Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44897 kertaa)

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: OPI
« Vastaus #180 : 20.12.15 - klo:20:21 »
^^^ & ^^ En ole huomannut, että OPIn minit kuivahtaisivat. Mulla on tosin ollut vain muutama niitä, mutta ovat jo vuosia vanhoja ja yhä ok. OPIn lakoissa ylipäätään on isojakin eroja koostumuksessa ja peittävyydessä yms., ehkä jotkut myös kuivuvat toisia herkemmin. Ainoa OPIn lakka, joka mulla on ikään kuin mennyt huonoksi on punainen cracle-lakka, joka on ihan isossa pullossa ja mennyt sellaiseksi klimppiseksi. Ehkä tuonkin jollain ohentajalla pelastaisi.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 20.12.15 - klo:20:48 »
^En tiedä pitääkö paikkansa mutta meille aikoinaan OPIn koulutuksessa kerrottiin että noita crackleja ei saa ohentaa koska se koostumus menee pilalle, tosin jos se lakka on jo käyttökelvottomaksi kuivunut niin eipä siinä mitään menetä jos sitä kokeilee ohentaa. Kerro miten kävi jos kokeilet. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 20.12.15 - klo:21:21 »
^ Kiitos tiedosta! Tällä hetkellä osa lakasta on kuivahtanut sellaisiksi koviksi paloiksi sekaan mutta sitä juoksevampaa ja käyttökelposta on myös seassa. Ei aavistustakaan, miten tuo on onnistunut erottumaan noin, liittyisikö koostumukseen? ??? Kyllä tuota käyttää voi, se on vaan aika haastavaa.

Mulla ei mitään ohentajaa tällä hetkellä ole ja sille ei olisi muuta käyttöä kuin tämä yksi lakka, niin en ehkä viitsisi investoida siihen. Varsinkin jos lakka voi siitä ilosta vaan mennä lopullisesti pilalle. Tosin ihan yhtä hienosti se pullo käyttämättömänä kerää pölyä on sisältö teoreettisessa käyttökunnossa tai ei... ::) Toimisiko ihan kynsilakanpoistaja tai onko kellään suosituksia hyvästä ja edullisesta ohentajasta?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 20.12.15 - klo:21:38 »
^Esim. Mavalalla on hyvä ohentaja, en muista hintaa mutta markettitasoa kuitenkin. Ja jotkuthan tosiaan ohentaa kynsilakanpoistoaineella mutta itse en ole sitä kokeillut.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 25.01.16 - klo:11:42 »
Osaisiko joku kynsitietäjä sanoa, minkä niminen OPIn lakka on sellainen mustanruskeanpunertava, enemmän sellainen mustankupari kuin viininpunertava, ja jonka nimi liittyy jotenkin laavaan, vulkaanisuuteen tai johonkin vastaavaan? Näin tätä Kicksissä alennettuna ja ajattelin katsoa käyttäjäkuvat netistä, mutta unohdin nimen tyystin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #185 : 25.01.16 - klo:16:15 »
^ Piti ihan Opin sivuja selata kun alkoi kiinnostamaan, mutta ainuat nimellisesti oli Go with lava flow-punainen ja Pompeii Purple-lila. Ei se varmaan kauhean vanha ole, syksyllä tuli Venice ja Starlight kokoelmat, olisko niissä?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 25.01.16 - klo:17:46 »
^Kiitos!  :)

Ei ollut kumpikaan noista, pienellä kartoituksella tulin siihen tulokseen että kyse oli aika varmasti Love is Hot and Coalista. No, vähän sinne päin.  :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Mini-Me

• Haiven
  • *
« Vastaus #187 : 31.03.16 - klo:22:28 »
Löysin Big Apple Red:in tarjouksesta ja se on ihana ❤️❤️❤️Aivan täydellinen punainen❤️❤️❤️

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #188 : 01.04.16 - klo:00:33 »
Mä oon tässä pohtinut, onko OPI cruelty free vaiko ei? En ole niiltä enää ostanut lakkoja, kun en varma ole. Toki en ostamiani heitä pois tietenkään, mutten uusia osta ennen kuin tiedän miten asia on.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 01.04.16 - klo:14:05 »
Löysin tällaisen:

"OPI used to be on PETA’s list of companies that do not test on animals, but this is no longer the case. Since Coty acquired OPI in 2010, the brand started selling in China."

Kaikki Kiinassa myytävät tuotteet ovat eläimillä testattuja.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #190 : 01.04.16 - klo:15:44 »
Löysin tällaisen:

Kaikki Kiinassa myytävät tuotteet ovat eläimillä testattuja.

Juu tämän tiedän. Ja tuo siis riittää mulle, ei enää OPIa. Onneks on muita merkkejä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 22.05.17 - klo:18:53 »
Mun kaikkien aikojen suosikkilakka, Opin Kinky in Helsinki, on tulossa tiensä päähän eli viimeinenkin pullo loppumaisillaan. Oon koittanut löytää Opilta lähes vastaavan sä yistä mutta ei vaan löydy. Lähimpänä mun mielestä on  Ooin Pompeiji Purple tms. Oisko muist ehdotuksia? Ei tarvitse olla Opi, muutkin käy.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Paikalla Lila

• Tukkaguru
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 23.05.17 - klo:11:16 »
^^Oliko OPI:n Thank Glogg it's Friday tuttu? Talvella tuota näki vkaupoissa, ja Luxplussalla lakkaa näytti edelleen olevan valikoimassa.

http://www.vampyvarnish.com/wp-content/uploads/2014/07/OPI-Thank-Glogg-Its-Friday.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-mVqwQMZlrUs/U_OgG5wKWDI/AAAAAAAAOPE/jsjWSwtMr9A/s1600/OPI%2BThank%2BGlogg%2BIt's%2BFriday!.jpg

Edit: Zoyalta löytyi myös läheltä sävy, Anaka; https://eleven.fi/zoya-nail-polish-anaka

« Viimeksi muokattu: 23.05.17 - klo:11:43 kirjoittanut Jessie »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 03.06.17 - klo:16:17 »
Mun kaikkien aikojen suosikkilakka, Opin Kinky in Helsinki, on tulossa tiensä päähän eli viimeinenkin pullo loppumaisillaan. Oon koittanut löytää Opilta lähes vastaavan sä yistä mutta ei vaan löydy. Lähimpänä mun mielestä on  Ooin Pompeiji Purple tms. Oisko muist ehdotuksia? Ei tarvitse olla Opi, muutkin käy.

Entäs Color Clubin Apple Of My Eye? Hiukan tummempi mutta sinnepäin?
Hang up the chick habit