Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 45005 kertaa)

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
Vs: OPI
« Vastaus #165 : 01.09.13 - klo:11:21 »
Muakaan ei San Franciscot oikein kiinnosta, paitsi toi Peace & Love & OPI on kyllä aivan ihana. Saatan sen hankkia, jos osun kaupoilla OPIn standille, mutta en lähde erikseen ostoksille sen takia. Oon viime kuukausien aikana kipeästi tajunnut sen, etten elämäni aikana ehdi käyttää kaikkia nykyisiäkään kynsilakkojani loppuun, joten yritän vähän ostolakkoilla näiden suhteen..
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 02.09.13 - klo:13:46 »
Mulla on Peace & Love & OPI ja Muir Muir on the Wall, molemmat ovat päässeet kynsille jo pariinkin otteeseen. Lisäksi on Alcatraz... Rocks, jota en ole vielä ehtinyt käyttää.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 07.09.13 - klo:16:06 »
Tunnistaako joku mikä sävy tässä on kyseessä? Netistä tuon kuvan bongasin mutta sen yhteydessä ei ollut sävystä mitään mainintaa...

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 13.09.13 - klo:13:35 »
Voisikohan tuo olla Italian Love Affair? Persikkaisen vaaleanpunainen helmiäislakka, ihan normikokoelmasta.
Raitoja käpälään!

Bristow

• Vieras
« Vastaus #169 : 23.12.13 - klo:11:07 »
^^ tosi kaunis :o Tuo pitää kyllä saada! Mää oon nyt löytänyt opin lakat ja oon ihan hämmästynyt miten hyvin ne pysyy kynsillä, mulla lohkeilee yleensä aina kaikki heti suraavana päivänä. Bond girls- lakoista on pussy galore, jinx ja honey ryder, oon tilannut solitairen mutta se ei oo vielä tullut. Muita mitä omistan on dulce de leche, big apple red, got a date to-knight, significant other color ja happy anniversary!. Pirates of the caribbean kokoelma houkuttais mutta pitäs nyt rauhottua, oon ostanut lähiaikoina ihan liikaa kynsilakkoja  ;D

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 18.07.14 - klo:09:49 »
En ole vielä kokeillut OPI-lakkoja, asia on harkinnassa. Luettuani tätä ketjua jäin edelleen miettimään, että mikä noissa opeissa on niin hyvää, että niistä kannattaa maksaa moninkertaista hintaa esim Lumeneen verrattuna. Täälläkin moni on sanonut etteivät kestä kynsillä yms. Saan myös Revlonin colorstay-lakoilla viikon kestävät lakat pienillä korjauksilla. Eli mikä oikeuttaa mielestänne OPIn hinnan? Puuttuuko niistä joku "myrkky", mikä halvemmista lakoista löytyy? Ovatko erityisen peittäviä tms?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #171 : 18.07.14 - klo:16:05 »
^ Minulla OPI toimii loistavasti, jos nyt vertaa noihin kahteen jotka mainitsit Revlon ja varsinkin Lumene. Tietenkään joka sävy ei ole täydellinen, mutten itse ole törmännyt vielä super huonouksiin. Peittyvyys, pysyvyys ja levittyvyys ovat parhaimmasta päästä. Itse en Suomen hintaa maksaisi, koska olen tottunut aikoinaan paljon halvempaan hinta-tasoon.

Tosin jos muut lakkamerkit toimivat kuten haluat ja niissä on ne kaipaamat sävyt, ei se OPI maailmaasi mullista  :)
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #172 : 12.08.14 - klo:08:18 »
Heips,
Kerrottakoon nyt, että ostin ekan OPIni. Ostin ensin Lumenen Gel Effect-lakoista sävyn Early Night, johon ihastuin, mutta lakka oli ihan surkea..en saanut millään sitä levittymään nätisti ja tulos oli megapaksu kerros epäsiististi levitettyä lakkaa. Sitten marssin OPI-hyllylle, ja löysin sieltä vastaavan sävyn Malaga Wine. Lakan levitettävyys oli huomattavasti parempi, sain levitettyä sitä ohuissa kerroksissa jne. Silti, kerroksista en saanut oikein tasaisi, niitä piti laittaa välillä kolmekin, ja nyt toisena päivänä joissain kynsissä näkyy hiukan kuplia. Katsotaan, kauan tuo pysyy kynsissä. Parempi tämä OPI siis on kuin Lumenen Gel Effect, mutta en nyt aivan loistavaksi vielä sanoisi.  Päällyslakkana mulla on Lumenen kirkas, joka on mielestäni ihan yees.

noniin, kolmas päivä OPIn lakat kynsissä ja pari pientää lohkeamaa näkyvissä jo, eli varmaan huomenna pitää korjailla. Mielestäni ei siis mitenkään loistava kesto. Ekan testin perusteella OPI on suhteellisen laadukas lakka, mutta en tiedä onko se niin laadukas, että siitä kannattaa maksaa 16-17 euroa! pitänee testailla vielä lisää...

Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty.
« Viimeksi muokattu: 15.08.14 - klo:10:30 kirjoittanut ellen »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 20.08.14 - klo:22:32 »
Mitä mieltä olete syksyn OPI Nordic-kokoelmasta? Minusta tuo on todella omituinen. Värit on ehkä syksyisiä, mutta ei minulle pohjoismaat noista tule mieleen. OPIn fb-sivullakin sanotaan, että kokoelmasta löytyy oikea ruskea joka ihonsävylle. Jep jep. Pohjoismaat: etninen sulatusuuni.  ::)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #174 : 21.08.14 - klo:06:41 »
^ En tykännyt! Vihdoin jotain meikäläistä ja sitten sävyt ovat kuin mistä tahansa syyskokoelmasta. Kylläpä Venäjä ja Ranska osuivat oikein hyvin, olisivat jättäneet talviextroiksi niin oltais saatu jotain edes tänne päin.
Ja miksi Suomi-lakkoja on vain yksi?

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #175 : 12.12.15 - klo:23:40 »
Käytän aika lailla OPIn lakkoja vaan nykyään. Viime ja kuluvana vuonna olen karsinut pois ihan kivat, joista en enää tai koskaan pitänyt värin, levittymisen tai koostumuksen vuoksi. Ko. merkin lakkoja jäi valtaosa jäljelle. Jotenkin sopivat minun käyttööni ja sellaisia vamppisävyjä  ;D joita käytän, löytyy.

Pidän kynteni pitkinä, ja se sivellin annostelee siististi tarpeeksi lakkaa. Lakat kuivuvat nopeasti, mutta eivät niin nopeasti ettei ehtisi levittämään koko kynnen laajuudelta (jotkin kauan sitten ostamani H&M-lakat kuivahtivat osalle kynttä eikä lakka enää millään levittynyt tasaisesti, piti olla nopea).

Koostumus ja peittävyys vaihtelevat, mitä olen lukenut arvosteluja, mutta itse olen löytänyt oikein hyviä lakkoja OPIlta. Suosikkejani ovat Germanicure, First Class Desires, Midnight In Moscow ja Vampsterdam. Tummat ja shimmeriset vetoaa, mutta esim. Rock Goddes -setin minioranssi on pigmentiltään paras lakkani ja kiva räikeä oranssi. En käytä kovin usein, siksi minikokoisena hyvä.

Aikoihin en ole ostanut uusia, ei ole innostanut ja lakoista ei ole pulaa. Swatcheja ainakin löytyy helposti, mikä pätee toki moneen muuhunkin merkkiin.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 19.12.15 - klo:01:04 »
Minulle selvisi vasta tällä viikolla, että OPIlla on ihan loistavia minikynsilakkasettejä!   <3  Yksi pieni elämänongelma on näiden myötä ratkaistu! Tykkään lakkailla kynsiäni, mutta eihän niitä nykyisiä mammuttilakkapulloja millään tahdo saada loppuun asti käytettyä. Viimeinen kolmannes pullosta on yleensä jo kuivahtanutta eikä levity enää priimasti. Lempisävyt tulee käytettyä loppuun saakka, mutta usein sävyyn kyllästyy jo pullon alkupuoliskolla. Ja ne pullonjämät ovat vielä ongelmajätettä, jota pitäisi jaksaa lajitella...

Ostin tämän talven Venice-kokoelman neljän minilakan (3,75 ml) kokoelman. Nyt mulla on monta kivaa kausisävyä, ja nämä pullot tiedän käyttäväni loppuun ennen ensi talvikautta! Mun mielestä kaikki kynsilakat saisi myydä tämänkokoisissa pulloissa.  <3

Sävyt ovat myös kaikki oivallisia ja oivallisesti valitut. Yksi nudesävy, yksi shimmerinen, yksi kirkas punainen ja yksi tosi tumma - jokaiseen talvikauden lakkaustarpeeseen omansa!
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #177 : 19.12.15 - klo:19:34 »
^ Opin minit on kivoja, mutta kuivahtavat pulloonsa aivan liian nopeasti, toisin kuin Essiet tai Orlyt jotka kestää ihan normilakkojen lailla. Siinä Opin pullon muodossa on jotain joka ei mininä toimi.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 20.12.15 - klo:11:01 »
^ Ounou, tuota en olisi ehkä halunnut tietää..  ;D (Ehdin jo ihailla toistakin minilakkasettiä.)

Missä noita mini-Essieitä myydään? Mulla on selkeästi jäänyt kokonainen maailma löytymättä!
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #179 : 20.12.15 - klo:11:42 »
Essietä oon ostanu Ebaysta tai Cesars shopista.