 100-0 rökittäviä, ja mie tykkään yli kaiken siitä leveästä siveltimestä. No, aina ei voi säilyttää kaakkua ja syödä.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 04.08.12 - klo:19:47 »
Voi nyyh, miksen mie voinu repästä jostain rahoja sillon kun Pirates of Caribbean kokoelma tuli!? Haluun ne kaikki ja niitä ei meinaa löytyä mistään :'(
Samoin on käyny jo pitkään himotuksen kohteena olleelle Who the Shrek Are You:lle
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 04.08.12 - klo:19:56 »
^ Oletko harkinnut Nicki Minaj kokoelman Did It On 'Emiä? Se on tosi lähellä Who the Shrek Are You:ta ja löytyy varmaan helpommin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 04.08.12 - klo:20:19 »
Jos Who the Shrek Are Aou:ta ei löydy mistään niin sitten on pakko tyytyä tuohon Did It On 'Emiin. Mutta kun ne ei oo samanlaiset ja haluun just sen Shrekin! ::)

EDIT:
Oliko kukaan tilannu täältä?

http://www.cheapopinailpolishes.com/
« Viimeksi muokattu: 04.08.12 - klo:20:33 kirjoittanut Liselle »
2aM

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 04.08.12 - klo:21:12 »
Mua ainakin heti epäilyttää tuo sivu, kun myyvät feikkejä MACejä, en tilaisi.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 04.08.12 - klo:21:19 »
Mua epäilyttää myös. Mistään ei löydy kaupan yhteystietoja, siis muuta kuin tuo Contact Us -sivu. Missä se firma siis sijaitsee? Postikuluistakaan ei taida olla selkeää mainintaa? Kuulostaa siis valitettavasti feikiltä tai ainakin niitä myyvältä :(
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #114 : 04.08.12 - klo:21:30 »
Minä olen tilannut täältä: http://www.aluxabeauty.com/
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 05.08.12 - klo:10:55 »
^Tilasin tuolta kerran ja kirjoitin viestikenttään, että ilmoittavat jos joku lakka on loppu, jotta voin sen korvata tai perua tilauksen. No, eivät ilmoittaneet ja tilauksesta uupui 2 lakkaa. Kyselin niiden perään ja he vain palauttivat kahden lakan hinnan, vaikka halusin ne back orderina. Postareita eivät hyvittäneet ja olenkin joutunut laittamaan heille ehkä 10 viestiä usean viikon aikana. Eivät halua lähettää niitä kahta lakkaa, vaan minun pitäisi tehdä uusi tilaus ja maksaa uudet postarit  ::), vaikka olen postarit jo kertaalleen maksanut. Kaikki siis saattaa mennä hyvin jos heillä on kyseisiä lakkoja, mutta pahimmassa tapauksessa saa maksaa kuuden lakan postarit yhdestä. Vasta paketin saapuessa selviää, mitä lakkoja heillä sattui olemaan. En tilaisi uudestaan.

Retro

• Vieras
« Vastaus #116 : 05.08.12 - klo:12:10 »
Voi nyyh, miksen mie voinu repästä jostain rahoja sillon kun Pirates of Caribbean kokoelma tuli!? Haluun ne kaikki ja niitä ei meinaa löytyä mistään :'(
Samoin on käyny jo pitkään himotuksen kohteena olleelle Who the Shrek Are You:lle
Mä tilasin pari kuukautta sitten OPIa Angel's Beauty Supplysta, siellä ainakin näyttäisi olevan Who the Shrek are you:ta ja noita PoC:ta. Mulla meni tilaus ainakin ihan hyvin, lakat tuli muistaakseni vajaan parin viikon päästä tilaamisesta ja postarit neljälle lakalle oli vajaa 20 $. :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 05.08.12 - klo:12:17 »
Mua ainakin heti epäilyttää tuo sivu, kun myyvät feikkejä MACejä, en tilaisi.

Mua epäilyttää myös. Mistään ei löydy kaupan yhteystietoja, siis muuta kuin tuo Contact Us -sivu. Missä se firma siis sijaitsee? Postikuluistakaan ei taida olla selkeää mainintaa? Kuulostaa siis valitettavasti feikiltä tai ainakin niitä myyvältä :(

Joo, näin vähän arvelinkin :(

tälläsen löysin http://www.youtube.com/watch?v=szAUqhggpiU&feature=relmfu
mutta, koska miussa on pientä keräilijän vikaa (tai oon muuten vaan hullu ::)) niin, miuta harmittas ostaa osa väriestä O.P.In lakkoina ja osa Sinful Colorseina, koska skull&crossbonesille, planks a lotille ja steady as she roselle ei oo dupeja tossa sinfulin kokoelmassa.

Edit:
^ Oi ihanuutta! Kiitos Ducky! :-*
2aM

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 14.08.12 - klo:13:26 »
Ihanaa! 6.8 tein tilauksen Tonne Angel's Beauty supplylle ja äsken postipoika rimpautti ovikelloa. Paketista kuoriutu lakat steady as she rose, planks a lot, skull & glossbones ja who the sherk are you? :l
Mukaan oli myös laitettu yks tyhjä swatch kiekko :D
Toivottavasti saan vielä joskus hankittua loput potc kokoelmasta
2aM

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 06.09.12 - klo:16:30 »
Mä tilasin pari kuukautta sitten OPIa Angel's Beauty Supplysta... Mulla meni tilaus ainakin ihan hyvin, lakat tuli muistaakseni vajaan parin viikon päästä tilaamisesta ja postarit neljälle lakalle oli vajaa 20 $. :)

Mäkin olen tilannut tuolta opia, ne oli aitoja, ja tilaus tuli nopeasti.

Mun pitää varmaan tilata se octoberfest, ja german-icure, ne on ihan tajuttoman upeat, deutsche you want me baby on kans vähän liian ihana.

edit, tää on niin hieno kyllä, deutsche you want me baby, kuva täältä http://www.fashionpolish.com/2012/08/opi-germany-collection-for-fall-winter_22.html siellä on muistakin ton kokoelman lakoista hyvät swatchit.
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo:16:36 kirjoittanut Metalliapina »
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress