Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 45004 kertaa)

Poissa malic

• HAIRahtanut
Vs: OPI
« Vastaus #15 : 06.10.11 - klo:22:09 »
^Mä kans katoin että ihan kauhea hinta :o Saa olla aikamoinen lakka, että viitsin siitä tuon verran maksaa. Yhden OPI:n lakan oon tainnut ostaa Suomessa täydellä hinnalla, loput on alesta kerättyjä.
« Viimeksi muokattu: 06.10.11 - klo:22:11 kirjoittanut malic »
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Lazara

• Haiven
  • *
« Vastaus #16 : 06.10.11 - klo:22:18 »
Minulla on tällä hetkellä tältä merkiltä käytössä vain kristalliviila ja nail envy. Olen kuitenkin sen verran otettu näistä tuotteista, että jahka saan taas rohkeutta kerättyä ostaa muunkin värisiä lakkoja, kuin haalean beigeä, niin enköhän hipsi OPIn hyllylle. NE:ä käytän tällä hetkellä sekä alus- että päälyslakkana (vaikkei ehkä olekaan korrektia) ja toimii tosi hyvin. Omatekemät ranskalaiset manikyyrit pysyy paljon pitempään kuin koskaan aikaisemmin.
Ikuinen hiustenkasvattaja

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 29.10.11 - klo:20:34 »
Kukaan muu ostanut sitä best of the best kokoelmaa?

Itse tilasin sen jo amazonista, siinä on ihan täydelliset sävyt mukana, alpine snow, bubble bath, tickle my france-y, strawberry margarita, cajun shrimp, big apple red, i'm not really a waitress, you don't know jaques!, russian navy ja lincoln park after dark.

Sokoksella sen hinta on 45,-, amazonista sain sen postikuluineen 21 eurolla.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 10.11.11 - klo:16:02 »
Sain tuon mun opikokoelman aika nopeasti, ja olen jo kokeillut niitä eri sävyjä, vähän jännitti se minipullon sivellin, mutta mun mielestä se on suunnilleen sellainen kuin mavalalla, joten ei kovin kauhea.

Tähän mennessä olen päättänyt hankkia ainakin i'm not really a waitressin isona, tosi, tosi kaunis sävy.

Russian navyakin kokeilin, mutta mun lämminsävyisellä iholla se on ehkä vähän kamala, pitää vielä testailla sitä.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #19 : 10.11.11 - klo:19:02 »
^ Minäkin haaveilin tuosta kokoelmasta, mutta omistan jo kaikki paitsi kahta ei-niin-must-sävyä. Tykkään noista pikkupulloista, ne joskus loppuunkin..ehkä..
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 11.11.11 - klo:15:16 »
Tykkään noista pikkupulloista, ne joskus loppuunkin..ehkä..

Mulla on jäänyt opit ostamatta just sen pullon takia, ne on ihan valtavan kokoiset. I'm not really a waitress on ehkä sellainen sävy, jonka saisin joskus loppuun, tai sitten en, jos se kuivettuu, mutta yleisesti ostan mielummin pieniä pulloja niin kuin vaikka mavalaa.

Onko kukaan hankkinut niitä muppetseja? Mä en itse oikein ihastunut niihin, gettin miss piggy with it on ainoa, jota katsoin vähän sillä silmällä. Rainbow connection on ilmeisesti saanut aikaan paljon ihastusta, mutta mulle se on kyllä ihan liiankin hurjan näköinen.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 11.11.11 - klo:17:43 »
^ Minulla on parhaillaan tuota Rainbow Connectionia kynsillä ja koko ajan tulee ihasteltua näitä kynsiä. :l Yleensä olen neutraalien vaaleanpunaisten ystävä, mutta tämä kyllä kolahti! Kokoelmassa oli pari muutakin kiinnostavaa, ainakin Gettin miss piggy with it ja Excuse Moi jäivät houkuttelemaan.
1bMii, vaalennettu.

Retro

• Vieras
« Vastaus #22 : 11.11.11 - klo:18:01 »
^^ Oi vitsit, onpa hauskan näköinen! Onkohan poistaminen miten tuskaa? :P

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 11.11.11 - klo:18:22 »
Onko kukaan hankkinut niitä muppetseja?

Glitterit ei iskenyt mutta Meep-meep-meepin tilasin Ebaystä. Kuvissa näyttää ihanalta joululakalta. Mä en edes ole mikään jouluihminen mutta joululakat iskee aina... Lisäksi tilasin ChG:n Blue Year's Even, joka on todella kaunis sininen. Sininen ei ole kuulunut mun lempiväreihin mutta nyt tuntuu kaikki tummempi kirkkaansininen himottavan.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #24 : 11.11.11 - klo:18:48 »
Rainbow Connection on jumalainen! Ei se niin kamala ole poistaa, ihan niinkuin muutkin glitterit, foliokikka auttaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 11.11.11 - klo:22:17 »
Mullakin on Rainbow Connection, se oli Muppeteista ainoa josta tuli heti sellanen pakko saada -olo. On kyllä ihana. Nyt mulle on tulossa myös Designer... de Better!, muut ei niin iskeneet. Gone Gonzoakin kyllä harkitsin, mutta se nyt ei niin pakkohankinta ole.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 13.11.11 - klo:19:32 »
Minusta Rainbow Connection oli ehkä vielä vähän kinkkisempi poistaa kuin glitterit yleensä. Lopuksi oli pakko rapsutella isoimmat hileet irti, kun ei pumpulin kanssa lähteneet mihinkään. Pitäisi kyllä hankkia jotain tujumpaa kynsilakanpoistoainetta näitä glittereitä varten. Mutta vaikka poistaminen onkin vähän tuskaisaa niin on se kyllä vaan sen arvoinen lakka.  :l 
1bMii, vaalennettu.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 18.11.11 - klo:14:08 »
Oon tosi pettynyt Opiin. Ostin ensimmäisen Opini, Simmer & Shimmerin sen ihanan värin takia. Olen vasta muutaman kerran lakkaillut ja tuo lakka on jo nyt aivan kuin se olisi ikivanhaa. Se on ihan klimpeillä jo nyt. Ja olen pettynyt siihen, ettei se pysy kynsissä vaan alkaa jo päivän-parin jälkeen rapisee ja putoilee pois. Saisi olla koko ajan korjaamassa, jos meinaa pitää kynnet kuosissa. Ihan kuraa mielestäni ja hinta ihan hirveä! Tän poistohan on niinki helppoa, et irtoaa tyyliin isoina liuskoina ku vetää pois. Ei kai sen pitäisi olla tarkoitus! Eikä auta alus- ja päällyslakat. Voi harmi! Muuten olisi niin ihanan värinen ja kimalteleva lakka.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 18.11.11 - klo:16:50 »
Tuosta nimenomaisesta savysta on muutkin valittaneet, ettei se pysy hyvin, ainakin niin muistelisin.

Toisaalta, ei muhun ole opin pysyvyys tehnyt kovin suurta vaikutusta muutenkaan.

Ehka ne oli silloin ennen pysyvampia, kun niissa oli viela formadelhydia, ja niita muita myrkkyja, mitka ne sitten poisti?

Tanaan aion tehda itselle ranskis manikyyrin alpine snowlla ja bubblebathilla, viimeksi mulla oli ranskis manikyyri joskus 10 v sitten, hauskaa paasta kokeilemaan pitkasta aikaa, onhan se aika juntti jotenkin, mutta silti mun mielesta sellaisen siistin vaikutelman antava.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 18.11.11 - klo:17:48 »
^^ Mulla on aika vähän kokemusta glittereistä (ja varsikin OPIn glittereistä), mutta sanoisin että ne pysyy yleensäkin huonommin kuin muut lakat. Simmer & Shimmeriä mulla ei ole (ja nyt menee vähän aiheen ohi), mutta esim. China Glazen ihana It's Alive ei pysy yhtään, vaan lohkeilee jo seuraavana päivänä, vaikka yleensä mulla pysyy lakkaukset siisteinä melkein viikon. Ton kanssa ei auta useampi kerros päällyslakkaakaan. Tosi harmillista.