Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44855 kertaa)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Vs: OPI
« Vastaus #150 : 08.11.12 - klo:22:01 »
Musta tuo koko OPIn Pirates of the Caribbean kokoelma oli tosi pettymys laadun suhteen. Mulla on se minisetti ja mun kaverilla Steady as she rose ja ne kaikki on ihan kauheita raidoittumaan ja koostumus on muutenkin tosi outo. Suosittelisin kyllä välttämään sitä kokoelmaa. A grape fit taas on mulla toiminut ihan moitteetta, aika jännä!

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #151 : 08.11.12 - klo:23:59 »
^A Grape Fit onkin mun mielestä erilainen "huono". Se ei siis raidoitu, mutta on muuten vaikea saada levittymään tasaisesti kahdella kerroksella. Tulos jää jotenkin laikukkaaksi, mutta kolmas kerros tai todella huolellinen levitys kyllä korjaa sen.

Jos tuon tummuusasteen lakka tarvitsee kolmannen kerroksen näyttäkseen hyvältä, on se mun kirjoissa huono, ainakin tämän hintaluokan lakaksi. Jellyille/crellyille tai muuten todella vaaleille lakoille hyväksyn sen kolmannen kerroksen, muuten kaksi saa mun mielestä riittää.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 09.11.12 - klo:19:30 »
Saako mistään enää OPIn lakkoja? Tilasin alkusyksystä muutaman lakan Transdesignilta, mutta nytpä haku ei löytänyt OPIn lakoja ollenkaan.   ???

Retro

• Vieras
« Vastaus #153 : 09.11.12 - klo:20:05 »
^ Mä tilasin keväällä Angel's Beauty Supplysta, postarit oli silloin neljälle lakalle vajaa 20$ ja paketti tuli parissa viikossa ilman mitään häikkiä.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 09.11.12 - klo:21:32 »
^Kiitos. Olin jo unohtanut koko Angel's Beauty Supplyn.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 13.01.13 - klo:00:15 »
Onko kukaan kiinnostunut/ kokeillut Mariah Careyn kokoelmasta mitään? Mä törmäsin vahingossa pariin swatchiin, ja ihastuin Butterfly momentiin, Anti-bleakiin ja Pink yet lavenderiin, etenkin yhdisteltyinä toisiinsa olivat upeita! Myös laadultaan ovat ilmeisen hyviä, mitä muutamista blogeista arvosteluja luin.
1b M ii

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 05.02.13 - klo:16:58 »
Tilasin Mariah Carey kokoelmasta Butterfly Momentin ja Pink yet Lavenderin. Nuo on kyllä ihania erikseen ja etenkin yhdessä. Butterfly Moment on kyllä aika lähellä minulta jo löytyvää Beachen Peacheniä, jos olisin tuon älynnyt niin olsin voinut jättää tilaamattakin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #157 : 06.02.13 - klo:13:38 »
Mulla myös Mariah-kokoelmasta Butterfly moment ja Pink yet lavender =) Muut ei kiinnosta.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 06.02.13 - klo:23:58 »
Sopiiko tuo Butterfly moment kalmankalpealle iholle, joka ei juuri rusketu?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 16.03.13 - klo:19:02 »
Anopilta synttärilahjaksi saatu Malaga Wine on ollut kirkkaasti tämän talven käytetyin lakka. Oon aivan koukussa siihen, näyttää hyvältä lyhyissä kynsissä eikä ole goottitumma vaan valosta riippuen joko kuivuneen veren värinen tai syvän rubiininpunainen.

Kevään kirkkaaksi lakaksi osti nyt Cajun Shrimpin kun se on kutkutellut mieltä jo pitempään.
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 20.06.13 - klo:17:23 »
Posti toi tänään 5 lakkaa OPIn keväällä ilmestyneestä Oz The Great & Powerful -kokoelmasta (+ Pink Yet Lavender Mariah Carey -kokoelmasta). Aiemmin olen jo ostanut Lights Of Emerald Cityn, joten OZ-kokoelmasta minulla onkin yht'äkkiä kaikki muut paitsi When Monkeys Fly! Tässä vähän ensifiiliksiä näistä lakoista:

Testasin lakkoja niin, että lakkasin Poshen aluslakan pälle 2 kerrosta värilakkaa. Toiseen käteen tein glitterärjet ja toiseen sandwitch-lakkauksen niin, että glitterlakan päälle lakkasin kerroksen värilakkaa. viimeistelin lakkaukset Poshen pikakuivattajalla. What Wizardry Is This? (Liquid sand-lakka) päälle en laittanut glitterlakkaa, mutta toiseen käteen lisäsin pari kerrosta Poshen pikakuivattajaa.

En tykkää yhtään What Wizardry Is This? -lakasta. En ole mitenkään innostunut mistään tekstuurilakoista muutenkaan eikä tämä p*skanruskea väri ei pelastanut tilannetta yhtään. Vähän vaikea ymmärtää, miksi tällainen väri on ylipäätään valittu tähän kokoelmaan. Kaksi kerrosta Poshen päällyslakkaa ei riittänyt tasoittamaan pintaa kiiltäväksi. Toisaalta, ei liquidsand lakkojen kanssa ole tarkoituskaan käyttää mitään päällyslakkaa. Jos jotain positiivista on pakko sanoa, niin onneksi minipullossa on vain 3.75 ml lakkaa.

Don't burst my bubblen pariksi valitsin Which Is Witch?:n. Minulla ei ole juuri aiempaa kokemusta tällaisista tosi vaaleista soft shade -lakoista ja yllätyin miten kivalta Don't burst my bubble näytti ihoani vasten. Lakka levittyi aika hyvin. Pientä raidoittumista oli kahden kerroksen jälkeen nähtävissä. Which is Witch? sopi tämän kanssa loistavasti kärkiin ja päällelakkauksena, mutta näistä kahdesta ei tullut mitenkään onnistunutta sandwitchia. Maitomainen Don't... peitti opeisen hologrammiglitterin lähes täysin.

Vielä huonommin sandwitchiin sopi combo I Theodora You + Pink Yet Lavender, mutta näistä tuli aivan upeat glitterkärjet. I Theo... on vähän peittävämpi ja levittyy epätasaisemmin, kuin kaksi muuta vaaleaa lakkaa eikä sandwitchissa Pink Yet Lavenderia näkynyt vaaleanpunaisen lakan alta juuri lainkaan.

Persikkainen Glints of Glinda oli soft shade-lakkojen yllättäjä. Etukäteen en odottanut tältä mitään, mutta tästä tuli kerralla suosikkini näistä kolmesta. Lakka levittyi todella ohuesti ja tasaisesti, eikä siinä ole lainkaan samaa maitomaisuutta, kuin kahdessa muussa lakassa. Tämän kanssa valitsin glitterlakaksi Lights of Emerald Cityn, joka on haastavin näistä kolmesta glitterlakasta. Valkoiset glitterneliöt vaatii asettelua että lopputuloksesta tulee kiva. Tämä sopi erinomaisesti sandwitchiin tai kerrostettuna värilakan päälle, mutta pelkkiä kärkiä tällä ei ehkä kannata alkaa lakkailemaan.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 31.08.13 - klo:19:58 »
Onko kukaan innostunut San Franciscoista? Minulla on Peace & Love & OPI ja tykkään tosi paljon sävy(i)stä ja laatu on ihan huippu, yhdelläkin kerroksella tulee jo tosi siisti.
1bMii, vaalennettu.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #162 : 31.08.13 - klo:20:50 »
^ Kattelin noita Sokoksella ja oikeastaan kiinnostaa vasta puoleen hintaan  ;) Se viininpunainen oli kiva, tosin mulla on jo Essien Wicked ja Bordeux ja se Muir, mutta toisaalta mulla on jo Essien For the twill of it.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 31.08.13 - klo:21:34 »
Enimmäkseen tuo kokoelma ei kiinnosta mua ollenkaan, ei ole muntyylisiä sävyjä vaan. Ostin kuitenkin Alcatraz... Rocksin, ja se on kyllä aivan mielettömän ihana. En ole oikein aiemmin innostunut tästä liquid sand -trendistä mutta tämä oli niin kaunis että oli hankittava, saattaa joutua hankkimaan lisääkin...

Peace & Love & OPI on ihan jännä mut tuskin tulisi sitäkään käytettyä-
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 31.08.13 - klo:23:24 »
En uskoostavani San Francisco-kokoelmasta mitään. Värit ei joko ole yhtään minun tyylisiä tai kokoelmastani löytyy jo jotain samanlaista. Tosin eipä China Glazenkaan syyskokoelma sytyttänyt yhtään enempää.