Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44896 kertaa)

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
Vs: OPI
« Vastaus #30 : 18.11.11 - klo:22:18 »
Mulla on China Glazen Dreamsicle, joka kuulostaa kans tolta. Vähän näyttää olevan sama koostumus kun It´s alivessa? Erikokoisia himellyksiä ja aika peittävä se alusväri.

Laitoin kerran synttäreille pelkilteen Dreamsicleä. VIRHE! Lakka kuivui nopeasti, mutta illan aikana koko lakka lähti kynsistä laattoina irti. Eipä tarvinnut poistaa. Nyt sitten kokeilin työnantajalle nuden päälle tehdä glitterkärjet, kestivät yhden yön ja rapsnaps palasina pois.
NYT sitten kokeilin ihan kunnollisen lakkakerroksen päälle tätä ja toimii silleen niinkun "ookoosti". :D Elikkäs nyt ollu vuorokauden abaut ja kahdesta kynnestä ihan miniminipalanen irronnut, ei mitään dramaattista, mutta tääkin vähän ärsyttää. Toivottavasti menis siistin näkösinä edes huomisen, olis yhdet synttärit.

Toivottavasti kaikki China Glazen Specialty Collectionin lakat eivät olisi yhtä kökköjä. Kokoelmassa tai missä lienee on monta aivan superihanaa lakkaa, jotka haluaisin. Mitä noita nyt on varmaan 40 väriä ja oon ajatellu niistä ainakin sour applen, Gold Diggerin ja pari muuta tilata.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #31 : 01.12.11 - klo:16:39 »
Vinkkinä, jos tahtoo saman värisen lakan kuin Rinse Charming eikä löydä sitä enää, Orlyn Shine lakka on täysin dupe! Mulla siis nämä kummatkin ja ajattelinkin luovunko toisesta, mutta en taatusti! Niin upea sävy, että hyvä vain, kun löytyy sitten varalle toinen!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 02.12.11 - klo:16:34 »
Dupeista puheenollen, ostoslistalla oli OPI Rainbow Connection, mutta onneksi netistä löysin blogin jossa sitä oli verrattu Milani Gems -lakkaan. Kun oli muutakin tilattavaa CherryCulturesta, niin Gems tuli sitten OPIn sijaan hankittua. Gemsillä oli hintaa 3,99 dollaria (plus postarit).

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 15.02.12 - klo:19:19 »
Onkos kukaan tehnyt ostoksia Nicki Minaj Collectionista? Minua himottaisi ne kaikki sitä lohkeilevaa lukuun ottamatta.  ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #34 : 15.02.12 - klo:20:17 »
^ Tilasin Ebaysta Save Me:n, joka voisi jo tulla. Erilainen glitterisyys kiinnosti, toiv on ihana.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 16.02.12 - klo:19:14 »
Minä klikkailin ebaysta Did It On Emin ja Pink Fridayn. Toivottavasti saapuvat pian!  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 18.02.12 - klo:18:49 »
Onko kukaan muu ihastunut uuteen Holland-kokoelmaan? Näin uusimmassa Glamourissa mainoksen, ja oli pakko kaivaa heti swatcheja netin uumenista. Tilaukseen lähti Gouda goude two shoes, I have a herring problem ja Thanks a windmillion.
1b M ii

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 19.02.12 - klo:11:10 »
^ Tilasin jo Pedal Faster Suzin ja houkuttelisi vielä tilata ainakin Did You Ear About Van Gogh. Varsinkin, kun tänään on ohjelmassa raivata hdestä laatikosta tilaa uusille lakoille.  ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 19.02.12 - klo:12:59 »
Tilaukseen lähti Did You 'ear About van Gogh, Kiss Me on My Tulips, I Have a Herring Problem ja Thanks a Wind Million. Tosi nättejä sävyjä kyllä kaikki, mutta yritin vielä toistaiseksi hillitä itseni...

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 19.02.12 - klo:13:34 »
Mä mietin kanssa pitkään tota Did You 'ear About van Gogh, mutta aattelin, että vastaavia vaaleita varmaan löytyy jo, ja tota sanottiin neutraaliksi.
1b M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 12.03.12 - klo:08:00 »
Onkos kukaan tilannut täältä, kokemuksia?

http://www.cheapopinailpolishes.com/
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 13.03.12 - klo:09:32 »
Hei!
Mistä tilaatte teidän OPI-lakkanne? (helposti, edullisesti ja turvallisesti) :)

Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 13.03.12 - klo:13:05 »
^Mä oon tilannut ebaysta, eri myyjiltä.

Mä oon nyt testaillut pari viikkoa uusimpia, Holland-kokoelman lakkoja, ja täytyy kyllä kehaista, että on parhaimmat laadultaan mihin olen törmännyt. Muita Opin lakkoja mulla on ehkä 50. Myös värit on oikein toimivia, nyt kynsissä Thanks a windmillion, joka on koostumukseltaan crememäinen, ihana pehmeän keväänvihreä! Tulee hyvälle tuulelle, kun katsoo nättejä kynsiä  :D
1b M ii

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #43 : 19.03.12 - klo:12:08 »
Onko Ebay ainoa paikka tilata Parlez-vous OPIa?

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #44 : 19.03.12 - klo:14:27 »
Onko Ebay ainoa paikka tilata Parlez-vous OPIa?

Kyllä mää epäilisin että on..  :( Tilaan yleensäkkin kaikki OPIni sieltä joten en vanno etteikö jostain nettikaupasta saa kun en tiedä niitä kauppoja