Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44857 kertaa)

Poissa malic

• HAIRahtanut
Vs: OPI
« Vastaus #120 : 06.09.12 - klo:19:39 »
^Tahdon ton! Ihana! Heti ostoslistalle :D Mulla on paha tapa hamstrata just tollasia punaisia vähän shimmerisiä lakkoja, mutta just tollasta ei kyllä mun hyllystä löydy. I'm Not Really a Waitress on ollut myös ikuisuuden ostoslistalla, mutta sille löytyy helpommin korvaavia ja kohtuuhintaisia lakkoja ihan Suomen sisältä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 06.09.12 - klo:21:21 »
Tahdon Oktoberfestin. Näyttää kuvissa ihanalta, epäilen vaan että tää on sen tyylinen sävy, joka jää mulla helposti käyttämättä vaikka olisi miten kaunis muilla.

Tajusin myös tämän keskustelun ansiosta etten ole pitkään aikaan käyttänyt mitään peruspunaista lakkaa enkä edes oikeastaan omista sellaista, pitäisi varmaan investoida johonkin Opiin.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #122 : 07.09.12 - klo:11:30 »
Minäki hurahdin tuohon(kin) kokoelmaan.. Piti tilata vaan se violetti, mutta montakohan mulla jo on ja vielä pari haluaisin  ::)
Yllättäen en kiinnostunut octoberfestista juurikaan ja german-icurekin multa puuttuu   0_0

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 07.09.12 - klo:13:39 »
Tuon Metalliapinan lähettämän linkin perusteella haluaisin sinistä lukuunottamatta kaikki tuossa postauksessa swatchatut lakat (loput lakat tätä kokoelmasta ei kiinnosta niin paljoa), mutta ennen kaikkea German-icuren ja Octoberfestin. Luulen vaan, ettei noilla ole kynsissä syksyn harmaudessa kovin paljoa eroa. Muutenkin vähän epäilyttää, että erottuuko nuo kynsissä oikeasti esim. Burlesque-kokoelman Tease-y Does It:sta (joka ei hämärämmässä valaistuksessa juuri erotu Lincoln park after midnightista). Kuvien perusteella sekä Germanicure että Octoberfest kyllä näyttää molemmat paremmalta kuin Tease-y Does It, joka on ollut pieni pettymys.

Päivitystä: Tulin sitten kuitenkin tilanneeksi tuon Octoberfestin ja Danke-Shiny Redin. Molemmat on aivan ihania. Onneksi voin syyttää tästä ostoksesta omaa äitiäni, joka tarvitsi uuden lakan. Tokihan minun oli pakko täydentää tilausta omilla kuvitelluilla lakkatarpeillani. ;)
« Viimeksi muokattu: 27.09.12 - klo:15:28 kirjoittanut Painted Lady »

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #124 : 09.10.12 - klo:08:34 »
Scrangielta löytyy esimakua Bond-teemaisesta holiday-kokoelmasta: klik. Aijaijai, osuivat mulla suoraan hermoon, ainakin The World Is Not Enough, You Only Live Twice ja Skyfall menevät suoraan ostoslistalle. Aika moni muukin näyttäisi tosi houkuttelevalta (okei melki kaikki...), mutta pitäisi ensin nähdä, miltä näyttävät in action.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 25.10.12 - klo:17:51 »
Mä en yhtään tykännyt skyfallin lakoista, en tiedä miksi, tuli vaan sellainen meh olo niistä  :(

Ainoa mitä mietin oli se goldeneye, mutta se on liian keltainen, melkein oranssiin päin menevä, joten sekin jäi.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 25.10.12 - klo:18:54 »
Minäkään en ihastunut tuohon Skyfall-kokoelmaan. Mikään lakoista ei aiheuta mitään WOW-efektiä ja pari lakkaa on mielestäni suorastaan rumia (etenkin the Living Daylights  ::)) Kuvia katsoessa enoikeintahdo uskoa, että kyseessä on Holiday-kokoelma.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #128 : 25.10.12 - klo:19:16 »
Komps. Ei kiinnosta yksikään lakka tuosta kokoelmasta. Jotenkin tosi tylsiä sävyjä, ei aiheuta himotuksia.

Säästyypähän nekin rahat.   :)

Orange

• Vieras
« Vastaus #129 : 25.10.12 - klo:22:18 »
Myydäänkö Skyfall-kokoelmaa missään Suomessa?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 26.10.12 - klo:00:19 »
^ Ei ainakaan vielä - jos tulee myyntiin ollenkaan. Ainakin Hakaniemen Sokoksella on edelleen esillä Holland-kokoelma, jonka piti olla kevät/kesäkokoelma.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 26.10.12 - klo:00:41 »
Siis en vaan ymmärrä  mitä ihanaa noissa OPIn lakoissa on. Oon kesän aikana ostanut kaksi lakkaa ja jotain muita on pari vuotta vanhempia ja ne on mun mielestä ihan surkeita verrattuna Essien lakkoihin? Yhdellä kerroksella väri on tosi epätasainen ja toinen kerros leviää huonosti. Toki mulla nää lakkaustaidot onkin ihan amatöörien tasolla, enkä jaksa aluslakkaa sun muita värkkejä alkaa käyttämään, mutta silti. Härmöt vaan menee, kun yrittää saada siistiä lakkausta aikaseksi :-[

(jaa sori, mulla näyttää olevan valituspäivä tänään, mut huomenna paremmalla mielellä ;D)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 26.10.12 - klo:01:50 »
Siis en vaan ymmärrä  mitä ihanaa noissa OPIn lakoissa on. Oon kesän aikana ostanut kaksi lakkaa ja jotain muita on pari vuotta vanhempia ja ne on mun mielestä ihan surkeita verrattuna Essien lakkoihin? Yhdellä kerroksella väri on tosi epätasainen ja toinen kerros leviää huonosti.

Mun kaikki kynsilakat taitaa olla vähintään pari vuotta vanhoja, joten uusimmista lakoista mulla ei ole kokemusta, mutta noissa mitä mulla on, laatu tuntuu vaihtelevan hurjasti. Osalla en saa siistiä lakkausta millään ja toisaalta mun lempparilakka on OPIn. Käytän OPIn alus- ja päällyslakkaa ja ne on hyviä, mut värilakoissa on pari joilla en oo saanut vielä koskaan lakkausta onnistumaan nätisti.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 26.10.12 - klo:13:33 »
Lainaus
Yhdellä kerroksella väri on tosi epätasainen ja toinen kerros leviää huonosti.

Mitä sävyt sulla on?
Opilla vaihtelee laatu noissa aika paljon, silloin, kun sattuu kohdalle hyvä opin lakka, niin se on oikeasti tosi hyvä, esim. mun monsooner or later on niin hyvä, että tuntuu melkein kuin kynnet lakkais itse itsensä.

Mä teen aina sillain, että tutkin esim. makeupalleysta, mitä arvosteluissa sanotaan sen lakan laadusta, monet kynsibloggaajat ei esim. sano mitään negatiivista niistä lakoista mitä ne arvostelee, joten kynsiblogeista katson vaan swatchit, ja arvostelut sitten muualta. Tällä tavalla oon välttänyt huonot lakat opilta.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 26.10.12 - klo:13:43 »
Mulla on nuo uudet Purple With A Purpose ja Nicole By OPI Listen To Your Momager, laitoin ne myyntiinkin, kun en tee niillä mitään. Siis ihania sävyjähän OPIlla on, mitä oon netissä kattonut, mutta en viitti enää ostaa yhtään mitään, kun tuntuu, että rahat menee ihan hukkaan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann