Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44859 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: OPI
« Vastaus #45 : 23.03.12 - klo:23:42 »
^Kiitos tiedosta. En sitten turhaan etsinyt muualta, vaan tilasin Ebaystä putelillisen huimalla hinnalla. Mut ku se on vaan just oikeanlainen harmaanliila!  <3

Mitenkäs täällä ei ole vielä ollut puhetta uudesta NYC Ballet -kokelmasta? Scrangie teki näistä jo postauksenkin: http://www.scrangie.com/2012/03/opi-nyc-ballet-soft-shades-collection.html

Ihastuin tähän kokoelmaan ihan täysillä! Toimii yksinään ja myös tuon glitter-lakan kanssa. Yleensä en innostu näiden tyylisistä lakoista, mutta nyt kolahti. Taitaa lähteä kaikki 6 putelia tilaukseen...
« Viimeksi muokattu: 24.03.12 - klo:00:45 kirjoittanut naanna »

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #46 : 24.03.12 - klo:10:51 »

Mitenkäs täällä ei ole vielä ollut puhetta uudesta NYC Ballet -kokelmasta? Scrangie teki näistä jo postauksenkin: http://www.scrangie.com/2012/03/opi-nyc-ballet-soft-shades-collection.html

Ihastuin tähän kokoelmaan ihan täysillä! Toimii yksinään ja myös tuon glitter-lakan kanssa. Yleensä en innostu näiden tyylisistä lakoista, mutta nyt kolahti. Taitaa lähteä kaikki 6 putelia tilaukseen...

Nättejä sävyjä! Jonkun vois noista hankkia, mutta tuskin tuota glitteriä  :) Alkoi kiinnostaa kun ovat kerta jellyjä.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #47 : 27.03.12 - klo:14:11 »
Lisää uusia kokoelmia OPIlta! :)
http://crystaliciousss.blogspot.com/2012/03/opi-fall-summer-2012-collections.html

Täytynee noista pari kappaletta kotiuttaa, kunhan swatcheja ensin saisi nähdä.. Varsinkin tuo Spiderman collectionin Just Spotted the Lizard näyttää aivan upealta!

Tuosta NYC Ballet -kokoelmasta kiinnostaisi se glitterlakka ja jellyharmaa.. Omistan paljon neutraaleja lakkoja, joiden kanssa tuo glitterlakka todennäköisesti toimisi hyvin.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 28.03.12 - klo:00:24 »
Ihania uusia kokoelmia, mutta kun en millään saisi enää hankkia lakkoja. NYC Ballet -kokoelmasta eniten miellytti Tiukukellon tavoin My Pointe Exactly. Minnie Mouse -kokoelmakin on söpö, mutta realistisesti ajateltuna minulla on kaikkia sarjan lakkoja vastaavat sävyt jo kokoelmissa. Germany-kokoelman Don't Talk Bach to Me näyttää vähän erilaiselta kuin jo omistamani keltaiset sävyt. Spider-Mannin Just Spotted the Lizard pitäisi nähdä swatchina, mutta pullon perusteella vaikuttaa sangen ihanalta.

chai

• Vieras
« Vastaus #49 : 28.03.12 - klo:13:42 »
Mikä olisi luotettava eBay-myyjä, joka myy varmasti aitoja OPI:n lakkoja?

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #50 : 28.03.12 - klo:14:59 »
^
Omat lempparini: Enchanted beauty spot ja Top Nail Shop
Kaikki eBaysta ostetut OPI:ni olen jommalta kummalta ostanut, eikä ainakaan mulla ole mitään valittamista ko. kauppojen suhteen. :)
« Viimeksi muokattu: 28.03.12 - klo:18:21 kirjoittanut Tiukukello »
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #51 : 28.03.12 - klo:17:11 »
^
Samoilta mäkin olen ostanut eikä koskaan mitään ongelmaa  :) Olen kyllä ostanut muiltakin myyjiltä joita en nyt muista, mutta ainoastaan  kerran on ollut epärehellinen myyjä nimittäin tämä http://www.ebay.com/sch/sendthetrend/m.html?_ipg=50&_sop=12&_rdc=1 Myyjä ei koskaan ilmeisesti lähettänyt tuotteita (ainakaan niitä ei koskaan tullut) ja sain rahani takaisin vasta kun avasin sen riitajutun.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #52 : 28.03.12 - klo:18:58 »
^ Mää oon ostanut tuolta kahdesti ongelmitta. Pistin NYC Ballet kokoelman mininä tulemaan, varsinkin se glitteri on  <3 .
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

chai

• Vieras
« Vastaus #53 : 28.03.12 - klo:21:07 »
Kiitos Tiukukello, Kisumirri ja MerGirl!

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #54 : 01.04.12 - klo:11:49 »
Onko kenelläkään kokemusta Ebayn myyjästä nimeltä justpolish? Tilasin tuolta neljä OPIn lakkaa, koska feedback score oli 99,6%, mitä pidän ihan luotettavana. Nyt kuitenkin katselin palautteita tarkemmin ja siellä muutama huutelee OPIen olevan feikkejä. Onko joku tilannut ja saanut tältä myyjältä aitoja OPIn lakkoja?
« Viimeksi muokattu: 01.04.12 - klo:12:46 kirjoittanut naanna »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 03.04.12 - klo:23:32 »
Mielestäni OPI on kyllä niin turhaan hehkutettu kynsilakkamerkki! Itselläni on sen neljä värilakkaa (punainen, nudevaaleanpunainen, vaaleanvihreä, pronssi) päällyslakka ja glitterlakka. Värilakat on ihan platkuja ja tarvii 3-4 kerrosta tasaiseen lopputulokseen, lukuun ottamatta pronssista lakkaa jolla saa 2 kerroksella hyvän. Kai niissä muissa lakoissa on vaan niin vähän pigmenttiä, sellaista litkua ne on. Päällyslakka on ihan ok, mutta kuivahtaa helposti ja glitterlakka on niin susi ettei tosikaan! Lakka on todella paksua ja lopputuloksesta ei saa siistiä millään, varsinkaan niin että lakka vielä kuivuisikin.

En edes tiedä miksi olen ostanut näinkin paljon OPI:n lakkoja, koska pääsääntöisesti olen ollut todella pettynyt niihin. Mielestäni esim. Rimmelin lakat on huomattavasti parempia, ja ne on silti todella paljon OPIa edullisempia  ???

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #56 : 05.04.12 - klo:00:50 »
Minulla on ollut pari OPIn lakkaa, mutta olen alkanut epäilemään, että tuo ajoittainen käsiin ilmestyvä vesikellomainen ihottuma ja helvetillinen kutina olisi näiden ansiota. Pahinta ihottuma-aikaa tuntui olevan silloin kun käytössä oli Nail Envy aluslakkana, mutta nyt vaihdettuani aluslakan Trindiin on tuo ihottuma ja kutina ovat kadonnut kokonaan. ??? Mikähän noissakin mahtaa sitten tehdä tuota reaktiota, kun mikään muu lakkamerkki tai omistamistani lakoista ei tee tuota. Onneksi tuon loppuneen Nail Envyn jälkeen minulla ei ole enää käytössä kuin yksi värilakka (Let Me Entertain You), mutta taidan luopua siitäkin kunhan löydän vain dupen sille, kun vielä tykkään tuosta sävystä kuitenkin ihan hulluna.

Onneksi kuitenkin löytyi mahdollinen syyllinen tuolle ihottumalle, sillä olin jo harmistuksissani lopettamassa kynsien lakkausta kokonaan tuon ihottuman takia.  :# Onko kenelläkään muulla tullut mitään ylimääräisia ihoreaktioita OPIn tuotteista?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #57 : 05.04.12 - klo:06:44 »
^ Kynsilakanpoistoaineesta. Vasemman käden sormenpäät kutisivat sikana, ihossa ei näkynyt kyllä mitään. Loppui kun lopetin käytön. Muista tuotteista ei ole onneksi tullut mitään.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #58 : 07.04.12 - klo:10:31 »
Löysin sattumalta tällaisen Flickr-sivun, jossa on swatcheja ihan älyttömästi OPI:n lakoista, siis satoja kuvia:

http://www.flickr.com/photos/lextard/sets/72157606005815083/

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #59 : 07.04.12 - klo:11:44 »
Löysin sattumalta tällaisen Flickr-sivun, jossa on swatcheja ihan älyttömästi OPI:n lakoista, siis satoja kuvia:

http://www.flickr.com/photos/lextard/sets/72157606005815083/

Oooooo!! Kiitos, tulee pitkä toivomuslista  :D Tosin moni mitä himoitsin on aika hintavia taikka ei ollenkaan saatavissa..  :(