Mun mielestä opin seuraavat kokoelmat, eli se mariah carey, ja kevät/kesä on kans vähän blah, varsinkin toi kevät/kesä kokoelma. Tossa mariah carey kokoelmassa saattaa olla jotain ihan kivoja lakkoja.
Aika monta tylsää kokoelmaa peräkkäin, ja samaan aikaan china glazella esim. on vaikka mitä jännää. Johtuukohan toi siitä, kun opi myytiin, vai mistä?
Mä sain mun viime tilauksessa an affair in red squaren, jota vertasin heti tietysti i'm not really a waitressiin. Noissa ei loppujen lopuksi ole kauheasti samaa, vaikka aina niin sanotaan. Toi red square on paljon enemmän sellainen candy apple red, ja inraw on syvempi jotenkin.
Tykkään kyllä molemmista, mun iholle se red square sopii paremmin kuin inraw, koska siinä on selvää kultaista shimmeriä mukana.
Sain kans teenage dreamin, se on lopetettu, ja löysin sitä vaan kahdesta nettikaupasta enää, se on oikeasti ihana, eli oon tyytyväinen, että nappasin sen. Samoin royal rajah ruby on lopetettu, sekin kannattaa hankkia nyt, jos ei ole sitä, ja haluaa sen. Se on mun suosikki sellainen vampylakka.
Tossa on melko hyvä kuva siitä-